Risk management in trading – ciò chì hè, regule basiche è cunsiglii per i principianti nantu à i soldi è a gestione di risicu. A gestione di u risicu hè un inseme di regule di gestione di soldi chì vi permettenu di ottimisà i prufitti è mantene u vostru accontu in una seria di transazzione senza successu. E regule di gestione di risichi riguardanu a dimensione di pusizioni, chjude pusizioni perdendu è piglià prufitti. I cuncetti classici di gestione di risichi sò cummercializazioni cù una ratio di 1 à 3, esce da una pusizioni prima di a nutizia, è a stallazione obligatoria di un ordine di stop. Parechje principianti chì seguitanu a cieca sti reguli sò aspittendu pèrdite è a perdita di tuttu u depositu o a maiò parte di questu. Infatti, hè impurtante per esse capace di gestisce i risichi, questu hè ciò chì distingue un trader da un casinò.
un brokertutta a capitale cummerciale hè situata, i rifornimenti ùn sò micca fatti o sò insignificanti. U capitale di solitu custituisce una quantità significativa, più di 2-5 di l’ingudu annu di l’investitore. U scopu hè di mantene è cresce u depositu senza u risicu di perde più di 30% di u depositu. Per u cummerciu aggressivu, u broker hà una piccula parte di u depositu nantu à u contu, chì ùn supera micca i guadagni di ogni ghjornu. U scopu hè di guadagnà almenu 500-1000%. Assumimu u risicu di perde u depositu.
cummerciu cunservatore
Assolutamente tutte e regule di a gestione di u risicu classicu s’applicanu à u cummerciu cunservatore – cummercializazioni cù un grande depositu, a perdita di quale, ancu s’ellu ùn hè micca catastròfica, ma significativamente affetta a cundizione di l’investitore. I reguli di gestione di u risicu sò destinati à ùn perde micca u capitale ancu in cundizioni di u mercatu avversi. Una matematica simplice mostra chì cù 2% di risicu per cummerciu, ci vole 119 cummercializazioni consecutivi per fà una perdita di 100%. Se un trader hà una strategia pruvata, ùn entre micca in transazzione à l’aleatoriu, l’iniziu di una tale serie di transazzione hè improbabile. È 2% hè un livellu abbastanza altu di risicu. Se tenete una grande capitale è 2% hè una grande quantità in rubli, per riduce u pesu psicologicu, pudete riduce u risicu à 0,2-0,5%. Allora avete bisognu di una seria ancu più longa di cummerci perdenti.
Rapportu risicu-ricompensa
Hè difficiuli di predice currettamente u cumpurtamentu di u mercatu, chì dipende di parechji fatturi. Parechji cummircianti prufessiunali anu un rapportu win-to-perdita di menu di 50%. À u listessu tempu, guadagnanu constantemente. U sicretu di successu hè in u rapportu trà un cummerciu perde è un prufittu. L’espressione ben cunnisciuta “lasciate u flussu di prufitti è tagliate perdite” hè di questu. L’esempiu quì sottu mostra chì cù un rapportu risicu-ricompensa di 1 à 3, un trader pò fà 50% di perdiri mistieri in un periodu è ancu esse in prufittu. U più altu u rapportu, u più un trader pò permette di esse sbagliatu. Sè, sicondu l’statìstiche, fate menu di 60% di i cummerciu prufittuali, è u rapportu risicu-ricompensa hè menu di 1 à 1, allora a perdita di capitale hè una questione di tempu.
Esce da un cummerciu perdendu
ferma l’ordine
A gestione di u risicu stabilisce e regule per esce da un cummerciu perdendu. L’opzione più sicura hè di stabilisce un ordine di stop quandu ghjunghje à un livellu predeterminatu. Per esempiu, un trader face una previsione nantu à a fine di a currezzione è a ripresa di l’uptrend. Apertura un cummerciu di compra à u puntu 3 è aspetta almenu un ritornu à u massimu storicu. U rapportu di risicu per prufittu hè 1 à 5. In casu d’errore, u trader stabilisce un ordine di stop à u livellu di u puntu 1. U so triggering significa chì a previsione hè sbagliata è più prubabile chì a currezzione di u prezzu ùn hè micca stata cumpleta. Stabbilisce un ordine di stop aiuta u trader à evità grandi perdite. A transazzione serà chjusa senza a participazione di u trader, ùn hà micca bisognu à esse nervoso è verificate a carta ogni ora.
Chiusu un trattu “a manu”
In l’esempiu di sopra, l’ordine di stop era ghjustificatu, postu chì hà salvatu u trader da una perdita più grande. Questu ùn hè micca sempre u casu, soprattuttu quandu u cummerciu di criptu di muniti, induve squeezes è manipulazioni sò cumuni. U trader stabilisce un stop loss, piglia una perdita, è una ora dopu u prezzu torna è tocca à u livellu induve u prufittu hè statu stabilitu. Per quessa, parechji cummircianti preferiscenu micca stabilisce un ordine di stop, ma per mette una notificazione push. Un missaghju serà mandatu à u telefuninu quandu u prezzu tocca à u livellu di u prezzu induve u stop deve esse. In seguitu, u trader deve decide di chjude u cummerciu perde o u muvimentu attuale – manipulazione. Hè ricumandemu d’aspittà una ora o 4 ore per chjude, se u prezzu ùn cambia a direzzione, allora hè megliu chjude a pusizione è piglià una perdita. U periculu principalu in questu casu ùn hè micca accettà una perdita in una situazione chjaramente perde. Un tali sbagliu pò esse disastru per un contu di cummerciale. Ùn importa micca quantu cummerci prufittuali eranu chjusi prima. Dunque, stu metudu hè più adattatu per i cummircianti sperimentati chì sanu cumu affruntà l’emozioni è capiscenu u costu di violazione di e regule di gestione di soldi. U risicu di una tale uscita da una pusizioni perde pò esse più altu ch’è quellu calculatu, per quessa, hè megliu per riduce u voluminu da 2-3 volte.
Cummerciu aggressivu – stop hè tuttu u contu
E regule classiche di a gestione di risichi implicanu chì tuttu u capitale cummerciale di un trader hè nantu à u contu di u broker è a so perdita ferisce u benessiri finanziariu. In una tale situazione, violazione di e regule di gestione di risichi è risicate più di 10% di u contu in una transazzione equivale à perde u depositu. S’ellu ùn hè micca oghje, dumane venerà una seria di cummerci perdenti, chì tumbarà u contu. Inoltre, a ricumpensa di risicu classicu ùn piglia micca in contu a psiculugia di u trader. In teoria, e regule funzionanu bè, ma in a pratica, dopu à una seria di perdite cummerci nantu à tilt, un trader rompe e so regule. Entra in u mercatu senza signale, pigghia troppu grande, sguassate ordini di stop è aghjunghje volumi invece di chjude a perdita. Sugettu à a gestione di risicu classicu, per guadagnà in modu coerente $ 1,000 à u mese, avete bisognu di un accontu di almenu $ 10,000. Ùn hè micca faciule per una persona cù un salariu mediu per accumulà una tale quantità, duverà 1-3 anni. È tuttu questu pò esse sbarratu da un sbagliu causatu da a psiculugia.
- Stabilite a quantità di risicu per ghjornu, senza sopra à l’ingudu di ogni ghjornu.
- Per ghjornu (o altru periodu, secondu a freccia di e transazzione), hè permessu di fà una transazzione per tutti i risichi o parechje transazzione, mentri u risicu hè spartutu. Per esempiu, u risicu per ghjornu hè $ 10. Pudete fà 1 cumerciu cù una fermata di $ 10 o 5 cumerci cù una fermata di $ 2. Sembra chì a probabilità di fà 5 perdite cummerci hè più bassu di 1, è a seconda opzione hè preferibile. Ma tuttu dipende di a situazione di u mercatu è di a dimensione di a pusizione. A più chjuca hè a dimensione di stop in punti, u più altu a probabilità di perdita. Sè u cummerciu in u ghjornu di stop – l’ordine ùn deve esse menu di a volatilità di u prezzu per l’ultimi 7 ore. Per determinà a volatilità, apre u graficu di l’ora è stabilisce l’indicatore ATR (Average True Range) cù un periodu di 7. Hè megliu se u stop hè 2-3 volte più grande di l’ATR.
- Indipendentemente da u risultatu di u cummerciu, risichemu a listessa quantità nantu à u prossimu cummerciu. Diciamu chì avemu stabilitu e regule. U risicu per u ghjornu hè $ 10, pudemu fà 5 cumerci cù u risicu di $ 2. A situazione di u mercatu era favorevule è a prima transazzione ci hà purtatu $ 10. Avà u fattura hè $ 20. Ma u prossimu cummerciu deve esse sempre cù $ 2 risicu (o micca più di $ 8).
- Ritirata regulare di prufitti, almenu 30%. Se a capitale hè chjuca è ùn avete micca bisognu di soldi per i bisogni di ogni ghjornu, ùn pudete micca ritirà à a carta. È traduce in una strategia menu risicatu. Per esempiu, cumprà bonds si cummercializate in a borsa. O trasferimentu à un contu separatu, hè impurtante chì u trasferimentu di soldi piglia tempu. Ma hè megliu ritirallu da u cuntu di brokerage almenu una volta ogni pochi mesi è cumprà qualcosa o andà in vacanze. Questu aumenterà a motivazione.
- Ricalculate a quantità di risicu ogni mese. Forsi avete cuminciatu à guadagnà più, o u vostru accontu hè cresciutu tantu chì a quantità di prufittu pari ridiculu. Se u mercatu hè contru à voi, o avete persu un pocu di u vostru ingressu è a quantità precedente pari grande, riduce u vostru risicu di ogni ghjornu à un livellu còmode. Hè assai impurtante chì i perditi di ogni ghjornu ùn sò micca significativi, ùn causanu micca u desideriu di ricuperà.
Gestione di u risicu in u cummerciu, induve è quandu per stabilisce a perdita è piglià u prufittu, a scola di cummerciale: https://youtu.be/7Bfrxgu5BGI Ci sò più schemi di gestione di risichi in u cummerciu, ma i basi sò espressi sopra.