Figura Wedge in l’analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale

Методы и инструменты анализа

Figura Wedge in l’analisi tecnicu: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale in u cummerciu. L’analisi tecniche di i prezzi di l’azzioni hè un strumentu per determinà visualmente u statu è a direzzione di u mercatu. A basa di stu strumentu hè custituitu da parechji figuri furmati da u muvimentu di u prezzu. L’articulu dà una descrizzione dettagliata di ciò chì una figura “cuna” hè in l’analisi tecniche, chì principii di stu mudellu hè custruitu, quale infurmazione furnisce. Inoltre, e regule di cummerciale per questa furmazione, i vantaghji è i svantaghji di sta figura, 3 strategie di cummerciale principali sò datu.

Figura “Wedge” – descrizzione è applicazione

A cunea hè unu di i mudelli principali di l’analisi tecniche di i prezzi di l’azzioni. Nantu à u graficu di u prezzu, stu mudellu hè furmatu dopu à spikes rapidi di prezzu chì accolta volumi grossi. Dopu avè travagliatu un tali saltu, u mercatu entra in una tappa di rallentazione, seguita da un settore di volumi di prezzu. Hè in questu stadiu chì a cunea hè furmatu.
Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale A figura si riferisce à i mudelli di continuità di u muvimentu o pò signalà un cambiamentu in a direzzione di u prezzu. Tuttu dipende di a direzzione stessa di a figura, a direzzione attuale di a tendenza è a pressione prevalenti da i participanti di u mercatu.

Definizione di figura visuale

Truvà una furmazione di cunea nantu à una carta di prezzu ùn hè micca difficiule. Hè abbastanza à sapè in quali cundizioni una figura hè furmatu. A cunea appare nantu à u graficu à a fine di salti forti di prezzu, hè custituitu da un numeru imparu di punti estremi, hà un ristrettu chjaru da a basa in a direzzione di u muvimentu. Se tracciate una linea nantu à l’alti è i bassi di u prezzu, allora un corridore gràficu serà furmatu, chì si stende à un angolo da u primu altu è bassu à l’estremi successivi.

L’elementi custituenti di a figura “Wedge”

Una cunea hè custituita da parechji alti è bassi di prezzu. Una caratteristica distintiva di a figura hè un numeru imparu di onde formate. A figura hè furmata da parechji alti di resistenza è punti di supportu, chì aghjurnà a so pusizioni di prezzu cù ogni toccu sussegwenti.
Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale A furmazione di una cunea hè fatta sottu a pressione di i participanti di u mercatu è dipende da a direzzione di u prezzu precedente. A logica daretu à a furmazione di una cunea crescente in una tendenza downtrend hè a seguente:

  1. A forte calata di i prezzi hè stata rallentata da a “cancellazione” tutale o parziale di u voluminu dispunibule, cù a furmazione di un novu prezzu bassu sottu pressione da i cumpratori. I venditori ùn anu micca abbastanza volume per cuntinuà u muvimentu discendente.
  2. Dopu à un saltu di prezzu, i cumpratori ricuperanu una parte di u prezzu, spinghjendulu è currendu in resistenza da i venditori. Un novu prezzu altu hè furmatu. Di genere, una nova alta è bassa forma a prima onda di una cunea.
  3. A pressione di vendita spinge u prezzu. Ma a mancanza di voluminu è a prisenza di i cumpratori ùn permettenu micca di guadagnà un postu à u livellu di u minimu previ o di rompe. Un novu prezzu bassu hè furmatu, chì hè sopra à u primu bassu.
  4. I cumpratori formanu a seconda onda, spinghjendu u prezzu è micca aghjurnà l’altu precedente. Cusì, a seconda onda di u wedge hè furmatu.

A furmazione di novi onda cuntinueghja finu à u settore sanu di u voluminu necessariu per a continuazione di a tendenza o u so cambiamentu. Tuttu dipende di a forza di i participanti di u mercatu. A maiò spessu, a fine di a cunea crescente hè accumpagnata da un scontru di a linea di supportu è u ritornu di u prezzu à u primu bassu, cù a so rupture ulteriore.

Tipi di u mudellu – mudellu di cunea crescente è caduta

In l’analisi tecniche , ci sò 2 tippi principali di furmazione di cunei:

  1. Figura in crescita . A cunea crescente hè furmata da novi alti è bassi chì sò assai più altu ch’è i precedenti. Stu tipu di mudellu hà una tendenza ascendente in u prezzu.
  2. Cune caduta . Hè custituitu di bassi è alti chì sò più bassi di i precedenti. A cunea hè diretta à u downside di u prezzu. Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale

Di grande impurtanza in a furmazione di sti figuri hè a tendenza attuale presente in u mercatu.

Wedge bullish in una tendenza uptrend

In un uptrend, una tale figura hè furmata à a fine di u crescita di u prezzu è indica una ruttura in a tendenza attuale. A logica daretu à a furmazione di un mudellu di cunea bullish in una tendenza uptrend hè a seguente:

  1. Un novu altu hè statu furmatu per via di un forte muvimentu di u prezzu di u prezzu. I cumpratori anu utilizatu tuttu u voluminu dispunibule per fà un novu altu o avvicinà un livellu bullish impurtante. Stopping u prezzu indica ancu a prisenza di u voluminu di i venditori à questu livellu è a pressione da u so latu.
  2. I venditori mettenu pressione nantu à u valore di l’attivu, furmendu un minimu, per via di a correzione di u prezzu. Una nova currezzione bassa hè stata formata.
  3. A prossima onda di u muvimentu ascendente indica chì i cumpratori cercanu d’acquistà un postu in novi bassi di prezzu, ma ùn anu micca abbastanza voluminu per passà più è furmà un novu livellu di prezzu bullish.
  4. I novi alti sò ancu i livelli di prezzu per l’iniziu di una rottura in una tendenza discendente. I venditori cercanu di riparà u prezzu, per un principiu più prufittu di a vendita.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale Quandu u voluminu necessariu hè stabilitu, i vinditori spinghjenu u prezzu, rompendu a tendenza, attraversu a rottura di u livellu di supportu furmatu da a cunea.

Wedge rialzista in una tendenza downtrend

In una tendenza downtrend, una cunea bullish si forma dopu à un livellu di prezzu impurtante hè righjuntu o rottu. A logica di a furmazione di forma hè a siguenti:

  1. Quandu un livellu hè rottu o righjuntu, i vinditori passanu tuttu u voluminu dispunibule, senza avè una risorsa per più muvimentu. À questu livellu, scontranu cumpratori.
  2. I cumpratori guadagnanu una parte di u muvimentu, creendu una correzione di prezzu cù un novu livellu. Questu hè cumu si forma a prima onda di u wedge bullish.
  3. Alti successivi sò furmati per via di l’attività di i cumpratori, ma nantu à u voluminu bassu. Ùn hè micca abbastanza per rompe a tendenza.
  4. I bassi successivi sò furmati da i venditori per assicurà una pusizione di prezzu. I venditori permettenu di creà una quantità di punti per l’entrata più prufittuosa in u mercatu.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale À u mumentu di a furmazione di a cunea, i vinditori accumulanu un certu voluminu, chì permetterà di sfondà micca solu a linea di supportu di a cunea, ma ancu un livellu impurtante di prezzu bassu.

Wedge bearish in una tendenza uptrend

A cunea bearish hà una direzzione clara discendente. Ogni minimu dopu hè più bassu di u precedente. A logica daretu à a furmazione di una figura in una tendenza uptrend hè a siguenti:

  1. U prezzu righjunghji o rompe un prezzu impurtante altu cù un flussu sanu di voluminu.
  2. I venditori creanu un certu rebote currettivu in a direzzione opposta, cù picculi volumi, chì ùn sò micca abbastanza per rompe a tendenza.
  3. Ogni puntu ascendente di a cunea hè furmatu da a pressione di u cumpratore, ma cù una mancanza di voluminu, i livelli previ ùn sò micca rotti.
  4. Ogni bassu sussegwente hè furmatu da i vinditori chì anu u voluminu necessariu per sfondà i bassi formati prima.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale In ultimamente, u livellu di supportu hè rottu. Questu hè precedutu da una accumulazione di voluminu da parte di i venditori, una mancanza d’interessu in una nova aghjurnamentu, è una mancanza di voluminu da parte di i cumpratori. A tendenza cambia da up to down.

Wedge bearish in una tendenza downtrend

In una tendenza downtrend, u prezzu rompe o culpisce un minimu impurtante prima di a forma di cunea.

  1. U prezzu bassu hè rottu o righjuntu utilizendu u potenziale di voluminu sanu di i venditori. U prezzu di un attivu stumbles nantu à l’interessu è a pressione di i cumpratori.
  2. In più, una currezzione hè furmata da parte di i cumpratori, cù un stop à un novu massimu currezionale.
  3. I bassi successivi sò furmati da venditori cù un voluminu insufficiente. Ogni bassu hè più bassu di u precedente.
  4. A compra di pressione permette di fà novi alti, ma u voluminu insufficiente li spinge più bassu di quelli precedenti.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale Tuttu stu tempu, i venditori accumulanu u voluminu necessariu per sfondà a linea di supportu di cunea. Breakout si trova in a direzzione di a tendenza attuale.

I principali diffirenzii trà a cunea è altre figure in l’analisi tecniche

L’analisi tecniche include micca solu cunei. Ci hè una quantità di figuri, a logica di a furmazione è a geometria di quale li rende simili à u mudellu descrittu.

cunea è bandiera

https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/pattern-flag.htm U mudellu di bandiera hè un mudellu di continuazione di tendenza. Visualmente, a figura difiere da a cuna in chì i so alti è minimi formanu un canali equidistanti. U mudellu hà ancu un angulu di inclinazione, chì depende di l’attività di i participanti di u mercatu.
Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale

Pennant

Sembra assai una cunea. Hè ancu ristretta in a direzzione di u muvimentu di u prezzu. A diferenza principale hè chì u pennant hè un mudellu di continuazione di tendenza, hè custituitu di menu onde è ùn hà micca un angolo di inclinazione.

triangulu simmetricu

https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/treugolnik-v-texnicheskom-analize.htm Questa figura hà una forte ressemblanza à una cunea. Differisce solu in a logica di l’educazione. U triangulu hà menu onde, hè furmatu vicinu à livelli di prezzu impurtanti, cum’è un mudellu di accumulazione di voluminu per a so rottura sussegwenti.
Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale

Triangulu ascendente è discendente

Simile à una cunea in presenza di direzzione. Differenti chì sò diretti in a direzzione di a tendenza è anu una linea plana di supportu, cù una direzzione discendente è resistenza, cù un ascensione. A logica di furmazione hè ancu diversa. Un livellu flat di supportu o resistenza indica a forza di i participanti di u mercatu è a so capacità di piantà u prezzu senza aghjurnà l’alti è i bassi.
Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale

Applicazione pratica di u mudellu di cunea in u cummerciu

In pratica, u trader hà 3 strategie principali per utilizà u mudellu di cunea. Strategie permettenu di truvà i punti di entrata più efficaci è sicuri à u mercatu.

Strategia 1

U significatu di sta strategia hè di truvà un puntu per entra in u mercatu nantu à un cambiamentu di tendenza. A seguita hè una descrizzione di a strategia nantu à a rottura di una tendenza uptrend, cù a furmazione di una cunea bullish.

  1. U prezzu hà righjuntu un livellu significativu di uptrend.
  2. Un intervallu di prezzu hè statu furmatu da un altu è un bassu (1 onda).
  3. Quandu ri-aghjurnà u massimu, u trader hà bisognu di stabilisce una linea di resistenza à i punti furmati.
  4. Quandu i minimi sò aghjurnati, una linea di supportu hè tracciata. Questu crea a cunferma di a furmazione di cunea.
  5. In seguitu, avete bisognu à aspittà per un novu toccu di a linea di resistenza è fà un trattu per vende.
  6. Dopu à a cunclusione di a transazzione, stabilisce un stop loss daretu à u livellu di resistenza, à una distanza di almenu punti 10, in rispettu di e regule di gestione di risichi.
  7. Take prufittu hè stabilitu à u livellu di u primu bassu o fora.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale Lòggicamenti, u cummerciu hè ingressu à u prezzu massimu, cù a speranza di un scontru di u livellu di supportu. Se ùn ci hè micca sfondate, u trader hà da pudè piglià u prufittu dopu à u rimborsu da u livellu di supportu è pruvate di novu.

Strategia 2

Questa strategia implica qualchì risicu, ma permette di truvà u megliu puntu di entrata per rompe a tendenza è u cummerciu in u mudellu stessu.

  1. U trader deve aspittà per a furmazione completa di 2 onde (2 highs – 2 lows).
  2. Disegna linee di supportu è resistenza nantu à u graficu.
  3. Dopu chì un novu altu hè furmatu, entra in u mercatu per vende.
  4. Pone un stop loss oltre u livellu, à una distanza di almenu punti 10.
  5. Dopu avè righjuntu u livellu di supportu è rimbursà da ellu, chjude l’affare è apre un novu in a direzzione opposta (cumprà).
  6. Set stop loss à una distanza di 10 o più punti, oltre u livellu di supportu.
  7. U prufittu hè fissatu à u livellu di resistenza cù una nova entrata, per una caduta.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale Questa strategia permette di cummerciu in parallelu cù u prucessu di furmazione di mudelli.

Strategia 3

A strategia più sicura, sottumessu à e regule per stabilisce ordini protettivi.

  1. Quandu si forma una figura di cunea, u trader stabilisce chjaramente i livelli di supportu è resistenza.
  2. In seguitu, avete bisognu à aspittà per a rottura di a linea di supportu.
  3. Un cummerciu di vendita hè apertu strettamente dopu chì a candela di rottura hè cumpletamente chjusa è una nova candela hè furmatu.
  4. Dopu avè apertu una pusizioni, avete bisognu di stabilisce un stop loss 10 punti sopra à u minimu precedente.
  5. Take profit hè stabilitu à u livellu di u primu bassu o à u ritmu di a parte più alta di a cuna.

Figura Wedge in l'analisi tecniche: cumu si vede nantu à u graficu, strategie di cummerciale Sta strategia vi permette di caccià u prufittu massimu à l’entrata cù una cunfirmazione precisa di a rottura di supportu, nantu à un cambiamentu di tendenza.

Pros è cuns

I vantaghji principali di u mudellu di cunea sò:

  1. Una definizione chjara di alti è minimi nantu à u graficu in a cundizione di currezzione.
  2. A più grande predictibilità di i movimenti di u prezzu.
  3. Un suggerimentu visuale nantu à a direzzione di u muvimentu di u prezzu versu a rottura di a tendenza attuale.

U principale svantaghju hè a similitudine di a cunea cù altri mudelli di analisi tecniche. U trader hà bisognu di sperienza in identificà è cummerciu stu mudellu.

Un altru svantaghju hè un prucessu di movimentu più precisu solu nantu à grandi frames di tempu da H1 è sopra. À intervalli di pocu tempu, sta furmazione hè menu precisa è si forma assai più veloce. Mudellu di cunea – analisi tecniche, cunea crescente è cunea caduta: https://youtu.be/qwXbkLIwYac

Errori è risichi

Quandu u cummerciu cù u mudellu di cunea, i cummircianti facenu una quantità di sbagli. Sò i seguenti:

  1. Interpretazione sbagliata di i signali nantu à a carta . I cummircianti cù una sperienza insufficiente entra in un cummerciu in a direzzione di a cunea è finiscinu per rompe a pusizione quandu a tendenza cambia.
  2. Configurazione di stop loss sbagliata . L’errore più cumuni. U prezzu pò rompe à traversu i livelli di prezzu stabilitu cù un impulsu cortu, sbattendu u cummerciu cù una piccula perdita. Questu hè fattu per riduce u voluminu di venditori o cumpratori (secondu a direzzione di a tendenza).
  3. Volume di cummerciale eccessivu . U fallimentu di rispettà e cundizioni di a gestione di soldi porta à perdite quandu u prezzu torna à a prossima onda. Pudete aumentà u voluminu di a transazzione solu cù a cunfirmazione esatta di a rottura.

U risicu principalu di cummerciu in una cunea si trova in u fattu chì u trader hè cumplettamente cunfidendu in una inversione di tendenza. Ma nantu à quale onda questu succede, u trader ùn pò esse 100% sicuru. Questu pò esse aiutatu, per esempiu, da indicatori di volumi supplementari. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/osnovy-i-methody-texnicheskogo-trajdinga.htm

L’opinione di l’espertu

Parechji cummircianti praticanti utilizanu u mudellu di cunea in a so analisi tecnica è cummerciale. Aiuta à determinà u più precisamente u muvimentu di u prezzu è truvà u megliu puntu di entrata. Sta furmazione hà una quantità di disadvantages, ma tutti sò facilmente superati cù un aumentu di l’esperienza di cummerciale. Cù spirienza insufficiente, hè abbastanza per un trader d’aspittà finu à chì a figura hè cumpletamente formata è cumincià à cummerciu in un muvimentu di prezzu direzzione. In questu modu, una quantità di risichi pò esse ridutta. U mudellu di cunea hè un elementu utile di l’analisi tecniche. Aiuta à determinà a presenza di una currezzione di u mercatu, a tendenza generale di pressione da l’offerenti, è mette in risaltu i zoni di prezzu più significativu. Cù abbastanza sperienza, un trader riceve un strumentu per truvà u puntu più adattatu è sicuru per apre un cummerciu è prufittà da a parte più veloce di una nova tendenza.

info
Rate author
Add a comment