Ray Dalio hè un gestore di fondi di hedge miliardariu americanu in Bridgewater Associates.
Quale hè Ray Dalio, a vita è u travagliu, i so principii basi in l’investimentu
Ray Dalio hè una di e persone più ricche di u pianeta oghje. Hè cunnisciutu micca solu per a so capacità di fà un prufittu, ma ancu per u so accostu speciale à fà affari. Stu omu hè natu in a famiglia di un musicista jazz in New York in u 1949. Hè statu introduttu à i securities à l’età di 12 anni. À questu tempu, hà compru a so prima parte. L’adulescente hà travagliatu part-time in un club di golf è hà intesu constantemente conversazioni in relazione à temi di borsa. Hà risparmiatu $ 300 è l’hà utilizatu per cumprà stock in Northeast Airlines. Quandu hà sceltu, era guidatu da duie regule:
- Deve esse una cumpagnia reputable.
- U valore di una parte ùn pò esse più di $ 5.
Per trè anni, ùn hà pigliatu nisuna azzione speciale. L’impresa emittente hà ricivutu dopu una offerta di fusione, dopu chì u prezzu di l’azzioni aumentò da $ 300 à più di $ 900. Questu hà dimustratu u ghjovanu Ray Dalio chì era pussibule di guadagnà boni soldi in u mercatu di securities, è questu più determinatu u so percorsu di vita in una larga misura. Ancu in a so ghjuventù, u futuru grande investitore accettatu per ellu stessu cum’è u principiu principale di l’attività a necessità di fà ghjudizii indipendenti, per circà a verità cù a so mente. In tutta a so carriera, cunsiderà avè una mente aperta, una vuluntà di accettà idee novi per u travagliu, un prerequisite per u successu in l’affari. In u 1971, hà iniziatu i so studii à a Harvard Business School. Duranti stu tempu, hà travagliatu cum’è impiegatu à a Borsa di New York. Era impegnatu in u cummerciu di azioni, valute, è ancu cunsegna di merchenzie. L’ultime hè accadutu durante un stage cù unu di i direttori di Merrill Lynch. À quellu tempu, l’attività di scambiu ùn era micca populari è parechji anu cunsideratu chì ùn era micca prumessu. In u 1974, Ray Dalio divintò direttore di commodities in Dominick & Dominick LLC, prestu prestu à travaglià cum’è broker è trader in Shearson Hayden Stone. Dopu à partutu in u 1975, hà capitu ch’ellu avia accumulatu abbastanza cunniscenza è sperienza per inizià a so propria attività – Bridgewater Associate. À questu tempu, avia digià ricevutu un MBA da a Harvard Business School. In u 1974, Ray Dalio divintò direttore di commodities in Dominick & Dominick LLC, prestu prestu à travaglià cum’è broker è trader in Shearson Hayden Stone. Dopu à partutu in u 1975, hà capitu ch’ellu avia accumulatu abbastanza cunniscenza è sperienza per inizià a so propria attività – Bridgewater Associate. À questu tempu, avia digià ricevutu un MBA da a Harvard Business School. In u 1974, Ray Dalio divintò direttore di commodities in Dominick & Dominick LLC, prestu prestu à travaglià cum’è broker è trader in Shearson Hayden Stone. Dopu à partutu in u 1975, hà capitu ch’ellu avia accumulatu abbastanza cunniscenza è sperienza per inizià a so propria attività – Bridgewater Associate. À questu tempu, avia digià ricevutu un MBA da a Harvard Business School.
Sede Bridgewater Associate [/ caption] Questa ditta hè sempre in sviluppu, diventendu unu di i più grandi fondi di speculazione in u mondu. In 2018, a cumpagnia hà gestitu $ 160 miliardi in assi. Duranti stu tempu, a fortuna persunale di Ray Dalio supirava $ 18 miliardi. À u principiu, sta cumpagnia hà avutu tempi difficiuli. Dalio hà avutu à licenziari tutti l’impiegati è dumandà à u so babbu $ 4,000 per copre i so obbligazioni di u debitu. Dopu un malu principiu, l’investitore ripensò a so attitudine à a vita è ghjunse à a necessità di seguità certi principii.
U mutivu di i so prublemi in u stadiu iniziale, vede u desideriu di vede in ogni situazione. In u futuru, cum’è ellu dice: “Aghju cambiatu a gioia di esse ghjustu per a gioia di capiscenu a verità”. E relazioni sani in a squadra sò destinati à assicurà chì tutti mostranu i so punti di forza, è a megliu idea vince, indipendentemente da quale l’hà spressu.
L’investitore dà una grande impurtanza à a meditazione. Crede chì a perfezione spirituale hè u fundamentu di u successu cummerciale. In u so parè, a meditazione li dà più forza di u sonnu, prumove un accostu creativo à a vita è u travagliu.
U stilu d’investimentu di Ray Dalio
U grande investitore implementatu in a so cumpagnia principii spiciali chì l’aiutò à ottene u successu di l’oghje è cuntinueghjanu à esse applicatu oghje. Unu di i principali cunsidereghja apertura. Ray Dalio prova à assicurà chì i so impiegati anu infurmazione objetiva nantu à u statu di l’affari è ponu determinà indipindente a so attitudine versu a cumpagnia.
L’enfasi hè di migliurà e relazioni trà l’impiegati in a cumpagnia, creendu è sviluppà una cultura corporativa unica. Quandu pigliate decisioni, hè impurtante di cunsiderà chì l’avvenimenti ùn sò spessu micca unichi. Cose simili sò accadute in u passatu, è ci sò lezioni per esse amparatu da elli. Studiendu elli, pudete stabilisce mudelli chì ponu diventà a basa per a decisione in una situazione particulare. A cumpagnia usa trè carte d’investimentu per a gestione di l’assi: Pure Alpha, Pure Alpha Major Markets è All Weather. L’ultimu di elli, a cartera di tutte e staghjoni, include a maiò parte di l’assi. U cartulare di Ray Dalio hè custituitu da e seguenti parti:
- 40% bonds à longu andà;
- 15% di titoli di debitu à mediu;
- 30% azzioni di diverse cumpagnie;
- 7,5% d’oru;
- 7,5% commodities di varii tipi.
Quandu gestisce una cartera, Dalio applicà u principiu di l’analogia cù situazioni simili in u passatu, pruvate d’applicà strategie chì anu digià purtatu successu. In pratica, sta cartera hà dimustratu boni risultati annantu à l’anni.
A copertina di unu di i libri più famosi di Rey Dalio “big debt crises” [/ caption] Hè interessante chì quandu analizà l’efficacità di una tale strategia, diverse situazioni in a borsa sò state cunsiderate è un calculu adattatu hè statu fattu. Per esempiu, in a crisa di u 1929, a cartera perde solu 20%, ma poi cumpensà per questu drawdown. Hè nutate ancu chì in termini di prufittuità, durante 2008-2017, hà superatu l’indice S&P in termini di prufittuità. Principii per u Successu di Ray Dalio (in 30 minuti): https://youtu.be/vKXk2Yhm58o Pure Alpha Major Markets hà un focusu aumentatu in più assi liquidi. I mercati emergenti sò generalmente evitati quì. Hè abbastanza simile in struttura à una valigetta per tutte e stagioni. Pure Alpha paragunatu à Pure Alpha Major Markets presta più attenzione à i mercati emergenti, ma strutturalmente differisce pocu da questu. U ritornu di Pure Alpha era di 12% finu à u 2019, ma hà fattu una perdita di 7,6% in 2020. Ray Dalio hà dettu chì i portafogli sò stati creati cù l’aspittà di u sviluppu ecunomicu globale cuntinuu. A causa di prublemi per via di a pandemia, l’investitore hà cuminciatu à prestà più attenzione à i tituli più affidabili. In e so entrevista, Ray Dalio parla di a so attitudine à a vita è à l’affari:
- Cita a so curiosità è l’avventurisimu cum’è u mutivu principale di u so successu . Fendu qualcosa di novu, prova di capiscenu è amparà cumu travaglià cun ellu.
- Chjama a formula di successu a cumminazione di un sognu è una valutazione sobria di a situazione reale . Hè ancu cunsideratu impurtante quandu u dulore o fallimentu accade per esse capace di superà u prublema per truvà u modu appropritatu in u risultatu di l’analisi di a situazione.
- Quandu assume l’impiegati, ricumanda di prestu attenzione à i so valori, capacità è cumpetenze . Sceglie u squadra ghjustu, pudete assicurà chì certi impiegati cumplementarii à l’altri, chì facenu un squadra cumpleta.
- A decisione deve evità a demucrazia è l’autoritarismu . In u primu casu, si assume chì l’opinione di tutti hè ugualmente preziosa, ma in fattu questu ùn hè micca u casu. U sicondu implica chì u capu solu cunnosce e risposte à tutte e dumande. À Dalio, e decisioni sò fatte in modu cullettivu, ma l’opinioni di quelli persone chì anu digià pruvatu prima anu più pesu.
A critica hè incuraghjita in l’impresa. Questu hè necessariu per creà una atmosfera di apertura è creanu l’atmosfera più creativa quandu pigliate e decisioni.
Recensione di u libru di Ray Dalio
L’investitore hà spiegatu a so cunniscenza di a vita è e regule di fà affari in u libru “Principi. A vita è u travagliu. Ray Dalio vede a basa di successu in a percepzione curretta di a realità. Hè impurtante di pruvà à vede per quale ella hè veramente, è micca passà i vostri desideri cum’è realtà. Per ottene questu, deve esse attentu à i seguenti prublemi:
- Prima ci vole à determinà esattamente ciò chì i desideri. Questu hè necessariu per chì in u futuru serà pussibule di capiscenu precisamente ciò chì currisponde à elli è ciò chì ùn hè micca.
- Hè necessariu di determinà quale realità anu a più grande influenza nantu à a realizazione di i scopi. Avete bisognu di studià constantemente per sapè: ciò chì pò aiutà, ciò chì hè un ostaculu, cumu travaglianu.
- Ray Dalio enfatiza l’indipendenza di u pensamentu. Credu chì l’opinione accettata da a maiuranza ùn hè micca sempre vera. E decisioni self-fatte sò più prubabile di successu. Se l’opinione di l’omu cuntradisce quella generalmente accettata, questu ùn dà micca una ragione per l’abbandunà senza motivi abbastanza.
- In striving per l’indipendenza in u pensamentu, ùn deve micca scurdate chì l’opinione propria ùn hè micca sempre u più promettente. Hè impurtante di pudè accettà u puntu di vista di l’altru, s’ellu hè più currettu.
Dalio crede chì tutta a vita hè custituita da piglià constantemente una varietà di decisioni. Ellu recullà l’infurmazioni nantu à i criteri applicati per questu, chì chjama i principii. Dopu avè realizatu è sviluppatu sti reguli, hà abituatu à elli è l’implementa in a so cumpagnia. Hè necessariu d’amparà in permanenza, ùn ferma mai. Ray Dalio dice ch’ellu hè un studiente per tutta a vita è hà intenzione di cuntinuà à fà. U libru detalla i so principii à quale spiegazioni dettagliate sò datu. Questu permette à i lettori di decide quantu sò adattati per a so vita è u travagliu. In u prossimu libru, “Principi di successu”, l’autore cuntinueghja à parlà di i so vede nantu à u mondu è e caratteristiche di fà affari. Cumplementa u primu libru, chì permette di capisce megliu a strategia di a vita è l’affari di l’investitore.
Un novu libru di Ray Dalio hè dedicatu à e riflessioni nantu à u destinu di u mondu mudernu. Hè chjamatu Cumu l’Ordine Mundiale cambia. Perchè i stati vincenu è fallenu. Sicondu l’autore, era motivatu à scrive u libru per i seguenti motivi:
- Una quantità significativa di u debitu mundiale.
- A distanza in u livellu è u stilu di vita trà e persone più ricche è ordinarie.
- Tendenze in u sviluppu di e relazioni trà i paesi chì anu purtatu à un aumentu significativu di l’influenza di a Cina.
U libru populari di Ray Dalio “Big Debt Crises Coping Principles” – scaricate è leghje un estrattu da u libru:
Big Debt Crises Coping Principles Ray Dalio – Big Debt Crises around the bend, recensione di libru: https://youtu.be/xaPNbYkOT- 4 L’investitore cunsidereghja a situazione attuale simile à quella chì hè accaduta in u periodu 1930-1945. Analizeghja situazioni simili in a storia mundiale è formula i mudelli di sviluppu chì guvernanu a storia di i paesi più sviluppati. In u risultatu di una considerazione dettagliata di a storia di l’umanità in parechji periodi, vene à certe supposizioni nantu à ciò chì aspittà l’umanità in i decennii chì venenu.