Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale

Методы и инструменты анализа

Momentum Indicator – descrizzione è applicazione, strategia di cummerciale Momentum, cumu aduprà, signali di entrata è uscita. Momentum hè unu di l’indicatori più simplici è populari trà i cummircianti. Cum’è u so creatore, certi fonti chjamanu u matimàticu francese Paul Emile Appel. Stu indicatore aiuta à determinà a direzzione di a tendenza è a tarifa di u cambiamentu di prezzu.
Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale

Chì ghjè l’indicatore Momentum è quale hè u so significatu, formula di calculu

Momentum hè un indicatore oscillatore chì compara u prezzu di chjusi di u periodu di tempu attuale cù u prezzu di chjusi di l’intervallu stabilitu. Momentum mostra a rapidità è a direzzione di i cambiamenti di prezzu. A pupularità di Momentum hè principalmente per a so simplicità, versatilità è capacità di dà signali iniziali da u tempu à u tempu. L’indicatore ùn solu mostra a direzzione di u muvimentu di u prezzu, ma ancu, per evaluà a tarifa di cambiamentu di a quotazione, pò vede i punti d’inversione nantu à u graficu. Momentum aiuta à determinà l’accelerazione o a decelerazione di a tendenza. Quandu l’indicatore righjunghji un novu altu, significa chì i participanti sò ottimisti nantu à u mercatu, è i prezzi sò prubabile di cuntinuà à cresce. Quandu l’indicatore cade à un minimu, questu indica un aumentu di u pessimisimu di u mercatu è una probabilità alta di più diminuite di u prezzu.
A formula per calculà l’indicatore hè a siguenti:
Momentum = Close (i) – Close (in)
Induve:

  • Close (i) – ultimu prezzu di chiusura
  • Close (in) – prezzu di chiusura n periodi fà
  • n – periodu di impulsu

In seguitu, a formula hà cambiatu un pocu è a diferenza di prezzu hè stata rimpiazzata da u so coefficient, cusì avà a formula hè cusì:

Momentum = Close / Close (in) * 100

Tipi di l’indicatore Momentum, cumu si vede nantu à u graficu

Trà i cummircianti, i seguenti varietà di l’indicatore Momentum sò più populari:

  1. Rate of Change (ROC), Rate of Change

A tarifa di cambiamentu hè un cuncettu matematicu chì mostra cumu cambia un valore cumparatu à l’altru. I cummircianti utilizanu stu indicatore per paragunà i cambiamenti di prezzu cù l’altri.

Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale
Rate of Change

  1. Indice di forza Relativa (RSI), Indice di forza Relativa

L’Indice di Forza Relativa hè statu sviluppatu in l’anni 1970 da Welles Wilder. Un analista tecnicu famosu delinea i so calculi per l’indicatore in u so libru New Concepts in Technical Trading Systems.

Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale
Indice di Forza Relativa
L’RSI hè cunsideratu un indicatore di Momentum perchè paraguna u cambiamentu di prezzu attuale cù i cambiamenti recenti di u prezzu. Un valore più altu significa cambiamenti di prezzu più veloci.

  1. Convergenza-divergenza media mobile (MACD)

MACD hè un indicatore chì fluttua intornu à cero. U calculu di l’indicatore seguita a listessa logica cum’è u calculu di una media mobile simplice. L’indicatore stessu hè dotatu di funziunalità supplementu chì furnisce una idea megliu di una media mobile più aghjurnata. Quandu u MACD si move in a zona pusitiva, i cummircianti cumincianu à cunsiderà cum’è un “signale di cumprà”, quandu l’indicatore entra in a zona negativa, hè cunsideratu cum’è “signale di vendita”. L’analisti chì preferiscenu seguità a tendenza generalmente utilizanu stu indicatore in più di altri strumenti di analisi tecniche.

Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale
DEMA MACD

  1. Indicatore Chande Momentum Oscillator (CMO).

U Chande Momentum Oscillator (CMO) hè una mudificazione tecnica di l’indicatore Momentum sviluppatu da Tushar Chande. L’indicatore hè creatu da calculà a diffarenza trà a summa di tutti i chjusi recenti è a summa di tutti i chjusi recenti, è dopu dividendu u risultatu da a summa di tutti i movimenti di u prezzu annantu à un periudu di tempu. U risultatu hè multiplicatu da 100 per dà una gamma di -100 à +100. Un certu periodu di tempu hè di solitu 20 periodi.
Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale Indicatore di impulsu – analisi tecniche: https://youtu.be/3OhizSANfcI

Custruì un indicatore

Attenzione ! L’indicatore hè calculatu in una finestra separata sottu à u graficu di prezzu. Hè custruitu assai simplice – tutti i candelabri (minimu è massimu estremi) sò registrati è cunnessi puntu per puntu in a forma di una linea cuntinuu (à volte ascendente, à volte discendente).

Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale

Cumu aduprà Momentum, setup, strategie di cummerciale

Momentum hè custituitu da una linea principale, chì compara a pusizione di prezzu attuale cù a pusizione di u periodu precedente.

Impostazione di l’indicatore

I seguenti parametri deve esse cunfigurati per l’indicatore:

  1. Periudu (Periodu) hè u periodu per calculà a linea principale. U valore predeterminatu hè 14.
  2. Apply to – selezzione di u paràmetru di prezzu necessariu, di solitu u prezzu di chjusu (Close).
  3. Stile (Stile) – stabilisce u stilu di culore è a larghezza di linea, i.e. elementi visuali di u cartulare.
  4. Fix massimu è minimu – cambia a finestra di l’indicatore in cunfini predeterminati.

Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale

Attenzione ! L’usu classicu di l’indicatore assume chì u valore di u paràmetru Periudu hè 14. In ogni casu, i cummircianti ponu sperimentà è evaluà u rendiment di l’indicatore in altri timeframes. Infine sceglite quellu chì vi cunvene megliu.

U Livellu 100 hè disegnatu in a finestra Momentum (mostratu cum’è una linea horizontale rossa in a figura). Questa hè a linea centrale di l’indicatore, versu quale si move. Quandu l’indicatore hè sopra à sta linea, indica un uptrend, quandu hè sottu à 100, vice versa.

Strategii di cummerciu

A strategia principale è più efficace implica l’usu di a linea rossa chì mostra u valore di 100. Questu hè u livellu chì indica a tendenza: se l’indicatore hè sopra à 100, a tendenza hè sopra; s’ellu hè sottu à 100, a tendenza hè falata. Un signalu di compra appare quandu l’indicatore attraversà a linea centrale da quì sottu. Dopu chì l’indicatore cunsulida sopra à 100, pudemu apre una pusizione di compra (Cumpra), a stop loss hè postu daretu à u minimu locale. Take profit serà attivatu quandu u prezzu si avvicina à u livellu di resistenza forte più vicinu.
Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale Un signalu di vendita apparisce quandu l’indicatore attraversa a linea centrale da sopra. Dopu chì l’indicatore ripara sottu à 100, pudemu apre una pusizione di vendita (Vendite), u stop loss hè postu daretu à u massimu locale. Take profit serà attivatu quandu u prezzu si avvicina à u livellu di supportu forte più vicinu.
Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale

A seconda strategia “Momentum cum’è un indicatore di inversione di tendenza”

A seconda strategia hè basatu annantu à l’usu di Momentum cum’è un indicatore di inversione di tendenza simile à RSI. Hè necessariu di cumprà quandu u valore di l’indicatore righjunghji u fondu è torna, è hè necessariu di vende quandu l’indicatore righjunghji u massimu è torna. Siccomu ùn ci sò micca zoni di overbought / oversold cum’è RSI per identificà pussibuli bassi o alti, invece, un trader hà bisognu di pruvà diversi livelli di overbought (OB) è oversold (OS).

A terza strategia “Divergenza”

Stu metudu assume chì i cimi di u mercatu sò generalmente definiti da l’aumentu di u prezzu veloce (quandu tutti s’aspittavanu chì i prezzi aumentanu) è chì u fondu di u mercatu di solitu finiscinu cù cali di prezzu veloce (quandu tutti volenu esce). Quandu u piccu di u mercatu, u graficu di Momentum cresce bruscamente è poi diminuisce, deviendu da u muvimentu cuntinuu à l’alza o laterale. In listessu modu, in u fondu di u mercatu, u graficu scenderà bruscamente è poi cumincianu à cresce assai prima di i prezzi. E duie situazioni portanu à discrepanze trà l’indicatore è i prezzi.
Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale

Chì strumenti deve è ùn deve esse usatu cù questu indicatore

L’indicatore mostra i fluttuazioni di u prezzu da i chjamati “valori nurmali” (in questu casu, da un valore uguali à 100), i.e. signali nantu à u statu di i prezzi “overbought” o “oversold”. Indicatori cum’è u Williams Range, Stochastic Oscillator, RSI (Relative Strength Index) è CCI (Commodity Channel Index) sò più o menu vicinu à Momentum, per quessa, hè megliu micca aduprà in cunghjunzione cù l’indicatore. Per filtrà i cummerci perditi, i cummircianti ponu utilizà e medie in muvimentu in cungiunzione cù l’indicatore Momentum. Se a media nantu à u più altu timeframe cresce, avemu aduprà solu i signali indicatori per cumprà in u timeframe più bassu. À u cuntrariu, se a media nantu à u tempu più altu hè in diminuzione, usemu solu i signali di l’indicatore per vende nantu à u tempu più bassu.

Pros è cuns di l’applicazione

Trà i vantaghji sò:

  1. Ùn ci hè micca una relazione diretta trà a direzzione di u muvimentu di u prezzu (up o down) è a forza di sti movimenti.
  2. L’indicatore Momentum aiuta i cummircianti è l’analista à identificà i punti induve u mercatu pò vultà. I punti sò determinati da a divergenza trà u muvimentu di u prezzu è l’indicatore.
  3. A capacità d’utilizà l’indicatore cù altri signali di cummerciale è tipi di analisi tecniche chì mostranu tendenzi di prezzi è direzzione.

Trà i svantaghji:

  1. L’indicatore mostra solu a forza relative di i movimenti di u prezzu senza piglià in contu a direzzione di i movimenti di u prezzu.
  2. Momentum ùn furnisce micca assai infurmazione altru ch’è ciò chì pò esse vistu solu fighjendu u graficu di u prezzu stessu.
  3. Una longa attesa per u signale di l’attraversu di l’indicatore di momentum, chì rallenta u cumpletu di una transazzione cumpleta. È u signale appare pocu dopu à un certu puntu.

Applicazione in diverse terminali

Hè megliu aduprà stu indicatore nantu à e plataformi di cummerciale internaziunali MetaTrader 4 è MetaTrader 5. Momentum hè digià preinstallatu in a lista di indicatori è hè in una sezione separata in a forma standard. Per fà questu, in u menu speciale “Inserisci” selezziunate l’elementu “Indicatori”, in a sezione dopu – l’elementu “Oscillators”. A finestra di u Navigator si apre à u latu manca di u terminal. Una lista cumpleta di tutti l’indicatori, i signali di cummerciale è i scripts pre-registrati appariscenu. In questa lista, avete bisognu di scorri à u mezu è truvà Momentum quì. Utilizendu u buttone di manca di u mouse, trascinate u graficu à u fondu. Dopu quì, una finestra speciale cù i paràmetri di l’indicatori si apre:
Indicatore di momentum: descrizzione è applicazione, strategie di cummerciale Comu nutatu prima, hè necessariu di stallà u sistema è u cumpunente visuale quandu si mostra u graficu – stile, periodu, a capacità di riparà l’estremu (punti minimu è massimu), è ancu selezziunate u grossu adattatu di a linea di cuntattu. In a tabulazione dopu “Livelli” pudete stabilisce l’unità di misura necessarie, è in a sezione “Display” ci sò paràmetri di visualizazione più detallati. Cusì, a priscinniri di u fattu chì Momentum formalmenti appartene à u gruppu oscillator di indicatori, pò esse chjamatu universale. In più di i signali di l’oscillatore classicu nantu à una situazione di overbought / oversold, u momentum indica a direzzione di a tendenza. In u cummerciu, pò esse usatu cù altri indicatori per aumentà a fiducia. Indipendentemente da,

info
Rate author
Add a comment