Diversificazione di portafogli: cumu assicurà l’investimenti. Oghje u mondu hà intrutu in l’esfera di un’altra desestabilizazione, è questu ùn pudia micca affettà a borsa. Propiu aieri, securities apparentemente affidabili (azzioni, bonds, etc.) chì custanu assai soldi è portanu prufitti stabili, oghje cadenu bruscamente in u prezzu. Per quessa, l’investituri anu da esse preparatu per cambiamenti forti in e cundizioni di u mercatu. È per fà questu, diversificà a vostra cartera d’investimentu per minimizzà i vostri risichi finanziarii. https://articles.opexflow.com/investicii/investicionnyj-portfel.htm
- Diversificazione di cartera d’investimentu – ciò chì hè in parolle simplici
- Chì ghjè a cartera d’investimentu ottimali
- Investitori cunservatori
- Investitori moderati
- Investitori aggressivi
- Cumu custruisce a vostra cartera d’investimentu
- Per tipu di valuta
- Per statu
- Per classi di attivu
- Per settore ecunomicu
- Per cumpagnie
- Chì ghjè l’essenza di diversificazione quandu inviste
- Diversificà un Portfolio di Inversione – Pro è Cons
- Pro di Diversificazione
- Cons di Diversificazione
- Ci sò esempi di portafogli d’investimentu cumpletamente equilibrati
- Tipu di cartera d’investimentu – “portfolio perpetuu”
- Tipu di cartera d’investimentu – 50 à 50
- Tipu di cartera d’investimentu – “Portfolio avanzatu”
- Tipu di cartera d’investimentu – “Portfolio di valuta”
- U rebalancing hè un mecanismu per prevene un aumentu di risichi per una cartera d’investimentu
Diversificazione di cartera d’investimentu – ciò chì hè in parolle simplici
U cuncettu di diversificazione hè abbastanza largu. Pò significà u prucessu di espansione u scopu di l’impresa per aumentà i profitti. A diversificazione di a cartera d’investimentu implica una strategia per a gestione di i risichi pussibuli in l’acquistu di l’assi nantu à a borsa. Prevede a distribuzione di l’assi (azzioni, bonds, o altri strumenti) in tale manera chì i risichi per u pruprietariu di a cartera fermanu sempre u minimu pussibule.
Una cartera d’investimentu hè l’assi chì sò culligati in tale manera chì a so prufittuità risponde à i scopi è l’ugettivi stabiliti da u so pruprietariu quantu pussibule. I portafogli d’investimentu ponu include micca solu un inseme di strumenti chì sò usati in u borsu (azzioni di fondi scambiati,
futures , azioni, obbligazioni, etc.), ma ancu valuta, metalli preziosi, immubiliare, dipositi in diverse banche, eccetera.
À u listessu tempu, u risicu per l’investitore hè una situazione in quale ùn riceve micca u livellu di l’ingudu chì hà pianificatu quandu hà compilatu a cartera, o ancu a perdita di una parte di i fondi investiti. A diversificazione di a cartera d’investimentu permette è furnisce l’acquistu da l’investitore micca di qualsiasi strumentu, ma l’acquistu di l’assi in diverse categurie chì sò pocu ligati trà l’altri. Questu permette di cumpensà a caduta di l’ingudu in una zona per via di a prufittuità di altre pusizioni. À u listessu tempu, deve esse cunsideratu chì l’acquistu di l’assi (azzioni) di diverse cumpagnie ùn hè micca sempre diversificazione. Per esempiu, se un investitore cumprà azzioni di Chevron, Gazprom è Total, allora questu ùn serà micca diversificazione, postu chì tutte queste cumpagnie, malgradu u fattu chì sò registrati in diversi paesi, operanu in u mercatu cumuni di petroliu è gasu. È a reazione di u mercatu à qualsiasi avvenimentu necessariamente affetta à ognunu di elli. Se, però, una cartera hè furmata da l’azzioni di diverse cumpagnie chì operanu in spazii senza relazione, per esempiu, a produzzione di petroliu è di gasu, a custruzzione, i tecnulugii di l’informatica, etc., allora i risichi di cambiamenti negativi di u mercatu per elli saranu simultaneamente. esse minimu.
Chì ghjè a cartera d’investimentu ottimali
Ùn ci hè micca una risposta inequivocabile à a quistione – quale hè a cartera d’investimentu ottimali? Ogni investitore hà u so propiu requisitu per a cartera d’investimentu, chì dipende da un gran numaru di fatturi, cum’è l’orizzonte d’investimentu, i scopi stabiliti, a solvibilità finanziaria, etc. Dunque, ùn si tratta micca di l’ottimu, ma di una cartera d’investimentu ben equilibrata. Un investitore pò uttene un tali cartera s’ellu hè ben diversificatu. Quandu a prufittuità è i risichi in questu scuntrà i desideri di l’investitore quantu pussibule. À u listessu tempu, ognunu di l’investituri avarà u so propiu redditu previstu è risichi accettabili. U sopra pò esse illustratu da u seguente mudellu cundizionale. Pigliemu trè “tipi principali di investitori”:
Investitori cunservatori
Tali investitori, prima di tuttu, volenu priservà i so assi è prutegge da i prucessi inflazionisti. Per quessa, per elli, a diversificazione cunsisterà in l’acquistu di l’assi più affidabili (bonds, stocks, etc.) di stabili, grande cumpagnie.
Investitori moderati
Sò pronti per cumincià à fà investimenti risicatu per aumentà i so ingressu. Ma l’obiettivu principale di tali investitori hè sempre di accumulà capitali (dentru l’ugettivi stabiliti) per 10-20 anni. Per quessa, i so portafogli d’investimentu sò duminati da azioni di u mercatu largu, è quasi tutti i settori di l’ecunumia sò rapprisentati in questu.
Investitori aggressivi
Tali investitori cercanu di ottene rapidamente rendimenti elevati, è dunque facilmente andà à u drawdown di a so cartera d’investimentu. Per tali investitori, a diversificazione serà in investimenti di venture.
L’investimentu di venture hè un investimentu in quale un investimentu hè fattu in parechji prughjetti promettenti (ma piuttostu risicatu) in i primi fasi di a so furmazione.
Cù una alta probabilità, 8 tali prughjetti fora di 10 fallenu. Ma l’ingudu ricivutu da i prughjetti implementati cù successu copreranu cumplettamente e perdite è portanu profitti significativi.
Cumu custruisce a vostra cartera d’investimentu
Dunque, prima di cumincià à furmà a vostra cartera d’investimentu, u trader / investitore deve prima di tuttu decide nantu à i scopi chì persegue è a strategia chì hà da aduprà. L’ugettivi ponu esse assai diversi – da l’acquistu di pruprietà (un appartamentu, una casa, un caru caru, etc.), à pagà per l’educazione per i zitelli o generà ingressu supplementu dopu a ritirata. Per esempiu, un investitore chì hà 25-30 anni hà decisu di furmà un fondu di pensione per ellu stessu. Hà 30-40 anni davanti à ellu. È per quessa, deve furmà una cartera d’investimentu di assi chì anu digià dimustratu rendimenti boni è stabili nantu à un longu periodu di tempu. À u listessu tempu, ancu qualchì drawdown di l’azzioni, per un cortu periudu, ùn avarà micca particularmente affettatu una tale cartera, perchè ci sarà abbastanza abbastanza tempu avanti, in modu chì stabilizzanu è cuntinueghjanu à cultivà. À u listessu tempu, se u periodu d’investimentu hè relativamente curtu, 2-4 anni, allora a cartera per elli hè megliu furmata da azioni cù alta stabilità, anche senza u più altu livellu di ingressu (di solitu questi sò ligami ”
chips blu “). Dopu chì l’ugettivi è i metudi sò stati determinati, l’investitore principia à furmà una cartera, selezziunate l’assi chì hà bisognu cù i paràmetri adattati. Duranti stu periodu, pudete ricorre à parechji livelli di diversificazione à una volta:
Per settore ecunomicu
Chì, à u turnu, ancu s’ellu piuttostu cundiziunali, sò divisi in quelli stabiliti cù rendimenti stabili. E novi, cù un altu gradu d’innuvazione, chì portanu risichi, ma cù investimenti riesciuti, ponu purtà un ingressu assai altu à quelli chì anu vistu u so potenziale in u tempu.
Per cumpagnie
Acquisizione di azioni di cumpagnie specifiche. Una scelta chì esige un investitore per avè una cunniscenza prufonda di e cundizioni di u mercatu, a capacità di navigà indicatori è intuizione prufonda. Quandu compra securities, deve esse attentu à u fattu chì un attivu ùn occupa micca più di 10% di a cartera d’investimentu, è un settore di l’ecunumia ùn supera u 20%. Diversificà a vostra cartera d’investimentu in termini simplici: https://youtu.be/CA7d9VSi7NE
Chì ghjè l’essenza di diversificazione quandu inviste
A tiurìa di “portfolio” aduttatu oghje hè una metodulugia chì vi permette di sceglie l’assi chì portanu u più altu ingressu pussibule cù risichi minimi. Sicondu ella, per gestisce bè i risichi in l’investimenti, si pò investisce attraversu a diversificazione. Allora, se combina assi risicatu è stabile, pudete creà una cartera equilibrata. Per esempiu, cù l’azzioni, pudete ancu cumprà bonds. À u listessu tempu, u risicu generale di l’investimenti serà significativamente più bassu chè in u casu di cumprà strumenti individuali. A tiurìa dichjara ancu chì l’assi deve esse assuciatu in settori di l’ecunumia chì ùn sò micca correlati l’una cù l’altri. Per esempiu, dicemu chì u valore di certi tituli scende bruscamente per via di un aumentu di i prezzi per certe materie prime, mentri àutri aumentanu bruscamente.
Tipu di cartera d’investimentu – 50 à 50
In questa cartera, 50% di i fondi investiti sò investiti in a compra di azioni è 50% in bonds. À u listessu tempu, l’assi acquistati internamente sò ancu diversificati, per quessa, se a maiò parte di l’azzioni sò pussede da cumpagnie americane, allora in i bonds a parte più significativa hè di l’imprese cinesi o russe.
Per esempiu: Azioni in quantità di cinquanta per centu di a cartera:
- TSPX (US blue chips) – 30%
- TMOS (chips blu russi) – 5%
- VTBE (azzioni di cumpagnie in altri paesi) -15%
- Obbligazioni in quantità di cinquanta per centu di a cartera:
- OFZ (bonds di u Ministeru di Finanze di a Federazione Russa) – 30%
- FXRU (obbligazioni di valuta di cumpagnie russe) – 10%
- FXRB (obbligazioni di valuta di una sucità russa cù prutezzione contra i cambiamenti in u scambiu) – 10%.
Tipu di cartera d’investimentu – “Portfolio avanzatu”
Stu tipu hà una similitudine parziale cù u “portfolio eternu”, ma hà ancu differenzi significati da questu. Prima di tuttu, include l’investimenti in immubiliare è i chjamati alternativu – criptocurrency, muniti, stampi, opere d’arti, antichità.
Pò esse cusì:
- Azionista – 25%.
- Pacchettu Bond – 25%.
- Metalli preziosi – 20%.
- Immubiliare – 20%.
- Altri investimenti alternativi – 10%.
Tipu di cartera d’investimentu – “Portfolio di valuta”
Un tali cartera d’investimenti hè custituitu solu di valute è ùn hè micca adattatu per generà un ingressu addiziale reale o l’accumulazione di capitale. Ma una tale cartera hè grande per salvà i fondi investiti. È, se l’investitore pensa à fà e so spese future da questa cartera, ùn ci hè micca bisognu di realizà a cunversione di valuta.
Cumu creà una cartera d’investimentu, diversificazione di cartera, allocazione di l’assi: https://youtu.be/L6AzLPWEUZI
U rebalancing hè un mecanismu per prevene un aumentu di risichi per una cartera d’investimentu
In u prucessu di travagliu, u rapportu di l’assi in a cartera d’investimentu pò cambià assai significativamente. Questu succede perchè u valore di i diversi assi in a cartera varieghja in modu irregulare. Qualchidunu di elli aumenteranu in u prezzu assai più veloce, è s’ellu ùn hè micca fattu alcuna azzione, allora à un certu puntu pò accade chì una sola classa di attivu cumencia à cuntà a maiò parte di u valore di a cartera d’investimentu. E naturalmente, per via di un tali sbilanciamentu in a cartera d’investimentu, i risichi aumentanu. Per evitari una tale situazione, l’investitore hà bisognu di riequilibrà periodicamente a so cartera d’investimentu. Perchè hè necessariu di piglià prufitti da u crescente attivu è aduprà sti quantità per acquistà assi chì ùn sò micca crescenu cusì attivamente o ancu sag finu à chì a cartera hè equilibrata di novu. Se u equilibriu in a cartera d’investimentu cambia in una piccula gamma (1-3%), nunda ùn pò esse cambiatu in a cartera. Se u equilibriu hè disturbatu da più di 10%, allora hè necessariu di riequilibrà a cartera è restaurà à u livellu originale di a ratio di l’attivu.
Per esempiu:
Suppone chì a cartera iniziale di l’investitore hà avutu una ratio di stock à bond di 70/30. Una parte separata di l’azzioni hà crisciutu in u prezzu, è avà sta ratio hè digià 80/20. Per rinvià a cartera à u so equilibriu uriginale, l’investitore deve cumprà più di i bonds o vende alcune di l’azzioni. À u listessu tempu, deve esse ricurdatu chì u scopu di rebalancing ùn hè micca di aumentà a prufittuità di a cartera d’investimentu, ma di riduce i so risichi pussibuli.