Per creà un sistema di cummerciale efficace, hè necessariu di determinà cù una probabilità alta u mumentu chì hè più favurevule per entra in un cummerciu. Per questu scopu, si aduprate simultaneamente duie cundizioni:
- Una tendenza hè stata determinata, in cunfurmità cù quale u prezzu hè cambiatu avà.
- Una situazione si sviluppa in quale hè pussibule entre in un cummerciu in a direzzione di a tendenza cù una piccula stop è un bonu prufittu potenziale.
Unu di i modi tradiziunali di determinà a tendenza hè di utilizà i valori medii di un certu numaru di bars (candelieri nantu à u graficu). Per esempiu, un aumentu di a media (SMA) di l’ultimi 24 valori nantu à un graficu di l’ora mostra a direzzione in quale u graficu hà cambiatu in l’ultime 24 ore. U principale svantaghju di un tali indicatore hè u so ritardu. Cusì, un trader, basatu nantu à i so signali, pò facilmente missu u mumentu chì hè favurevule per entra in una transazzione. Strumenti di analisi tecniche sò in evoluzione constantemente è, in particulare, questu hà purtatu à l’emergenza di un metudu speciale per calculà e medie – EMA. A so diffarenza si trova in u fattu chì quandu si calcula a media, i valori sò pigliati cù certi pesi, è l’ultimi avarà più. Cusì, a media mostrarà a prisenza di una tendenza, ma u so ritardu serà menu paragunatu à a media di solitu. L’indicatore DEMA hè un sviluppu ulteriore di sta idea. In questu casu, prima, l’EMA hè pigliatu da u prezzu di l’attivu, è dopu da i valori EMA ottenuti, hè pigliatu di novu.
Usu praticu
A Double Exponential Moving Average pò esse usata direttamente, ma hè più comunmente utilizata cum’è seguente:
- L’EMA hè calculatu da i valori di u prezzu di l’attivu.
- Calculate DEMA da questu indicatore.
- Indicatore = ( 2 x EMA ) – DEMA.
Stu mediu pò ancu esse usatu in altri modi. Utilizà DEMA permette di determinà a presenza di un cambiamentu di tendenza in u prezzu. Se l’ultime hè sopra à l’indicatore, allora a tendenza hè alta; s’ellu hè sottu, allora hè calata. Stu metudu vi permette di evaluà ughjettivu a tendenza, ma u trader hà bisognu di sceglie l’ordine di a media utilizata.
Cumu aduprà DEMA è cumu si stallanu
Per utilizà l’indicatore DEMA, deve selezziunate un periodu per questu. Determina u numeru di l’ultimi bars da quale hè calculatu.
- Prima, l’archiviu resultanti deve esse unpacked.
- Avete bisognu di lancià Metatrader 4, dopu apre u MetaEditor.
- In u menù principale, vai à “File”, dopu cliccate nant’à “Open”.
- Selezziunate u schedariu d’indicatore DEMA unpacked è apre.
- Dopu cliccate nant’à a linea “Salvà cum’è”. Dopu à quessa, u schedariu sarà salvatu in u cartulare indicatori.
- Allora in Metatrader andate à u menù “Vede” è apre u navigatore. In u catalogu di l’indicatori, fate un doppiu clicu nantu à DEMA.
- Dopu quì, appare nantu à a carta.
U schedariu telecaricatu da u ligame furnitu quì cuntene ancu l’indicatore DEMA MACD. Hè stallatu cum’è discrittu quì. L’usu di l’indicatore hè spiegatu in a figura appiccicata. Utilizà u MACD DEMA:
Differenza da indicatori rilativi
Quandu s’utilice DEMA, a quistione hè s’ellu vale a pena di riduzzione di più u ritardu di l’indicatore pigliendu EMA da questu indicatore di novu (l’indicatore ottenutu in questu modu hè chjamatu TEMA). À u listessu tempu, deve esse capitu chì un cambiamentu relativamente più lento in a media aiuta à determinà più precisamente a direzzione di u cambiamentu di tendenza.