Cunniscenza necessaria di u cummerciu per i principianti – ciò chì i principianti anu bisognu di sapè per guadagnà in modu coerente soldi nantu à u scambiu, strategie basi, approcci, sbagli è teme di i cummircianti principianti. Oghje, quasi tutti anu intesu parlà di u cummerciu è e quantità chì ponu esse guadagnatu in u mercatu di securities. Tuttavia, pochi pirsuni pensanu seriamente à u reversu di stu prucessu. In questu articulu per i principianti, vi diceremu ciò chì hè u cummerciu, s’ellu vale a pena principià à impegnà in questu, cunsideremu in detail i principii è i tipi di cummerciu, è ancu ciò chì hè basatu.
Cosa hè u cummerciu – i basi per i principianti
U terminu trading (trading) significa l’analisi di a situazione nantu à u mercatu di securities, cumprese a so compra è vendita da un investitore / trader. In l’esempiu sopra, u terminu mercatu appare – questu hè un tipu di locu chì unisce tutte e transazzione da i participanti in u prucessu da ogni locu in u mondu. U mercatu di securities travaglia cù azioni, obbligazioni, opzioni è futures.
Deve cumincià à cummerciu?
U cummerciu pò esse cunsideratu un affari cumpletu. Cundizzioni di u cummerciu seranu spessu stabilitu contr’à un trader, induve ùn ci sò micca regule, senza restrizioni, solu quelli chì volenu guadagnà è u mercatu di securities. Sembra chì l’absenza di restrizioni significa più opportunità, ma questu ùn hè micca veramente veru. Un tali ambiente hè assuciatu principarmenti cù i risichi illimitati di perde u so propiu risparmiu.
U cummerciu vale a pena per e persone chì sò resistenti à e so influenze emotive, anu pensamentu criticu, sò capaci di piglià decisioni di sangue friddu cù una visione di u futuru, è ùn anu micca paura di perde soldi, perchè ogni investimentu hè un risicu.
I cummircianti novi crede chì pudete guadagnà soldi decentu nantu à a borsa, in generale, questu hè veru. Tuttavia, stu approcciu certamenti ùn porta micca à i risultati desiderati. I cummircianti prufessiunali chì anu dedicatu una parte significativa di a so vita à u cummerciu anu sperimentatu perdite è forti aumenti prima di ghjunghje à un ingressu stabile. Avete bisognu à esse preparatu per questu, esse cuscenti di tutti i risichi, capiscenu chì in u mercatu ogni ghjucatore ghjoca contru à tutti, è u risultatu finali dipende solu da u trader.
Principi di cummerciu
Avete da principià cù a cunniscenza chì u cummerciu hè cambiabile. Ciò chì cresce in u prezzu oghje pò falà sottu à u prezzu di compra dumane. U valore attuale di un attivu hè influinzatu da fatturi esterni è i cummircianti stessi. Per esempiu, l’azzioni di una sucietà high-tech reagisce à una nutizia negativa nantu à a pulitica domestica o rumuri nantu à un cambiamentu di dirigenza. I cummircianti cumincianu à vende i so attivi per ùn avè micca negativu, per via di quale u valore di u mercatu di l’azzioni di a cumpagnia hà ancu cascatu. Un trader chì vole fà un prufittu da i so investimenti deve inizialmente predichendu i movimenti in u valore di un attivu. Per fà questu, generalmente utilizanu diverse strategie di cummerciale chì formanu dui tendenzi principali:
- Bulls sò participanti di u mercatu chì sò cunfidenti in a crescita di u valore di un attivu. Tali cummircianti perseguite u scopu di vende securities quandu u so valore righjunghji u so piccu.
- Bears – sti cummircianti, à u cuntrariu, crèdenu in a caduta imminente di una sicurità particulari, perch’elli pruvate di vende l’assi esistenti. L’ultimu scopu hè di cumprà azzioni, bonds, o altri securities quandu u mercatu hè in una pusizione di fondu stabile.
Se u mercatu hè duminatu da un tipu di cummircianti, per esempiu, toru, allura u valore di un attivu particulari si moverà senza ragiuni. U stessu travagliu in reverse cù orsi. Questu hè sopratuttu impurtante per i cummircianti principianti, postu chì hè necessariu di entre in u mercatu solu dopu un analisi approfonditu di a situazione è a tendenza.
Attori sperimentati in u mercatu di securities ponu chjamà bullish o bearish. Questa hè una associazione stabilita cù l’animali. L’orsu mette a pressione nantu à u valore di l’assi è li cala più bassu, mentri u toru, à u cuntrariu, u tira cù i so corne putenti. Questa associazione aiuta i principianti à ricurdà i termini basi più veloce.
[caption id = "attachment_15745" align = "aligncenter" width = "600"]
Bulls è orsi ùn sò micca solu animali per un trader Determinà e tendenze ùn hè micca abbastanza per u successu cummerciale. U mercatu hè assai variàbbili, i cummircianti cuntinueghjanu cun novi modi per analizà e relazioni di u mercatu, o aduprà i più efficaci. Per esempiu, ci hè
un analisi tecnicu , chì hè basatu nantu à charts è indicatori, è ci hè un
analisi fundamentale basatu nantu à e nutizie attuali è avvenimenti di una cumpagnia particulare. Ma ancu questu hè qualchì volta ùn hè micca abbastanza, per quessa chì pareanu novi strumenti chì facenu u prucessu di cummerciale più faciule per i prufessiunali è i principianti.
Analizemu ogni tipu in più detail, cumpresi i vantaghji è i svantaghji di ognunu di i tipi di cummerciale presentati. Siccomu l’spezie sò parzialmente ligati l’una cù l’altru, i pro è i contra si ripeteranu à volte. È hè impussibile di sceglie l’unicu megliu, postu chì ogni trader hà da truvà vantaghji innegabili per ellu stessu.
Trading à alta frequenza
Siccomu stu tipu mantene a pusizione aperta per menu di un secondu, pudemu cuncludi chì sò aperti da u software automatizatu –
robots trading . Funcionanu secondu una strategia di cummerciale preprogrammata è aiutanu à u trader à guadagnà più senza sforzu significativu. https://articles.opexflow.com/trading-training/algoritmicheskaya-torgovlya.htm Per utilizà stu tipu per u travagliu, duvete cumprà o creà u software adattatu stessu. Pro:
- u robot pò furnisce un ingressu stabile è assolutamente passiu;
- ùn avete micca bisognu di passà tempu per circà è analizà un attivu per u cummerciu.
Minus:
- u costu di u software è a cumplessità di l’autocreazione;
- tempu spentu in ottimisazione è teste di robot;
- a prisenza di e cundizioni necessarii – una cunnessione d’alta veloce à l’Internet, un fornimentu d’energia ininterrottu è parechje altre sfumature (non-cunformità pò purtà à una perdita completa di u bancu);
- u robot ùn pò micca travaglià cù tutti i scambii, perchè certi limitanu a freccia di e transazzione o aumentanu e cumissioni;
- U software automatizatu pò perde a so rilevanza se, per esempiu, ci hè un cambiamentu in a natura di u mercatu.
https://articles.opexflow.com/trading-bots/opexbot-besplatnaya-platforma-dlya-algotrajdinga-na-tinkoff-investicii.htm
scalping
Stu tipu di cummerciu hà introduttu un novu cuncettu à u cummerciu – u scalper. Questa hè una persona chì hè impegnata in scalping. A strategia di scalpers hè in picculi transazzioni, o più bè in u so numeru. L’ultimu scopu hè di chjude a sessione di cummerciale cù un risultatu satisfacente. Scalping ùn pò esse chjamatu un modu stabile di
guadagnà soldi nantu à u cummerciu , postu chì l’attività principale di un scalper hè catturà picculi impulsi. Puderanu esse causati da parechji fatturi, per esempiu, a vendita di un gran numaru di assi da un grande attore. Scalping serà senza dubbitu à u gustu di i cummircianti principianti, postu chì affetta u sviluppu generale in u campu di u cummerciu. Pro di scalping:
- permette di guadagnà rapidamente sperienza;
- amparà à ricunnosce i strumenti internu di u scambiu è indicatori infografici;
- diventate più ritenuti è ùn piglià decisioni radicali se u mercatu principia à calà bruscamente;
- investimenti significativu ùn sò micca necessariu – un paru di decine di dollari seranu abbastanza per cumincià à scalping in unu di i scambii in linea;
- comprensione simplice è u schema di guadagnu stessu;
- hè abbastanza solu per creà un pianu di cummerciale generale;
- un gran numaru di signali di entrata ogni ghjornu.
Minus:
- hè necessariu di passà un ghjornu sanu à l’urdinatore per catturà u puntu di entrata più successu;
- a probabilità di mancassi opportunità di guadagnà più prufittuali in altri tempi;
- L’ingudu di u scalper hè direttamente ligatu à e cumissioni di u scambiu, cusì u prufittu da una transazzione deve esse u più altu pussibule;
- a necessità di una cunnessione Internet à alta velocità.
cummerciu di ghjornu
L’obiettivu principale di un trader di ghjornu hè di fà soldi cummercializazioni di securities in un ghjornu è sessione. Face un prufittu per fà un gran numaru di transazzione, è limita severamente a perdita per decisioni senza successu. U metudu hè abbastanza cumplicatu, postu chì micca tutti i cummircianti di u ghjornu chiudenu affare prufittu. I primi mesi di tali cummercializazioni sò completamente micca prufittuali per a maiò parte di i principianti – dichjarazione SEC. Pro:
- u cummerciante di ghjornu crea indipindentamente un prugramma di travagliu,
- ci hè abbastanza infurmazione nantu à a reta chì vi aiuterà à cumincià à guadagnà soldi nantu à u cummerciu di ghjornu;
- senza risichi durante i periodi inattivi – notti o weekend;
- stu metudu aiuta à abituà rapidamente à u mondu di u cummerciu, è ancu acquistà a cunniscenza necessaria in a pratica.
Minus:
- u cummerciu di u ghjornu richiede un travagliu di ghjornu sanu – in fattu, l’ore di travagliu stabiliscenu u calendariu di scambiu, ma hè u trader chì sceglie i ghjorni;
- hè necessariu di utilizà l’ultime strategie è arnesi, postu chì u metudu in quistione hè populari trà i robots è i prufessiunali in u mercatu di securities;
- stu tipu di earnings richiede ancu un monitoraghju constante di i signali di ingressu prufittu;
- grandi cumissioni di i brokers, chì deve esse cunsideratu;
- a preparazione insufficiente, l’approcciu sbagliatu, u statu emutivu poviru, i prublemi di disciplina è una mansa di altri fattori ponu purtà à perdite significativu.
swing trading
U vantaghju principali di i cummircianti di swing hè chì ùn ci hè bisognu di dedicà assai tempu liberu à u cummerciu. A transazzione pò durà finu à parechji mesi, è qualchissia cù un capitale d’investimentu abbastanza pò pruvà swing trading. Pro:
- una pusizioni aperta hè tenuta per parechji ghjorni o ancu settimane, chì hè più prubabile di chjude cù un prufittu più altu ch’è, per esempiu, in u cummerciu di ghjornu;
- swing trading ùn hè micca una attività full-time, chì permette à u trader per fà altre cose in parallelu;
- stu metudu ùn hè micca esigenti nantu à l’equipaggiu è a velocità di cunnessione Internet, cusì ancu un urdinatore debule o un smartphone farà;
- di solitu i cummircianti swing ùn cunsidirari cummirciali comu l ‘unica surghjente di rèdditu è hannu altri chì sò capaci à copre pussibuli pèrdite.
Minus:
- ogni tipu di cummerciu hè assuciatu cù risichi in una manera o in l’altru, u cunzidiratu ùn era micca escepzione, postu chì esige tene pusizioni per un tempu più longu;
- i cummircianti di swing ùn pò micca vantà di i migliori prezzi di l’entrata, postu chì entranu in u scambiu un massimu di un paru di volte à ghjornu, è scalpers o cummircianti di ghjornu monitoranu u mercatu constantemente;
- duvete aspittà assai tempu per un signalu prima di entre in una pusizione.
Trading à mediu termini
Quelli chì si cuncentranu nantu à u terminu mediu ponu esse pusizioni chì varienu da uni pochi di mesi à anni. Questu ùn hè micca cunsideratu cum’è un termu cumuni, cum’è certi cummircianti crede chì questu hè ciò chì u cummerciu per un paru di ghjorni hè chjamatu.
L’attivu più adattatu per u cummerciu à mediu termu hè l’azzioni, postu chì altri anu un indice di volatilità aumentatu annantu à parechji mesi o anni.
Pro:
- u trader ùn hè micca preoccupatu di una perdita di valore à cortu-termine, hà a capacità di analizà a situazione in u mercatu di securities in detail, è ùn hè ancu micca amenable à decisioni radicali;
- ùn ci hè bisognu di tecnulugii muderni – un urdinatore putente, cunnessione Internet, strumenti di analisi è altri;
- i cummissioni chì u broker riceve ùn anu micca una influenza decisiva nantu à u risultatu di a transazzione;
- stu tipu ùn deve micca un investimentu significativu di tempu;
- pudete travaglià cù marchi pocu cunnisciuti, cumpagnie è ancu mercati pocu cunnisciuti.
Minus:
- almenu e cumpetenze fundamentali in a realizazione di l’analisi di u mercatu sò richieste;
- hè difficiule di fà una scelta trà un gran numaru di assi, soprattuttu quandu si tratta di stocks pocu cunnisciuti;
- u cummerciu à mediu termine ùn hè micca adattatu per i cummircianti chì volenu cummerciu attivamente, postu chì i pusizioni sò tenuti per mesi è qualchì volta anni.
Investimentu à longu andà
L’investitori chì travaglianu cù i tituli à longu andà sò generalmente disposti à aspittà circa 10 anni. Stu periodu hè cunsideratu u più successu – questu hè pruvucatu da statistiche. Tali persone ùn pensanu micca à caduta di l’assi, ùn pensanu micca à u cortu termini, è l’investituri stessi dicenu chì ùn venderanu mai i so securities – assai prubabilmente questu hè solu una metàfora chì hà un impattu psicologicu. Pro:
- u cummerciu ùn hà micca un impattu psicologicu, postu chì l’investitore hè privatu di l’obbligazione di seguità u valore di i so assi;
- l’investimenti à longu andà spessu ùn anu micca bisognu di analisi dettagliate, è dunque risparmià una quantità significativa di tempu;
- ùn ci hè bisognu di studià strategie, strumenti di analisi, plataformi è altre referenze;
- in parechji paesi ci sò cundizioni preferenziali per l’ingudu da l’investimenti à longu andà – di solitu cumincianu à travaglià dopu parechji anni di mantene l’assi;
- Pudete guadagnà micca solu nantu à a crescita di u valore di i tituli, ma ancu nantu à i dividendi – l’imprese paganu una parte di l’ingudu per un certu periodu di tempu à l’azionisti.
Minus:
- u cummerciu à longu andà richiede un bonu capitale di start-up, chì serà chjusu per l’anni à vene;
- un trader deve esse tranquillu se a cumpagnia chì hè stata scelta per l’investimentu hà difficultà tempuranee – micca tutti riesce;
- L’investimentu à longu andà deve esse principiatu da una prima età, perchè duverà assai tempu.
À chì basa u cummerciu?
In più di a cunniscenza di i principii è i termini, un trader principiante deve avè altre basi impurtanti. Ci sò parechje trappule in u cummerciu, charts, strumenti è termini chì sò incomprensibili à u primu sguardu. Fighjemu un ochju à cinque cumpunenti chì formanu una stampa cumpleta di u cummerciu.
Cunniscenza
Oghje, ci sò parechji libri di investituri populari chì anu sappiutu fà una fortuna. Tali fonti ponu parlà di approcci, metudi, qualità umani, strategie è altri materiali chì aiutanu à ottene un tali successu. Qualchidunu dicenu chì sò i so libri chì vi aiuterà à amparà à fà soldi in u mercatu di securities. https://articles.opexflow.com/trading-training/larry-williams.htm TOP 5 libri per un investitore principiante:
- L’investitore intelligente – Benjamin Graham
- A Guida di l’Investitori Intelligenti – John Bogle
- Cumu l’ecunumia travaglia – Ha Joon Chang;
- Dece regule principali per un investitore principiante – Burton Malkiel;
- Valutazione d’investimentu – Aswat Damodaran.
Di sicuru, questu TOP serà diffirenti per ogni persona, ma sò questi libri chì vi aiutanu à capisce i principii di u cummerciu è di l’investimentu. No menu interessante hè a biografia di l’autori di i materiali presentati. Tuttavia, i libri ùn sò micca l’unica fonte di cunniscenze up-to-date in u campu di u cummerciu. Oghje, sia l’autori privati è l’urganisazioni altamente specializate sò pronti à offre una furmazione individuale o corsi nantu à u cummerciu in i mercati di borsa è in i scambii di criptocurrency, cum’è Binance. https://articles.opexflow.com/trading-training/knigi-po-algotrajdingu.htm
Capitale
L’investitori principianti facenu spessu a listessa pregunta – quantu soldi avete bisognu per cumincià à guadagnà o cummerciu in a borsa? Pudete principià cù una decina di dollari, ma u tipu di cummerciale sceltu vi aiuterà à risponde à sta quistione più precisamente. Per esempiu, per l’investimenti à mediu è longu, u capitale ùn importa micca veramente, ma per scalping, o cummercializazione d’alta freccia, avete bisognu di una quantità chì pò copre i costi – cummissioni è altre spese. A quantità ottima per i cummircianti principianti hè uni pochi centu di dollari. Ùn ci hè nunda di risicà grandi quantità se un principiante ùn capisce ancu i fundamenti. Questa quantità aiuterà à ammaistrà a funziunalità di u scambiu praticamente, acquistà sperienza è pruvà e prime strategie di cummerciale. Ùn vale a pena di cuntà qualchì tipu d’ingudu in prima, ma hè sempre pussibule. https://articles.
Parte tecnica
In 2022, qualcunu pò scambià. I cumercii sò realizati per mezu di un intermediariu – un broker, è tutte e transazzione sò realizate per un
terminal di cummerciale – software specializatu. I prugrammi sò dispunibuli per quasi tutti i dispositi, cum’è un urdinatore persunale o un telefuninu. Ogni broker prova à migliurà l’opportunità per i cummircianti di guadagnà cumissioni da a vendita / compra di l’assi. Tuttavia, u cummerciu in un dispositivu stazionariu serà sempre preferibile per via di più opzioni è una cunnessione Internet stabile.
Strategie
I cummircianti principianti spessu ùn capiscenu micca ciò chì e strategie di cummerciale sò. Sò spessu cunfunditi cù i tipi è stili di cummerciale discututi sopra, ma ùn anu quasi nunda in cumunu. E strategie ponu esse strettamente ligati à i charts è a volatilità, o viceversa, ponu fucalizza solu nantu à e notizie di a cumpagnia. Per esempiu, se una sucità hà dettu un aumentu di a prufittuità per un certu trimestre, allora l’acquistu di l’attivu serà cunsideratu una strategia. U stessu travagliu cù tendenzi, analisi tecniche è fundamentali è altri indicatori.
Bastamente, una strategia di cummerciale hè una sequenza di avvenimenti, e regule persunale di u trader, u stilu di cummerciale, a situazione di u mercatu è una mansa di altre variàbili, nantu à a basa di quale una certa strategia hè sviluppata. I cummircianti prufessiunali combinanu strategie di travagliu stabili cù a so propria sperienza, chì spessu porta à risultati impressiunanti.
Broker
L’scelta di un intermediariu trà un trader è un venditore di asset hè una parte impurtante per ogni attore in u mercatu di securities. A scelta ghjusta vi permetterà di cummerciu in termini còmode, è certi brokers sò fideli à i principianti è offrenu bonus interessanti, per esempiu, nantu à u primu accontu. Hè nutate ancu chì hè particularmente impurtante di sceglie un broker per un stilu di cummerciale specificu. Per esempiu, per l’investimenti à longu andà, hè megliu di sceglie un intermediariu testatu in u tempu, è per scalping, un broker chì offre una cumissioni minima per una transazzione hè ideale.
U travagliu di un broker hè schematicu – e funzioni è e capacità di una sucietà di brokerage [/ caption] U cummerciu hè l’uppurtunità di guadagnà boni soldi si avete abbastanza cunniscenza è sperienza in questa zona. Malgradu u fattu chì un trader espone a so capitale à i risichi ogni ghjornu, cù l’approcciu ghjustu, ponu esse minimizzati. In ogni casu, senza una bona preparazione, hè megliu micca di risicà grandi capitali.