Prugrammazione di robot di cummerciale: arnesi, lingua per u sviluppu

Программирование

In quali lingue di prugrammazione sò scritti i robot di cummerciu ùn hè micca una quistione inattiva è ùn hà micca una risposta chjara. A quistione più cumuna è interessante per l’utilizatori chì cumincianu à impegnà in
u cummerciu algoritmicu, hè: “Chì hè u megliu linguaghju di prugrammazione per creà un robot di cummerciale?”. Ùn ci hè micca una sola risposta quì, dunque ùn ci hè micca una opzione “megliu”. Quandu sceglite un strumentu per creà un futuru assistente, hè necessariu di piglià in contu un gran numaru di fatturi: a strategia persunale utilizata in u travagliu, a funziunalità desiderata è i paràmetri, u rendiment, a modularità è altri. In questu articulu, parlemu di quali cunniscenze, cumpetenze è arnesi avete bisognu à avè per creà un robot-consigliere affidabile per u cummerciu di stock, quale lingua di prugrammazione hè adattata per questu, è ancu cunsiderà e tappe principali di u sviluppu di un bot. .
Prugrammazione di robot di cummerciale: arnesi, lingua per u sviluppu

Chì sò i vantaghji è i svantaghji di l’auto-sviluppu di un robot di cummerciale

Di sicuru, ogni participante in u scambiu di scambiu hà pensatu più di una volta à sviluppà u so propiu
assistente roboticu individuale , chì automatizà u prucessu di cummerciale. U modu più faciule per risolve stu prublema hè di cuntattà un programatore chì piglià in contu tutti i desideri di u trader è creà un robot di cummerciale adattatu. Ma ci sò ancu qualchì “trappule” quì:

  • forsi a strategia chì mette in u bot serà prufittuosa;
  • micca ogni trader hà l’uppurtunità di pagà per u serviziu, postu chì u costu di creà un script pò principià da $ 5 è finisce in millaie;
  • raramenti, quandu u sistema cunvene à u cumpratore dopu a prima volta, più spessu u codice hè mandatu per rivisione per correggerà i difetti;
  • ùn puderete micca capisce ciò chì u specialista hà scrittu s’ellu ùn cunnosci micca a lingua di prugrammazione, chì eventualmente devalue u pruduttu.

Prima di ricurdà à i servizii di un specialista, pudete pruvà à sviluppà un sistema roboticu stessu. E cumpetenze di prugrammazione ùn sò micca richieste – u serviziu assemblerà indipindente un cunsultore secondu e paràmetri stabiliti prima. Tuttavia, quì pudete ancu scontru i seguenti prublemi:

  • ùn puderete micca cunnette qualsiasi indicatori selezziunati à u sistema;
  • tali robots ùn implicanu micca u travagliu cù dati analitici è flussi diretti di quote attraversu l’API.

Chì passi sò inclusi in u prucessu di sviluppà un robo-advisor cummerciale

Analisi finanziaria, algoritmi integrati, mutore di cummerciale

Prima di tuttu, prima di principià à sviluppà un cunsiglieru cummerciale, avete bisognu di imagine chjaramente ciò chì capacità hà da avè, chì funziunalità includerà è ciò chì cumpetenu. Sè avete principiatu à analizà questi aspetti di u robot durante u prucessu di prugrammazione, ci hè una bona chance chì avete da principià à circà l’aspetti più vantaghji, è in u risultatu, rinfriscà tuttu u sistema dopu. U primu passu hè di pensà, formalizà è sviluppà un algoritmu di cummerciale. Hè impurtante chì stu algoritmu sia discrittu in grande detail. Creazione di algoritmi per u cummerciu, logica di i robot di cummerciale: https://youtu.be/02Htg0yy6uc

Nota ! Ci pò esse un numeru illimitatu di cundizioni per un robo-advisor. Hè impurtante quì chì risponde cumplettamente à i vostri bisogni è compie i travaglii necessarii, cusì l’imaginazione di u sviluppatore hè u limitu quì.

Per creà l’immagine primaria più dettagliata di u robot, rispondi à e seguenti dumande:

  1. Avete bisognu di sapè à quale costu per acquistà un attivu particulare. Se avemu publicatu, è l’ordine hè sempre pendu, u prezzu hè andatu. Pigliemu i prezzi di u mercatu?
  2. Cosa da fà se l’applicazione hà guadagnatu solu a mità? Vende u restu à u valore di u mercatu. Dopu chì tempu?
  3. Disattivà u robot prima di a fine di l’asta? Quantu prima? Serà basatu annantu à un pianu volatile calmu o, à u cuntrariu, nantu à un surge?
  4. Chì ghjorni serà u cummerciu di robot? In tuttu a settimana o in ghjorni assai volatili cum’è u luni è u vennari?
  5. Chì ordini di stop seranu programati in u robo-advisor?

Ci hè una mansa di tali dumande quandu analizà i mercati, è hè impurtante di travaglià per ognunu in modu chì ùn ci sò micca prublemi à a fine di a prugrammazione è in u travagliu sussegwente.

Cumu sceglie una lingua per a prugrammazione di robot di cummerciale

In u sicondu passu, hè impurtante di decide quale lingua di prugrammazione serà usata in u sviluppu. Sè avete digià qualchì cunniscenza in u campu di prugrammazione è sapete, per esempiu, C#, allura più prubabilmente scriverete una applicazione stazionaria chì aduprà l’API di u terminal di cummerciale di u vostru broker, dicemu chì serà u pruduttu software QUIK.
Prugrammazione di robot di cummerciale: arnesi, lingua per u sviluppu

Interessante! Se ùn avete micca sperienza cù a prugrammazione, ma vulete amparà queste cumpetenze è sviluppà u vostru propiu bot, fate attenzione à e lingue QPILE è QLUA chì sò integrate in u flussu di travagliu QUIK.

Debugging è pruvà un robot di cummerciale nantu à un contu virtuale

U terzu passu serà di verificà u nostru travagliu quandu u robot hè furmatu è scrittu.

Impurtante! U stadiu di prova è debugging hè assai impurtante in questu casu, postu chì ancu u più chjucu sbagliu in u sistema pò custà assai soldi!

Hè megliu pruvà u robot in un formatu avanti. Vale à dì, scegliemu un cortu periodu di tempu, cunducemu una prova, sguassate alcune mancanze, aghjunghjenu elementi novi, dopu piglià u prossimu periodu di tempu, pruvate è paragunate i risultati cù i precedenti. Eccetera. Se u sistema roboticu hà dimustratu boni risultati à ogni intervallu di tempu, pudete passà à a prova vera. Un contu virtuale hè quasi identica à a vendita vera, solu ùn ci hè risicu di perde tutti i vostri prufitti à u minimu sbagliu. In ogni casu, hè sempre impurtante di pruvà u produttu di software nantu à volumi minimi, postu chì nimu hà annullatu i tariffi di cumissioni di u broker, soprattuttu se una nova strategia micca pruvata chì ùn avete micca utilizatu prima in u cummerciu hè aghjuntu à tuttu questu.

Impurtante! In u cummerciu, avete bisognu di calculà e vostre azzioni parechji movimenti avanti, esse preparatu per i fallimenti. Tuttavia, hè ancu impurtante di nutà i pusitivi, ancu i micro trades prufittuali, durante a fase di prova.

A cunniscenza di quali lingue di prugrammazione hè necessariu per creà un robot di cummerciale – sviluppu di bot da A à Z

Analizendu tutte l’infurmazioni sopra, si pò ghjunghje à a cunclusione logica chì a scelta di una lingua o di parechje lingue di prugrammazione per a creazione di una piattaforma robotica hè digià una tappa difficiule, è hè bisognu di una analisi prufonda di u sistema. Quandu sceglite una lingua di prugrammazione per sviluppà un cunsigliu d’investimentu roboticu, hè impurtante cunsiderà i seguenti fatturi:

  • dispunibilità di documentazione specifica;
  • ci sò fonti di riferimentu per a lingua di prugrammazione scelta, perchè in casu di quistione ci hè induve turnà;
  • dispunibilità di campioni gratuiti dispunibili;
  • chats, fori, conversazioni induve pudete dumandà cunsiglii da sviluppatori sperimentati o amatori chì anu un travagliu successu in u so assortiment;
  • a prevalenza di u scambiu induve site per utilizà u cunsultante robot.

Ancu l’intelligenza più insignificante di a lingua di prugrammazione in quale decide di scrive un script vi darà l’uppurtunità di analizà indipindentamente u sistema finitu è ​​edità dopu chì u travagliu hè finitu. Cusì ùn avete micca bisognu di dumandà aiutu o cunsiglii da un specialista espertu ogni volta, è menu tempu serà passatu.

Inoltre, i linguaggi di prugrammazione currispondenti sò usati per sviluppà diverse aree di u robot-advisor:

  • mutore di cummercializazioni – un sistema accessibile è simplice rispunsevuli di eseguisce travaglii ligeri, creatu in C, C ++;
  • robot trading per a gestione di i paràmetri – stu sistema hè rispunsevule per gestisce l’algoritmi è edità l’interfaccia d’utilizatore, includenu miccanismi per a presentazione di i risultati di cummerciale; un prugramma hè scrittu in C ++, C #, Java è simili;
  • serviziu per pruvà a piattaforma di travagliu basatu nantu à dati storichi è selezziunà paràmetri per u cummerciu – u modulu hè rispunsevuli di pruvà novi algoritmi basati nantu à dati storichi, è ancu reconfigure l’algoritmi attuale; solu i linguaggi di prugrammazione di scripting sò usati per scrive.

Prugrammazione di robot di cummerciale: arnesi, lingua per u sviluppu
Lingue di prugrammazione dumandate basate nantu à l’analisi di u mercatu (indipendentemente da u sviluppu di robot di cummerciale)

Allora chì lingua di prugrammazione sceglie per scrive un cummerciu robot: Java, Python, C# o C++? Oghje, u borsu prupone e so propiu cundizioni, questu include ancu u sviluppu di i robots di cummerciale, vale à dì a so funziunalità, chì hè limitata à i scambii, datu a lingua in quale l’assistente hè scrittu. E seguenti lingue sò in a più grande dumanda: MetaQuotes Language 5, C#, Java, Python è C++. L’ultimi dui sò i più faciuli d’amparà.
Prugrammazione di robot di cummerciale: arnesi, lingua per u sviluppu
Bot per Quik in LUA

Metudu 2: Utilizà un Spreadsheet Excel

U vantaghju principali di stu metudu hè a simplicità è a facilità di implementazione. Hè perfetta per i principianti chì ùn anu micca idea di i linguaggi di prugrammazione. Per scrive un broker d’investimentu automatizatu, avete bisognu di cunnosce a lingua più primitiva – VBA. A sintassi hè faciule, cusì ùn duverà micca assai per amparà.

I svantaghji di l’utilizazione di una foglia di calculu Excel sò un travagliu lento è certi prublemi quandu si introduce un robot in un sistema di cummerciale.

Metudu 3: Utilizà e Piattaforme di Analytics

L’usu di tali plataforme analitiche cum’è MetaStock o WealthLab ùn dote micca u robot cù funzioni di cummerciale, hè impurtante per adattà durante u prucessu di sviluppu. I vantaghji di stu metudu includenu l’abilità di cuntrollà in basa di dati storichi, è i disadvantages sò frequenti fallimenti in i sistemi è a necessità di cunnette strumenti supplementari à u prucessu di sviluppu.

Metudu 4: utilizendu lingue di prugrammazione in u prucessu di sviluppà un robot di cummerciale

Basatu nantu à l’infurmazioni descritte sopra, avemu scupertu chì i più populari è in dumanda per creà un broker d’investimentu automatizatu sò tali linguaggi di prugrammazione cum’è Java, Python, C#, C++ è altri. U vantaghju principali di i sistemi scritti specificamente per mezu di u metudu di u software hè l’alta velocità è l’efficienza. L’utilizatore pò ancu ottimisà, aduprà diverse formule è pruvà movimenti strategichi originali in u so cummerciu. Pudete truvà e formule necessarie in Internet è rimpiazzà in a vostra strategia di cummerciale, tenendu in contu certi assi. Dunque, avemu capitu cumu sviluppà u vostru propiu robot di cummerciale è ciò chì hè necessariu per questu. U prucessu di sviluppu ùn hè micca cusì complicatu, ma hè impurtante capisce chì u minimu sbagliu fattu in questu pò guidà un trader à perdite,

info
Rate author
Add a comment