Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordine

Обучение трейдингу

Chì ghjè un stop loss in u cummerciu in termini simplici, cumu si travaglia è cumu si mette un ordine – un ordine stop loss. Stop loss hè un strumentu finanziariu impurtante per a gestione di risichi, è cun elli a perdita di capitale per i cummircianti. U so rolu hè di stabilisce un limitu di perdita massima predeterminatu chì u trader hè dispostu à accettà se e cose andavanu male. Tutte e
piattaforme di cummerciale maiò permettenu di stabilisce un stop loss, cusì ci sò pocu restrizioni da questu puntu di vista. Hè impurtante di capiscenu cumu utilizà bè, postu chì i cummircianti inexperienced l’utilizanu raramente, mentre chì altri investitori ponu abusà in pusizioni induve deve esse evitata.
Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordine

Ciò chì hè stop loss, cuncetti generale per i principianti

Nisun investitore li piace una perdita in a so cartera. Ci sò parechji metudi
di cupertura chì ponu esse utilizati per evità pèrdite, da stratèggi operativi cumplessi à diversificazione, ma forsi a manera più faciule di implementà hè stop loss. A so definizione hè intuitiva. U terminu indica u livellu di prezzu righjuntu à quale u trader esce automaticamente da u mercatu. In essenza, un stop loss hè, in parolle simplici, un ordine per cumprà o vende, chì serà eseguitu solu quandu u prezzu va contru à a transazzione tantu chì porta a perdita massima chì u trader hè dispostu à accettà. Vale à dì, a transazzione serà “tagliata” prima ch’ellu incurrerà grandi perdite.
Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineCù ellu, pudete minimizzà e perdite pigliendu u risicu esatta. Ma hè impurtante di calculà in anticipu per esse prontu per se a transazzione cambia a so direzzione.
Per esempiu, un trader decide di cumprà un stock à un prezzu ipoteticu di 200 è stabilisce un stop loss à -5%. Questu significa chì, se u mercatu và in a direzzione opposta, a pusizione serà chjusa cù una perdita di 10 (u prezzu falà à 190, a perdita serà 5% di a quantità d’investimentu, l’investimentu serà chjusu da u broker) .Questu hè un sistema di limitazione di perdita assai simplice è hè principarmenti utilizatu da i cummircianti chì preferanu l’analisi tecniche. Puderanu ordini di stop o per limità u risicu o per prutege una parte di u prufittu esistenti in una pusizioni cummerciale. U piazzamentu di stop loss hè offertu cum’è una opzione attraversu a piattaforma di cummerciale in ogni cummerciu è pò esse cambiatu in ogni mumentu.
Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineDa un puntu di vista tecnicu, un stop loss hè un ordine di limitu per cumprà o vende, mandatu à u broker à u stessu tempu cum’è u livellu di l’entrata di u cummerciu. A transazzione serà eseguita solu quandu a sicurità chì u trader hà da cumprà o vende righjunghji un certu prezzu. Quandu u stock righjunghji stu prezzu, l’ordine di stop diventa un ordine di u mercatu è hè cumpletu à u prossimu prezzu dispunibule (micca necessariamente u prezzu di stop). Chì ghjè un stop loss in u cummerciu è perchè hè necessariu:

  • modulà u capitale di risicu in cunfurmità cù i rendimenti previsti;
  • evitari l’errore cumuni di ùn esce micca i mistieri perditi (quandu si dicenu “prima o poi crescerà di novu”, è intantu i perditi sò ottenuti);
  • chiudi affari prufittuali.

In pràtica, quandu un trader apre una pusizioni direzzione in un strumentu finanziariu, decide di andà longu o cortu, à u stessu tempu stabilisce un limitu di prezzu in u latu oppostu di a direzzione chì hà scumessa, dopu chì a pusizione hè automaticamente. chjusu da u broker. U vantaghju di un stop paragunatu à chjude manualmente una pusizioni hè chì tuttu hè fattu automaticamente. Ùn ci hè bisognu di esse davanti à un urdinatore o un smartphone cù una piattaforma aperta. Appena u broker riceve una struzzione, u seguitarà in ogni modu. U cuncettu hè chì ùn hà micca sensu di mantene a perdita di pusizioni in u contu di cummerciale indefinitu.

Allora, stop loss, chì significa in u scambiu? In e transazzione finanziaria, stop losses “fix” a quantità massima di capitale chì un trader hè dispostu à perde, basatu annantu à un certu livellu di prezzu, sottu à quale ellu categuricamente ùn vole micca chì l’azzioni falà. Quandu u cummerciu, in più di scopi specifichi è seguità una strategia, hè necessariu di aderisce à e regule di gestione di soldi. Stallà un stop loss hè parti di sti reguli. Questu hè un ordine automaticu chì vi permette di chjude meccanicamente un cummerciu senza piglià decisioni “suggettive”.

Stop Loss è Stop Limit – Chì ghjè a diffarenza ?

L’ordine di stop diventa un ordine di u mercatu solu quandu un certu livellu di prezzu (specificatu prima) da u prezzu di u mercatu hè righjuntu. Pò esse usatu sia per entre in una nova pusizione sia per esce da una pusizioni esistenti. Ci hè una diferenza:

  • Sell ​​stop losses prutegge e pusizioni longu attivendu un ordine di u mercatu per vende se u prezzu casca sottu à un certu livellu. U prezzu di vendita di stop hè sempre sottu à u prezzu di u mercatu attuale. Questa strategia hè basata nantu à l’assunzione chì, se u prezzu falà cusì bassu, pò cuntinuà à falà ancu più.
  • Cumprate stop losses sò conceptually similar, ma sò usati per prutezzione di pusizioni cortu. U prezzu di stop hè sopra à u prezzu di u mercatu attuale è serà attivatu se u prezzu s’alza sopra à questu livellu.

L’ordine di stop limit sò simili à stop losses. Ma, cum’è u nome suggerisce, ci hè un limitu à u prezzu à quale saranu eseguiti. Dui prezzi sò specificati – un prezzu di stop, chì cunverta un ordine in un ordine di vendita, è un prezzu limitu. Invece di diventà un ordine di vendita di u mercatu, diventa un ordine di limitu chì serà pienu à un certu o megliu livellu di prezzu. Differenza:

  • Un ordine di limitu di compra dice à u broker di cumprà solu se u prezzu righjunghji o sottu à un livellu specificu.
  • Cù un ordine di limitu di vendita, u broker hè urdinatu di vende à u valore di u mercatu solu s’ellu righjunghji u livellu specificatu o più altu.

Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineDi sicuru, ùn ci hè micca garantitu chì serà eseguitu, soprattuttu se u prezzu di l’azzioni cresce o cala rapidamente. Calchì volta i ordini di stop-limit sò usati se u prezzu cade sottu à u limitu, l’investitore ùn vole micca vende è hè prontu à aspittà finu à ch’ellu si alza à u prezzu limitu.
Per esempiu, u stock ùn falà à u prezzu di stop loss, ma cuntinueghja à cresce, eventualmente ghjunghje à $ 50 per parte. U trader annulla l’ordine di stop loss à $ 41 è mette un stop loss à $ 47, cù un limitu di $ 45. Se u prezzu di l’azzioni scende sottu à $ 47, l’ordine diventa un ordine limite. Se u prezzu di a parte scende sottu à $ 45 prima chì l’ordine hè cumpletu. Rimanerà unfilled finu à chì u prezzu torna à $ 45.Parechje investituri sguassate i limiti di stop se u prezzu di una scorta cade sottu à u prezzu di limitu, perchè li ponenu solu per limità e perdite quandu u prezzu hè cascatu. Siccomu anu persu a so opportunità di uscita, stanu aspittendu chì u prezzu aumentà. Una applicazione efficace di un ordine di limitu pò esse predichendu u prufittu chì u trader hà intenzione di fà prima di chjude a pusizione. Per esempiu, se una pusizione di compra hè aperta, pudete aduprà un ordine di limitu di vendita à un certu livellu (un certu nùmeru di punti sopra à l’attuale), chì chjude automaticamente a pusizione quandu u prezzu s’arrizza (cusì guadagnà sti punti).

Perchè avete bisognu di un stop loss in pratica

A priori, un trader ùn sapi micca se a so previsione serà cunfirmata in u mercatu, cusì stabilisce un limitu di prezzu, chì u prutege in casu chì u mercatu si move in a direzzione opposta à u so cummerciu. U scopu principale di una stop loss hè di chjude una pusizioni à una perdita prevista in cunfurmità cù u pianu di cummerciale è a strategia di u trader. Hè chjaru chì daretu à l’apertura di una pusizioni in una direzzione o l’altru (longu o curtu) ci hè un analisi (tecnicu o fundamentale) realizatu da u trader. Ogni strategia implementata in i mercati finanziarii, statistiche o micca, hà risultati nantu à una larga gamma di operazioni, chì ponu esse sia pusitivi sia negativi. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/osnovy-i-metody-texnicheskogo-trajdinga.htm I mercati finanziarii sò impussibili di predichendu è qualsiasi trader, indipendentemente da a so sperienza, pò esse da u latu sbagliatu di a strada. Cusì, stop loss hè un strumentu utile per tutti l’operatori di u mercatu finanziariu. A megliu azzione hè di furnisce un mecanismu di sicurità chì hè appiicatu in casu chì a direzzione desiderata di a transazzione hè sbagliata, è u trader hà limitatu a perdita potenziale massima.

Induve è cumu si mette un stop loss

Prima di tuttu, dipende da u limitu di risicu di u trailer – u prezzu deve minimizzà è limità e perdite. Stop loss hè piazzatu nantu à pusizioni speculative, cum’è quandu invistisce attraversu un
cuntrattu per differenza (CFD) è quandu si usa leverage. Questu hè chì e pusizioni speculative tendenu à esse basate nantu à una prediczione di induve u prezzu andarà in u cortu termini.

À u cuntrariu, quandu invistisce à longu andà, questu strumentu hè menu prufittu. In fatti, in a maiò parte di l’investimenti à longu andà, ùn hè micca sensu per aduprà.

U mutivu per quessa hè impurtante di utilizà un stop loss in u cummerciu di ghjornu hà da fà cù una leva finanziaria, chì hè tipica per l’investimenti à cortu termine è u
scalping . Cù leverage, chjamatu ancu “margin investing”, un trader piglia prestu soldi da u so broker per cumprà strumenti finanziarii. Questu aumenta i fluttuazioni di l’investimenti, perchè più invistisce, più prufitti uttene è più perde.
Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineUtilizendu leverage, soprattuttu s’ellu hè altu, una piccula fluttuazione di u prezzu pò avè un impattu significativu nantu à u capitale investitu. Per quessa, stop loss ghjoca un rolu impurtante in aiutà à evitari fluttuazioni troppu grande, chì pò purtà à a perdita di tutti i soldi investitu. Di sicuru, hè impurtante di praticà assai in ordine per amparà à mette un stop loss induve si pò limità pèrdite quantu pussibule senza impedisce a pusizioni da fà un prufittu. I cummircianti sanu chì ci sò i tempi quandu un cummerciu hè un pocu negativu prima di ripiglià a mossa. Per acquistà sperienza, hè megliu apre un contu demo senza risicà u vostru capitale. Cù investimenti à longu andà, un stop-loss diventa senza significatu perchè i mercati finanziarii crescenu à longu andà per u risultatu di u crescita economica glubale. Ancu s’è i fluttuazioni si trovanu in u cortu termini, per via di cambiamenti in a situazione ecunomica (recessioni, alcesi di i tassi di u bancu cintrali è altre incertezze), questu ùn cambia micca a prospettiva à longu andà. Questu hè soprattuttu veru quandu invistisce in strumenti finanziarii chì anu ugettivi di crescita à longu andà, i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà. per via di cambiamenti in a situazione ecunomica (recessioni, tassi più alti di i banche cintrali è altre incertezze), questu ùn cambia micca a prospettiva à longu andà. Questu hè soprattuttu veru quandu invistisce in strumenti finanziarii chì anu ugettivi di crescita à longu andà, i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà. per via di cambiamenti in a situazione ecunomica (recessioni, tassi più alti di i banche cintrali è altre incertezze), questu ùn cambia micca a prospettiva à longu andà. Questu hè soprattuttu veru quandu invistisce in strumenti finanziarii chì anu ugettivi di crescita à longu andà, i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà. L’aumentu di i tassi di u bancu cintrali è altre incertezze) ùn cambia micca a prospettiva à longu andà. Questu hè soprattuttu veru quandu invistisce in strumenti finanziarii chì anu ugettivi di crescita à longu andà, i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà. L’aumentu di i tassi di u bancu cintrali è altre incertezze) ùn cambia micca a prospettiva à longu andà. Questu hè soprattuttu veru quandu invistisce in strumenti finanziarii chì anu ugettivi di crescita à longu andà, i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà. i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà. i cosiddetti stocks di crescita (imprese chì crescenu rapidamente ma ùn paganu ancu dividendi). Ancu s’ellu sò cumpagnie di grande capitalizazione cù marche famose in u mondu, fermanu finanziariamente ghjovani. Un picculu cambiamentu in l’ambiente ecunomicu (un cambiamentu di i tassi d’interessu cintrali) pò influenzà significativamente u so prezzu. È quandu si stabilisce un stop loss, ci hè un risicu chì serà abbattutu prima chì a cumpagnia hà u tempu di dichjarà e so prospettive à longu andà.

Cumu sceglie u stop loss ghjustu è cumu si mette

Ci sò reguli basi chì suggerenu di stabilisce un stop loss cun prudenza è prufittuamente.

  1. Sceglite u prezzu di entrata esatta . Ùn mai apre un cummerciu à un prezzu aleatoriu, ma studià u prezzu di l’entrata è entra in u mercatu solu à questu puntu. Cusì, un stop loss pò esse piazzatu à poca distanza da u puntu di entrata, induve i prezzi ponu vene solu se l’analisi di u mercatu era sbagliata. Cusì, l’ordine permette di esce cù pocu danni, re-analizà u mercatu, a situazione è, possibbilmente, vultà à un prezzu megliu.
  2. Definite stop loss . Avete bisognu di decide in anticipu quantu capitale per risicà (in pips o soldi). Hè impurtante chì u stop loss hè più bassu di u prufittu previstu da u cummerciu, in altri palori, u prezzu di uscita di perdita deve esse più vicinu à u prezzu di l’entrata di u mercatu chì u prezzu di u prufittu.
  3. Fate un pianu di cummerciale prima di l’operazione . Analizà è selezziunate in anticipu i prezzi di entrata è di uscita, sia per perdita sia per prufittu. Ogni transazzione deve dedicà un pocu di tempu per studià, analizà u statu di u mercatu.

Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordine

A cosa più dura per un trader hè di ammette a scunfitta. Se un investimentu ùn viaghja micca cum’è previstu è ghjunghje à una perdita di stop, duvete piglià faciule. Un grande sbagliu hè quandu un trader move u stop loss in modu chì ùn hè micca affettatu da u prezzu se qualcosa va male.

Fattori da cunsiderà quandu si determina induve si mette un Stop Loss

U posizionamentu di stop loss deve in realtà seguità a logica. U puntu di stop loss deve esse u puntu à quale l’idea di u cummerciu originale (quellu chì hà incitatu u cummerciu) ùn hè più validu. Stabbilimentu di un stop loss chì hè troppu bassu minaccia u trader cù una perdita di chances per ottene un bonu risultatu, postu chì a maiò parte di i mistieri seranu chjusi prima di pudè fà un prufittu. Ovviamente, stabilisce un stop loss chì hè troppu altu hà ancu cunsiquenzi negativi, postu chì e perdite previste ponu esse eccessive.

Stabilisce un stop loss nantu à Binance, Tinkoff

Binance hà una opzione d’ordine chjamata OCO (One Cancel the Other) chì permette di stabilisce strategie di prufittu è di stop loss à u stessu tempu. In fatti, solu unu di elli serà eseguitu. Appena una applicazione hè parzialmente o cumpletamente eseguita, a restante hè annullata.
Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineOCO pò esse truvata in a sezione “transacciones” di u furmulariu chì offre 4 campi da compie, cumprese:

  • Prezzu induve u prezzu di u prufittu hè indicatu
  • Stop, chì indica u livellu di attivazione di stop loss
  • Limitu – u prezzu veru di a perdita di stop

Perchè piantà è limità? Perchè u prezzu ùn appare micca veramente nantu à u libru finu à chì u stop hè culpitu, à quale puntu u prezzu entra in u modu di limitu induve serà poi eseguitu. Per questu mutivu Limitu hè sottu Stop. Ovviamente, a manuvra di e parti invertite hè ancu funziunale per u cummerciu di cortu (margin). In questu casu, i valori seranu invertiti, postu chì u prufittu avarà un prezzu più bassu, è a fermata averà un più altu. Un altru mètudu assume chì u trader hà digià intrutu in u mercatu attraversu una compra previa. Tuttavia, hè ancu pussibule di prufittà di l’OCO in questa fase. Suppone chì a situazione di u mercatu ùn hè micca definitu. Cusì, hè pussibule stabilisce u prezzu di compra à un livellu bassu, forsi per interceptà u rebound. Tuttavia, s’ellu ùn succede micca, pò accade chì u prezzu literalmente “esplode” in sopra. In questa situazione, hè chjaru chì entrannu più altu, vi guadagnari menu, ma almenu tù sarè in una crescita piena. In ogni casu, pudete piglià prufittu da a parte terminale di questu avvenimentu.
Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineIn
Tinkoff Investments , hè pussibule stabilisce dui ordini di stop – take profit and stop loss. Ubligatoriu:

  • Andà à a tabulazione Investimenti → Catalogu → selezziunate a funzione desiderata. In u campu di stop loss / take profit, cliccate + Add. Allora (in a finestra superiore destra) attivate l’interruttore Richieste.
  • Specificate un prezzu o un ordine di stop.
  • Specificate u numeru di lotti (compra o vende).
  • Cliccate nant’à Expose.

Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordineA funzione di stop loss in l’
applicazione Sberbank Investor hè chjamata stop limit. Dicemu chì parlemu di una vendita. Selezziunamu l’attivu desideratu, cliccate nantu à u buttone di vendita, una pagina appare in quale indichemu a funzione desiderata. A compra hè u listessu. Cumu mette un stop loss:

  • Cliccate nantu à l’icona di dita alzata cù a lettera S.
  • Si apre una finestra induve pudete stabilisce i paràmetri di esicuzzioni di stop loss.
  • Specificate a cundizione di attivazione di l’ordine (vendite, cumprà).
  • Sceglite un prezzu di strike di stop loss (sottu u prezzu di entrata per una pusizione longa, sottu u puntu di entrata per una pusizione corta).
  • Fighjate u prezzu à quale l’ordine hè piazzatu (l’opzione più sicura hè “à u prezzu di u mercatu”).

Chì sò i modi per stabilisce tappe

Pudemu definitivamente dì chì quandu un trader decide di apre una stop loss, hè prontu à risicà una quantità di soldi nantu à sta transazzione. Di sicuru, tagliate pèrdite hè una cumpetenza chì i cummircianti amparanu cù u tempu se u scopu hè di ottene un grande successu. Ogni trader chì decide di entre in u mercatu sapi cun certezza quandu entre è esce da un cummerciu, ancu prima di apre una pusizioni in a piattaforma di cummerciale. Ci sò parechji criterii per mette un stop loss, ancu s’ellu ùn ci hè micca una taglia unica o megliu modu. Hè impurtante di capisce u risicu chì pigliate scegliendu sta pusizione. I cummircianti tecnichi cercanu modi per u tempu di u mercatu, è fermanu i perditi è i limiti di stop sò appiicati in modu diversu secondu u tipu di metudi di timing chì sò appiicati. In certi casi, i piazzamenti universali sò usati, cum’è 6% trailing stops in tutti i securities, in altri, sò magazzini o mudelli specifichi, cumprese tappe di percentuale media di u veru intervallu. Stop loss tippi basati nantu à:

  • in percentuali;
  • in termini monetari;
  • cù mudelli di candele è figure grafiche;
  • per livelli tecnichi (supportu è resistenza statica è dinamica);
  • da a volatilità (aduprendu l’indicatore ATR).

https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/yaponskie-svechi-v-trajdinge.htm Per u metudu percentuale, a megliu pusizione di stop loss hè determinata nantu à a quantità di capitale chì u trader hè vuluntà. à risicà nantu à ogni cummerciu. Implica una surtita da una pusizioni dopu chì l’attivu sottostante hà cambiatu contru à a direzzione da un percentinu predeterminatu. I rimorchi sperimentati cunsiglianu micca di invistisce più di 2% di u capitale per ogni cummerciu. Money Stop Loss – Un tipu d’ordine basatu nantu à a perdita di soldi incurru in un determinatu cummerciu. Per esempiu, un trader pò decide di chjude una pusizioni dopu avè patitu una perdita monetaria predeterminata. Basatu nantu à mudelli Candlestick è Chart Patterns – Quelli livelli di invalidazione basatu nantu à u locu di mudelli specifichi di candele, o mudelli di inversione o di continuazione di tendenza. https://articles.
livelli di supportu è resistenza per determinà u livellu più apprupriatu chì invalidarà u cummerciu attuale. Questi ponu esse supporti horizontali o dinamichi per strategie bullish, livelli di resistenza statica o dinamica per strategie bearish.

Un stop loss basatu nantu à a
volatilità pò esse cunsideratu u più “seguru”. Pusendu un ordine basatu annantu à a volatilità permette à i prezzi di “respirare”, evitendu stop prematuri per via di movimenti di prezzu avversi tempuranee.

Cumu calculà è stabilisce stop loss, piglià u prufittu, trailing stop è chjusu parziale di pusizioni: https://youtu.be/s8K2NIXhaaM

Cumu ùn stabilisce micca perdite di stop

U prublema principali cù stop losses hè chì travaglianu in a direzzione sbagliata. Quandu i stocks falanu, diventanu u megliu investimentu. U ritornu di l’equità hè direttamente ligatu à quantu hè prezzu un stock. L’altri cose sò uguali, u più prezzu u stock, u più altu u putenziale ritornu. Stabbilisce un stop loss significa decide di ùn vende micca u stock avà, ma di vende quandu u ritornu previstu hè più altu ch’è avà. Ùn hà micca sensu. Invece, l’ordine limite pò esse usatu. Fixendu u nivellu di stop loss troppu luntanu, u trader risicheghja di perde assai soldi se u strumentu finanziariu và in a direzzione sbagliata. In alternativa, mettendu u nivellu di stop loss troppu vicinu à u prezzu di compra, u trader perde soldi postu ch’elli sò stati fora di i cumerci troppu prestu. Un stop loss fissu o duru hè piazzatu senza aghjustamentu à u mumentu di u cummerciu. Hè stabilitu à l’apertura di un cummerciu è guardatu quì (o qualchì volta spustatu per rompe ancu quandu u mercatu va contru à u trader). L’idea basica hè chì u stop loss ùn hè micca responsive di u mercatu, hè permessu di curriri finu à chì u cummerciu hè chjusu. Ma datu chì ogni attivu finanziariu si move in modu diversu cù u tempu, questu hè una mala idea.

Chì ghjè u megliu modu per stabilisce un stop loss

Ci hè un modu megliu per mette un stop loss? Innò, cumu dipende di l’analisi chì entra in u mercatu. I sperti tendenu à crede chì l’ideale stop loss deve esse intornu à u livellu 3: 1. Per esempiu, un trader vole fà 300 pips è stabilisce un stop loss à 100 pips da u prezzu d’ingressu sceltu. Tuttavia, ùn ci hè micca una tecnica definita è assoluta. U puntu di stop loss deve esse cunsideratu cum’è u “puntu di invalidità” di l’idea cummerciale da quale u trader hà apertu a pusizione. Dunque, quandu u prezzu righjunghji un puntu, significa chì hè megliu esce da a pusizione per ùn fà più perdite. U stop loss deve esse sustinibili, o a perdita ùn deve micca affettà significativamente u capitale dispunibule per u cummerciu. Comu regula, per una transazzione, hè cunsiderata accettabile s’ellu hè 1-2% di u capitale dispunibule. Certi ricumandenu percentuali più altu, 5-7%. Ma dipende di quantu u trader hè dispostu à piglià u risicu. In ogni casu, hè impurtante di applicà una strategia cummerciale di una certa efficienza. U stop loss deve ancu esse “intelligente”, vale à dì, situatu in punti strategichi nantu à a carta osservata. In principiu, deve esse sottu (per longu) o sopra (per cortu) punti di swing impurtanti di u mercatu. Questu abbanduneghja i prezzi cù una “stanza di respirazione”. In altri palori, duvete lascià un pocu spaziu trà l’altu o bassu precedente è u livellu di stop loss. A distanza da i punti di swing critichi deve esse stabilitu tenendu in contu a volatilità di l’instrumentu cù quale u trader travaglia. Pone una fermata in diversi punti di u graficu per u solu scopu di riduce u risicu aumenta a probabilità di esse attivata, risultatu in a surtita di a pusizione è dopu à i prezzi per chjappà u mira. stabilitu da u trader. Questa hè una cunsequenza di u chjamatu u rumore di u mercatu. Un’altra considerazione chì un trader deve piglià in contu quandu decide nantu à una taglia di stop loss hè di accettà cun calma. Altrimenti, ci hè u risicu chì u trader, vintu cù l’ansietà, chjude a so pusizioni ancu prima. Questu hè, ancu prima di a realità di a perdita di stop set.

Cume u travagliu di stop loss

U funziunamentu cuncettuale di sta strumentu, strettamente ligata à a so utilità, hè relativamente faciule da capisce, soprattuttu quandu si mette in pratica. Teoricamente, u travagliu di un stop loss hè in i seguenti aspetti:

  1. L’ordine cintrali hè ciò chì a cunvenzione di stop-loss hè travagliatu. Questu pò esse pensatu cum’è cumprà l’azzioni di Gazprom, un micro lottu d’oru, o alternativamente un ETF. Quessi sò strumenti chì ponu aumentà o diminuite u valore dopu a compra.
  2. A tendenza pò esse up and down . Stop loss hè stabilitu induve una perdita hè prevista. Se u riparate cum’è una parte di u prufittu, saria un prufittu.
  3. U stop loss hè attivatu automaticamente se è solu se a cundizione di l’ordine hè cumpleta .
  4. Un ordine di stop hè generalmente piazzatu à u livellu di resistenza , o piuttostu, un pocu più bassu, per evità più perdite in l’absenza di un rebound.

Cume funziona stop loss in Binance: https://youtu.be/BJIZI-8KtBM

Stop Loss and Risk to Reward Ratio

Quandu a ghjente parla di stop loss, significa ancu u rapportu di risicu per ricumpensa. Il s’agit d’un stop loss qui prend en considération le ratio de risque variable et de récompense et met en corrélation la quantité de profit attendu avec la quantité de pertes attendues. Per quessa, u più altu u rapportu di ricumpensa di risicu, u più desideratu questu tipu di cummerciale serà. Per esempiu, un trader decide di cumprà azzioni à un prezzu di $ 5, è a previsione dice chì u prufittu nantu à elli serà $ 10. Questu significa chì u prezzu di l’azzioni puderia aumentà à $ 15. In questu casu, u stop loss serà stabilitu à $ 2,50, vale à dì 50% di u capitale investitu per ottene un prufittu di $ 10. Questu significa chì a ratio di risicu per ricumpensa serà 10: 2.5 o 4: 1. (numeratore – prufittuità, denominatore – risicu).

Pone è scurdate di a strategia

Sia chì i stop losses sò aduprati puramente per a sicurità o cum’è una parte integrante di una strategia, ci hè un dibattitu trà i cummircianti per sapè s’ellu hè megliu un stop fissu (duru), trailing (trailing), o una cumminazione di i dui. A realità hè, cum’è cù a maiò parte di e cose, tuttu dipende di e circustanze, ogni tipu d’ordine hà i so pros è cuns. Arcuni di i vantaghji è i disadvantages sò specifichi per un stilu di cummerciale particulari, altri sò generale. A perdita di stop dura hà u benefiziu di una funzione di “set it and forget it”. U trader ùn monitoreghja micca u mercatu per quandu u cummerciu hè apertu. Prima di tuttu, se l’operatore hè cuncintratu nantu à stabilisce perdite di stop à livelli di resistenza, chì, in regula, fermanu statica per via di l’accumulazione di ordini in un certu puntu. Trailing stop reagisce à e cundizioni di u mercatu, vale à dì, cum’è u mercatu cambia, cusì u stop. Hè impurtante à nutà chì questu ùn hè micca solu un muvimentu di stop loss dopu à l’ingressu di un cummerciu, significa chì travaglia secondu certi criterii predefiniti è strategia di cummerciale.

Stop Loss calculu per un periodu limitatu di tempu

U principiu di stop loss basatu annantu à un periodu di tempu predeterminatu currisponde à i signali di cummerciale chì utilizanu mumenti di alta volatilità. Questu hè un metudu piuttostu cumplicatu. Sè solu perchè piglia in contu l’indicatore di analisi tecniche è u mette in u centru di u prucessu di determinà a perdita di stop. À u livellu teoricu, ùn ci hè nunda incomprensibile o ambiguu: u stop loss hè postu immediatamenti dopu à a gamma di prezzu disegnata da i fluttuazioni. Simply put, a stop position significa “fora” di volatilità. Ovviamente un pocu più in là, solu uni pochi pips. U principiu basi hè più cà logicu. Se u prezzu ferma in i fluttuazioni “fisiologichi” per un periudu determinatu, u prezzu pò rinvià u cursu in u cortu termini, facendu u cummerciu sempre recuperabile. Siccomu un stop loss permette di esce da u mercatu quandu a situazione ùn hè più ricuperata, ovviamente chì u livellu di prezzu deve esse stabilitu oltre a volatilità. Tuttavia, u prublema ferma – cumu per determinà a volatilità? Avete bisognu di utilizà l’analisi tecniche. Allora, in fine, stu metudu usa indicatori. Ùn hà praticamenti micca difetti. Intervene quandu u cummerciu hè veramente irrevocabile, cum’è sustinutu da l’analisi tecniche, ma hè difficiule di praticà. Prima, avete bisognu micca solu di pudè leghje, ma ancu di stabilisce l’indicatore currettamente. Siconda, hè necessariu di pudè distingue trà signali falsi, per evitari falsi interpretazioni. quandu un cummerciu hè veramente irrevocable, questu hè cunfirmatu da l’analisi tecniche, ma hè difficiule di praticà. Prima, avete bisognu micca solu di pudè leghje, ma ancu di stabilisce l’indicatore currettamente. Siconda, hè necessariu di pudè distingue trà signali falsi, per evitari falsi interpretazioni. quandu un cummerciu hè veramente irrevocable, questu hè cunfirmatu da l’analisi tecniche, ma hè difficiule di praticà. Prima, avete bisognu micca solu di pudè leghje, ma ancu di stabilisce l’indicatore currettamente. Siconda, hè necessariu di pudè distingue trà signali falsi, per evitari falsi interpretazioni.

Purtendu stop loss à u breakeven

Breakeven hè u puntu à quale u trader ùn hà micca perdite, ma ancu ùn riceve micca prufittu. Move u vostru stop loss à breakeven pò esse sia una bona decisione o una mala decisione, tuttu dipende di e circustanze. A maiò parte di quelli chì cumercianu in i mercati finanziarii dichjaranu chì facenu per prutege a so capitale. Hè pussibule di spustà u stop loss 10 pips supiriori, o 10 pips sottu à u prezzu di l’entrata, ma i cummircianti anu preferitu ancu di trasfurmà à u prezzu di l’entrata esatta. In fatti, u mutivu hè alimentatu più da a paura di perde chè da a brama di vince. Sta psiculugia di ùn vulete risicà a perdita per u prufittu hè distruttiva (di solitu risultatu in l’exclusione troppu precoce da un cummerciu potenzalmentu prufittu), in tali cundizioni ùn hè micca faciule diventà un trader successu. L’intera premessa di un stop loss hè di caccià u trader fora di u cummerciu, se u mercatu annulla a stallazione. Questu di solitu implica rompe una chjave alta o bassa, ciò chì l’operatore definisce cum’è criticu (per una cunfigurazione cummerciale). Un stop loss postu à u prezzu di l’entrata ùn face nunda di questu. Di sicuru, questu prutege u capitale, ma chjappà un stop even stop ùn invalida micca a stallazione perchè u mercatu ùn sapi micca induve u trader hè intrutu. U cummerciu di azzione di prezzu travaglia perchè i participanti di u mercatu di tuttu u mondu vedenu a stessa furmazione in tempu reale. U mudellu di bandiera di u toru di solitu rompe più altu perchè abbastanza cummircianti vede u listessu mudellu è sapemu chì questu significa chì i prezzi più alti sò prubabilmente quandu a resistenza hè rotta.

Chì ghjè un stop loss in u cummerciu, cumu funziona è cumu si mette un ordine
Bandiera Bull
Sò l’unica persona in terra chì sà induve avete apertu un cummerciu. U trader chì move u so stop loss à breakeven hè l’unicu chì sà induve hè intrutu in u cummerciu, cambia i so paràmetri basatu annantu à un livellu specificu per ellu, è micca un livellu chì importa in ogni locu. Invece di spustà u stop à un livellu arbitrariu, unu deve scopu di trasfurmà u stop à un livellu strategicu chì u mercatu considera impurtante. A realità statistiche hè chì si guardate l’entrate cummerciale o l’entrata generata da una strategia, vi vede chì in a maiò parte di i casi, u prezzu torna à u livellu di l’ingressu ancu dopu un periudu di tempu relativamente significativu. Ancu s’ellu ci hè un sviluppu tecnicu chì indica chì u prezzu ùn tornerà micca dopu à rompe un swing più altu. o un swing più bassu altu, pò ancu vultà è culpisce un novu breakeven stop loss. Aspittendu per un certu periodu di tempu, chì deve dà à u cummerciu abbastanza tempu per riposu, hè un approcciu chì pò travaglià. À a fine di u tempu, se u cummerciu mostra una perdita, avete bisognu di esce, ma s’ellu hè un prufittu, move u stop loss à breakeven. Quandu i cummircianti applicanu in modu coherente stu metudu, ponu salvà in i primi scontri da i cumercii cattivi ciò chì mancanu à l’uscita anticipata da i boni cumerci. Appliendu u principiu di “ùn lascià u vincitore turnà in un perdente”, pudete cambià u stop per rompe ancu dopu avè fattu abbastanza per andà oltre l’orbita di u livellu di entrata. Hè megliu aspittà finu à chì u cummerciu faci un prufittu di almenu trè volte a stop loss,

Eliminazione di stops – cumu pudete aduprà à u vostru vantaghju

U terminu “running stops” hè utilizatu da i cummircianti chì i so stops hit exactly at the low of the move, è tandu l’azzioni immediatamenti cuminciaru à cullà senza elli. Cridenu chì i pruduttori di u mercatu “li anu purtatu fora di u locu”. Cume i tappe sò publicati à u scambiu, i pruduttori di u mercatu ponu vede nantu à tutti è suppostamente manipule u prezzu di l’azzioni à l’occasione per attivà un gran numaru di tappe è acquistà azioni.
In fattu, culpisce à l’altri hè una scusa chì i cummircianti cumponenu per elli stessi chì i so stops sò stati culpiti, dopu chì u prezzu si move in a direzzione di a so pusizioni. Questa teoria di a cuspirazione sfida a logica. U mercatu hè una subasta. In l’absenza di liquidità, u market maker crea u mercatu, determina ancu u prezzu di offerta è offerta.Qualchidunu chì vene cun un ordine cù u muvimentu di u prezzu (up bid or down ask) diventa un mercatu da quella parte. Se l’attivu finanziariu hè liquidu, pò esse centinaie o ancu millaie di ordini in u libru di ordine in prossimità di u prezzu attuale – è ogni ordine hè per 100 o 1000 azzioni. U trader mette un ordine di stop $ 2 sottu u prezzu attuale è assume chì ci sò 50 000 azzioni in u libru di ordine trà elli. Hè stranu à crede chì u marcatore di u mercatu hà da vende 50 000 azzioni in modu di calà i prezzi da $ 2, sguassate u stop è dopu inverte u mercatu. È tuttu per un trader particulare. I tappe strette spessu travaglianu. I più larghi ùn sò micca, è qualchì volta i stocks cadenu solu à induve a tappa hè stata piazzata. In ogni casu, a rispunsabilità per a perdita hè di u trader. Hè impurtante di capisce è accettà questu,

Mental stop loss: vantaghji è disadvantages

Un trader inespertu chì principia una impresa di cummerciale o d’investimentu scopre parechje cose chì deve esse amparatu è capitu prima di esse utilizatu com’è strategie per esse successu. Stop loss hè un tali strumentu utile in parechji prugrammi di cummerciale. Ma l’utilizanu in modi diffirenti, circannu di ottene u stessu scopu – prufittuità. Hard hè l’approcciu più cumunimenti utilizatu quandu si tratta di limità e perdite. Questa hè una cunfigurazione simplice è un metudu rassicurante per parechji operatori, assicurendu chì se u prezzu va per una goccia inespettata o allargata, a pusizione hè firmata automaticamente è mantene à un certu livellu finu à u fondu di a goccia. U svantaghju hè chì spessu u prezzu rimbalza in favore di u trader dopu avè culpitu u stop. In fine, e perdite sò sprecate. Ma hè impurtante di dì chì un metudu ùn pò esse chjamatu ghjustu o sbagliatu. A quistione hè ciò chì hè più cunvene per un trader. I cummircianti istituziunali utilizanu un stop loss mentale, un metudu in u quale un stop loss hè determinatu mentalmente è eseguitu manualmente appena un livellu di prezzu hè stabilitu à quale l’operatore decide di vende l’instrumentu finanziariu, basatu nantu à u prufittu à cortu o longu andà. . Tuttavia, esige cumpetenze esperte è una alta tolleranza per u risicu, in più di un impegnu tutale à a suluzione originale. I ghjucatori istituzionali anu certe strategie di cummerciale, soprattuttu à longu andà, ben furmatu è sperimentatu. Ùn aduprate micca alcuna leva è ponu permette di copre fluttuazioni più larghe di u trader mediu. U vantaghju di stu tipu hè chì u trader hà un cuntrollu assolutu di u stop. Se u prezzu ùn si move micca à una fermata predeterminata, u trader veteranu pò sceglie di ùn mette micca finu à ch’ellu riceve una cunferma più forte. Questu risultatu in drawdowns flottanti è cummerci uncut. U trader resta in u ghjocu è hà a pussibilità di vultà à a prufittuità. Dà à u trader assai flessibilità chì si adatta à u so stile di cummerciale per fà aghjustamenti à e cundizioni cambianti di u mercatu. Ma hè bisognu di una cunniscenza prufonda di l’azzione di prezzu per pudè sfruttà bè sta flessibilità. U svantaghju hè chì stu tipu esige un monitoraghju constante di u mercatu, u trader deve sempre esse cuscenti di e so transazzione. U trader resta in u ghjocu è hà a pussibilità di vultà à a prufittuità. Dà à u trader assai flessibilità chì si adatta à u so stile di cummerciale per fà aghjustamenti à e cundizioni cambianti di u mercatu. Ma hè bisognu di una cunniscenza prufonda di l’azzione di prezzu per pudè sfruttà bè sta flessibilità. U svantaghju hè chì stu tipu esige un monitoraghju constante di u mercatu, u trader deve sempre esse cuscenti di e so transazzione. U trader resta in u ghjocu è hà a pussibilità di vultà à a prufittuità. Dà à u trader assai flessibilità chì si adatta à u so stile di cummerciale per fà aghjustamenti à e cundizioni cambianti di u mercatu. Ma hè bisognu di una cunniscenza prufonda di l’azzione di prezzu per pudè sfruttà bè sta flessibilità. U svantaghju hè chì stu tipu esige un monitoraghju constante di u mercatu, u trader deve sempre esse cuscenti di e so transazzione.

I principianti sò incuraghjiti à aduprà stop duri, almenu finu à ch’elli ponu cuntrullà e so emozioni è a disciplina. Inoltre, hè impurtante avè una bona cunniscenza di u mercatu prima di piglià decisioni veloci è oggettive in tempu reale.

Ogni tipu di stop (mentale è duru) hà i so vantaghji è disadvantages, ma anu da esse vistutu cum’è un tipu d’assicuranza chì prutege u capitale da danni seriu. Questa hè una decisione difficiule, solu per u prucessu è l’errore, a valutazione di e qualità persunali o debulezza pò esse determinate quale hè megliu. U più grande ostaculu per i stop mentali quandu u cummerciu hè l’indisciplina. Parechje ùn riescenu à affruntà l’azzione rapida di u mercatu, una situazione di perdita, fallendu di fucalizza nantu à un pianu di cummerciale prima di un cummerciu. Questu porta à decisioni sfocate chì facenu difficiuli di attaccà à u stop mentale originale. In parechji casi, risulta esse assai luntanu da ciò chì era uriginale pianificatu, chì porta à una perdita più grande di l’espertu. U stop mentale incuraghje u trader à fucalizza nantu à u cummerciu, senza esse distrattu da nunda altru. Sì u duru “relaxes”, u mentale hè basatu annantu à a cuncentrazione è l’attenzione, altrimenti pudete miss infurmazione impurtante chì seguita trà e transacciones. U cummerciu deve esse pigliatu seriu. U mumentu di cuncentrazione hè persu, tuttu hè fora di cuntrollu. Ci sò assai di i cummircianti chì ùn aduprà ogni metudi di stop loss. Ma per travaglià senza stop, avete bisognu di una guida stretta nantu à a gestione alternativa di risichi. Questu hè di solitu duvuta à una leva assai bassa (o ancu negativa). U pianu include ancu una cundizione d’azzione di prezzu per accurtà u cummerciu (una forma di stop mentale). quandu a cuncentrazione hè persa, tuttu hè fora di cuntrollu. Ci sò assai di i cummircianti chì ùn aduprà ogni metudi di stop loss. Ma per travaglià senza stop, avete bisognu di una guida stretta nantu à a gestione alternativa di risichi. Questu hè di solitu duvuta à una leva assai bassa (o ancu negativa). U pianu include ancu una cundizione d’azzione di prezzu per accurtà u cummerciu (una forma di stop mentale). quandu a cuncentrazione hè persa, tuttu hè fora di cuntrollu. Ci sò assai di i cummircianti chì ùn aduprà ogni metudi di stop loss. Ma per travaglià senza stop, avete bisognu di una guida stretta nantu à a gestione alternativa di risichi. Questu hè di solitu duvuta à una leva assai bassa (o ancu negativa). U pianu include ancu una cundizione d’azzione di prezzu per accurtà u cummerciu (una forma di stop mentale).  

info
Rate author
Add a comment