Cosa hè un futuru è cumu fà soldi nantu à questu?

Как зарабатывать на фьючерсахДругое

A cunclusione di cuntratti futuri hè luntanu da novu, ma ogni annu un strumentu sempre più attivamente utilizatu in a borsa. I cummircianti novi è l’investituri spessu turnanu a so attenzione à i futuri, capiscenu quantu prumette stu strumentu. L’implementazione riescita di u cummerciu richiede una cunniscenza di i so principii è specifichi.

Futures cum’è strumentu di cummerciale di azioni

Un cuntrattu di futuri hè un accordu per cumprà o vende un attivu in una data specifica à un prezzu predeterminatu. L’assi sottostanti sò bonds, valute, tassi d’interessu è ancu u tassu d’inflazione in u mercatu di Mosca. L’esempiu più simplice di un cuntrattu di futuri:

  1. L’agricultore cultiva è vende fagioli. Quist’annu custa centu rubles cunvinziunali, ma ci sò previsioni chì l’estiu serà grati, chì significa chì a cugliera serà abbundante. Questu significa chì in u vaghjimu l’offerta cumincià à superà a dumanda di fasgioli. I prezzi calanu.
  2. L’agricultore ùn vole micca vende fagioli più prezzu. Truva i cumpratori in anticipu, chì crede chì a cugliera serà povira, è i prezzi s’arrizzò in cunseguenza.
  3. Sò d’accordu trà elli chì in sei mesi l’agricultore furnisce u cumpratore cù fasgioli à centu rubli cunvinziunali per tonna.

In questu esempiu, l’agricultore ghjoca u rolu di un venditore di futuri – fissa u prezzu è una certa data quandu a merchenzie serà mandata à u cumpratore. Questa hè l’essenza di u cummerciu di futuri. U cummerciu hè realizatu nantu à a borsa.

A diffarenza trà futures è stocks

A diferenza fundamentale trà sti dui strumenti hè in l’uggetti cummirciati. Hè sta differenza chì genera frugalità. U trader ùn invistisce micca tutti i fondi, ma solu una quantità fissa di elli – obligazioni di guaranzia. Questu hè generalmente 12-13% di u valore di l’assetu stessu. A diffarenza trà futures è stocks hè ancu faciule da capisce cun un esempiu illustratu:

  1. Angelina hà studiatu i futuri più liquidi (quelli chì ponu esse venduti rapidamente à vicinu à u prezzu di u mercatu) futuri nantu à a Borsa di Mosca è hà decisu di cumprà o 100 azzioni o 100 futures per l’azzioni di Gazprom. U prezzu di l’azzioni attuale hè di 228 rubles.
  2. Per fà una compra, Angelina duverà spende:
    • per 100 azzioni – 228 x 100 = 22 800 rubles;
    • per 100 futures – 228 x 100 x 12% = 2736 rubles.
  3. A quantità per i futuri hè assai menu. Ùn hè micca l’attivu stessu chì hè acquistatu, ma una disputa per cambià u so prezzu.

Ci sò ancu altre differenzi. In particulare spicca:

  1. Validità. Hè limitatu per i futuri. Vale à dì, dopu avè compru un cuntrattu di futures per 4 mesi, l’obligazioni specificate in u cuntrattu devenu esse cumpiendu in 4 mesi. L’azzioni ùn ponu esse vendute in ogni mumentu.
  2. Fornisce leverage. Quandu compra un cuntrattu di futuri, u leverage hè furnitu (chì hè indicatu in u cuntrattu). A perdita o u prufittu hè calculatu in cunsiderà ciò chì hè stata acquistata, ancu s’ellu in u sensu literale ùn anu micca acquistatu.

Tipi di cuntratti

Ci hè dui tipi di cuntratti di futuri – consegna è liquidazione. I cummircianti privati ​​recurrenu à l’usu di u sicondu tipu di transazzione. Futures, chì hè un cuntrattu di stabilimentu:

  • hè un strumentu per fà soldi nantu à a diffarenza di i prezzi;
  • dopu à a fine di u periodu fissu di validità (periodu di scadenza) di u cuntrattu, l’attivu ùn hè micca furnitu in a so forma naturali, ma u so margine di variazione hè calculatu.

U marghjenu di variazione hè un valore calculatu da u scambiu, chì mostra quantu fondi seranu scritti o creditati à u cuntu cummerciale di u trader. In u risultatu, i participanti in un cuntrattu di futuri facenu un prufittu o restanu in perdita.
Margine di variazione

Cumu funziona?

U puntu di cummerciu hè di cumprà bassu è vende altu. Hè a diffarenza trà i prezzi di compra è di vendita chì hè u prufittu desideratu di u trader. À a fine di u cuntrattu, unu di i seguenti succede, secondu cumu si cumporta u prezzu di u pruduttu:

  • u prezzu ùn hè micca cambiatu – a cundizione finanziaria di u cumpratore è di u vinditore ùn hà micca cambiatu;
  • u prezzu hà risuscitatu – u cumpratore hà guadagnatu, è u vinditore hà persu fondi;
  • u prezzu hè cascatu – u cumpratore resta in perdita, è u vinditore hà ricevutu un prufittu (profit).

Qualchidunu di i partiti à u cuntrattu, rializendu chì à a fine di u periodu di scadenza, hà da soffre perditi, ùn serà più capaci di piantà u prucessu. U scambiu cuntrolla l’obbligazione di e parti di vende / cumprà merchenzie à u mumentu specificatu in u cuntrattu. U cuntrollu hè realizatu per mezu di pagamentu ubligatoriu di un depositu d’assicuranza (colateral) da e parti à l’accordu. A quantità di u cuntrattu ùn hè micca pagatu in tuttu in anticipu, ma u “depositu” nantu à i cunti di i cummircianti sò congelati. A dimensione di u depositu hè determinata da u tipu è l’ughjettu di a transazzione. A quantità tutale di earnings pussibuli nantu à futuri dipende direttamente da a quantità di fondi investiti. Questu hè, più cuntratti acquistati, più grande u prufittu previstu.

Leverage

In i mercati finanziarii, sò spessu situazione in quale un broker presta soldi à un trader per chì l’ultimu pò apre pusizioni più grande. Questa azione hè chjamata leverage è hè aduprata in u cummerciu di futures. Ùn hè micca caru per i brokers per furnisce un tali serviziu. E so perdite pussibuli sò limitate à u saldu di u contu di cummerciale di u cliente. Se a perdita hè uguale à a quantità di fondi in u contu di u trader, u broker suspenderà tutte e pusizioni attuali, ùn permettenu micca chì u cliente perde più di ciò chì hà lasciatu. Leverage per sè stessu ùn affetta micca u livellu di risicu. Hè affettatu da a dimensione di a pusizione aperta da l’offerente.

Induve travaglià cù futuri?

I futuri sò scambiati in borsa. Per i cummircianti è i brokers, i participanti di scambiu, i più grandi cuntratti sò dispunibili direttamente. Quelli chì vulianu impegnà in u cummerciu di futuri anu bisognu di apre un cuntu cummerciale cù una urganizazione di brokerage. Hè scambii chì furnisce i clienti cù e plataforme per l’accessu à u cummerciu, è regulanu u so prucessu. I principali scambii di futuri in u mondu:

  • Chicago Mercantile Exchange (CME);
  • Chicago Board of Trade (CBOT);
  • Euronext hè un scambiu internaziunale europeu;
  • Eurex (europeu);
  • Scambio di valuta di Mosca (MICEX).

In più di ciò chì sopra, u mercatu finanziariu hà un gran numaru di scambii cù diversi volumi di transazzione. À u listessu tempu, i cuntratti sò standardizati in termini di:

  • quantità;
  • qualità;
  • periodi di stabilimentu.

Questi standard ùn sò micca sottumessi à cambià, sò permanenti. Indipendentemente da quale hè u vinditore à u mumentu di una subasta particulare, è quale hè u cumpratore. Indipendentemente da u scambiu chì urganizeghja l’asta.

Cundizioni di registrazione è cummerciale nantu à FORTS

U Scambio di Mosca hà stabilitu una piattaforma per cummerci di futuri (avè un termini fissu) cuntratti – FORTS. Per accede à a piattaforma, registrate cù un broker chì hà accessu à a borsa russa.

A lista di cumpagnie di brokerage hè dispunibule nantu à u situ web di Moscow Exchange – https://www.moex.com/.

Trading nantu à FORTSCundizioni per cuncede accessu è travaglià cù FORTS:

  • per principià u cummerciu, una quantità di 5 000 rubles o più hè abbastanza;
  • un contu hè apertu nantu à a basa di a presentazione di un passaportu è un certificatu TIN (u broker pò dumandà altri documenti);
  • u situ paga una tarifa di serviziu di circa 120 rubles per mese;
  • s’ellu ùn hè micca fattu transazzione per u mese currente, u trader ùn paga micca u serviziu;
  • a cumissioni per a transazzione hè di circa 1 rublu;
  • se a transazzione hè cumpleta u ghjornu di a so cunclusione, a cumissioni serà 50 kopecks;
  • u calendariu di u cummerciu di futures coincide cù u cummerciu di azzioni nantu à a Borsa di Mosca – da 10:30 à 18:45 ora di Mosca;
  • ci hè una sessione addiziale (“serata”) per i cummircianti chì si focalizeghjanu in indici stranieri – da 19:00 à 23:50 ora di Mosca;
  • a scadenza hè realizata quattru volte à l’annu, cum’è a liquidazione finali cù i pruprietarii di cuntratti futuri;
  • i tassi (13% di l’ingudu) sò pagati una volta à l’annu (quandu u trader retira fondi da u contu).

Avè accessu à u scambiu CME

In i tempi più boni per l’ecunumia russa, quandu i futuri per l’attivu di l’imprese russe sò più prezzu, i cummircianti pensanu à u cummerciu di scambii stranieri. L’accessu à e plataforme elettroniche CME hè apertu per u cummerciu via Internet. Per cumincià à cummerciu in questu scambiu:

  • hè necessariu di sceglie un broker chì furnisce l’accessu – l’scelta di un broker hè realizatu studiendu e so qualificazioni ufficiali nantu à i siti web per l’investituri (https://brokers.ru/, etc.);
  • verificate u broker selezziunatu hè dispunibule nantu à u situ web di u scambiu CME stessu – https://www.cmegroup.com/, avendu registratu prima nantu à questu;
  • per registrà, a maiò parte di i brokers solu bisognu di un passaportu è di un certificatu TIN (a volte l’intermediarii dumandanu un estrattu da u bancu induve u contu di u cliente hè apertu o una fattura di utilità);
  • iscrizzione cù un broker implica cumpleta un questionnaire cù dumande nantu à un record criminali, parenti chì travaglianu in l’agenzii di u guvernu, etc.

Vantaghji è disadvantages

U travagliu cù stu tipu di strumentu d’investimentu hà lati pusitivi è negativi. Vantaghji di u cummerciu di futures:

  • a pussibilità di usà cuntratti per a speculazione nantu à i cambiamenti in u prezzu di l’attivu sottostante;
  • l’imprese di fabricazione anu l’uppurtunità di chjappà (assicurà contru i cambiamenti indesiderati) i prezzi di i so bè;
  • per cuncludi un cuntrattu, ùn ci hè bisognu di pagà tuttu u so valore;
  • un accessu estensivu à diversi assi (da u mercatu di materie prime à criptu di munita);
  • in regula, alta liquidità di cuntratti (ma ci sò eccezzioni);
  • forma standard di cuntratti – tutte e cundizioni sò digià scritte, ferma solu per sceglie l’opzione adatta;
  • a maiò parte di e plataforme furniscenu a capacità di automatizà u cummerciu.

I svantaghji di u cummerciu di futures sò:

  • in u risicu di perdita da i cummircianti di una quantità chì supera u pagamentu iniziale per l’usu di leverage;
  • u terminu di a “vita” di u cuntrattu hè limitatu, è per allargà prima di scadenza (per mantene a pusizione), hè necessariu di cumprà strumenti simili di a prossima serie, chì affettanu negativamente u prufittu generale;
  • ùn esse capaci di predichendu chjaramente è accuratamente u “cumportamentu” di i prezzi è analizà u livellu di risicu in ogni transazzione, u voluminu di cuntratti è altri indicatori, ùn hà micca sensu di principià u futuru di cummerciale;
  • u cummerciu di futures piglia assai tempu è attenzione di un trader.

Chì avete bisognu di sapè nantu à e specificazioni di futuri?

Tutti i paràmetri di un cuntrattu di futuri sò cuntenuti in un documentu speciale – a specificazione di futuri. A specificazione hè sviluppata da u scambiu, ma i regulatori statali pertinenti di u mercatu sò autorizati per appruvà o micca. Siccomu i cuntratti futuri stessi sò standard, solu e so differenzi sò inclusi in a specificazione. Hè sta infurmazione chì un trader hà bisognu à piglià una decisione ligata à u cummerciu di futuri. Capisce a specificazione (chì esattamente i paràmetri sò indicati in questu è ciò chì affettanu) hè una di e cundizioni più impurtanti per u cummercializazione cumpetente. Struttura di specificazione di futuri:

  1. Nome. Per esempiu, un cuntrattu di futuri per l’oru.
  2. A taglia. A quantità di l’attivu (in l’equivalente currispundente) per quale un cuntrattu hè cunclusu. (5 tunnillati di ramu, 200 azzioni di una certa cumpagnia, 3000 euro, etc.).
  3. caratteristica di qualità. Hè indicatu per riparà u pruduttu particulare per quale u prezzu hè determinatu, quale varietà di l’attivu pò esse permessu. Comu regula, un tali articulu specificu hè prescrittu per l’assi prima (materiale).
  4. Validità. Hè determinatu basatu annantu à u periodu specificatu da u cuntrattu, quandu u calculu o a consegna hè fatta.
  5. Citazione. Definisce u metudu di stabilimentu di u prezzu di l’attivu è dipende da u so tipu:
    • per merchenzie, azzioni, muniti, u prezzu hè stabilitu da a quantità di soldi (80 rubles per 1 euro, etc.);
    • se u pruduttu hè ligami è dipositi, u prezzu hè calculatu basatu annantu à u rendiment;
    • per l’assi in forma di cartera di parechji tipi di merchenzie, u prezzu hè u valore di l’indice di prezzu per a cartera stessa;
    • per l’assi non standard, u prezzu hè calculatu individualmente, basatu annantu à e caratteristiche.
  6. Teak. U cambiamentu minimu in u prezzu di un attivu permessu da u cuntrattu, per esempiu, 1 cent. Passu – u limitu di un unicu cambiamentu di prezzu, chì pò esse un multiplu di solu stu passu o tick.
  7. Prezzu stimatu. Ddu prezzu di l’attivu, chì hè a basa di i saldamenti attuali è finali sottu u cuntrattu.

Prezzu stimatu

Strategie di Trading Futures

Ùn ci sò tante strategie di cummerciale di futuri. À mezu à elli, i più efficaci sò:

  1. Hedging. Acquistu di futures nantu à l’assi interdipendenti. Per esempiu: una compagnia aerea compra cuntratti di futuri per u petroliu per prutege si da u risicu di perdite da un aumentu di i prezzi di u petroliu.
  2. Acquistu di un attivu. Cumprà un pruduttu à un prezzu più bassu di quellu chì serà in u futuru.
  3. Speculazione. Assumindu un aumentu di u prezzu di un attivu, un trader cumprà per vende quandu u prezzu aumenta.
  4. scalping. In regula, a speculazione automatizata nantu à i cambiamenti di prezzu à cortu termine (finu à millisecondi).
  5. L’arbitramentu. Apertura transacciones chì sò opposti l’una à l’altru. Per esempiu: cumprà un stock è vende un futuru nantu à questu per prufittà di a scadenza di i futuri.

Chì ghjè u periculu per i novi?

I cummircianti principianti ponu perde tutti i so soldi per immersione in u “piscina cummerciale”. Senza abbastanza sperienza, cunzidira i periculi:

  • l’esistenza di brokers fraudulenti (ci sò un numeru incontable di elli in Internet);
  • publicità chì prumette prufitti fabulosi com’è u risultatu di un clic di u mouse;
  • pirate di cunti è cunti per via di una password troppu faciule stabilita da un trader o mantene e password in u duminiu publicu;
  • a fiducia di u trader in quantu à u calculu di l’impositu da u scambiu – mantene sempre una versione draft di u calculu indipendente;
  • Emozioni propiu davanti à a mente quandu pigliate e decisioni.

Domande frequenti

Ampliendu l’orizzonte di a so propria cunniscenza, ogni persona inevitabbilmente scontra l’area di ignuranza. In cunsiquenza, sorgenu novi dumande. Quì sottu sò i più cumuni trà l’investituri novi è i cummircianti.

Cumu ùn fà un sbagliu quandu sceglite un broker?

Hè difficiuli di capisce à prima. Cunsiderate i criterii:

  • a prisenza di critichi pusitivi è l’absenza di negativi suscitanu suspetti – i critichi ponu esse falsi;
  • periudu suffissu di u travagliu di a cumpagnia (più u tempu di travagliu cù futuri);
  • verificate s’ellu una sucetà di brokerage hà una licenza (ci sò registri speciali nantu à i siti web di a Borsa di Mosca è u Bancu di Russia);
  • i sfumaturi di u travagliu di a cumpagnia sicondu i so bisogni: diffusione (cummissione), leverage, strumenti di cummercializazioni necessarii è altri parametri chì interessanu u trader, è micca a cumpagnia di broker.

Induve possu truvà a storia di citazioni?

Per sviluppà una strategia di cummercializazione è in generale per una furmazione più cumpleta in u cummerciu, i principianti in u campu certamenti bisognu di una storia di quotes per futuri in l’ultimi anni. Tali dati ponu esse truvati nantu à i siti web ufficiali di i brokers, è ancu nantu à i siti di infurmazione finanziaria specializata, per esempiu, https://www.finam.ru/.

Induve possu truvà una lista cumpleta di futuri?

Listi cumpleti di futures commodities sò publicati in siti web di scambiu è fori finanziarii specializati. L’infurmazione hè aghjurnata in una manera puntuale, hè pussibule di custruisce listi cù filtri di parametri.

Chì succede l’ultimu ghjornu di cummerciale?

L’ultimu ghjornu di cummerciale (scadenza) porta cun ellu a rimuzione di i futuri da u cummerciu. Inoltre, a scadenza hè u ghjornu di u cumpiimentu di l’obbligazioni accunsentite in u cuntrattu da u cumpratore è u venditore. U ghjornu di a scadenza nantu à i futuri di a liquidazione, u scambiu riassume i risultati, secondu i risultati, crediti è debiti fondi da i cunti di u vinditore è u cumpratore. Sutta un cuntrattu di futures deliverable, u vinditore riceve fondi per i beni, è u cumpratore riceve u dirittu di pussede.

L’investituri anu bisognu di futuri?

Ogni investitore decide per ellu stessu se aduprà un tali strumentu finanziariu cum’è trading futures. Quandu un investitore decide di sceglie stu strumentu, deve piglià in contu:

  • futures – transacciones à cortu termine chì necessitanu cuncentrazione è attenzione;
  • i titulari di cuntratti di futuri ùn ricevenu micca ingressu passivu in forma di dividendi;
  • in casu di una perdita à longu andà, ùn serà micca pussibule di “aspittà” (finu à chì u prezzu cambia in una direzzione favorevule per l’investitore) (i futuri sò limitati in u tempu).

Chì sò e caratteristiche di sceglie i futuri per data?

Certi cummircianti, quandu sceglienu un cuntrattu di futuri cum’è un paràmetru di priorità per fà un trattu, si fermanu à quelli futuri, a data di scadenza di quale hè prevista per un futuru vicinu. Hè in questu ghjornu chì a più alta liquidità hè osservata. A maiò parte di i cuntratti anu un periodu di trè mesi. L’esekzione di a maiò parte di i cuntratti hè u 15. Scelta di futuri chì scadunu prima di l’altri, ci hè più probabilità di fà un prufittu (si resta menu tempu per i fluttuazioni di u prezzu). Questu ùn hè micca universale, ma una scelta abbastanza cumuna. Aristòtele hà dettu ancu chì “a paura face pensà à a ghjente”. Capisce i risichi di u cummerciu di futuri incuraghjenu i principianti à educà constantemente in u mondu cumpetitivu di i valori. Ogni novu passu deve esse fattu cunsciente è cun cura, analizendu e cunsequenze.

opexflow
Rate author
Add a comment