Algo trading: a so essenza, strategie di cummerciale è risichi

Алготрейдинг Другое

Attualmente, a maiò parte di l’operazioni nantu à i scambii sò realizati cù robots speciali, in quale sò incrustati diversi algoritmi. Questa tattica hè chjamata cummerciale algoritmicu. Questa hè una tendenza di l’ultimi decennii chì hà cambiatu u mercatu in parechje manere.

Cosa hè u cummerciu algoritmicu?

A forma principale di cummerciu algoritmicu hè u cummerciu HFT. U puntu hè di compie a transazzione istantaneamente. In autri paroli, stu tipu usa u so vantaghju principali – rapidità. U cuncettu di cummerciu algoritmicu hà duie definizioni principali:

  • Trading Algo. Un autosistema chì pò scambià senza un trader in l’algoritmu datu. U sistema hè necessariu per riceve u prufittu direttu per via di l’auto-analisi di u mercatu è pusizioni di apertura. Stu algoritmu hè ancu chjamatu “robot di cummerciale” o “cunsigliere”.
  • Trading algoritmicu. Esecuzione di grandi ordini in u mercatu, quandu sò automaticamente divisi in parte è gradualmente apertu in cunfurmità cù e regule specificate. U sistema hè utilizatu per facilità u travagliu manuale di i cummircianti quandu facenu transacciones. Per esempiu, s’ellu ci hè un compitu per cumprà 100 mila parte, è avete bisognu à apre e pusizioni nantu à 1-3 azzioni à u stessu tempu, senza attruverà l’attenzione in l’alimentu di l’ordine.

Per esse simplicemente, u cummerciu algoritmicu hè l’automatizazione di l’operazioni di u ghjornu realizatu da i cummircianti, chì riduce u tempu necessariu per analizà l’infurmazioni di stock, calculà mudelli matematichi è fà transazzione. U sistema sguassate ancu u rolu di u fattore umanu in u funziunamentu di u mercatu (emozioni, speculazione, “intuizione di u trader”), chì qualchì volta nega ancu a prufittuità di a strategia più promettente.

A storia di l’emergenza di u cummerciu algoritmicu

1971 hè cunsideratu u puntu di partenza di u cummerciu algoritmicu (apparsu simultaneamente cù u primu sistema di cummerciale automaticu NASDAQ). In u 1998, a Cummissione di Securities di i Stati Uniti (SEC) hà autorizatu ufficialmente l’usu di e plataforme di cummerciale elettroniche. Allora principia a vera cumpetizione di l’alta tecnulugia. I seguenti mumenti significativi in ​​u sviluppu di u cummerciu algoritmicu, chì vale a pena menzionate:

  • A principiu di l’anni 2000. E transazzioni automatizati sò stati cumpletati in pocu seconde. A quota di mercatu di i robots era menu di 10%.
  • annu 2009. A rapidità di l’esekzione di l’ordine hè stata ridutta parechje volte, righjunghjendu parechji millisecondi. A parte di l’assistenti di cummercializazioni hè cresciutu à 60%.
  • 2012 è dopu. L’imprevisibilità di l’avvenimenti nantu à i scambii hà purtatu à un gran numaru d’errori in l’algoritmi rigidi di a maiò parte di u software. Questu hà purtatu à una riduzione di u voluminu di u cummerciu automatizatu à 50% di u tutale. A tecnulugia di intelligenza artificiale hè sviluppata è hè stata introdutta.

Oghje, u cummerciu d’alta frequenza hè sempre pertinente. Parechje operazioni di rutina (per esempiu, scala di u mercatu) sò realizati automaticamente, chì riduce significativamente a carica di i cummircianti. In ogni casu, a macchina ùn hà ancu pussutu rimpiazzà cumplettamente l’intellettu vivu è hà sviluppatu l’intuizione di una persona. Questu hè soprattuttu veru quandu a volatilità di a borsa aumenta forte per via di a publicazione di notizia internaziunale ecunomica significativa. Duranti stu periodu, hè assai ricumandemu di ùn s’appoghjanu micca in robots.

Vantaghji è svantaghji di u cummerciu algoritmicu

I vantaghji di l’algoritmu sò tutti i disadvantages di u cummerciu manuale. L’omu sò facilmente influenzati da l’emozioni, ma i robots ùn sò micca. U robot hà da cummerciu strettamente secondu l’algoritmu. Se l’affare pò fà un prufittu in u futuru, u robot vi purterà. Inoltre, una persona hè luntanu da sempre capaci di cuncentrazione cumplettamente nantu à e so azzioni è da u tempu à u tempu hà bisognu di riposu. I robots sò privi di tali mancanze. Ma anu u so propiu è trà elli:

  • per via di una stretta aderenza à l’algoritmi, u robot ùn pò micca adattà à e cundizioni cambianti di u mercatu;
  • a cumplessità di u cummerciu algoritmicu stessu è i requisiti elevati per a preparazione;
  • errori di l’algoritmi introduttu chì u robot stessu ùn hè micca capaci di detect (questu, sicuru, hè digià un fattore umanu, ma una persona pò detectà è curregge i so errori, mentre chì i robot ùn sò ancu capaci di fà questu).

Ùn avete micca cunsiderà i robots di cummercializazioni cum’è l’unicu modu pussibule di guadagnà soldi nantu à u cummerciu, perchè a prufittuità di u cummerciu automaticu è u cummerciu manuale hè diventatu quasi u listessu in l’ultimi 30 anni.

L’essenza di u cummerciu algoritmicu

I cummircianti Algo (un altru nome – cummircianti quantum) utilizanu solu a teoria di probabilità chì i prezzi sò in u intervallu necessariu. U calculu hè basatu annantu à a serie di prezzu precedente o parechji strumenti finanziarii. E regule cambianu cù cambiamenti in u cumpurtamentu di u mercatu.
Trading Algo I cummircianti algoritmichi sò sempre à circà l’inefficienze di u mercatu, i mudelli di citazioni recurrenti in a storia, è a capacità di calculà e citazioni recurrenti futuri. Dunque, l’essenza di u cummerciu algoritmicu si trova in e regule per a scelta di pusizioni aperti è gruppi di robots. A scelta pò esse:

  • manuale – l’esekzione hè realizata da u ricercatore nantu à a basa di mudelli matematichi è fisichi;
  • autumàticu – necessariu per l’enumerazione massiva di e regule è e teste in u prugramma;
  • genetica – quì i reguli sò sviluppati da un prugramma chì hà elementi di intelligenza artificiale.

Altre idee è utopie nantu à u cummerciu algoritmicu sò fiction. Ancu i robots ùn ponu micca “predicà” u futuru cù una guaranzia di 100%. U mercatu ùn pò esse cusì inefficace chì ci hè un inseme di regule chì si applicanu à i robots in ogni mumentu, in ogni locu. In i grandi cumpagnii d’investimentu chì utilizanu algoritmi (per esempiu, Renessaince Technology, Citadel, Virtu), ci sò cintinara di gruppi (famiglie) di robots cummirciali chì coprenu millaie di strumenti. Hè stu metudu, chì hè una diversificazione di l’algoritmi, chì li porta u prufittu di ogni ghjornu.

Tipi di algoritmi

Un algoritmu hè un inseme d’istruzzioni chjara cuncepitu per fà un compitu specificu. In u mercatu finanziariu, l’algoritmi di l’utilizatori sò eseguiti da l’urdinatori. Per creà un inseme di regule, i dati nantu à u prezzu, u voluminu è u tempu d’esekzione di e transazzioni future seranu utilizati. Algo trading in i mercati di borsa è di valuta hè divisu in quattru tippi principali:

  • Statistiche. Stu metudu hè basatu annantu à l’analisi statistiche chì utilizanu serie di tempu storicu per identificà opportunità di cummerciale.
  • Auto. U scopu di sta strategia hè di creà regule chì permettenu à i participanti di u mercatu per riduce u risicu di e transazzione.
  • Esecutivu. Stu metudu hè statu creatu per eseguisce compiti specifichi ligati à l’apertura è a chjusa di ordini cummerciale.
  • drittu. Sta tecnulugia hè destinata à ottene a velocità massima d’accessu à u mercatu è riduce u costu di l’ingressu è a cunnessione di i cummircianti algoritmichi à u terminal di cummerciale.

U cummerciu algoritmicu d’alta frequenza pò esse classificatu cum’è una zona separata per u cummerciu mecanizatu. A funzione principale di sta categuria hè l’alta freccia di creazione di l’ordine: e transazzione sò cumplette in millisecondi. Stu approcciu pò furnisce grandi benefici, ma porta ancu certi risichi.

Cummerciu automatizatu: Roboti è Cunsiglii esperti

In u 1997, l’analista Tushar Chand in u so libru “Beyond Technical Analysis” (originariamente chjamatu “Beyond Technical Analysis”) hà descrittu prima u sistema di cummerciale meccanicu (MTS). Stu sistema hè chjamatu un robot di cummerciale o un cunsigliu per e transazzione di valuta. Quessi sò moduli di software chì monitoranu u mercatu, emettenu ordini cummerciale è cuntrollanu l’esekzione di questi ordini. Ci hè dui tipi di prugrammi di cummerciu di robot:

  • automatizatu “da” è “à” – sò capaci di piglià decisioni indipendenti indipendenti nantu à u cummerciu;
  • chì dà u trader signali per apre un trattu manually, elli stessi ùn mandanu ordini.

In u casu di u cummerciu algoritmicu, solu u 1u tipu di robot o cunsiglieru hè cunsideratu, è u so “super task” hè l’implementazione di quelli strategie chì ùn sò micca pussibuli quandu si cummercia manualmente.

U Renaissance Institutiona Eqlties Fund hè u più grande fondu privatu chì usa u cummerciu algoritmicu. Hè stata aperta in i Stati Uniti da Renaissance Technologies LLC, chì hè stata fundata in 1982 da James Harris Simons. U Financial Times hà chjamatu dopu Simons “u miliardariu più intelligente”.

Cumu sò creati i robot di cummerciale?

I robots utilizati per u cummerciu algoritmicu in a borsa sò prugrammi di computer specializati. U so sviluppu principia, prima di tuttu, cù l’apparizione di un pianu chjaru per tutti i travaglii chì i robots realizanu, cumprese strategie. U compitu chì affruntà un programatore-trader hè di creà un algoritmu chì piglia in contu a so cunniscenza è e preferenze persunale. Di sicuru, hè necessariu di capisce chjaramente in anticipu tutte e sfumature di u sistema chì automatizeghja transazzione. Dunque, i cummircianti principianti ùn sò micca cunsigliatu per creà l’algoritmu TC per sè stessu. Per l’implementazione tecnica di i robot di cummerciale, avete bisognu di sapè almenu una lingua di prugrammazione. Aduprate mql4, Python, C#, C++, Java, R, MathLab per scrive prugrammi.
Trading Algo A capacità di prugramma dà à i cummircianti parechji vantaghji:

  • a capacità di creà basa di dati;
  • sistemi di lanciamentu è teste;
  • analizà strategie d’alta freccia;
  • corregge l’errori rapidamente.

Ci sò parechje biblioteche open source assai utili è prughjetti per ogni lingua. Unu di i più grandi prughjetti di cummerciu algoritmicu hè QuantLib, custruitu in C++. Sè avete bisognu di cunnette direttamente à Currenex, LMAX, Integral, o altri fornituri di liquidità per utilizà algoritmi d’alta freccia, duvete esse prufessiunali in scrittura API di cunnessione in Java. In l’absenza di cumpetenze di prugrammazione, hè pussibule aduprà prugrammi di cummerciale algoritmichi speciali per creà sistemi di cummerciale simplici meccanichi. Esempii di tali piattaforme:

  • TSLab;
  • whelthlab;
  • Metatrader;
  • S#.Studio;
  • multicharts;
  • stazione di cummerciu.

Trading algoritmicu in a borsa

I mercati di azioni è di futuri furniscenu ampie opportunità per i sistemi automatizati, ma u cummerciu algoritmicu hè più cumuni trà i grandi fondi cà trà l’investituri privati. Ci sò parechji tippi di cummerciu algoritmicu in a borsa:

  • Un sistema basatu annantu à l’analisi tecniche. Creatu per utilizà l’inefficienze di u mercatu è parechji indicatori per identificà i tendenzi, i movimenti di u mercatu. Spessu sta strategia hè diretta à prufittà di i metudi di l’analisi tecniche classiche.
  • Cummerciu di coppie è cesti. U sistema usa una proporzione di dui o più strumenti (unu d’elli hè una “guida”, vale à dì chì i primi cambiamenti si verificanu in questu, è dopu i 2 è i strumenti successivi sò tirati) cù un percentinu relativamente altu, ma micca uguali à 1. Se l’instrumentu s’alluntana da a strada data, probabilmente torna à u so gruppu. Per seguità sta deviazione, l’algoritmu pò cummerciu è fà un prufittu per u pruprietariu.
  • Marketmaking. Questa hè una altra strategia chì u so compitu hè di mantene a liquidità di u mercatu. Cusì chì in ogni mumentu un trader privatu o un hedge fund puderia cumprà o vende un strumentu di cummerciale. I pruduttori di u mercatu ponu ancu aduprà i so prufitti per risponde à a dumanda di diversi strumenti è prufittà da u scambiu. Ma questu ùn impedisce micca l’usu di strategii spiciali basati nantu à u trafficu veloce è i dati di u mercatu.
  • corsa davanti. Comu parte di un tali sistema, i strumenti sò usati per analizà u voluminu di e transazzione è identificà grandi ordini. L’algoritmu piglia in contu chì i grandi ordini mantenenu u prezzu è causanu cummerci opposti per apparisce in a direzzione opposta. A causa di a rapidità di l’analisi di e dati di u mercatu in i libri di l’ordine è l’alimenti, scontranu a volatilità, pruvate à superà l’altri participanti, è accettanu pocu volatilità quandu eseguisce ordini assai grande.
  • L’arbitramentu. Questa hè una transazzione cù strumenti finanziarii, a correlazione trà elli hè vicinu à unu. Comu regula, tali strumenti anu a più chjuca deviazioni. U sistema monitoreghja i cambiamenti di prezzu per i strumenti cunnessi è conduce operazioni di arbitrage per equalizà i prezzi. Esempiu: 2 tipi diffirenti di azzioni di a listessa cumpagnia sò pigliati, chì cambianu in modu sincronu cù a correlazione 100%. O pigliate i stessi azzioni, ma in diversi mercati. In un scambiu, risurrerà / falà un pocu prima di l’altru. Dopu avè “captu” stu mumentu u 1u, pudete apre l’affare u 2.
  • Cummerciu di volatilità. Questu hè u tipu più cumplessu di cummercializazione, basatu annantu à l’acquistu di diversi tipi d’opzioni è aspittendu un aumentu di a volatilità di un certu strumentu. Stu cummerciu algoritmicu richiede assai putenza di computing è una squadra di esperti. Quì, i migliori menti analizà diversi strumenti, facendu predizioni nantu à quale di elli pò aumentà a volatilità. Pusanu i so meccanismi di analisi in robots, è cumprà l’opzioni nantu à questi strumenti à u mumentu propiu.

Rischi di u cummerciu algoritmicu

L’influenza di u cummerciu algoritmicu hà aumentatu significativamente in l’ultimi tempi. Naturalmente, i novi metudi di cummerciale portanu certi risichi chì ùn eranu micca previsti prima. E transacciones HFT venenu in particulare cun risichi chì deve esse cunsideratu.
Trading Algo U più periculosu quandu travaglia cù algoritmi:

  • Manipulazione di u prezzu. L’algoritmi ponu esse cunfigurati per influenzà direttamente i strumenti individuali. I cunsiquenzi quì ponu esse assai periculosi. In u 2013, u 1u ghjornu di cummerciale nantu à u mercatu glubale BATS, ci hè stata una vera calata di u valore di i valori di a cumpagnia. In solu 10 seconde, u prezzu hè cascatu da $ 15 à solu un paru di centesimi. U mutivu era l’attività di u robot, chì era deliberatamente programatu per riduce i prezzi di l’azzioni. Sta pulitica pò ingannà altri participanti è distorte assai a situazione nantu à u scambiu.
  • Outflow di u capitale di travagliu. Se ci hè una situazione stressante in u mercatu, i participanti chì utilizanu robots suspende u cummerciu. Siccomu a maiò parte di l’ordini venenu da i cunsiglieri auto, ci hè un flussu glubale, chì sguassate immediatamente tutte e quote. I cunsiquenzi di un tali scambiu “swing” pò esse assai seriu. Inoltre, u flussu di liquidità hè causatu un panicu generalizatu chì aggravarà a situazione difficiule.
  • A volatilità hè aumentata bruscamente. A volte ci sò fluttuazioni innecessarii in u valore di l’assi in tutti i mercati mundiali. Pò esse un forte aumentu di i prezzi o una caduta catastròfica. Sta situazione hè chjamata fallimentu bruscu. Spessu a causa di i fluttuazioni hè u cumpurtamentu di i robots d’alta freccia, perchè a so parte di u numeru tutale di i participanti di u mercatu hè assai grande.
  • Aumentu di i costi. Un gran numaru di consulenti meccanichi anu bisognu di migliurà constantemente e so capacità tecniche. In u risultatu, a pulitica di tariffu hè cambiatu, chì, sicuru, ùn hè micca à u benefiziu di i cummircianti.
  • risicu operativu. Un gran numaru di ordini in entrata simultaneamente ponu overload servers di grande capacità. Dunque, qualchì volta durante u periodu di punta di u cummerciu attivu, u sistema cessà di funziunà, tutti i flussi di capitale sò suspesi, è i participanti incurrenu perditi grossi.
  • U livellu di prevedibilità di u mercatu diminuite. I robots anu un impattu significativu nantu à i prezzi di transazzione. Per quessa, a precisione di a previsione hè ridutta è i fundamenti di l’analisi di basa sò minati. Ancu l’assistenti di l’auto privenu i cummircianti tradiziunali di boni prezzi.

I robots sò gradualmente discrediting i participanti di u mercatu ordinariu è questu porta à un rifiutu cumpletu di l’operazioni manuali in u futuru. A situazione hà da rinfurzà a pusizione di u sistema di l’algoritmi, chì hà da purtà à un aumentu di i risichi assuciati cun elli.

Trading Algoritmu Forex

A crescita di l’algoritmu di scambii di valuta stranera hè largamente dovuta à l’automatizazione di i prucessi è a riduzzione di u tempu per a realizazione di transazzioni di valuta straniera utilizendu algoritmi di software. Questu reduce ancu i costi operativi. Forex usa principalmente robot basati nantu à metudi di analisi tecniche. E postu chì u terminal più cumuni hè a piattaforma MetaTrader, a lingua di prugrammazione MQL furnita da i sviluppatori di a piattaforma hè diventata u metudu più cumuni per scrive robots.

Trading quantitative

U cummerciu quantitativu hè a direzzione di u cummerciu, u scopu di quale hè di furmà un mudellu chì descrive a dinamica di diversi assi finanziarii è permette di fà previsioni precise. I cummircianti di quantità, cunnisciuti ancu cum’è cummircianti quantistici, sò generalmente assai educati in u so campu: economisti, matematichi, programatori. Per diventà un trader quantum, duvete almenu cunnosce i principii di statistiche matematiche è ecunometria.

Trading algoritmicu d’alta frequenza / Trading HFT

Questa hè a forma più cumuna di cummerciu automatizatu. Una caratteristica di stu metudu hè chì e transazzione ponu esse eseguite à alta velocità in diversi strumenti, in quale u ciculu di creazione / chjude pusizioni hè cumpletu in una seconda.

E transazzione HFT utilizanu u vantaghju principali di l’urdinatore nantu à l’omu – mega-alta velocità.

Hè cresce chì l’autore di l’idea hè Stephen Sonson, chì, inseme cù D. Whitcomb è D. Hawks, hà creatu u primu dispositivu di cummerciale automaticu in u mondu in 1989 (Automatic Trading Desk). Ancu s’è u sviluppu formale di a tecnulugia principia solu in u 1998, quandu l’usu di e plataforme elettroniche nantu à i scambii americani hè statu appruvatu.

Principi basi di u cummerciu HFT

Stu cummerciu hè basatu annantu à e seguenti balene:

  • l’usu di sistemi d’alta tecnulugia mantene u periodu di esecuzione di pusizioni à u livellu di 1-3 millisecondi;
  • prufittu da micro-cambiamenti in i prezzi è i marghjini;
  • esecuzione di transacciones à grande velocità è prufittu à u livellu reale più bassu, chì hè qualchì volta menu di un centu (u putenziale di HFT hè parechje volte più grande di e strategie tradiziunali);
  • applicazione di tutti i tipi di transazzione di arbitrage;
  • e transazzione sò fatta strettamente durante u ghjornu di cummerciale, u voluminu di transazzione di ogni sessione pò ghjunghje à decine di millaie.

Trading HFT

Strategie di Trading d’Alta Frequenza

Quì pudete aduprà ogni strategia di cummercializazione algoritmica, ma à u stessu tempu cummerciu à una velocità inaccessibile à l’omu. Eccu alcuni esempi di strategie HFT:

  • Identificazione di pools cun alta liquidità. Sta tecnulugia hè destinata à detectà ordini nascosti (“scuru”) o in massa aprendu e transazzione di teste. U scopu hè di cummattiri lu forti muvimentu generatu da vulume pools.
  • Creazione di u mercatu elettronicu. In u prucessu di crescita di liquidità in u mercatu, i prufitti sò realizati attraversu u cummerciu in a diffusione. Di solitu, quandu u cummerciu in borsa, a diffusione s’allarga. Se u fabricatore di u mercatu ùn hà micca clienti chì ponu mantene l’equilibriu, i cummircianti d’alta frequenza devenu aduprà i so fondi per copre l’offerta è a dumanda di l’instrumentu. I scambii è l’ECN daranu sconti nantu à e spese operative cum’è ricumpensa.
  • Frontrunning. U nome si traduce cum’è “corri avanti”. Sta strategia hè basatu annantu à l’analisi di l’ordine di compra è vendita attuale, a liquidità di l’attivu è l’interessu apertu mediu. L’essenza di stu metudu hè di detect grandi ordini è mette i vostri propri chjuchi à un prezzu ligeramente più altu. Dopu chì l’ordine hè eseguitu, l’algoritmu usa l’alta probabilità di fluttuazioni di u prezzu intornu à un altru grande ordine per stabilisce un altru ordine più altu.
  • Arbitramentu ritardatu. Questa strategia prufittà di l’accessu attivu à u scambiu di dati per via di a vicinanza geografica à i servitori o l’acquistu di cunnessione dirette caru à i siti maiò. Hè spessu usatu da i cummircianti chì si basanu in i regulatori di valuta.
  • Arbitrage statisticu. Stu metudu di cummerciu d’alta frequenza hè basatu annantu à l’identificazione di a correlazione di diversi strumenti trà e plataforme o forme currispundenti di attivu (futuri di coppia di valute è i so contrapartiti spot, derivati ​​è azzioni). Tali transazzioni sò generalmente realizati da banche private, fondi d’investimentu è altri venditori licenziati.

L’operazioni d’alta frequenza sò realizati in micro volumi, chì hè cumpensu da un gran numaru di transazzione. In questu casu, u prufittu è a perdita sò immediatamente fissi.

Panoramica di i prugrammi per i cummircianti algoritmichi

Ci hè una piccula parte di u software utilizatu per u cummerciu algoritmicu è a prugrammazione di robot:

  • TSlab. U software C# fattu in Russia. Compatibile cù a maiò parte di i broker forex è stock. Grazie à un schema di bloccu speciale, hà una interfaccia abbastanza simplice è faciule d’amparà. Pudete aduprà u prugramma gratuitamente per pruvà è ottimisà u sistema, ma per transazzioni reali avete bisognu di cumprà un abbunamentu.
  • WealthLab. Un prugramma utilizatu per sviluppà algoritmi in C#. Cù ellu, pudete aduprà a libreria Wealth Script per scrive un software di cummerciale algoritmicu, chì simplificà assai u prucessu di codificazione. Tù dinù ponu cunnette vi virgulette da diverse fonti à u prugrammu. In più di u backtesting, e transazzioni reali ponu ancu esse in u mercatu finanziariu.
  • r studio. Programma più avanzatu per quants (micca adattatu per i principianti). U software integra parechje lingue, una di e quali usa una lingua R speciale per u prucessu di dati è serie di tempu. Algoritmi è interfacce sò creati quì, teste è ottimisazioni sò realizati, statistiche è altre dati ponu esse ottenuti. R Studio hè liberu, ma hè abbastanza seriu. U prugramma usa diverse biblioteche integrate, teste, mudelli, etc.

Strategie per u cummerciu algoritmicu

Algo trading hà e seguenti strategie:

  • TWAP. Stu algoritmu apre regularmente ordini à u megliu prezzu di offerta o offerta.
  • strategia di esecuzione.  L’algoritmu richiede grandi acquisti di assi à i prezzi medii ponderati, generalmente utilizati da i grandi participanti (hedge funds è brokers).
  • VWAP. L’algoritmu hè utilizatu per apre e pusizioni in una parte uguale di un voluminu datu in un certu periodu di tempu, è u prezzu ùn deve esse più altu ch’è u prezzu mediu ponderatu à u lanciu.
  • data mining. Hè una ricerca di novi mudelli per novi algoritmi. Prima di l’iniziu di a prova, più di u 75% di e date di produzzione eranu cullizzioni di dati. I risultati di ricerca dipendenu solu da metudi prufessiunali è detallati. A ricerca stessu hè cunfigurata manualmente utilizendu diversi algoritmi.
  • iceberg. Adupratu per fà ordini, u numeru tutale di quale ùn supera micca u numeru specificatu in i paràmetri. In parechji scambii, stu algoritmu hè custruitu in u core di u sistema, è vi permette di specificà u voluminu in i paràmetri di l’ordine.
  • strategia speculativa. Questu hè un mudellu standard per i cummircianti privati ​​​​chì cerca di ottene u megliu prezzu pussibule per u cummerciu cù u scopu di fà un prufittu sussegwente.

Strategie per u cummerciu algoritmicu

Training è libri nantu à u cummerciu algoritmicu

Ùn averete micca stu tipu di cunniscenza in i circoli di a scola. Questa hè una zona assai stretta è specifica. Hè difficiuli di sceglie studii veramente affidabili quì, ma se generalizemu, allora e seguenti cunniscenze chjave sò necessarie per impegnà in u cummerciu algoritmicu:

  • mudelli matematichi è ecunomichi;
  • linguaggi di prugrammazione – Python, С++, MQL4 (per Forex);
  • infurmazione nantu à i cuntratti nantu à u scambiu è e caratteristiche di strumenti (opzioni, futures, etc.).

Sta direzzione deve esse maestrata principarmenti nantu à u vostru propiu. Per leghje a literatura educativa nantu à questu tema, pudete cunsiderà libri:

  • “Quantum Trading” è “Algorithmic Trading” – Ernest Chen;
  • “Cumerciu algoritmicu è accessu direttu à u scambiu” – Barry Johnsen;
  • “Metudi è algoritmi di matematica finanziaria” – Lyu Yu-Dau;
  • “Dentu a scatula negra” – Rishi K. Narang;
  • “Cumerciu è scambii: a microstruttura di u mercatu per i pratichi” – Larry Harris.

U modu più pruduttivu per inizià u prucessu di apprendimentu hè di amparà i principii di u cummerciu di borsa è l’analisi tecniche, è dopu cumprà libri nantu à u cummerciu algoritmicu. Deve esse ancu nutatu chì a maiò parte di e publicazioni prufessiunali ponu esse truvate solu in inglese.

In più di i libri cù un preghjudiziu, serà ancu utile per leghje qualsiasi letteratura di scambiu.

Miti famosi nantu à u cummerciu algoritmicu

Parechje crede chì l’usu di u cummerciu di robot pò esse prufittuamente solu è i cummircianti ùn anu micca bisognu di fà nunda. Di sicuru micca. Hè sempre necessariu di monitorà u robot, ottimisimu è cuntrullà in modu chì l’errori è i fallimenti ùn accadenu micca. Certi pensanu chì i robot ùn ponu micca guadagnà soldi. Quessi sò persone chì, assai prubabilmente, anu scontru previamente robots di bassa qualità venduti da scammers per transazzione di cambiu. Ci sò robots di qualità in u cummerciu di valuta chì ponu fà soldi. Ma nimu li venderà, perchè dighjà portanu boni soldi. U cummerciu in borsa hà un enorme putenziale di guadagnà. U cummerciu algoritmicu hè un veru avanzu in u campu di l’investimentu. I robots piglianu guasi ogni attività di ogni ghjornu chì pigliava assai tempu.

opexflow
Rate author
Add a comment