Chì ghjè a volatilità in a borsa, a volatilità bassa è alta, calculu è analisi. U cuncettu di volatilità pò spessu si trova in a vastità di u cummerciu. Perchè hè assai populari quì. Stu termu più spessu significa fà transazzione successu è una previsione positiva per u muvimentu di diversi assi. Da questu pudemu cuncludi chì a volatilità hè una parte assai impurtante in u cummerciu, senza quale hè pussibule solu micca capisce ciò chì i participanti di ogni mercatu parlanu.
A volatilità hè a fluttuazione di i prezzi di diversi assi in u mercatu di scambiu. Sicondu a so pusizioni, pò esse altu è bassu, sta pusizioni dipende da a distanza trà u minimu è u massimu di u valore di pusizioni.
I benefizii di capiscenu a volatilità di a borsa sò enormi, soprattuttu per i cummircianti è l’investituri à cortu termine, cum’è i prezzi in u mercatu sò in constantemente alza è falà. Da questu seguita chì a volatilità mostra à u trader a gamma di fluttuazioni in u prezzu di un attivu. Vale à dì, u più altu u intervallu di fluttuazioni, u più altu hè a volatilità. Questu travaglia ancu in a direzzione opposta, vale à dì, quandu u mercatu più o menu calmu, allora a volatilità scende à u minimu. A volatilità stessu hè calculata cum’è un percentinu di u prezzu di l’attivu. Cosa hè a volatilità, u cummerciu per i principianti: https://youtu.be/_jPvtBZ4WJI
Ciò chì afecta a volatilità
A volatilità hè affettata da un gran numaru di fatturi esterni è internu. Questu include: diversi avvenimenti glubale è corporativu, fatturi macroeconomichi, nutizie di u mercatu d’investimentu, è ancu u sentimentu di l’investitore. Per esempiu, se un gruppu di investituri grande è mediu hà ancu u minimu dubbitu nantu à l’assi, cumincianu à vende in massa, è hè da questu chì a volatilità cresce. I fatturi più frequenti è impurtanti è i casi perchè a volatilità hè crescente seranu presentati quì sottu. Eccu alcuni di elli:
- Avvenimenti ecunomichi, di mercatu è pulitichi impurtanti . Stu fattore include e diverse pruibizioni di un paese contr’à l’altru, o e pruibizioni di una grande cumpagnia contr’à l’altru.
- Sviluppi ecunomichi è pulitichi . Stu fattore hà u più grande impattu nantu à a volatilità. È ancu stu fattore pò esse divisu in dui grandi gruppi:
- Macroeconomia . Stu gruppu rapprisenta tutte l’infurmazioni nantu à u tassu di disoccupazione, a dinamica di u PIB, i tassi d’interessu di basa, l’inflazione, e cundizioni monetarii, etc.
- Geopolitica . È stu gruppu include assolutamente tutte l’infurmazioni nantu à l’elezzioni, i servitori civili, e sanzioni, etc.. In fondu, questi sò l’avvenimenti più significati è più impurtanti in u mondu chì affettanu assai u mercatu di borsa è di scambiu, è ponu ancu pruvucà a so. volatilità.
- Rapportu di a cumpagnia . Inoltre, a volatilità di i prudutti di una cumpagnia particulari pò esse affettata da i so dichjarazioni finanziarii, recensioni di i prudutti o infurmazioni nantu à l’intruduzioni di novi prudutti significativi, u ghjornu di l’investitore, etc. Questu hè ancu un mutivu abbastanza populari per cambià a volatilità, cum’è l’imprese spessu anu qualchì tipu di avvenimenti è situazioni impreviste.
- Notizie è varii rumori populari . Questu mutivu hè ancu assai populari, postu chì ci sò sempre assai rumuri in i media chì ponu influenzà l’aumentu o a diminuzione di a volatilità. Per esempiu: dopu chì l’infurmazioni apparsu in Internet chì Yandex era cumprà Tinkoff Bank. Basatu nantu à sti rumuri, a volatilità di l’azzioni di Yandex è Tinkoff hà subitu aumentatu è quasi righjuntu a so pusizioni massima.
- Manipulazione di u mercatu . Questu mutivu hè basatu annantu à l’azzioni di i grandi imprenditori è i pruduttori di u mercatu, chì, cù e so decisioni, anu un impattu maiò nantu à a pusizioni di volatilità in u scambiu è i mercati. Ma ùn ci vole micca scurdà ancu chì micca solu e persone populari chì anu un grande putere nantu à a sucità è a so opinione pò influenzà a volatilità, ma ancu l’utilizatori ordinariu di e rete soziale. Ma prima di fà tali manipulazioni, ùn deve micca scurdate chì queste azzioni ponu purtà à certe cunsequenze micca assai boni. Ancu s’ellu hè difficiule di pruvà, hè megliu ùn risicà a vostra reputazione.
Aspetti pusitivi è negativi di a volatilità
Ogni investitore chì si rispettu deve esse cunuscenza di i pro è i contra di ogni cuncettu in a borsa. Hè per quessa, cum’è in ogni cuncettu, a volatilità hà dui lati pusitivi è negativi per l’investitore.
Latu pusitivu
A volatilità hà assai vantaghji chì aiutanu à l’investituri per fà transazzione prufittuosa in u mercatu di borsa. Eccu unu di i più impurtanti. Quandu ci hè un drawdown in u borsu, a volatilità aiuta à tutti l’investituri per cumprà assi prufittuali è prufittuali. In u mumentu chì u prezzu di azzione di una grande cumpagnia cade precisamente per via di a volatilità, allora in questu mumentu i multiplicatori diventanu abbastanza bassu è hè in questu tempu chì l’azzioni è i tituli ponu esse compru à un prezzu attraente, cù grandi sconti.
Latu negativu
Ma a volatilità hà u so propiu disadvantages è disadvantages per l’investitore. Ma sti difetti afectanu solu l’investituri novi chì anu paura di a volatilità stessu. Eccu alcuni di quelli contra:
- Hè principalmente per via di u timore di a volatilità chì l’investituri facenu decisioni piuttostu stupidu è irragionevule chì affettanu i so guadagni finanziarii. Per esempiu: qualchì volta vendenu i so securities è l’azzioni ghjustu quandu i prezzi sò caduti significativamente, ma digià à u stessu tempu cumincianu à cresce. Hè per quessa chì hè necessariu di seguità attentamente u muvimentu di volatilità è memorizà i so movimenti principali.
- A causa di u muvimentu di volatilità, u valore tutale di a cartera pò chjaramente diminuite. Stu prublema hè abbastanza cumuni per l’investituri. Dopu tuttu, finu à chì tutti l’assi sò venduti, seranu cunsiderate solu perdite. Per l’investituri, questu hè un pesu emutivu piuttostu pesante, cusì deve esse monitoratu currettamente, altri ùn pò micca purtà à cunsequenze assai boni.
Cumu utilizà a volatilità in a borsa
A volatilità ghjoca un rolu abbastanza grande in u mercatu finanziariu, per quessa, quandu si sviluppa una tattica speciale, pudete fucalizza nantu à questu. In fondu, l’investituri sperimentati, per minimizzà u risicu, entranu in u mercatu finanziariu solu durante un periodu di calma, è dopu aspettate un aumentu chjaru di l’attività è a volatilità, postu chì ci hè una larga gamma di fluttuazioni di u prezzu. À u mumentu, sta tattica hè a più curretta è prufittuosa trà tutti l’altri.
Inoltre, ùn devemu micca scurdatu chì a volatilità hà parechji stati, è cuncentrazione nantu à elli, avete bisognu di calculà tutte e vostre azzioni in anticipu per ùn perde micca i vostri finanzii investiti. Eccu alcuni di sti stati:
- Bassa volatilità . Stu indicatore ci pò dì chì u mercatu ùn hè micca affollatu di ordini è hè abbastanza equilibratu, vale à dì, à un certu tempu u prezzu ùn deve micca cambià. Ma questu hè solu finu à chì u voluminu di cummerciale ferma u listessu. Questu hè, se in ogni mumentu ci hè un cambiamentu bruscu in u numeru di vinditori o cumpratori in u mercatu, allora u prezzu duverà cullà assai forte.
- Alta volatilità . Se un investitore vede chì ci hè una alta volatilità in u mercatu, allora questu pò indicà chì ùn ci hè simplicemente micca un puntu per entra in u mercatu avà, postu chì ùn serà più pussibule di cumprà nunda à un prezzu di prezzu. Avete ancu bisognu di ricurdà chì questu hè ancu cunsideratu una mossa assai periculosa, postu chì in questu casu ùn pudete micca solu ottene nunda, ma ancu cummerciu in u rossu.
- Diminuzione di a volatilità . Se a volatilità scende, allora questu hè esattamente u listessu chì a bassa volatilità pò dì à l’investitore chì u prezzu cresce solu in un futuru vicinu è chì questu hè u megliu tempu per entra in i mercati di borsa è di scambiu per circà diversi assi è securities. .
- A volatilità crescente . Questa pusizioni di volatilità pò dì à l’investitore chì questu hè una grande opportunità per entra in u mercatu è fà cumerci chì sò abbastanza prufittuali per ellu, in ogni modu, cum’è l’oppurtunità di apre e pusizioni aumenta, u risicu di perdita aumenta ancu.
U calculu di volatilità
Ci hè dui tipi di volatilità in u mercatu di borsa:
- Realizzato o storicu . Stu cuncettu mostra a deviazione di u prezzu da l’indicatore più mediu per ogni periodu di fattura stabilitu prima. Avete ancu bisognu di sapè chì a maiò spessu a volatilità hè misurata in percentuale.
- Aspettatu . Questa volatilità rapprisenta a fluttuazione di u prezzu futuru chì u trader aspetta in un futuru vicinu. Questu hè, hè cunsideratu un valore più predittivu. Avete ancu bisognu di sapè chì in a maiò parte di i casi a volatilità prevista ùn currisponde micca à a vera. Questu hè perchè ùn hè micca pussibule di predichendu cù precisione u futuru tuttu u tempu.
Unu di i modi più populari per calculà a volatilità indipindente hè di utilizà spreadsheets in Excel. Questu pò esse fattu cù a funzione di deviazione standard. Per fà tutti i calculi currettamente, duvete agisce secondu u schema stabilitu prima:
- Per cumincià à calculà a volatilità, avete bisognu di apre u prugramma Excel, chì si trova in quasi tutti l’urdinatori.
- Caricate tutti i dati dispunibuli à u prugramma, è dopu inserite a formula desiderata per calculà a volatilità è l’ingudu.
- Ottene u risultatu desideratu in l’icona tutale.
Un esempiu di calculà a volatilità storica di Gazprom in u prugramma Excel hè presentatu.