Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Программирование

L’articulu discuterà cumu diventà un programatore da zero in diverse età. Dice quali qualità deve avè un specialista in questu campu, ciò chì deve esse fattu per diventà unu.
Si tratta di l’educazione è a capacità di travaglià senza ellu. I materiali chì deve esse ammaistrati sò descritti. Ci conta l’età à quale hè megliu per cumincià à amparà una professione, cumu è induve truvà un travagliu cum’è programatore, è assai di più. A prugrammazione hè una attività assai interessante è dumandata in u nostru tempu. Una persona chì decide di tuffà in questu deve esse nantu à u “tu” cù tecnulugia è ùn avè micca paura di difficultà. Amparate sta professione ùn hè micca faciule è longu, ma cù u desideriu, pudete ottene assai in pocu tempu.

Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
Salarii in u campu di l’IT[/ caption]

Contents
  1. Quale hè un programatore è chì face?
  2. Vantaghji è svantaghji di a professione
  3. Perchè diventà un programatore
  4. Quale hè adattatu per sta professione
  5. Chì qualità deve avè un programatore?
  6. Cumu diventà un programatore da zero – cuminciate avà!
  7. Direzzione populari in u campu di u sviluppu
  8. Induve uttene una educazione di programatore è ciò chì ci vole à diventà un sviluppatore – qualità persunale, finanzii è opportunità
  9. Chì sughjetti avete bisognu à piglià à l’admission per diventà un programatore
  10. Hè pussibule diventà un programatore senza educazione
  11. Corsi di prugrammazione – amparà da zero in casa
  12. Studiu guidatu da mentor
  13. Studiu indipendente di u materiale
  14. Strumenti didattici per u maestru di a professione di un programatore da 10 à 20 anni è per i sviluppatori più vechji
  15. 2 manere di specializà cum’è sviluppatore web – front end VS back end
  16. Differenze chjave
  17. Duveri tipici
  18. Vogliu diventà un sviluppatore – chì deve sceglie?
  19. Chì lingua di prugrammazione deve sceglie un sviluppatore principiante in 2022?
  20. Scratch
  21. 1C
  22. JavaScript
  23. Python
  24. Ciò chì un futuru sviluppatore hà bisognu à amparà
  25. Pràtica regulare
  26. Induve travaglianu i programatori
  27. Cumu cercà un travagliu
  28. Funzioni di l’entrevista
  29. Stage per un programatore
  30. Chì sò e sfide affrontate da i sviluppatori principianti?
  31. Cumu evità difficultà in u travagliu di un programatore
  32. À chì età hè megliu per amparà a prugrammazione – hè pussibule diventà un sviluppatore 20-30-40-50 anni?
  33. Quantu tempu ci vole à diventà un programatore
  34. Cumu diventà un prufessiunale ricercatu in questu campu
  35. Cunsiglii per i principianti da famosi programatori

Quale hè un programatore è chì face?

Un programatore hè un specialista chì travaglia nantu à a creazione di codice per u prugramma di qualsiasi tecnica o gadget. Per fà questu, usa una di e lingue di prugrammazione, custituita da parechji caratteri è parolle. In quale lingua per creà u codice, u sviluppatore sceglie. Dipende da a so cunniscenza è u tipu di compitu chì hà da fà. Un bon specialista deve capisce almenu 3-5 lingue.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena U programatore ùn hè micca sempre interagisce cù l’urdinatore. Pò furmulà un codice ancu nantu à una foglia di carta simplice. Hà bisognu di un PC per verificà a so azzione durante a debugging successiva. I principianti spessu cunfundenu un programatore cù un specialistu IT. U sicondu pò avè circa 50 spicializazioni diffirenti (amministratore di u sistema, specialista di usabilità, specialista di SEO, è altri). Ma pudete diventà un bonu specialista in l’informatica solu per amparà i principii di prugrammazione. I sviluppatori sò spartuti in 3 tippi principali:

  1. Applied : crea applicazioni di ghjocu, prugrammi di l’uffiziu, etc.
  2. Sistema : scrive OS.
  3. Programatori Web : travaglià nantu à a creazione di siti web.

Vantaghji è svantaghji di a professione

I candidati muderni sò assai interessati à una tale professione. Infatti, oghje i ghjovani amparanu facilmente e tecnulugia di l’informatica è sò ben versati in ogni tecnica. A prugrammazione hè un travagliu veramente eccitante chì guida intensamente u prugressu. Ma in questa zona ci sò i più è minus.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Aspetti pusitivi di a professione:

  1. Bon salariu . Un specialistu qualificatu è espertu guadagna una media di 80-100 mila rubli. Per i medii, u salariu pò ghjunghje sin’à 150-200 k.
  2. Assai impieghi.  I programatori sò abbastanza dumandati oghje, perchè ci hè un prucessu glubale di digitalizazione in tuttu u mondu.
  3. Volu creativo . Un sviluppatore pò dimustrà a so imaginazione, pruvà diversi codici è modi di risolve un prublema, pruvà a so efficacità, creà qualcosa di novu.
  4. Possibilità di travaglià remotamente . Questa hè una attività chì pò esse fatta in ogni mumentu è in ogni locu, a cosa principal hè chì u prugettu sia finitu à tempu.
  5. A crescita di carriera in ogni paese . Tutti i paesi prugressivi sò assai bisognu di specialisti intelligenti.

[caption id="attachment_7679" align="aligncenter" width="811"]
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena A strada di un sviluppatore hè difficiule è spinosa

Aspetti negativi di a professione:

  1. travagliu sedentariu . Un programatore pò travaglià tuttu u ghjornu in una pusizioni in l’urdinatore. Questu causa prublemi cù u sistema musculoskeletal è a visione.
  2. Prucessu di apprendimentu cuntinuu . L’innuvazione ùn si ferma micca. Novi sviluppi appariscenu ogni ghjornu, i programatori anu da esse cuscenti di tuttu ciò chì tocca à a so professione.

Perchè diventà un programatore

Ogni persona chì pensa à stu travagliu deve vede in ellu stessu. Eppo supponi ch’ellu era bonu in scienze esatte à a scola, pò sceglie una professione adiacente induve pò esse megliu dimustrà e so capacità. Per esempiu, esse un matematicu, o studià l’informatica, etc. Se una persona hè in u stadiu di selezzione, deve cuncentrazione nantu à una sola pregunta: “Vogliu diventà un programatore, o mi piace un’altra industria simili induve possu diventà un bonu specialista?” Quandu sta zona attrae, ùn ci hè spaziu per dubbitu.

Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
Dubbi di futuri programatori falluti

Quale hè adattatu per sta professione

A prugrammazione hè più piacevule à e persone chì anu interessatu à e tecnulugia muderne. Hanu ancu bisognu di sapè tecnicamente (ma ci sò eccezzioni). Hè necessariu di sviluppà a logica, a perseveranza, u pensamentu astrattu, per studià a nova infurmazione nantu à e tecnulugia.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Chì qualità deve avè un programatore?

I sviluppatori interagiscenu regularmente cù una larga gamma di persone. Una cumpagnia di programatori serà sempre felice di avè un impiigatu onestu, sociable è apertu. Un tali cumpagnu hè più dispostu à accunsente à aiutà è à scuntrà a mità di strada. Un bon programatore deve avè queste qualità:

  • Puderete priurità currettamente, scegliendu un travagliu più promettente è calculà u tempu per a so implementazione;
  • Siate pronti à travaglià in una squadra (hè più difficiule per l’introverti);
  • U travagliu currettamente cù i travaglii, rende più efficaci è sparghje in parechje parte; Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
  • Concentrate nantu à un scopu specificu, ùn esse micca distractatu da trifles (altrimenti pudete persu in u codice);
  • Ùn esse timida per dumandà è clarificà i punti sottili – da i culleghi, un cliente, un specialista familiar;
  • Sviluppate sempre in u vostru campu è praticate quant’è pussibule;
  • Ammette i sbagli, pruvate à agisce in diverse direzzione, ottene risultati.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
I vostri punti di forza persunali ponu esse mostrati in un diagramma simili

Cumu diventà un programatore da zero – cuminciate avà!

A prima cosa chì ogni seconda persona chì decide di pruvà sè stessu in questa industria hè di dumandà sè stessu: “Cumu diventà un programatore da zero?” Hè impurtante di decide quale specializazione di u sviluppatore li cunvene megliu. Hè dipende di ciò chì ellu voli fà: creà siti web, scrive codici per i ghjoculi, è cusì. Allora avete bisognu di sceglie una lingua di prugrammazione, amparà è pruvate à ammaistrà a professione in pratica.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Direzzione populari in u campu di u sviluppu

I spazii più populari di prugrammazione oghje sò:

  1. Creazione di prugrammi di cummerciale . Ogni impresa hà bisognu di l’automatizazione. In questa industria, i prugrammi di a cumpagnia 1C sò più spessu usati.
  2. Sviluppu Web . U tipu di compitu dipende da i bisogni di u cliente. Pò esse un servitore di a cumpagnia, un situ web di a tenda in linea, un blog di una persona famosa. Principalmente PHP, JavaScript è Python sò usati.
  3. Creazione di applicazioni mobili . Se un specialista sà cumu sviluppà prugrammi per smartphones, pò truvà facilmente un travagliu ben pagatu. Puderà ancu scrive codice per l’applicazioni di l’autore è pubblicà in GooglePlay o AppStor.

A propositu, unu di i migliori
tutoriali JavaScript , in Russu.

Induve uttene una educazione di programatore è ciò chì ci vole à diventà un sviluppatore – qualità persunale, finanzii è opportunità

In a Federazione Russa ci sò parechje università è scole tecniche chì furmà programatori qualificati. Istituti è università di Mosca:

  • Università Statale di Mosca . Costu: 220 mila rubles / annu. Terminu: 4-6 anni https://sev.msu.ru/kafedra-programmirovaniya/.
    Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
    Dipartimentu di Programmazione di l’Università Statale di Mosca
  • Università Politecnica di Mosca . Costu: 89 mila rubles / annu. Terminu 4-6 anni.
  • Istitutu di Fisica è Tecnulugia di Mosca . Costu: 250 mila rubles / annu. Terminu: 4-6 anni.

Scole tecniche è culleghji di a capitale:

  • Capital Business College . Costu: 93 mila rubles / annu. Durata: 2 anni è 9 mesi.
  • College MGUPI . U costu hè 90 mila rubles / annu. Durata: 2 anni è 6 mesi.
  • Scola tecnicu di fabbricazione di strumenti di Mosca . Custa 99 mila rubles / annu Terminu: 2 anni è 10 mesi.

Chì sughjetti avete bisognu à piglià à l’admission per diventà un programatore

Per studià cum’è programatore, un candidatu deve passà esami in russo, matematica, fisica è informatica. Trà l’ultimi dui disciplini, avete bisognu di fà una scelta, secondu a futura specializazione. Sugettu supplementu – inglese. Ma in certi istituzioni educative, un tali esame ùn hè micca necessariu.

Hè pussibule diventà un programatore senza educazione

Per diventà un sviluppatore, ùn hè micca necessariu avè un diploma di educazione. In ogni casu, senza ellu, serà difficiule per un specialista principiante per ottene un bonu travagliu. In più, vi tuccherà à studià dura in ogni modu. Avete da preparà per e difficultà, diventà una persona più resistente è disciplinata. A cosa principal hè di avè u desideriu è a prontezza per u travagliu fruttu nantu à sè stessu.

Corsi di prugrammazione – amparà da zero in casa

Oghje ci sò assai, sia in cundizioni reali sia in a reta. I corsi ùn sò micca spessu gratuiti, ma l’urganizatori puderanu offre à u studiente un prugramma di furmazione efficace. Questu permetterà di preparà per a prugrammazione in pocu tempu. Spessu tali attività sò realizati in cullettivu. I corsi sò fantastichi per aiutà vi urganizà è fucalizza nantu à un scopu specificu. Ci sarà un studiu di materiale teoricu, chì i putenziali sviluppatori mettenu subitu in pratica, sottu a guida di un maestru. Un certu compitu hè attribuitu à a casa, dopu à compie chì, una persona hà da pudè dumandà una quistione à u curatore. Ricumandemu i seguenti corsi per i principianti chì volenu ammaistrà a professione:
HTML Academy .
codecademy .
Atelier Yandex “Fundamenti di PHP nantu à i principii di codice”
.
freecodecamp .
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Studiu guidatu da mentor

Stu tipu di furmazione hè bonu perchè pudete firmà per un settore di lezioni individuali cù un tutore. Questu hè ancu bisognu di investimenti finanziarii, ma u risultatu serà assai più efficace. Dopu tuttu, u mentor hà da trattà cun un studiente, dedicà più tempu à ellu. Questu significa chì u prucessu di apprendimentu anderà ancu più veloce. Questa attività hè cumuna sia in Internet sia in a vita reale. U tutore crea un prugramma individuale per ogni sala, basatu nantu à i so punti di forza è debule. Un mentore pò firmà per un principiante, o un programatore cù sperienza chì vole migliurà a so cunniscenza.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Studiu indipendente di u materiale

Ci hè una terza opzione per a furmazione – nantu à u vostru propiu. Hè ancu u più ecunomicu è più longu. Ma una persona deve creà un prugramma stessu, preparà materiale educativu è sintonizza è preparanu per una cunniscenza sistematica in profonda di u mondu di prugrammazione. Prima vi tocca à sceglie una lingua. Tutti ponu esse amparati senza u sustegnu di un maestru. Ci sò parechji video è articuli diffirenti in Internet chì aiutanu à u futuru sviluppatore.

Strumenti didattici per u maestru di a professione di un programatore da 10 à 20 anni è per i sviluppatori più vechji

Avete bisognu à amparà solu da i boni libri. Hè necessariu di utilizà l’enciclopedia in fisica è matematica. Per i zitelli, pudete piglià indennità per i zitelli cum’è Avanta +.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena I dui sugetti formanu a fundazione nantu à quale sarà custruitu tuttu u studiu. Vale ancu a pena cumprà una literatura di prugrammazione simplice. “Python per i zitelli” di Jason Briggs farà.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Per cuntinuà, pudete aduprà u libru “Python: Great Programming in Minecraft” di Andrey Koryagin. U manuale hà una cunnessione cù a matematica, hà infurmazione impurtante nantu à coordenate 3D, funzioni è più. Utile in u studiu di a robotica.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Per sviluppà e cumpetenze in a prugrammazione o in a meccanica, hè cunsigliatu di attentu à “Esperimenti fisici è esperimenti cù Lego” – Koryagin A.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Per i sviluppatori più ghjovani chì sò solu à amparà i principii, hè cunsigliatu di familiarizàvi cù a Robotica Educativa Lego WeDo. Un librettu hè inclusu cù u libru.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Dopu avè maestru di materiale faciule, pudete passà à più cumplessu, in C ++. Per esempiu, un manuale per i studienti di Herbert Schildt hè adattatu.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Hè ricumandemu ancu di attentu micca à u libru in Delphi da Nikita Kultin:
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Per pudè sviluppà codici per i ghjoculi, vale a pena travaglià cù C # basatu in Unità, da J. Manning.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Un programatore hà bisognu di sapè a matematica: https://youtu.be/_2beqwXS9Os

2 manere di specializà cum’è sviluppatore web – front end VS back end

I programatori chì creanu u situ sò spartuti in 2 “fronti” principali: “frontend” è “backend”. I specialisti chì decidenu di cunnette u so avvene cù u sviluppu web devenu decide quale tipu di sta attività preferanu. Questu ùn significa micca chì una persona ùn pò micca travaglià in u backend è u frontend à u stessu tempu. Dopu tuttu, avete sempre bisognu di principià in un locu, è cù l’esperienza pudete cumminà sti camini. Per sceglie una specializazione, duvete familiarizà cù e caratteristiche è e specificità di i dui.

Differenze chjave

U specialista di front-end hè rispunsevule per u latu di u situ chì hè accessibile è visibile à u visitore. Sviluppa un layout di designu, crea funziunalità chì serà còmode d’utilizà. U programatore di stu prufilu prova di fà u situ corre bè è micca distorte a visuale nantu à i dispositi è i navigatori. Per travaglià in u frontend, un programatore principiante deve amparà i principii, vale à dì: HTML, CSS, SASS, JavaScript. L’attività di un sviluppatore back-end hè l’altra parte di a stessa munita. Hè rispunsevuli di creà tecnulugia chì ùn sò micca visibili per l’utilizatore. Simply put, u specialista face tutti quelli tabulazioni, buttoni è altri elementi funziunali à travaglià. Un principiante in u campu di u backend deve ancu avè una certa cunniscenza: amparà 1 o parechje lingue di prugrammazione, puderà utilizà un sistema di cuntrollu di versione, capisce a basa di dati è esse familiarizatu cù JSON: API.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena frontend-i-backend[/caption]

Duveri tipici

Frontend sò impegnati in:

  1. Creendu interfacce è layout, u fronte pò sviluppà una risorsa per una tenda in linea. A lista di i so compiti include a produzzione di newsletters.
  2. Sviluppu SPA. Se u bancu dumanda à fà una applicazione, allora cuntene grafici è diagrammi, funzioni di seguimentu di risparmiu, una calculatrice, dati di valuta è più.

Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena U backend travaglia nantu à:

  1. Creazione di CRUD. Quandu un utilizatore si registra in u servitore è u so contu hè creatu, u back deve scrive un codice persunale. Cù ellu, pudete salvà ogni cambiamentu, sguassà u prufilu o restaurà.
  2. Trattamentu di l’infurmazioni chì u fronte hà travagliatu. Sta dati deve esse almacenatu è strutturatu. U specialistu tratta di a distribuzione di l’infurmazioni in a basa di dati, gestisce cache, etc. Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
  3. Ricerca di diverse documentazioni. Deve cuncepisce l’applicazione currettamente. Per esempiu, se di colpu qualcosa va male in un certu stadiu, questu ùn deve micca affettà tuttu l’algoritmu.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
backend-developer-roadmap-2022

Vogliu diventà un sviluppatore – chì deve sceglie?

Frontend hè adattatu per quelli chì:

  • vole principià à travaglià è guadagnà soldi in u campu di l’IT in pocu tempu;
  • piace à travaglià cù a visuale di u situ, utilizendu un approcciu creativo;
  • ùn pò durà assai prima di vede u fruttu di i so sforzi.

U backend hè a megliu opzione per e persone:

  • cù una mente tecnica;
  • chì ùn piace micca fà layout;
  • chì volenu cullà a scala di a carriera è cresce à a pusizione di capu.

Chì lingua di prugrammazione deve sceglie un sviluppatore principiante in 2022?

Prima vi tocca à sceglie unu di i linguaggi di prugrammazione più sèmplice. Ancu per quelli chì diventeranu guru in u so campu, ùn hè micca cunsigliatu di principià per amparà lingue cumplesse cum’è C ++. Per a maiò parte di i principianti, questu serà un compitu eccessiva è si romperanu, perdendu ogni interessu in a prugrammazione. Quale lingua di prugrammazione per sceglie in 2022:

Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
Valutazione attuale di tiobe – i 10 principali linguaggi di prugrammazione populari
Vale a pena principià cù questi:

Scratch

Scratch hè unu di i più faciuli à amparà. Cù u so aiutu, i zitelli sò intrudutti à a prugrammazione. Ùn hè micca necessariu di memorizà è scrive codici in una prima fase. Tutti i custruzzioni di lingua pò esse trascinati cù u mouse. Quì pudete programà carte d’animazione, ghjochi, filmi, presentazioni. Comu esempiu, quì hè un video nantu à cumu creà un ghjocu di mindfulness simplice: https://youtu.be/yUWl37QKLzw

1C

1C – prugrammazione in russo, chì simplificà assai u travagliu. U prughjettu hè pensatu per automatizà u travagliu ecunomicu è urganisazione di ogni impresa. I principianti chì pensanu à ammaistrà u prugramma 1C sò cunsigliati di fighjà u video, chì detalla punti interessanti è fatti in travaglià cun ellu: https://youtu.be/MN9cam6yWKw

JavaScript

Un principiante hà da piglià uni pochi d’ore per amparà i principii è scrive u codice per una animazione, una applicazione mobile ligera, o un ghjocu simplice. In modu, l’utilizatore hà da pudè pruvà in ogni navigatore. Pruvemu di creà un ghjocu elementariu: https://youtu.be/Av53VJI-UiE

Python

Python – pudete leghje u codice senza assai sforzu, soprattuttu se cunnosci i principii di HTML. U prugettu hè statu creatu per facilità l’attività di u sviluppatore. Utilizendu sta lingua, pudete fà u ghjocu Snake, creà un assistente vocale persunale o un bot Telegram, è assai di più. Ci hè parechje idee per i principianti chì stu video deve inspirà: https://youtu.be/VRYxdyWJ3_U PHP – grazia à sta lingua, puderà preparà bè per a prugrammazione web. Hè bè adattatu per creà script di cunsola, siti web è applicazioni, da fàciule à super-complexe. Hè suggeritu di fighjà un brevi video nantu à cumu creà un duminiu è una struttura per una tenda in linea: https://youtu.be/FxrWRHCMOT8 Linguaggi di prugrammazione populari per 2022: Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Ciò chì un futuru sviluppatore hà bisognu à amparà

In più di a lingua di prugrammazione, hè impurtante cunnosce bè:

  • matematica;
  • statistiche;
  • lingua inglese;
  • logica
  • fisica;
  • informatica.

Pràtica regulare

Hè necessariu di programà qualcosa ogni ghjornu, cuminciendu cù sviluppi faciuli è cuntinuendu cù più cumplessi. À u principiu, un sviluppatore principiante scrive codici francamente cattivi. Quandu ellu principia à capisce questu, prova à migliurà u prugramma. Questu significa chì ellu cullà una tacca. Questu succede ogni volta, è tuttu u tempu chì u programatore prova di migliurà e so creazioni. Se ùn praticate micca, tutta a tiurìa serà eventualmente scurdata.

Induve travaglianu i programatori

I sviluppatori sò necessarii induve ci sò applicazioni, prugrammi, travaglià cù e plataforme in linea. U travagliu in l’uffizii ordinali o in casa, se l’autorità ùn importa micca. In a Federazione Russa, una tendenza di migrazione di i programatori à travaglià à l’esteru hè diventata noteu. In certi paesi, u salariu di un specialista d’altu livellu supera u lucale per circa 2-3 volte.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Cumu cercà un travagliu

Malgradu a pupularità, un pagamentu abbastanza altu è una grande carenza di staff, micca tutte e cumpagnie sò in furia per mette in cuntattu cù i programatori novi. Dopu tuttu, a maiò parte di i patroni anu bisognu di prufessiunali chì ùn anu micca bisognu di esse insignatu nunda. Ma ùn pudete micca rinunzià. Duvete chjamà annunzii, andate à a ricezione di l’imprese, offrendu i so servizii. Ma prima avete bisognu di preparà:

  1. Scrivite un curriculum vitae . Ogni urganizazione chì si rispettu richiederà stu documentu da un impiigatu potenziale. Duverebbe cuntene: infurmazione nantu à l’educazione è l’esperienza di travagliu (s’ellu ci hè), una descrizzione di cumpetenze è qualità, cuntatti persunali, cunniscenze di lingue è tuttu ciò chì pò esse utile.
  2. Aghjunghjite u diploma . Cù una educazione, i patroni sò più disposti à piglià programatori per un postu.
  3. Documentu di sperienza di travagliu . Hà ancu grandi chances. Pudete piglià da un travagliu precedente.
  4. Preparate un portfolio . Serà più faciule per determinà u livellu di prufessionalità di un candidatu per un vacante. Eichar hà da pudè vede u travagliu è capisce s’ellu una persona pò affruntà tali compiti.

Funzioni di l’entrevista

Nisun travagliu ùn vale a pena a paura è preoccupazioni. Dunque, quandu andate à una entrevista, ùn avete micca bisognu di preoccupari. Hè megliu di pruvà à tirà inseme è mette in modu chì ùn hè micca u futuru patronu chì impiegà un specialista, ma ellu stessu decide s’ellu hà bisognu di una tale pusizione. Duvete parlà di i vostri punti di forza.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena L’entrevista ùn hè micca un esame, ma l’uppurtunità di presentà bè. Hè necessariu dumandà à un capu potenziale nantu à e cundizioni di travagliu, e prospettive di crescita di l’impresa, opportunità di carriera, etc. Allora vi vede una persona sicura di sè davanti à ellu. È tutte e imprese anu bisognu di tali impiegati.

Stage per un programatore

Quandu u sviluppatore hè statu pigliatu in un periodu di prova, questu ùn hè micca un mutivu per preoccupassi chì à a fine di questu, u capu ricusarà di cooperà. À u cuntrariu, avete bisognu di dimustrà e vostre cumpetenze da u megliu latu è cuntinuà à amparà cose novi. In a maiò parte di i casi, un stage hè una formalità, un tempu chì duvete aspittà prima di dumandà ufficialmente un travagliu.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena

Chì sò e sfide affrontate da i sviluppatori principianti?

L’attività di u sviluppatore hè interessante è inusual. Ma, cum’è in ogni prufessione, ci sò ancu “trampi” quì. Hè prupostu di familiarizàvi cù e difficultà cumuni chì aspettanu i principianti:

  1. U travagliu cù u codice di qualcunu altru . I specialisti ùn scrivenu micca sempre i so prugrammi da zero. Calchì volta anu da trattà cù a finalizazione di u sistema di un altru programatore. Ogni impiigatu hà u so propiu livellu di cunniscenza è cumpetenze. A difficultà si trova in u fattu chì qualchì volta u codice pò esse compilatu da un sviluppatore più avanzatu, o menu alfabetizatu. In ogni casu, capisce a creazione di una altra persona ùn hè micca faciule, soprattuttu per i principianti. Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
  2. U travagliu in sistemi grandi è cumplessi . Ideale, tutti i sistemi cuntenuti in i sistemi di software duveranu esse separati è esse capaci di scambià missaghji cù l’altri. In realtà, questu ùn succede micca. I cumplessi sò custituiti da parechje milla linee di codice. Per capiscenu, assai programatori decifranu ciò chì hè statu scrittu per parechji mesi.

Cumu evità difficultà in u travagliu di un programatore

U sviluppu di qualcunu altru hè chjamatu Legacy-code. Per untangle cun successu, hè cunsigliatu di isolà completamente da ellu. Hè megliu per creà u vostru propiu subsistema è scrive u codice sè stessu, cuntrollà periodicamente u vostru travagliu cù l’altri. Allora ci sarà menu cunfusione è puderà affruntà rapidamente i sbagli di un cullega.

À chì età hè megliu per amparà a prugrammazione – hè pussibule diventà un sviluppatore 20-30-40-50 anni?

Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Ùn ci sò micca restrizioni di età chjaru. Ma hè cunsigliatu di principià à studià à l’età di 12-13. Questu hè u tempu quandu u zitellu ùn hè micca assai sopra à e lezioni è hè digià più diligente. Hè vale a pena amparà qualcosa di faciule prima – cuncepisce una tartaruga, o cumincianu à fà diagrammi di flussu in Scratch. Studiu cumplessu è prufonda pò principià dopu, da circa 15-20 anni (cù furmazione regulare). Cum’è adulti, ùn hè mai troppu tardi per amparà. Se ci hè motivazione è zelo, pudete fà a prugrammazione in a ritirata. A cosa principal hè di truvà un bonu materiale di apprendimentu è praticà constantemente. Quelli codici chì saranu ottenuti sò megliu inseriti in a cartera. Questu serà un grande plus in u futuru. Hè l’età cusì impurtante in IT, hè necessariu di leghje libri, chì fà per i studienti – Intervista cù A. Byndyu: https://youtu.be/jI-cZRFpbkk

Quantu tempu ci vole à diventà un programatore

A quistione hè puramente individuale. In ogni casu, u prucessu duverà parechji anni. In u megliu casu, serà pussibule di ammaistrà u prugramma necessariu in 3-4 anni. Ma avete da mette in assai sforzu. A maiò parte di i programatori digià avanzati piglianu circa 8-10 anni per ammaistrà bè sta prufessione cumplessa.

Cumu diventà un prufessiunale ricercatu in questu campu

Un programatore hè un travagliu prestigiosu. Avà hè più faciule per ammaistrà tutte e cumpetenze necessarie chì, per esempiu, 5-7 anni fà. Tutti i materiali è i corsi sò in u duminiu publicu. Per diventà un bonu sviluppatore, avete bisognu:

  • studià a nova infurmazione nantu à i sviluppi;
  • sviluppà regularmente e so cumpetenze;
  • scambià sperienza cù altri programatori;
  • strive to work with the best developers so that there is a chance to grow professionally.

Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Ci sò persone chì preferiscenu perde per anni in un mistieru micca amatu, invece di rinunzià una volta una vita cusì è di fà ciò chì amanu. Ùn àbbia paura di sperimentà è pruvate in diverse zone. Se ti piace a prugrammazione, allora hè megliu sviluppà stu hobby finu à chì principia à generà ingressu. Cumu diventà un programatore da zero in 187 ghjorni, storia vera – video educativu: https://youtu.be/PyVT8G1QEg0

Cunsiglii per i principianti da famosi programatori

Da quale amparà, se micca da i maestri di u so mistieru ? Solu i prufessiunali cù parechji anni di sperienza ponu dì à i dilettanti è i programatori principianti ciò chì hè impurtante di cunsiderà mentre studia è travaglia cum’è sviluppatore. Ciò chì deve esse attentu è ciò chì ùn deve micca fà. Hè prupostu di cunsiderà cunsiglii 5 da programatori famosi chì anu fattu una grande cuntribuzione à u sviluppu di sta zona.
Brendan Eich hè u creatore di JavaScript. In una di e so interviste, urge à i culleghi per ùn aspittà micca nantu à i sbagli, ma assicuratevi di attentu à elli è pruvate à capisce ciò chì hè u mutivu. Hè ancu dà cunsiglii nantu à l’usu di una di e lingue di prugrammazione:
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena È cusì
James Goslingspiega l’impurtanza di pudè fà a scelta bona. U programatore dice chì si dispiace u tempu persu quandu hà persu in u travagliu viotu o improduttivu. Avete bisognu di priorità currettamente.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Scrivite codice per un prugramma particulare hè un passu incredibilmente seriu. Parechji sviluppatori dirigenu i so sforzi versu un risultatu longu, perchè a so creazione hà da travaglià per almenu circa 10 anni. Certi codici diventanu ancu un supportu ausiliariu per un gran numaru di sviluppatori. John Carmack hà spartutu questu in a so entrevista
.
Joel Goldberg Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena
crede chì ùn importa micca quantu l’idea hè brillanti, deve esse u più simplice pussibule. Sè pussibule, u programatore ricumanda di simplificà u schema di sviluppu. Dopu tuttu, hè prubabile chì qualcunu altru specialista vulete usà (o ellu hà da fà), ma ùn puderà capisce u codice.
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena È infine, i cunsiglii principali di
Linus Torvalds :
Cumu diventà un programatore da zero: struzzioni, corsi, quandu principià è vale a pena Ùn importa micca ciò chì una persona faci, o quale hè u so salariu. Hè improbabile di pudè riesce in un travagliu micca amatu. È s’ellu succede, ùn serà micca capaci di gode di e so vittorie in tuttu. A maiò parte di i sviluppatori famosi anu ottenutu tali altezze in a so industria perchè anu sempre cunsideratu a prugrammazione una parte di a so vita.

info
Rate author
Add a comment