Indicatore ADX – chì tipu d’indicatore è quale hè u significatu, formula di calculu. ADX hè utilizatu per determinà a presenza di una tendenza è e so caratteristiche. L’indicatore hè statu prupostu da u trader americanu Wells Wilder in u 1978. ADX hè statu discutitu in detail in u so libru New Concepts in Technical Trading Systems. Una di e caratteristiche di l’indicatore hè a presenza di trè curve (+ DI, -DI è ADX) à u stessu tempu. Analizendu sti charts, u trader riceve signali chì li permettenu di fà cumerci prufittu.
Per travaglià bè in u scambiu, un trader hà bisognu di sceglie o di creà u so propiu sistema di cummerciale. Hè custituitu di parechji elementi, ma deve include e seguenti parti:
- Determinazione di a struttura di u mercatu.
- Cerchendu opportunità per entra in un cummerciu.
- Determinazione precisa di u mumentu di l’entrata in a transazzione.
- Càlculu di u scopu di a transazzione (punti di uscita cù prufittu).
- A gestione di u risicu, cumpresu truvà u livellu di prezzu à quale hè chjusu un cummerciu perdendu.
L’imaghjini sottu descrive parzialmente unu di sti sistemi di cummerciale. Eccu un analisi di tendenza è determinazione di u puntu di entrata di u cummerciu. I valori ADX sò calculati nantu à +DI è -DI, chì deve esse predeterminatu. Per fà i calculi, i valori massimi è minimi di i bars, è ancu u prezzu di chjusu, sò usati. Per travaglià cù ADX, prima deve esse stabilitu u periodu per quale u calculu hè realizatu. Per ottene u valore di l’indicatore, avete bisognu di piglià e seguenti azzioni:
- Hè necessariu paragunà u valore massimu di a barra attuale è a precedente . S’ellu hè più grande, allora a diffarenza trà elli diventa u valore attuale. Altrimenti, un valore di cero hè cunsideratu. La valeur ainsi calculée est attribuée à l’indicateur +DI1 au point en question. Questi valori seranu utilizati per calculà u graficu +DI.
- Avete bisognu di calculà u valore -DI1 . Per ottene lu, vi tocca à fà i seguenti passi. Hè necessariu di paragunà u valore minimu di a barra attuale è u listessu valore di u precedente. Se u primu hè menu, avete bisognu di determinà u valore assolutu di a diffarenza trà elli. Se a cundizione ùn hè micca cumpresa, u valore hè presumitu à esse zero. Basatu nantu à tali dati, i calculi seranu realizati, cù l’aiutu di quale un graficu -DI serà fattu.
- Per ogni barra, hè necessariu paragunà i valori ricevuti + DI è -DI . Quellu chì hè più chjucu hè pigliatu uguali à zero. Sì sti valori sò listessi, i dui piglianu u valore zero.
- Avà avete bisognu di calculà i seguenti trè valori per valore assolutu : a diferenza trà i valori massimi è minimi di a barra attuale (High-Low), trà u massimu è u prezzu di chjusu di a barra precedente (High-Close). (i-1)), u prezzu di chjusu di a barra precedente è u minimu di l’attuale ( Low-Close (i-1)). U massimu di sti valori serà assignatu à u paràmetru TR.
- Trova +SDI = (+DI1) / TR è -SDI = (-DI1) / TR.
- Per tracciare +DI calculate a media esponenziale di +SDI per un certu numaru di barre . U graficu -DI hè ottenutu cum’è a media esponenziale di -SDI nantu à u numeru sceltu di bars.
- Ulteriori calculi sò fatti nantu à i valori di sti dui grafici. In questu casu, ADX1 = ((+DI – (-DI)) / (+DI + (-DI))) * 100% .
- U valore di l’indicatore hè definitu cum’è una media esponenziale di ADX1 per un certu numaru di bars.
L’usu di a media esponenziale hè duvuta à u fattu chì stu tipu di calculu di a media hè carattarizatu da un ritardu relativamente menu. Cusì, trè linii sò custruiti chì custituiscenu l’indicatore in cunsiderà. Ogni linea utilizata hà u so significatu. Curve + DI è -DI mostranu a forza di u muvimentu up o down, rispettivamente. A linea ADX caratterizeghja a forza di a tendenza senza piglià in contu a so direzzione. Tutti i trè linii permettenu à u trader per ottene tutte l’infurmazioni basi nantu à a tendenza, chì hè necessariu per piglià a decisione chì hà bisognu. Cumu utilizà l’indicatore ADX currettamente: https://youtu.be/L9bTGFC-ZX8
Cumu utilizà l’indicatore ADX, setup, strategie di cummerciale
L’indicatore piglia valori trà 0 è 100. In ogni casu, in a pratica raramente righjunghji valori estremi. Hè generalmente accettatu chì un valore chì ùn supera micca 20 indica a debule. Se l’indicatore supera 60, allora parlemu di una tendenza forte è dinamica. I cummircianti sperimentati sceglienu u nivellu di signale chì anu bisognu basatu annantu à a so sperienza è a cunniscenza. In u casu standard, u prezzu Close hè utilizatu per u calculu, chì ùn hè micca cunsigliatu per esse cambiatu. Sceglie a vostra propria opzione per questu hè sensu solu in i casi induve u trader hà boni motivi per questu. A durata di u periodu di calculu deve esse adattatu per copre a parte desiderata di u schedariu senza pruvucà ritardu eccessivu. In a maiò parte di i casi, un valore di 14 bars hè utilizatu, chì in a maiò parte di i casi hè stabilitu per automaticamente.
Quandu aduprà
L’indicatore ADX hè pensatu per esse usatu durante i movimenti di tendenza. Durante u pianu, u so usu serà inefficace. Siccomu a so applicazione permette di analizà solu a struttura di u mercatu, serà necessariu di cumplementà cù unu o più altri indicatori in tale manera chì saria pussibule di custruisce un sistema di cummerciale efficace nantu à a so basa. Esempii di usu di l’indicatore:
I signali indicatori sò scelti in tale manera chì un trader pò truvà una tendenza à u so principiu è esce quandu si debule. A direzzione serà indicata da i grafici +DI è -DI. Se u primu va più altu, allora parlemu di un uptrend, altrimenti, un downtrend. A so forza hè determinata da a curva ADX.
Pros è cuns di l’applicazione
U vantaghju di questu indicatore hè a capacità di determinà a forza di a tendenza. Questu permetterà di entre in un cummerciu durante a fase iniziale di a tendenza è esce da quandu finisce. L’indicatore aiuta à u trader à valutà a forza relativa di i toru è l’orsi nantu à a borsa, chì permette un megliu capiscenu di e ragiuni è e prospettive per u muvimentu di u prezzu di l’instrumentu. U svantaghju hè u ritardu assuciatu cù u fattu chì u calculu usa u calculu di i valori medii. Se u periodu di calculu hè scurciatu, a risposta serà più veloce, ma u numeru di falsi signali cresce.
Applicazione in diverse terminali
Questu indicatore hè inclusu in u numeru di indicatori standard per a maiò parte di l’indicatori. In u terminal Metatrader, u travagliu cù questu hè cusì. Paràmetri di l’ indicatore:
Per principià, avete bisognu di selezziunà u strumentu desideratu è u timeframe appropritatu. Dopu, avete bisognu di fà e seguenti operazioni:
- In u menù principale, avete bisognu di cliccà nantu à l’elementu “Inserisci”.
- In u menù, selezziunate a linea “Indicatori”. In u sottumenu vai à “Trend”, dopu à “Indice di Movimentu Direzionale Mediu”.
- Dopu quì, si apre una finestra per inserisce i parametri. In questu, avete bisognu di specificà u periodu di calculu, u prezzu à quale u calculu serà fattu. In u casu standard, Close hè utilizatu quì, però, se vulete, u trader pò aduprà altre opzioni: Open, High, Max, Min, Median Price, Typical Price o Weight Price.
- In seguitu, pudete selezziunà u tipu, u grossu è u culore di e linee grafiche. Per a cunvenzione di l’analisi nantu à u graficu, pudete stabilisce quelli livelli horizontali chì u trader cunsidereghja significativu.
- Per automaticamente, u graficu serà mostratu per tutti i tempi utilizati. Se vulete, l’utilizatore pò selezziunà solu alcuni di elli.
A pussibilità di riparà u nivellu zero hè furnita. Se mette un ucellu davanti à sta linea, quandu u graficu si move, u trader osservà i dati partendu da questu livellu. Altrimenti, solu a parte induve ci sò curve serà visualizata. Se u periodu di calculu diminuisce, u ritardu serà ridutta. Tuttavia, i tendenzi saranu mostrati per un periudu di tempu più brevi. In questu casu, u numeru di signali cresce, ma alcuni di elli pò esse falsi. Per aumentà a probabilità di successu, in tali casi, pudete applicà un filtru supplementu chì suggerisce i signali più prufittuali.