Dentru è fora di i bars in u cummerciu – cumu leghje è cummerciu

Методы и инструменты анализа

Dentru è fora di i bars in u cummerciu – cumu leghje, decodificà. Una di e strategie più sèmplice in u mercatu hè u cummerciu di bar à l’internu è fora. Sò faciuli di truvà nantu à u graficu, u risicu hè chjaramente capitu, è i signali sò travagliati bè nantu à grandi timeframes. A barra interna è esterna hè unu di i mudelli di Price Action più populari. Una strategia di cummerciale pò esse custruita sia nantu à l’applicazione “pura” di a barra interna è esterna, è cù filtri. Puderanu ancu esse usatu cum’è un signalu supplementu in altre strategie.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu

Cosa hè una barra interna

Una barra interna hè un mudellu custituitu di dui candele, una di quali (signale) hè cumpletamente in u corpu di l’altru (mamma). Si trova in un mercatu di tendenza. in i movimenti laterali, canali, ponu finisce una longa tendenza.

L’apparizione di una barra internu duverebbe fà u trader tense, questu hè un signalu per una pussibile inversione o rinfurzà a tendenza.

Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu Ùn importa micca u culore di a mamma è signale candele. Sì unu di l’extrems di a cannila di signale coincide cù u bassu o altu di a barra di a mamma, è l’estremità opposta ùn va più di a barra di a mamma, questu serà ancu una barra interna. Se u candelabro di signale hè almenu un pip fora di u genitore, allora ùn serà più una barra interna. In certi casi, hè difficiule à capisce s’ellu a barra internu va fora di u prezzu di a candela mamma. Avete bisognu di spustà u mouse nantu à una candela o una barra, una finestra d’infurmazione apparirà cù dati nantu à i prezzi minimi, massimu, chjusi è apertura.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu A logica di u mudellu hè simplice – ci hè un forte muvimentu in a direzzione di a tendenza nantu à a candela mamma, si ncontra a resistenza è u muvimentu si ferma. Ùn ci hè micca muvimentu in a direzzione opposta, u mercatu si congela. U stop ùn pò esse micca una candela, ma parechje – una doppia o tripla barra interna.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu Ci hè inversione in i bars è a continuazione di tendenza. Se u prezzu di a barra interna hè menu di 50% di a candela mamma, questu hè un bar internu per una continuazione di a tendenza. L’inversione in i bars mostranu l’intenzione di andà in a direzzione opposta più chjaramente. Unu di i prossimi uni pochi di candele, l’inversione in a barra si rompe in a direzzione opposta à a direzzione di a candela mamma.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu

Cosa hè una barra esterna

Una barra fora hè una cannila chì copre cumplettamente u prezzu di a candela mamma. L’estremi di candele sò permessi di coincide.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu In tempi più chjuchi, a barra esterna hè un triangulu divergente. Di solitu questu hè un signalu di alta imprevisibilità di u mercatu, hè un signalu per riduce u risicu (se u trader hè in un trattu) o per esce da a pusizione.

Strategia di cummerciu di barra interna

Quandu si vede nantu à i tempi più bassi, i bars interni (in particulare 2 o 3 bars) parenu formazioni cunvergenti, spessu in un mudellu di triangulu. Quandu una barra interna apparisce nantu à grandi timeframes (ghjornu, settimana), hè cunsigliatu di passà à i periodi più bassi è monitorizà a rottura di u triangulu (ascendente o discendente).

Cummerciu di inversione

  1. Truvemu a barra interna, u so prezzu deve esse più di 50% di a candela mamma. Solu i bars in cima o in fondu di u muvimentu sò cunsiderati – circhemu una inversione.
  2. Un ordine di stop hè piazzatu ligeramente sottu à l’estremu in a direzzione opposta da a direzzione precedente.
  3. Dopu chì l’ordine hè attivatu, un stop hè postu daretu à l’estremu di a barra interna o a candela di scontru.

Cummerciu di bar interni (cuntinuazione)

  1. L’utilizatore hè in una pusizioni, vede una grande candela in a direzzione di l’affare.
  2. Identificà una barra interna.
  3. A gamma di prezzu di a barra interna deve esse menu di 50% di a candela mamma.
  4. U stop loss si move à u bassu di a barra interna (se simu longu).
  5. Un ordine longu in casu di scontru di l’estremu hè postu parechji pipi sopra à l’altu.

Se a tendenza cuntinueghja, u trader aumenta u so prufittu, è in casu di inversione, piglia u prufittu è si prepara à entre in una reversione. A barra interna hè una figura di incertezza, i participanti ùn sò micca sicuri di u muvimentu in più. U scontru di un extremum significa a determinazione di a direzzione, cusì quandu u scontru hè in a direzzione di u muvimentu, u prezzu accelera. Ma u scontru ùn hè micca sempre veru, ci sò falsi scontri, u prezzu cunsulida vicinu à a barra interna. U trader sempre sà esattamente induve mette un stop raghjone (dopu à u prezzu hè ghjuntu, mantene a pusizione perde u so significatu) è limita i perditi in casu d’una entrata errata.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu

Filtri

Un trader pò entre in una pusizione più cunfidenza s’ellu riceve cunferma supplementu. Cum’è un filtru per i bars interni pò esse:

  • linee di tendenza – hè bonu quandu a barra interna hè parti di qualchì altru mudellu in una direzzione data;
  • mediu muvimenti – un trader cunsidereghja cumerci longu solu s’è una barra internu hè furmatu;
  • oscillatori – MACD, stochastic, RSI – a barra interna hè cunsiderata solu in i zoni overbought è oversold;
  • divergenza è cunvergenza – in bars sò cunsiderate dopu l’apparizione di una divergenza trà l’indicatore è a lettura di u prezzu.

Strategia di cummerciu di barra fora

Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu Una barra esterna appare durante i periodi di volatilità aumentata. Se fighjate à timeframes più chjuchi (m5 finu à l’ora 1). Hè megliu per entre in u mercatu durante i periodi di volatilità bassa – pudete mette un picculu stop raghjone. Se una barra esterna si trova quandu u trader hè digià in una pusizioni, hè cunsigliatu di trasfurmà a stop loss à breakeven è aspittà chì a situazione si sviluppa.

Ùn hè cunsigliatu per entre in una nova pusizione quandu una barra esterna appare. Duranti tali periodi, u pede si rompe, hè assai difficiuli di mette una breve fermata.

Indicatore di barra interna

Un trader deve monitorà parechji indicatori à u stessu tempu. Per quessa, certi mudelli sò lasciati senza attenzione. Per facilità u compitu di truvà in bars, ci sò indicatori. U terminal Metatrader5 usa l’indicatore InsideBarSetup. L’algoritmu marca cù una marca rossa tutte e barre in un determinatu intervallu di tempu nantu à qualsiasi strumenti. InsideBarSetup ùn pò micca solu truvà in bars, ma ancu generà alerti. Pudete stabilisce u cummerciu automaticu nantu à a barra interna, u cunsigliu metterà l’ordine di stop specificatu per entre in a pusizione di scontru.

Funzionalità di u cummerciu nantu à i bars interni

Quandu u cummerciu in i bars, ci sò alcune caratteristiche chì duvete cunsiderà:

  • una barra internu hè un prucessu naturali di u mercatu chì rallenta, dopu chì ci hè un forte muvimentu;
  • per entre in pusizioni, u trader deve aspittà per a rottura di a gamma di a barra interna è a cunferma;
  • dentro bars pò esse sia inversione è mustrà a probabilità di cuntinuà di u muvimentu;
  • u mudellu hà una distanza di prezzu trà u parent and signal candles;
  • a figura riflette u periodu di cunsulidazione in u mercatu, rompendu a gamma, u trader pò capisce a direzzione futura di u muvimentu;
  • u culore di a mamma è signale candele ùn importa micca;
  • u segnu di u mudellu ùn dipende micca di u culore di e candele;
  • se a barra mamma hè 5 volte o più altu ch’è u signale unu, u mudellu hè cunsideratu invalidu. Hè assai prubabile chì ci sarà un rollback putente prestu, a probabilità di una entrata errata hè alta.

Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu

Raccomandazioni per u cummerciu in bars

  1. Hè preferibile di cummerciu di mudelli per a continuazione di a tendenza, anu un percentinu più altu di travaglià.
  2. Se a barra interna hè un doji o un pin bar, ùn deve esse cunsideratu per entra in u mercatu. Duvete ancu saltà in bars cù ombre assai longu. A candela mamma pò avè una cuda longa, ùn importa micca.
  3. Ùn travagliate micca durante a sessione asiatica, hè preferibile scambià a prima meza ora dopu l’apertura di l’Europa o durante a sessione americana.
  4. A barra interna deve esse chjuca – pudete mette una breve fermata, ùn ci hè micca una forte incertezza in u mercatu quandu i stops sò chjappi in tutte e direzzione.
  5. I segnali di a barra interna duveranu esse filtrati da altri metudi – media in muvimentu , oscillatori, livelli di supportu è resistenza, linee di tendenza.
  6. Duvete seguità à l’internu di e barre in grandi timeframes – almenu 4 ore, è entre in un picculu timeframe.
  7. Dentru bars ùn deve esse cunsideratu se u mercatu hè in una gamma. Ci deve esse una forte tendenza prima chì una barra interna appare.
  8. Apertura un ordine solu dopu à rompe un livellu impurtante di supportu è resistenza. Ùn avete micca cunsiderà l’internu di bars appesi in l’aria per u cummerciu. Deve avè un sustegnu – forze chì deve esse superatu. A candela mamma ùn pò micca avè supportu, ma a barra interna stessu deve esse à u livellu di resistenza o supportu.
  9. Pudete entre sia nantu à a rottura di a candela mamma, sia nantu à a rottura di a barra interna. In u primu casu, u trader hà da mette un grande stop, ma u cummerciu hè più cunfidendu. In questu casu, u stop loss serà attivatu menu spessu. Quale entrata di sceglie, u trader decide per ellu stessu, secondu l’appetite di risicu, l’esperienza è e dati da altri indicatori. I novi à u mercatu sò cunsigliati di sceglie u metudu di cummerciale più cunservatore. Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu
  10. Stop loss deve esse postu daretu à u livellu più vicinu daretu à l ‘estremu di a barra internu o a cannila mamma. In u primu casu, ci saranu più cumerci perditi, ma a perdita tutale serà menu. Ogni transazzione ùn pruvucarà micca dannu significativu à u depositu.
  11. Hè ricumandemu per entre in una volatilità bassa o durante una tendenza forte.
  12. Cum’è un prufittu, pudete aduprà:
    1. livellu di resistenza più vicinu;
    2. rapportu risicu-à-prufittu – hè cunsigliatu di fà una presa micca menu di 3 tappe;
    3. stop fixed – u numeru mediu di punti di u tempu di cummerciale per l’ultimi candele 10-20, pò esse determinatu da l’indicatore ATR;
    4. usendu i livelli di Fibonacci , a griglia hè superposta nantu à u primu impulsu, è cum’è mira – i livelli di 161% è 261%;
    5. trailing stop – a fissazione si faci se u mercatu torna da l’altu da un certu numaru di punti.

https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/fibonacci-channel.htm Cumu leghje bars, analisi bar-by-bar in u cummerciu: https://youtu.be/_sCq053iAbA I principianti sò incuraghjiti à mette u prufittu à u prossimu livellu.

Vantaghji è svantaghji di u cummerciu in bar

Inside bar trading hà i seguenti vantaghji è svantaghji. Vantaggi:

  • u cummerciu nantu à i charts di ogni ghjornu è settimanale pigghia un pocu di tempu, ci hè u tempu per piglià una decisione;
  • ci hè un locu per una tappa raghjone – u risicu hè limitatu è cumprendi, è u prufittu pò esse impressiunanti;
  • s’è a barra internu sfondate contru à una pusizioni aperta, questu hè un grande postu per piglià prufitti;
  • hè pussibule di fà un cumerciu d’inversione à a cima di u mercatu o aduprà a strategia piramidale quandu u cummerciu cù a tendenza.

I difetti:

  • u mudellu di inversione spessu hà un risicu altu (long stop), u cummerciu finisci cù una perdita;
  • in certi casi, hè difficiule di determinà un falsu sfondate di una barra interna, questu hè bisognu di sperienza.

A barra internu, inseme cù altri mudelli Price Action – pin bar, miraboso, linee di tendenza è indicatori tecnichi hè un putente strumentu cummerciale. Quandu u cummerciu in bars nantu à un graficu di ogni ghjornu è raffinendu l’entrata in m5-m15, un trader pò fà cumerci cù una proporzione di 1 à 5 o 1 à 10 o più. Hè impurtante interpretà currettamente a barra interna è filtrà i signali falsi.
Dentru è fora di i bars in u cummerciu - cumu leghje è cummerciu A barra interna hè solu à u primu sguardu una figura simplice per interpretà. Ben eseguitu in bars ùn si prisentanu assai spessu nantu à u graficu, cusì ùn cercate micca induve ùn esistenu micca. Se ùn ci hè micca cunfidenza, allora hè megliu ùn entre in u mercatu. Hè ricumandemu di marcà a direzzione di a barra interna, perchè qualchì volta suggerisce a direzzione di u prezzu. Hè megliu per entre in a tendenza, ancu s’ellu ci sò casi quandu a barra interna dà nascita à una nova tendenza. Vede u rapportu di u prezzu di a candela mamma è a barra interna. Se a candela mamma hè grande, hè cunsigliatu di circà i cumercii di inversione. Ùn cercate micca signali in i lati. Ci deve esse un muvimentu direzzione prima chì u mudellu appare. Quandu u cummerciu intraday, duvete cummerciu in a sessione americana. Ùn deve micca cummerciu se a barra interna hà ombre longu – doji o pinbar.

info
Rate author
Add a comment