L’elementu principale di u cummerciu sò i charts chì mostranu i prezzi in u tempu. À u primu sguardu, i charts pò parenu cum’è linee rotte ordinarie non sistematiche, senza alcuna dipendenza, è i fluttuazioni di u prezzu sò aleatorii, ma ùn sò micca. Analysing charts tramindui manualmente è cù l’aiutu di strumenti tecnichi spiciali basati nantu à i principii di statistiche matematiche è analisi, hè pussibule identificà mudelli nascosti in i cambiamenti di prezzu, i tendenzi in u so cambiamentu, è predichendu cù alta probabilità cumu i prezzi nantu à a borsa. cambià in u mumentu dopu, chì permette di fà transazzione prufittu.
Basatu annantu à parechji anni di sperienza cummerciale, i spezialisti empirically and analytically identificanu parechji figuri nantu à u graficu, chì predicenu cun alta probabilità una di l’opzioni pussibuli per u cumpurtamentu di u graficu – per esempiu, una continuazione o un cambiamentu in una tendenza. Puderete spessu ricunnosce da u fattu chì sò abbastanza sharply designati è si distingue da u restu di u graficu, è sò ancu in u mità di una tendenza. In questu articulu, cunsideremu quelli figuri da elli chì indicanu a continuazione di a tendenza, postu chì hè cunnisciutu chì per esse successu, un trader hà bisognu di cummerciu in a direzzione di a tendenza. Sapendu sti mudelli li permetterà di apre cun fiducia pusizioni di vendita à i prezzi più altu cù u minimu risicu.
- Bandiera
- Cumu cummerciu nantu à a “bandiera”
- Pennant
- Cummerciu di pennant bullish
- Trading di pennant bearish
- Wedge
- Cummerciu in cunea in crescita.
- Cummerciu in una cunea caduta
- Triangulu
- Tipi sicondu a forma di a figura
- Cumu cummerciu
- rettangulu bullish
- Metudi di Trading per un Rectangle Bullish
- Primu mètudu
- Secondu mètudu
- Cumu stabilisce u livellu di prufittu
- Cunclusioni
Bandiera
Cumu cummerciu nantu à a “bandiera”
A direzzione in quale a tendenza va hè determinata, cusì hè necessariu di fucalizza solu nantu à u fattore quantità di u prezzu. U prezzu di u prezzu dopu chì u mudellu hà furmatu pò esse calculatu per determinà l’altezza di u flagpole. Hè ancu vale a pena cunsiderà chì a dimensione massima di a bandiera stessu ùn hè micca più di cinque zigzag, dopu chì, in u quintu, u prezzu supera a figura.
Pennant
Sembra una bandiera, ma cù una differenza: in a “bandiera” l’onde sò limitati da a forma di un rectangulu, vale à dì u canali, è in u pennant – in forma di triangulu, ristrettu l’altitudine di oscillazioni. in a direzzione opposta da u flagpole. A siconda diferenza hè chì a gamma in quale u pennant move hè più strettu di quellu di a bandiera, è l’aumentu di u prezzu davanti à questu hè quasi perpendiculare. Inoltre, sta figura hà una caratteristica notevuli: un pocu tempu per quale hè furmatu. Ci hè dui tipi di stu mudellu: un pennant bullish è un pennant bearish.
Cummerciu di pennant bullish
À u mumentu chì u prezzu hè sopra à u livellu superiore di u triangulu furmatu, avete bisognu di apre una pusizione di compra. Stop loss deve esse piazzatu sottu à a linea più bassa. Take profit deve esse stabilitu à a lunghezza di u flagpole.
Trading di pennant bearish
Quandu u prezzu supera u livellu più bassu di u pennant furmatu, avete bisognu di apre una pusizione di vendita, poi stabilisce una perdita di stop oltre a linea superiore è poi stabilisce un prufittu per una durata uguale à a durata di u flagpole [caption id=" attachment_14817" align="aligncenter" width ="530"]
Cummerciu di pennant bullish
Wedge
Hè custruitu dopu un cambiamentu di prezzu forte, mentre chì una figura chì s’assumiglia à un pennant hè furmatu, ma cù a diferenza chì u triangulu chì forma i fluttuazioni ùn hè micca cumpletamente furmatu. Stu elementu hà una pendenza in a direzzione opposta à a tendenza.
Cum’è l’altri figuri descritti sopra, questu pò esse ascendante è discendente. In u casu di una cunea crescente, hà una pendenza ascendente, ma stu tipu di figura mostra a continuazione di una tendenza discendente. E viciversa – se a cunea caduta hè inclinata, allora questu hè un signu chì u muvimentu ascendenti continuarà. Sicondu u metudu di u cummerciu, sta figura differisce secondu a so sottospecie cù quale avemu trattatu: ascendante o discendente.
Cummerciu in cunea in crescita.
Hè vale a pena principià u cummerciu dopu chì a linea più bassa di a cunea, chjamata ancu “Supportu”, hè rottu. Allora hè necessariu di espose a pusizione per a vendita. Pone u vostru stop loss sopra à “resistenza”. In questu casu, u prufittu deve esse più grande di a dimensione di a figura.
Cummerciu in una cunea caduta
Dopu chì u prezzu hà rottu a linea superiore, entremu in u mercatu. Avemu stabilitu un prufittu più grande di a dimensione di cunea è mette un stop loss sottu à a linea più bassa.
Triangulu
U triangulu s’assumiglia à fluttuazioni in zigzag in un contornu in forma di triangulu. In a maiò parte di i casi, hè furmatu à a fine di a tendenza principale. I trianguli sò diffirenti in u tipu di forma è a forza di signale.
Tipi sicondu a forma di a figura
In trianguli ascendenti, l’assi di simmetria hà una pendenza positiva. In trianguli discendente, l’assi di simmetria hà una pendenza negativa. Per i trianguli simmetrici, l’assi di simetria hè parallelu à l’assi di u tempu, vale à dì, ùn hà micca pendenza. Un triangulu simmetricu hè un forte indicatore di continuazione di tendenza.
Cumu cummerciu
U modu di cummerciu di u triangulu dipende da a tendenza prevalente. In l’eventu chì un triangulu ascendente apparisce nantu à una tendenza bearish, o un triangulu discendente nantu à un bullish, allura a tendenza averà forza bassa. Allora un triangulu ùn hè micca abbastanza per capisce chì a tendenza continuarà. E vice versa: un signalu forte si prisenta cun un triangulu ascendente nantu à una tendenza alcista è un scontu in una tendenza ribassata. I stessi mudelli sò cunnisciuti chì anu vistu in altri figuri:
- Se ci sò più di cinque ondate, u prezzu più prubabilmente risurrezzione più veloce dopu à u breakout.
- A prima si faci u breakout, u più forte a tendenza.
Inoltre, cum’è cù i figuri precedenti, hè megliu di cummerciu nantu à i trianguli solu quandu un scogliu di prezzu hè statu cunfirmatu.
rettangulu bullish
Un rectangulu bullish hè un mudellu di continuazione di tendenza chì hè furmatu à u mumentu quandu ci hè una pausa in u cambiamentu di prezzu durante un forte uptrend, è ancu oscillate per un tempu senza andà oltre e linee parallele – indicà u limitu di fluttuazioni. Dopu à quessa, a tendenza si move di novu. Hè in tali cundizioni chì hè furmatu un mudellu di continuità di tendenza, più cunnisciutu in u cummerciu cum’è “Rectangle Bullish”. Ci hè duie versioni di rectanguli – bullish è bearish, però, cum’è a maiò parte di l’altri figuri. Avemu da cunsiderà bullish in questu articulu, postu chì hè u segnu chì a tendenza attuale hè prubabile di cuntinuà. Fighjemu i metudi per identificà elli, è ancu i modi, strategie è tattiche chì sò megliu per cummerciu cù un mudellu di rectangulu bullish. Per via di a so forma simplice, hè assai faciule di truvà è identificà nantu à u graficu. Dicemu ciò chì pare : oscillazioni in forma di zigzag, delimitate da un contornu rettangulare chì cuntene duie linee rette opposte è parallele à l’assi di u tempu. Prima è dopu à u prezzu cunsulidatu in un intervallu in forma di rectangulu, hà fattu salti forti. A figura principia quandu u prezzu cumencia à fluttuà in u intervallu specificatu, è finisce quandu si rompe unu di i limiti – una di e linee.
Metudi di Trading per un Rectangle Bullish
Primu mètudu
Apertura di un trattu. Hè necessariu entre in u mercatu subitu dopu chì a cannila chjude sopra à u limitu superiore, a linea di resistenza. Questu hè, duvete postu una pusizione di compra se l’affare hè longu. Stop loss deve esse piazzatu ghjustu sottu à u livellu di supportu, chì hè indicatu da a linea più bassa nantu à u graficu. Avete bisognu di stabilisce u livellu di u prufittu cum’è seguitu: pigliate l’altezza di a figura è stabilisce u livellu di prufittu à a listessa distanza sopra à u livellu di resistenza (linea superiore).
Secondu mètudu
L’algoritmu di l’azzioni principia in u listessu modu cum’è in u primu metudu – prima deve aspittà finu à chì a cannila chjude à u livellu di resistenza, rompendu. Allora avete bisognu di apre un ordine di compra à u mumentu chì u prezzu fala à u livellu di resistenza è cumencia à crescenu di novu (in questu mumentu a linea di resistenza si trasforma in una linea di supportu per a nova figura rectangulu). Stop loss deve esse piazzatu pocu sottu à a linea di resistenza (nova).
Cumu stabilisce u livellu di prufittu
Cum’è in u primu metudu, hè necessariu di stabilisce u livellu di prufittu à a distanza di l’altitudine di figura sopra à u livellu di resistenza. Un rectangulu bullish hè un mudellu di continuazione di una tendenza uptrend, chì mostra ciò chì pò esse compru prufittuamente. Un cumerciu longu pò esse apertu dopu chì a linea di resistenza hè rotta (sicondu u primu metudu di cummerciu), o quandu u prezzu dopu à questu ancu sbocca da questu livellu, trasfurmendu in una nova linea di supportu (u secondu metudu di cummerciu nantu à u bullish). rectangulu) Stop loss deve esse piazzatu sottu à a linea di supportu più bassu (metudu di cummerciale 1), o sottu à a linea di resistenza superiore dopu chì oa diventa una nova linea di supportu (metudu di cummerciu di rectangulu bullish 2). U livellu di prufittu deve esse piazzatu à una distanza chì hè uguali à l’altezza di a figura, sopra à a linea di resistenza superiore. I mudelli di continuazione di tendenza in l’analisi tecniche, cumu truvà è cumu fà cummerciu: https://youtu.be/9p6ThSkgoBM
Cunclusioni
Ancu s’è a ricerca è u cumerciu sussegwente utilizendu i mudelli di sopra ùn hè micca una scienza esatta, ma appartene solu à l’area statistica di a matematica, chì dà solu previsioni apprussimative di i cambiamenti di prezzu, vale a pena praticà per identificà elli, postu chì. stu modu truverete mudelli assai più spessu, è Sapennu ciò chì significanu vi aiuterà à fà predizioni curretti è uttene u più valore da i cummerciu cù a più alta probabilità è u minimu risicu. Inoltre, sti figuri ponu serve micca solu cum’è signali di continuità di tendenza, ma ancu mostranu i miri di prezzu, chì hè ancu impurtante per un trader chì si avvicina à l’affari raziunale è pensativu. In ultimamente, l’usu di sti figuri, statisticamente porta più benefici.