Chì ghjè un accordu di compra è cumu funziona un trattu REPO? In u mondu finanziariu, ci sò parechje transazzioni diffirenti, compra, vendita, scambiu (barter). Frà elli sò l’operazioni REPO (accordu di ricuperazione), chì furnisce un prestitu à cortu termine, seguita da a ricuperazione di l’assi finanziarii. Una tale transazzione hè simile à un prestitu in un pawnshop, solu quì chì u prestitu ùn riceve micca interessu nantu à u prestitu, ma dà soldi duramente guadagnatu per rinvià a so cosa.
REPO hè una cosa necessaria in u mondu di u scambiu finanziariu. Grazie à stu tipu di transazzione, milioni di cummircianti in u mondu trovanu soldi per cumprà securities chì vedenu cum’è un benefiziu. Hè cusì faciule di cuncludi un REPO, ciò chì hè necessariu per questu è quali fattori deve esse cunsideratu quandu si scrive un accordu – tutte e trappule seranu divulgate in questu articulu.
- L’operazione REPO
- In quali casi sò applicate l’operazioni REPO?
- Cumu funziona un accordu REPO quandu si ritira soldi?
- Prucedura di transazzione
- Classificazioni di transazzione REPO – diretta è inversa
- Cumu riceve dividendi nantu à azioni prumesse?
- Rischi sottu accordu REPO
- Cumu riduce i risichi
- Rivalutazione REPO
- Rivaluazione di l’accordu REPO nantu à l’esempiu di u Bancu Centrale
- Termini obligatorii di l’accordu REPO
- REPO in Russia
- Un esempiu di una transazzione REPO
L’operazione REPO
Una transazzione REPO hè un cuntrattu per a vendita è a compra di assi finanziarii cù l’obbligazione di ricuperà. Comu regula, e transazzione sò realizati di notte, è u ritornu hè fattu a matina dopu o dopu meziornu. In altri palori, questu hè un prestitu à cortu termine, cù collateral in forma di assi finanziarii: stocks, bonds. I vantaghji di REPO sò fattori per i dui lati di a transazzione:
- U vinditore , più spessu un trader, riceve i fondi senza burocrazia bancaria.
- U cumpratore , di solitu un broker , investe à un tassu fissu è risicu minimu.
In quali casi sò applicate l’operazioni REPO?
L’investitore cuncludi un trattu solu cù una entità legale. A maiò spessu agisce cum’è cumpratore: broker, banca, manager, dealer, etc. Cù parechji tippi di cummerciu, u debitu diventa una necessità. Comu regula, questu hè:
- A retirazzione marginale di fondi hè a retirazzione di soldi, in quale l’azzioni è l’altri tituli ghjucanu un rolu enormu.
- Margin trading – trasferimentu di pusizioni.
- Trading in u mercatu cù un Agente Centrale.
Cumu funziona un accordu REPO quandu si ritira soldi?
Parechje entità ghjuridiche prestanu soldi per piglià obbligazioni, azioni è altre securities. I soldi da u prestitu sò ritirati in un contu persunale per usu persunale. A quantità massima di soldi datu à una persona hè uguali à u costu di una sicurità cù una tarifa di risicu iniziale – un scontu.
Prucedura di transazzione
À u principiu, un cuntrattu hè scrittu, custituitu di dui parti: Basatu nantu à stu documentu, u vinditore trasferisce l’assi finanziarii à u cumpratore, u vinditore s’impegna à accettà à a data dichjarata è à pagà una quantità predeterminata.
À a data specificata in l’accordu, l’investitore torna l’azzioni à u vinditore è paga a remunerazione. A remunerazione pò differisce da u valore iniziale di l’assi finanziarii nantu à u scambiu. REPO conduce duie transazzione à una volta: in securities è un cuntrattu forward.
Classificazioni di transazzione REPO – diretta è inversa
Dui tipi di transazzione esistenu oghje: repos diretti è inversi.
- E transazzioni di ricuperazione diretta implicanu: a persona chì hà pigliatu in prestu i soldi face una ricuperazione di e so azzioni in u ghjornu designatu.
- I REPO inversi differenu significativamente da a transazzione precedente – l’investitore riceve u sughjettu di u cuntrattu per u mumentu è paga a quantità sanu per questu. À a fine di a transazzione, torna i documenti, ricevendu a quantità accunsentita.
Ci sò parechji tippi di transazzione per u periodu di validità:
- Intraday – a transazzione si faci durante u ghjornu.
- Deal through the night – un affare principia un ghjornu è finisce u prossimu.
- Valid – u termini di a transazzione pò stende per un mesi. Cù stu tipu, l’affare hè validu finu à una certa data, hà una data fissa per l’ultima parte di u trattu.
- Apertu – u termini per l’esekzione di a seconda parte di u REPO ùn hè micca stabilitu.
Per esempiu, un trader cundizionale chì hà bisognu di soldi hà intrutu in un REPO inversu. Una entità giuridica hà agitu cum’è prestatore.
U trader hà avutu 3 000 azzioni venduti per $ 3 milioni ancu s’ellu valenu 3 500 000 $. Basatu nantu à u cuntrattu REPO, u terminu hè statu stabilitu per un mesi.
Dopu questu tempu, u trader retira e so azzioni è paga una quantità addiziale in cima à u principale. In u risultatu, un mesi dopu hà pigliatu azzioni per 3 milioni 200 mila. 200 mila – u percentuale chì hè vinutu per u mese di usu di i soldi di u broker.Parechje persone paragunanu un repo à un pawnshop. U borrower vende ancu un articulu caru è dopu un mesi torna u so articulu, paghendu interessu. Se una persona ùn vene micca per i documenti, allora u broker chì hà eseguitu u REPO pò vende, cum’è vende e cose in i pawnshops. Cumu funziona e transazzioni REPO dirette è inverse – spiegazione video nantu à l’accordu di compra: https://youtu.be/p8Lx2dIUUj4
Cumu riceve dividendi nantu à azioni prumesse?
Se a lista di quelli chì deve riceve dividendi hè determinata durante u REPO, allora tutti i soldi ricivuti da i dividendi vanu à u vinditore in tuttu, perchè ellu hè u pruprietariu ufficiale di i tituli, ancu s’ellu hè un tempurale. Ma a lege “In u mercatu di securities” prutege i venditori di azioni. In casu di riceve dividendi da azioni prumesse, u cumpratore deve trasferisce questi soldi à u venditore. S’ellu decide di guardà per ellu stessu, a quantità di a ricuperazione di securities hà da cumincià à diminuisce per via di i dividendi apprupriati.
À u listessu tempu, u vinditore di securities hà ancu una quantità di pruibizioni. Ùn pò micca participà à a riunione di l’azzionisti durante u periodu di a transazzione, è ùn pò ancu appellu contr’à e so decisioni è e transazzioni di a cumpagnia di azioni.
Cosa hè un accordu REPO, ciò chì un investitore è un trader anu bisognu di sapè: https://youtu.be/u38hZgb5dIo
Rischi sottu accordu REPO
U periculu principalu durante a cumissioni di tali transazzioni hè u fallimentu di cumpiendu a seconda parte di u cuntrattu. Calchì volta u venditore di azzioni ùn hà micca abbastanza fondi per riscattà i so documenti. Allora u cumpratore li vende è ricuperà cumplettamente e perdite. A peor situazione per i cummircianti hè quandu u vinditore torna un mesi dopu cù soldi è interessu, è quellu chì hà compru a cartera hà digià vindutu. Succede spessu chì i dui intermediari di a transazzione ricusanu di cumpiendu a seconda parte di u cuntrattu. Questu spessu succede quandu un stock hà aumentatu o calatu in u valore. Per via di questu, ci hè un risicu di volatilità di u mercatu, per via di quale unu di i partiti ricusarà di cumpiendu i so obblighi, perchè u cuntrattu dice una quantità, è i tituli pò esse più di stu prezzu, o cumincianu à custà un profitably cheap.
Cumu riduce i risichi
Ci hè dui manere di mitigà u risicu: sconti è prime. Scontu – a diffarenza trà u prezzu di l’azzioni prumessu nantu à u mercatu è i soldi specificati in l’accordu REPO. In u casu di l’investitore in l’esempiu, pò esse vistu chì l’azzioni valenu assai più di a quantità chì ellu hà da vultà à u broker cù interessu. Per quessa, hà un mutivu di ricuperà sti azzioni ancu à una prima. Stu tipu di scontu hè chjamatu “iniziale”. A dimensione di u scontu hè calculatu in percentuale è dipende direttamente da a stabilità di l’azzioni. Se un trader hà prumessu
chips blu stabili, allura u percentuale di scontu serà menu di quellu di una cumpagnia menu stabile. A tarifa di compensazione hè una altra manera di pruteggià sè stessu quandu fate una transazzione REPO. Questu hè soldi o securities chì un trader trasferisce à un broker, o vice versa, se u prezzu di i tituli prumessi hà cambiatu dramaticamente. Questa hè una esecuzione libera di a seconda clause di u cuntrattu per riduce u risicu di difettu.Per evità litigazioni è altri prublemi, hè necessariu prescrive obblighi supplementari in u REPO per e duie parti in casu di un forte cambiamentu di u prezzu di l’azzioni. In questu casu, quelli chì anu intrutu in a transazzione sò obligati à fà una rivalutazione è, nantu à a so basa, cambianu u prezzu di compra originale, o pagamentu supplementu. Quandu u prezzu di l’azzioni cresce, u venditore hè obligatu à dumandà una rivalutazione è una compensazione supplementaria per perdite in cash o parte di l’azzioni per ottene più benefici. U stessu hè applicà à quelli chì anu compru azzioni cù i so soldi. In l’eventu di un colapsu di u mercatu, serà da esse chì hà compru carte boni per soldi fabulosi è, quandu si vende, ùn puderà micca cumpensà e so perdite. A lege prutege i cumpratori da tali casi è per quessa anu u dirittu di dumandà una rivalutazione è di rinvià i so soldi per cumpensà i danni. I cuntributi di marghjini sò un altru mètudu di prutezzione contra i risichi. À u listessu tempu, unu di i partiti faci un pagamentu prematuru in modu chì l’altra parte ùn pò micca ricusà l’obbligazioni nantu à a seconda parte di a transazzione. In questu casu, u pagamentu di u margine ùn hè micca un pre-consegna nantu à a parte finale o un pagamentu anticipatu.
Rivalutazione REPO
A rivalutazione superiore è inferiore deve esse presente in l’accordu REPO. U pruprietariu di l’azzioni hà u dirittu di realizà una rivalutazione superiore se u prezzu di i tituli hè sopra à u livellu permessu.
A rivalutazione più bassa pò esse realizatu solu da a persona chì hà compru i valori. Questu succede à u mumentu chì u mercatu sfondate è i valori perde u so valore. U deficit di marghjini deve ghjunghje o supera u limitu permessu. In questu casu, u cumpratore di i tituli pò dumandà à u venditore di rimborsà i costi.
Prima di a cunclusione di un REPO, i partiti accunsenu nantu à u mumentu chì a linea di crescita di u prezzu è a so caduta serà, è ancu calculate u deficit è l’excedente margine.
Quandu vene u tempu di rivalutazione, i dui partiti accunsenu trà elli nantu à azzione più. Puderanu micca fà rivalutà, ma facenu u sicondu attu di a transazzione REPO prima di u calendariu: unu vende azzioni, è u sicondu li compra cù interessu. L’interessu serà cumplettamente sfarente di ciò chì hè specificatu in u cuntrattu è varià da a crescita di l’azzioni. Dopu à a fine di u REPO, i partiti ponu scrive un novu accordu, tenendu in contu i novi prezzi di i valori è a chjusa anticipata di a transazzione. Ci hè una linea di cumportamentu completamente diversa quandu i prezzi cambianu è a rivalutazione. U partitu chì hà patitu u più perdite pò dumandà u pagamentu di cuntribuzioni di marghjini in a forma di una parte di l’azzioni è di u cash. Se u pagamentu hè statu fattu in una unità monetaria, è micca in securities, allora l’interessu hè pagatu. Pudete ancu rinvià l’intera quantità cù interessu. U listessu s’applica à i tituli.
Rivaluazione di l’accordu REPO nantu à l’esempiu di u Bancu Centrale
Fighjemu cumu i valori sò rivalutati à u Bancu di Russia. Duranti a durazione di l’accordu REPO, a banca rivaluta ogni ghjornu i tituli prumessi. Dopu a rivalutazione, l’entità stabilisce limiti superiori è inferiori per i sconti. Grazie à questi calculi, u prezzu trà i tituli è a quantità tutale chì u prestitu di ritornu hè determinatu. Grazie à questu, i dui partiti evitanu l’obbligazione di pagà danni materiali. In ogni casu, u Bancu di Russia hè obligatu à cumpensà e perdite di u prestitu se u REPO hè statu cunclusu à l’asta è u scontu superava u limitu massimu. Se u scontu attraversa u limitu minimu, u Bancu torna una compensazione in forma di soldi. Se u REPO hè statu cunclusu da persone chì ùn sò micca in l’asta urganizata cù una quantità di sistemi speciali, u Bancu ùn hè più obligatu à pagà cuntribuzioni in cash. Prima di tuttu, u bancu debitu copre i danni di u prestitu cù securities. I soldi sò emessi solu se u bancu ùn hà micca u numeru necessariu di azzioni. Ci hè una quantità di vantaghji per tali REPO cunclusu micca in l’asta cù u sistema Bloomberg: a rivalutazione hè realizata da u Bancu di Russia micca separatamente per ogni transazzione, ma per tutta a serie di transazzione fatta da u Bancu di Russia durante u ghjornu.
Termini obligatorii di l’accordu REPO
Quandu si cunclude un accordu, i dui partiti anu bisognu di negozià una quantità di cundizioni prima di cuncludi un accordu. I prerequisiti per REPO sò:
- Possibilità di rivalutà u valore di i titoli . Hè necessariu include sta clausula in l’accordu per evità incidenti è più prublemi.
- U statutu legale di e duie parti chì entranu in una transazzione . Quandu si cunclude un accordu, i partiti accunsenu trà elli se un accordu generale serà cunclusu, o un accordu da ogni parte in u so propiu nome.
REPO in Russia
Azzioni di fondi d’investimentu, certificati, documenti, azzioni – tuttu ciò chì hà qualchì valore in a borsa diventanu strumenti per u cummerciu in a borsa. REPO hè cunclusu trà una persona è una entità giuridica, s’ellu hè: un broker, dealer, depositary, clearing company, credit institution. Dui individui ùn ponu micca entra in una transazzione
Più nantu à REPO cù u Bancu di Russia nantu à a Borsa di Mosca à https://www.moex.com/s968:
In parechje transazzione finanziaria, ci sò transazzione REPO. Il s’agit d’un prêt à court terme dans lequel les garanties sont émises, généralement des actions ou des obligations (titres).
Un esempiu di una transazzione REPO
U broker è a persona implicata in u cummerciu anu fattu un accordu REPO forward u 23/09/2021. Duranti a prima parte di a transazzione, u trader hà vindutu un pacchettu di 1 000 parte di una cumpagnia di risorse naturali à un broker è hà ricevutu 300 000 rubli per elli. U prezzu per ogni parte in a prima parte di REPO era 300 rubles. L’accordu dice chì u venditore s’impegna à cumprà a so azzioni u 25/10/2021 per 303 160 rubles. L’interessu per ogni parte à a fine di u mese era di 3,16 rubles. In u risultatu, u trader hà pagatu solu 3160 rubles, o 12% annu. Sta transazzione hè diretta, per via di u fattu chì l’azzioni sò stati restituiti da u so pruprietariu. Basatu annantu à questu esempiu, hè chjaru chì u cliente hà vindutu 1 000 azzioni di una certa cumpagnia valutata à un scontu di 20% per copre contru à un spike di prezzu. U periodu in quale a transazzione hè stata fatta 24.09 – 25.10. Duranti stu periodu, ci hè stata una currezzione è l’azzioni di a cumpagnia cuminciaru à custà 309 rubles per parte digià in u 28.09. I Banchi di Russia realizanu queste operazioni per sustene u cash in i banche cummerciale. Per fà questu, u Bancu Centrale chjama REPO una transazzione per a vendita è a compra di tituli cù una ricuperazione o vendita obligatoria in una data specifica. Per fà una tale transazzione, ci hè una lista di azzioni nantu à u situ ufficiale di u Bancu Centrale chì sò pronti per a compra / vendita immediata attraversu REPO. Contene ancu e date è i risultati di tali transazzioni. pronta per a compra / vendita immediata attraversu REPO. Contene ancu e date è i risultati di tali transazzioni. pronta per a compra / vendita immediata attraversu REPO. Contene ancu e date è i risultati di tali transazzioni.
A lista sana hè dispunibule à https://www.cbr.ru/hd_base/infodirectreporub/ Avà parechje persone utilizanu REPO di corta durazione. L’operazioni sò realizate in u cummerciu nantu à u mercatu. Cù u so aiutu, l’investituri è i cummircianti aprenu pusizioni curtite è vendenu azzioni chì ùn li appartenenu micca. U broker solu piglia prestu a cartera d’investimentu per mezu di un repo è vende tutti i tituli. U soldi ricivutu hè investitu in altri tituli, è quandu u prezzu di elli s’arrizza, a persona riceve u so prufittu, cumprà torna i tituli vinduti di u prestitu è torna a cartera d’investimentu. U prufittu netu da l’azzioni aumentati resta cù u trader chì hà vindutu l’azzioni.