I principali indicatori di l’analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa

Методы и инструменты анализа

L’indicatori principali di l’analisi tecniche in u cummerciu è u so usu in u scambiu – una enciclopedia di indicatori tecnichi, trending, oscillating. Parechji cummircianti preferiscenu custruisce previsioni basate nantu à indicatori fundamentali, chì ùn sò micca sempre riflessi in u valore di un attivu. È l’indicatori tecnichi furniscenu un inseme cumpletu di dati oggettivi chì vi permette di navigà in a situazione di u mercatu è predichendu a dinamica di u prezzu.

Chì sò l’indicatori tecnichi in u cummerciu

Un indicatore tecnicu hè un mudellu matematicu rigurosu chì hè custruitu nantu à a basa di l’infurmazioni obiettivu di u mercatu è hè utilizatu per predichendu tendenzi. Per a so natura, hè una funzione di u prezzu è hè spressione in un formatu gràficu. L’uttellu piglia in contu e dati storichi nantu à u valore di l’attivu, u nùmeru di transazzione cumpletu è aperti. Per mezu di formule o mudelli euristici programati, l’indicatore genera signali nantu à i cambiamenti potenziali di u mercatu. Sta infurmazione hè aduprata da i cummircianti per cunfirmà o refute e so propiu previsioni.

I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
Stochastic RSI hè unu di l’indicatori tecnichi più populari utilizati in u cummerciu

Classificazione di indicatori di analisi tecniche

Oghje, parechji indicatori tecnichi sò stati sviluppati, chì sò classificati in 2 gruppi principali: leader è lagging. L’algoritmi di u primu tipu piglianu in contu a tarifa di u cambiamentu di u prezzu in tempu reale è generanu signali nantu à un cambiamentu prubabile in u ciculu ecunomicu o a tendenza generale. In cuntrastu, l’analisi tecniche lagging indicatori fighjenu i dati storichi è sò usati per cunfirmà o nigà un avvenimentu di prezzu, cum’è una tendenza di rinfurzà. Sicondu u metudu di calculà l’indicatori di previsione, l’indicatori sò spartuti in 2 categurie:

  1. Indicatori di tendenza di l’analisi tecniche utilizati per identificà una tendenza è determinà a so forza. A maiò parte di elli appartenenu à a classa di indicatori lagging, perchè implementà u principiu di lisciamentu di u prezzu. Quandu l’utilizanu, hè necessariu valutà a situazione di u mercatu in anticipu è stabilisce se una tendenza hè stata formata. In un mercatu pianu, l’indicatori di tendenza di l’analisi tecniche dannu signali falsi è incuraghjenu i cummircianti à fà cumercii perde. I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
  2. Oscillante (ranking) , usatu per detectà e cundizioni di u mercatu di l’assi oversold o overbought. A maiò parte di elli appartenenu à a classa di indicatori principali. Sò più efficaci quandu ùn ci hè micca una tendenza pronunciata in u mercatu.

I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
Stochastic hè un indicatore tecnicu oscillante
L’scelta di l’instrumentu dipende di e preferenze di u trader. Tuttavia, ognunu di elli deve esse appiicatu bè à a situazione attuale di u mercatu. Per esempiu, l’indicatori di tendenza dà signali più precisi solu s’ellu ci hè una tendenza pronunzianu, mentri l’oscillatori dà signali più precisi in i mercati fluttuanti.

Cumu utilizà l’indicatori

L’indicatori tecnichi in u cummerciu anu 3 usi principali:

  • avvisà nantu à a rottura di e linee di supportu è di resistenza ;
  • cunfirmà i signali di altri strumenti di analisi tecniche, per esempiu, mudelli di carta;
  • aiuta à predice i prezzi futuri.

L’indicatori tecnichi sò applicabili à ogni tipu di strumenti finanziarii chì sò accumpagnati da dati oggettivi storichi. In ogni casu, sò più cumunimenti utilizati in i mercati di merci è di valuta, induve i cummircianti si concentranu principarmenti nantu à a valutazione di i cambiamenti di prezzu à cortu termine. Inversori spessu combina parechji indicatori di analisi tecniche. Ùn ci hè micca megliu cumminazione di arnesi, ogni trader custruisce u so propiu sistema efficace. Per aumentà a precisione di e previsioni, l’indicatori tecnichi sò cumminati cù strumenti più subjectivi, cum’è mudelli di carta. Sò ancu inclusi in i sistemi di cummerciale automatizati, datu a so natura quantitativa.

Pros è cuns di indicatori

Ancu se l’analisi tecniche ùn hè mai vistu cum’è l’unicu o principale strumentu per fà previsioni, hà una quantità di vantaghji impurtanti:

  • riflette u sentimentu attuale di u mercatu;
  • furnisce dati oggettivi per l’analisi (prezzi è volumi);
  • permette di identificà facilmente i mudelli, chì facenu più faciule per piglià decisioni di cummerciale;
  • efficace per predichendu e tendenze à cortu termine.

Mentre l’indicatori tecnichi sò utili cum’è aiuti di previsione, anu parechji svantaghji significativi:

  1. Danu signali misti . In regula, i cummircianti utilizanu parechji algoritmi matematichi per migliurà a precisione di e so previsioni. Ma in cumbinazione, l’indicatori furniscenu informazioni cunflittu, signalendu l’espediente di cumprà è vende un attivu. In questu casu, hè impussibile di fà una decisione cummerciale efficace.
  2. Ùn pigliate micca in contu l’indicatori fundamentali . Dopu solu i signali di l’indicatori tecnichi, ùn pudete micca cummerciu in modu efficace. Strumenti di stu tipu ùn riflette micca u cambiamentu in i ciculi ecunomichi, i cambiamenti in l’ecunumia glubale è a pulitica, etc.
  3. Adattatu solu à certe cundizioni di u mercatu . In regula, l’indicatori sò sviluppati per certi strumenti finanziarii o situazioni di u mercatu. Dunque, ogni cambiamentu pò influenzà l’efficacità di i signali.

I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa

Rischi è Opportunità

L’usu di indicatori tecnichi vene cun certi risichi, cumprese:

  1. Interpretazione sbagliata di signalazioni tecniche . Ci hè parechje ragiuni per questu: a negligenza di tuttu u voluminu di indicatori obiettivi, l’analisi di una piccula serie di dati storichi, preghjudizii persunali è stereotipi persistenti.
  2. A probabilità di custruisce previsioni prima di u tempu , postu chì l’analisi tecniche hè più efficau in u cummerciu di cortu termine. Sè avete bisognu di custruisce una previsione à longu andà, duvete cumminà i strumenti selezziunati cù dati fundamentali.
  3. Alta probabilità di succorsu à l’emozioni è perde u capitale . Questu hè chì l’analisi tecniche ùn furnisce micca una cunniscenza prufonda di i fenomeni di u mercatu. Quandu un investitore face un sbagliu, cumencia à panicu. Questu inevitabbilmente porta à u colapsu.

L’analisi tecnicu in cumbinazione cù i fundamentali furnisce grandi opportunità per custruisce previsioni assai precise di a dinamica di u prezzu futuru relativo. Fornisce à l’investitore un inseme cumpletu di dati oggettivi chì facilita a navigazione in a situazione.

Indicatori tecnichi megliu è populari

Oghje, ci sò parechji subtipi di indicatori secondu u tipu d’infurmazioni utilizati in l’analisi. I più populari includenu i seguenti:

  1. Balance Volume Indicator , o OBV . Comu parte di l’analisi tecniche, hè utilizatu per determinà a forza di toru è orsi. A previsione hè custruita nantu à a basa di l’indicatori di volumi, u cambiamentu in quale riflette l’umore di a folla. Un aumentu di l’OBV significa chì i cumpratori sò pronti à fà un trattu. À u cuntrariu, a so diminuzione signala un aumentu di vendita.
    I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
    Utilizendu segnali da l’intersezzione di OBV è a so media mobile
  2. Indicatore di accumulazione/distribuzione, o A/D . Hè largamente utilizatu per cunfirmà o refute a forza di a tendenza attuale. A previsione hè realizata nantu à a basa di indicatori oggettivi di u voluminu è di u valore, chì permettenu di capiscenu se l’assi sò accumulati o distribuiti in u tempu. Una linea A/D ascendente cunfirma una tendenza uptrend, mentre chì una linea A/D descendante signala una intensificazione di una tendenza downtrend. I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
  3. Indicatore di Movimentu Direzzione, o ADX . Pertenece à a categuria di strumenti di tendenza è hè utilizatu per misurà a forza è u momentu di una tendenza. Include 3 linee: ADX principale (centrale) è ausiliari +DI è -DI (situati nantu à i lati). Un valore ADX sopra 25 indica una tendenza forte, sottu 20 indica una debule. L’intersezzione di i livelli + DI è -DI da a linea cintrali signala una inversione di tendenza potenziale. I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
  4. Moving media indicatore di cunvergenza-divergenza, o MACD . Aiuta à determinà a direzzione è l’impulsu di una tendenza per mezu di l’analisi di e medie mobili. Calculé en soustrayant EMA (26) à EMA (12). U risultatu di u calculu hè EMA (9), chì hè comunmente chjamatu linea di signale MACD. I punti induve attraversa l’EMA (26) è l’EMA (12) servenu cum’è attivatori potenziali per cumprà o vende un attivu.
    I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
    Indicatore MACD
  5. Indice di forza Relativa, o RSI . Stu strumentu aiuta à determinà a forza di a tendenza attuale è a probabilità di a so inversione. In pratica, trova applicazioni: permette di identificà u statu di overbought o oversold, per riparà u rinfurzà o fading di a tendenza, per determinà i livelli di supportu è resistenza. Quandu a previsione, compara a forza di un attivu durante i periodi di crescita è di decadenza. I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
  6. Indicatore Aroon . Aiuta à determinà u vettore è a forza di a tendenza analizendu se u prezzu righjunghji novi alti o minimi per u periodu di calculu. In cundizioni di u mercatu volatile, spessu genera falsi signali di cummerciale. I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
  7. L’oscillatore stochasticu hè l’indicatore più populari chì signala una cundizione overbought o oversold di un attivu. Evalua a pusizione di u prezzu attuale relative à u prezzu di u prezzu per u periodu sceltu, assignendu un valore percentuale da 0 à 100. Hè cresce chì i prezzi in un uptrend vicinu vicinu à l’altu, è in un downtrend vicinu vicinu à u bassu.
    I principali indicatori di l'analisi tecniche in u cummerciu è u so usu nantu à a borsa
    Indicatore Stocasticu

Questu hè un inseme basu di indicatori di analisi tecniche utilizati da i cummircianti sperimentati. L’investitori principianti sò incuraghjiti à studià è praticà questi strumenti per capisce rapidamente è megliu i principii di u funziunamentu di i mercati finanziarii. In ogni casu, ùn deve micca trascuratà altri mudelli, nantu à quale parechji libri sò stati scritti. Per esempiu, l’Enciclopedia di R. Colby’s Indicators Technical Market hè assai informativa è utile.

Applicazione in pratica

Prima di utilizà indicatori, deve esse definitu una strategia basica. In altri palori, per disignà un sistema di regule di cumportamentu ughjettivu è assulutu quandu facenu decisioni cummerciale. A strategia ùn deve esse troppu simplice o cumplessu. Per esse viable, parechje dumande universale deve esse risposte:

  • chì tipu è quali parametri di l’indicatore di sceglie;
  • quantu assi deve esse acquistatu o vendutu;
  • quandu ghjunghje à quali valori hè necessariu apre o chjude una pusizioni;
  • cumu per copre un cummerciu;
  • chì sò e regule di gestione di soldi;
  • quali sò e regule di uscita.

Top 5 indicatori di analisi tecniche per u cummerciu: https://youtu.be/1mCz-LZTbfM Hè cunsigliatu di basà a vostra strategia nantu à diversi tipi d’indicatori, cum’è momentum è tendenza. L’usu di strumenti simili porta à a distorsioni di l’infurmazioni o à a generazione di signali falsi in u risultatu di parechje calculi basati nantu à u listessu principiu. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/osnovy-i-methody-texnicheskogo-trajdinga.htm L’scelta di l’indicatori depende di u tipu di strategia è piglia in contu stilu di cummerciale è tolleranza di risicu. Un trader cuncentratu nantu à i periodi longu è a maximizazione di u prufittu pò seguità a tendenza è aduprà indicatori di tendenza (medii muvimenti, ADX, etc.). Investisseur chì anu interessatu à fà frequenti picculi profitti operanu in mercati altamente volatili è utilizanu oscillatori.

info
Rate author
Add a comment