Chì ghjè FXRL ETF, cumpusizioni di u fondu, graficu in linea, previsione per 2022.
ETF è
BPIF sò fondi scambiati chì investenu in a borsa, strumenti di u mercatu di soldi, metalli preziosi o commodities. Seguinu qualchì indice o custruiscenu una cartera basatu annantu à una strategia populari. FXRL hè un fondu scambiatu da a cumpagnia Finex, registrata in Irlanda, chì cuntene azzioni in a listessa proporzioni cum’è in l’indice RTS russu. L’investituri ponu cumprà FXRL per rubli o dollari.
Composizione FXRL ETF per 2022
L’indice RTS hè custituitu da azioni di 43 più grande cumpagnie russe è hè denominatu in dollari. L’imprese in u settore di l’energia (oliu è gasu) sò più altu, seguitu da finanzii è materiali. Ma FInex, m’impegnu à ripetiri a dinamica di u RTS, si riserva u dirittu di ùn avè micca alcuni documenti in u cartulare. U fattu hè chì l’indici RTS includenu azzioni di pocu liquidu, è se u fondu cumprà o vende, questu pò influenzà i quotes. Dunque, l’azzioni altamente liquidu sò cumprati invece. L’azzioni di pruprietà di i tituli di u fondu sò ligeramente sfarente da l’indice RTS. Hè dichjaratu chì ùn importa micca assai, l’errore di seguimentu hè 0,5% annu. Finex Management Company publica a cumpusizioni esatta di a cartera ogni ghjornu nantu à u so situ web
https://finex-etf.ru/products/FXRL .U fondu pò esse truvatu nantu à u situ web di u broker o attraversu una applicazione specializata inserendu u ticker “FXRL” o codice ISIN IE00BQ1Y6480. In seguitu, entre u numeru necessariu di azzioni, l’applicazione mostrarà automaticamente u costu di a transazzione, è cunfirmà l’operazione. U prezzu di una parte hè solu 39,2 rubles, cusì pudete cumprà cun un accontu minimu. A causa di u prezzu bassu, hè pussibule di calculà assai precisamente u numeru necessariu di azzioni per u pesu necessariu in a cartera.
E prospettive di FXRL ETF
FXRL seguita abbastanza accuratamente u benchmark, a qualità di a gestione di Finex hè unu di i migliori in Russia. A cumissioni di u fondu hè cunsideratu altu per u mercatu mundiale, ma per a Russia hè mediu. Questu hè unu di i migliori modi per investisce in l’economia russa. In ogni casu, a fattibilità di l’investimenti à longu andà in a borsa russa hè discutibile. L’investimenti sò sottu à risichi pulitichi è ecunomichi, a Russia hè stata continuamente sottu a minaccia di sanzioni più dure dapoi u 2014. A borsa russa hà unu di i più alti rendimenti di dividend in u mondu, è hè sempre abbastanza prezzu in quantu à i profitti di a cumpagnia. Questu indica una propensione à cresce nantu à un periudu di più di 10 anni.
Sti dui fattori portanu à u fattu chì i periodi di crescita rapida sò rimpiazzati da currezzione abbastanza prufonda finu à u 25%. A caduta di u mercatu hè duvuta à dichjarazioni di i pulitici nantu à e nuove sanzioni, i minacce di l’azzione militare, una currezzione in u mercatu di i Stati Uniti o una calata di i prezzi di u petroliu. Stu fattore deve esse cunsideratu quandu investisce in l’ETF FXRL, cumprà micca mensili o trimestrali, ma dopu correzioni significati. L’Indice RTS hè unu di l’indici mundiali chì cresce più rapidamente. Da u principiu di u cummerciu in 1995 finu à u 2022, hà aghjustatu 1400%. Per paragunà, l’indici US SP500 per u listessu periodu hà dimustratu un aumentu di 590%. Ma à u cuntrariu di u mercatu di i Stati Uniti, induve a crescita nantu à u graficu settimanale s’assumiglia più à una linea à un angolo di 45 gradi, a RTS hè tempesta. Da tandu, a Russia hà avutu parechje crisi severi chì anu svalutatu l’investimenti. Se un investitore avia acquistatu l’indice RTS à i più alti in a primavera di u 2008, ùn si ritruvarà micca da u drawdown. s’ellu ùn hè micca una media di a pusizione.
Dapoi u 2008, l’indice MICEX hà dimustratu un aumentu di 100%. Sta differenza hè dovuta à u scambiu di a valuta naziunale. A cumpusizioni di i dui indici includenu i stessi azzioni in parte uguali. Ma u tassu di scambiu di u dollaru contru à u rublu duppiò, fermamente stallatu sopra à 75 rubles. Dopu à l’avvenimenti di u 2014, parechji analisti dichjaravanu chì u rublu ripiglià a so pusizioni è torna à 35-45. Attualmente, l’analisti tendenu à prevede 100 rubli per dollaru. Grazie à a pulitica di u Bancu Centrale, i quotes di u dòricu contru u rublu sò diventati menu volatile durante i scossa. Hè troppu tempiu per parlà di a stabilizazione di a situazione è u principiu di una tendenza versu u rinfurzamentu di u rublu. À u listessu tempu, l’indici MICEX hè più prevedibile, perchè dipende indirettamente da a tarifa di a valuta naziunale. L’imprese exportatrici sò custrette à piglià in contu. L’indice RTS ùn puderà micca vede una crescita significativa ancu cù a crescita di l’azzioni di a Borsa di Mosca, s’è u tassu di scambiu di u rublu sottumette un altru scossa. Quandu compra un ETF FXRL, duvete valutà i risichi pussibuli è fà una previsione per a dinamica di a munita naziunale, pudete cumprà una piccula parte per a diversificazione.
Per i investituri chì credi chì a munita naziunale rinfurzà ETF FXRL hè a megliu opzione per invistisce in l’economia russa.