On Balance Volume (OBV) indicatore – descrizzione di l’indicatore, a so essenza, vista nantu à u graficu.
- Chì ghjè l’indicatore On Balance Volume è quale hè u significatu, a formula di calculu
- Cumu utilizà l’indicatore di u voluminu di equilibriu, paràmetri, strategie di cummerciale
- Quandu aduprà OBV, nantu à quale strumenti è vice versa, quandu ùn deve micca aduprà
- Pros è cuns
- Applicazione in diverse terminali
Chì ghjè l’indicatore On Balance Volume è quale hè u significatu, a formula di calculu
Per fà una transazzione, hè necessariu di truvà una situazione di u mercatu cusì chì e probabilità di fà un prufittu sò massimu. Per fà questu, utilizate i metudi di analisi fundamentale è tecnicu. Tuttavia, l’applicazione senza penseru ùn porta micca à successu. Un trader deve capisce ciò chì hè daretu à questu o quellu dati ottenuti cù l’aiutu di l’indicatori tecnichi, solu in questu casu puderà aduprà cù a massima efficienza.
Stu indicatore hè statu scrittu prima da Joseph Granville in u so libru intitulatu A New Stock Market Strategy in u 1963. L’autore hà sustinutu l’efficacità di l’indicatore da u fattu chì u voluminu hè in realtà a forza motrice daretu à i cambiamenti in i quote di i valori.
Se l’utilizatore usa l’Indicatore di Volume On Balance, vede i volumi di compra è vendita di u mercatu. Stu indicatore esprime l’attività di fà transazzione per a compra o vendita di l’assi. U calculu hè cusì:
- Prima, a direzzione di a candela hè determinata. Se u prezzu di chiusura hè più altu ch’è u prezzu di apertura, allora hè bullish. Se menu, allora bearish.
- U voluminu di transazzione realizatu durante u tempu chì currisponde à sta candela hè cunsideratu. Per bullish stu valore hè pigliatu cù un signu plus, per bearish – cù un signu minus.
- U valore risultatu hè aghjuntu à u valore precedente di l’indicatore OBV.
Formula di calculu:
Cumu utilizà l’indicatore di u voluminu di equilibriu, paràmetri, strategie di cummerciale
In a maiò parte di i terminali, l’indicatore in quistione hè unu di i standard. Hè una linea chì i valori currispondenu à u voluminu di tutte e transazzione, chì includenu compra è vendita di tituli. U metudu di usu pò esse spiegatu da u seguente esempiu. Se un trader vede un incrementu di quotazioni è à u stessu tempu ripara un graficu OBV crescente, allora hà raghjone per cuncludi chì a crescita di quotazioni hè stabile. In una tale situazione, cumprà piuttostu chè vende azioni serà più promettente. Per d ‘altra banda, se l’OBV diminuite cù u graficu crescente, allora questu ci permette di cuncludi chì a tendenza hè incerta. S’ellu ci era piani di cumprà l’attivu in quistione, allora avete bisognu di analizà a situazione di novu. Forse una soluzione più promettente seria d’aspittà una inversione di tendenza. Se i prezzi di l’azzioni cadenu, tandu a caduta di stu indicatore cunfirma l’aspettativa chì stu prucessu cuntinueghja. Una diminuzione di l’indicatore di u voluminu di equilibriu indica una probabilità bassa di a so continuazione. Una tecnica impurtante per travaglià cù questu indicatore hè l’usu di divergenza. In seguitu, a tecnica serà spiegata cù l’esempiu di un esicuzzioni cummerciale bullish. In questu casu, avete bisognu di attentu à i seguenti:
- Duranti una tendenza downtrend, avete bisognu di disegnà una linea chì cunnetta i cimi di u graficu di quotes, chì puntanu in basso. A linea recta risultante duverà falà.
- À i punti di u tempu chì currispondenu à questi cimi, avete bisognu di attentu à a trama OBV.
- Avete bisognu di disegnà una linea chì cullighja i punti currispundenti. S’ellu hà una direzzione crescente, allora pudemu cuncludi chì ci hè una divergenza.
U sopra hè spiegatu in l’imagine seguente. Un esempiu di applicà a divergenza:
Quandu aduprà OBV, nantu à quale strumenti è vice versa, quandu ùn deve micca aduprà
L’usu di l’indicatore di u voluminu di u equilibriu hè benefica quandu ci hè una tendenza uptrend o downtrend. Quandu laterale, ùn dà micca signali affidabili. Quandu un trader chì usa unu di i signali di questu indicatore vede l’uppurtunità di entre in un cummerciu prufittu, deve aspittà a cunferma. Pò esse ottenutu usendu segnali oscillatori o dopu l’apparizione di a cumminazione adatta di
candele giapponese . A manera più simplice hè di verificà i prezzi di chjusi di i prossimi dui o trè bars. Se cunfirmanu a nova direzzione di tendenza, u cummerciu hè assai prubabile di esse prufittu. Indicatore di Volume Balance (OBV) – cumu utilizà l’indicatore in u cummerciu: https://youtu.be/_EP-klQaI90
Pros è cuns
A forza di OBV hè a mancanza di lag. Siccomu ùn sò micca utilizati valori medii quì, u valore risultatu rifletterà u statu in u mumentu attuale. Questu indicatore crea indicazioni affidabili è distinte chì ponu diventà una parte utile di u sistema di cummerciale di un trader. Unu di i più impurtanti hè l’usu di divergenza. OBV combina alta efficienza è facilità d’operazione. U svantaghju hè chì hè significativamente menu utile quandu travaglia in tendenzi laterali. L’indicatore ùn cuntene micca infurmazione nantu à i prezzi di l’assi.
Applicazione in diverse terminali
L’indicatore di Balance Volume hè generalmente inclusu in u settore standard. Per aduprà, avete bisognu di fà i seguenti:
- Avete bisognu di selezziunà u strumentu cù quale vi travaglià, è ancu di specificà u tempu.
- Andà à a lista di l’indicatori dispunibuli per u terminal chì usate, selezziunate OBV è attivate.
- Dopu, avete bisognu di entre in i paràmetri necessarii.
Dopu avè cunfirmatu l’input, l’indicatore cumpariscerà in una finestra separata. Per u calculu, avete bisognu di specificà quale valore di a barra hè utilizatu. Normalmente Close hè sceltu per automaticamente. Nantu à diversi terminali, i seguenti ponu esse usatu invece:
- U valore massimu o minimu.
- Prezzu mediu ((Max + Min) / 2).
- U valore tipicu hè (( Max + Min + Close) / 3).
- Prezzo di chiusura ponderatu (( Max + Min + 2 * Close) / 4.
- Open – u prezzu di apertura.