Linear Regression Indicator (LRI) – quale hè l’essenza di l’indicatore, analisi di tendenza. A regressione lineale, chì hè chjamata l’indicatore di regressione lineale, hè diventata un cumpunente impurtante di l’analisi tecniche quandu si cummercia diversi assi. In u 1991, hè statu creatu da Gilbert Ruff, da tandu hè stata attivamente utilizata in diverse plataforme. A cuntrariu di l’altri analoghi, hè faciule d’utilizà, permette di ottene dati oggettivi, cù quale pudete fà previsioni precise per i tendenzi di i prezzi.
Descrizzione di l’indicatore di regressione lineale
L’indicatore di regressione lineale hà una espressione grafica. Visualmente, hè raffiguratu in a forma di un canale creatu da linii paralleli dritti. Dentru à elli ci hè una altra linea recta, situata à a listessa distanza da i linii estremi, mostra u muvimentu di u prezzu in u mercatu. A larghezza di un tali corridore hè stabilitu da u trader cù un quadru. A linea superiore mostra a deviazione massima di u prezzu da a tendenza emergente, è a linea più bassa mostra u so valore minimu. Questu hè un strumentu universale chì pò esse usatu quandu u travagliu cù qualsiasi attivu vindutu in u scambiu. Utilizendu e linee create, pudete determinà diversi movimenti di u prezzu attuale, creendu un canale di prezzu nantu à u graficu, chì riflette u massimu, minimu è mediu di u muvimentu di u prezzu. Prima, una linea media hè tracciata, chì hè chjamata “linea di tendenza di regressione”, basatu annantu à u valore di u prezzu di tendenza. A so pendenza dipende da induve si move a tendenza di u mercatu. Dopu questu, l’indicatore aghjunghjenu duie linee equidistanti chì rapprisentanu a resistenza è u sustegnu per u muvimentu di u prezzu annantu à un certu periodu di tempu.
Linee di l’indicatore di Regressione Linear:
Per creà un canale di vendita attuale, avete bisognu di cunfigurà l’indicatore. Questu pò esse fattu in pocu minuti, cum’è a prucedura ùn hè micca difficiule ancu per i principianti. U trader deve stabilisce currettamente a larghezza di u canali.Altri paràmetri aiutanu à dà à a carta creata un aspettu digeribile chì serà cunvenutu per percive visualmente. Questu hè fattu cù l’arnesi Stop Color è Trend Line Color. Cù u so aiutu, i paràmetri di visualizazione sò stabiliti, i cunfini di u canali è i prezzi sò dipinti in certi culori. In a sezione LR WIDTH, pudete stabilisce u grossu di e duie linee estreme mettendu i paràmetri desiderati. L’indicatore hè calculatu cù e seguenti formule:
induve x hè u periodu di tempu specificatu è n hè u numeru tutale di periodi. Utilizendu sta formula per un canale di regressione lineale, un graficu hè custruitu cù l’indicatore. Quandu si trama, duvete sempre seguità u cumpurtamentu di a tendenza attuale di u prezzu.
A maiò spessu, l’indicatore di regressione lineale hè utilizatu da i cummircianti per calculà a cima è u fondu di i fluttuazioni di u muvimentu di u prezzu attuale in u mercatu per determinà accuratamente u tempu quandu hè prufittuatu per entra in u mercatu è quandu chjude transazzione cù u massimu. prufittu per elli stessi. Per questu, a linea media di u canali creatu hè utilizatu, chì mostra a pusizione media di a tendenza di u prezzu. Curva di Regressione Lineare – un pocu di cummerciu è cumu truvà l’Indicatore di Regressione Linear: https://youtu.be/cYpN6Cj4D8Y
Configurazione di l’indicatore in u terminal di cummerciale
In u menù, selezziunate l’elementu
“Inserisci” è dopu a sezione
“Canali”
. Selezziunanu
“Regressione lineare”. Per i paràmetri successivi, avete bisognu di selezziunà u puntu desideratu nantu à a carta, da quale u canali di regressione lineale serà custruitu. U cursore hè sopratuttu sopra, è dopu u buttone manca nantu à u mouse hè pressatu. Dopu à quessa, senza lascià a chjave, vi tocca à trascinà lu à a marca desiderata nant’à u timeline. Questa hè a tappa finale di a custruzione di u canali. Dopu à quessa, vi basta à stabilisce a larghezza desiderata per questu, chì in u prugramma MT4 si trova in a sezione di Data Fixed Time. Solu a data di travagliu hè stabilita quì, chì dipende da u tempu di u tempu stabilitu. L’utilizatore pò aduprà e dati di un ghjornu cum’è periodi di tempu. U prugramma hà da calculà e coordenate di a linea di regressione basatu annantu à i valori di prezzu datu in l’intervallu trà i dui punti specificati.
Per cambià l’intervallu specificatu, fate un doppiu clic nantu à a linea media è trascinate u desideratu da i punti evidenziati.
Pudete entre in u menù di pruprietà di u canali custruitu clicchendu u dirittu in ogni locu in a finestra di u graficu di u prezzu è in u menù di menu a tendina selezziunate l’elementu “Lista di l’uggetti”, induve a sezione “Registrazione di u canali” hè sceltu, in questu u ” A seccione “Proprietà” hè sceltu.
Cumu hè utilizatu
Un tali strumentu hè stallatu oghje in parechje piattaforme di cummerciale. Per aghjunghje à u graficu, avete bisognu di selezziunate da u menù. Per utilizà l’indicatore di regressione lineale in u terminal MT4, duvete truvà à a cima di a finestra. Per scaricà, avete bisognu di cliccà i seguenti buttoni in sequenza, passandu sopra à elli:
- prima “Inserisci”;
- poi sceglie “Canali”;
- dopu cliccate nant’à a rùbbrica “Regressione Linear”.
Dopu à quessa, u prugrammu sarà attivatu nant’à u urdinatore. Dopu l’attivazione, pò esse utilizatu da un trader in charts di custruzzione chì aiutanu à determinà a tendenza di u prezzu in u mercatu in una perspettiva di u tempu. Per disegnà un canali, selezziunate l’iniziu di a tendenza è arrastate l’indicatore à u prossimu puntu criticu di a tendenza. Prughjettendu a cima è u fondu di a tendenza di u prezzu nantu à u graficu, pudete fà chì u canali auto-regulate. In questu casu, a linea media piglia automaticamente a so pusizioni trà e linee parallele superiore è inferiore. Quandu si determinanu i punti di entrata è di uscita da u mercatu, duvete seguità l’interazzione di u prezzu cù e linee superiore è inferiore. Appena questu succede, significa chì u valore di u prezzu attuale cambierà prestu. Quandu interagisce cù a linea media, significa chì u prezzu di l’impulsu attuale cumencia à furmà, chì mostra a continuazione di a tendenza attuale di u prezzu. Quandu facianu un analisi di regressione, avete bisognu di monitorà a scomposizione di u corridore creatu. Quandu u prezzu rompe a so integrità in a direzzione opposta à a tendenza principale, significa chì in questa situazione a direzzione di u prezzu in u mercatu pò cambià in un futuru vicinu. L’analisi hè basatu annantu à osservà cumu u prezzu interagisce cù trè linii paralleli chì creanu un corridore. À u mumentu quandu principia à interagisce cù u cunfini inferjuri o superiore di u canali, duvete esse preparatu per u fattu chì in un futuru vicinu a tendenza di u prezzu in u mercatu pò cambià dramaticamente. U trader hà solu bisognu di guardà cumu u prezzu interagisce cù e linee indicatori custruite. À i mumenti di l’interazzione in u cima o u fondu di u canali, u muvimentu di u prezzu cambierà in un futuru vicinu. Questu serà un indicazione chì quandu u prezzu scende, pudete entre in u mercatu, è quandu ci hè una diminuzione, pudete esce. Un esempiu di un corridor bullish induve u prezzu mantene più bassu:
U fondu di u cunfini inferjuri di l’indicatore deve esse usatu per entra in un cummerciu bullish. In questa pusizioni, pudete seguità a tendenza finu à chì u prezzu righjunghji i valori massimi di a regressione.
Pros è cuns di usu
A Regressione Linear hè cunsideratu unu di l’indicatori più convenienti è promettenti per un trader. Cù u so aiutu, pudete sempre scopre esattamente i cambiamenti di tendenza in u mercatu, a so direzzione è a forza per avè u tempu di rapportà nantu à l’aghjustamenti futuri. U svantaghju di un tali strumentu hè chì dopu chì a barra si chjude, avete bisognu di ridisegnate i charts di novu. Quandu interpretate i signali di l’indicatori ricevuti, hè necessariu di piglià in contu una quantità di punti:
- l’ascesa di a linea nantu à u graficu significa una tendenza ascendente, è a so diminuzione indica chì una tendenza discendente prevalerà in un futuru vicinu;
- Quandu u valore rebounds da i cunfini stabiliti oppostu à a tendenza, unu deve esse preparatu per un rollback; in a situazione opposta, unu deve aspittà chì i prezzi si ricuperanu;
- repulsione di u costu da e linee laterali permette di cuntà u fattu chì a tendenza stabilita cuntinueghja u so muvimentu.
Funzioni di usu di Regressione Linear
Questu hè un strumentu universale chì hè adattatu per l’usu in parechji spazii di cummerciale:
- in scalping ;
- per pianu;
- in u cummerciu à mezu termine;
- determina a direzzione di a tendenza.
U principiu basu di un indicatore lineale hè chì u prezzu cambierà in u canali di regressione stessu. Un tali strumentu vi permette di chjude è apre u cummerciu, mentre ricurdate chì ùn pudete micca cummerciu contru à a tendenza attuale. A Regressione Linear hè perfettamenti cumminata cù altre arnesi chì un trader usa, basatu nantu à a strategia di cummerciale utilizata, tipu di cummerciale, preferenze persunale: Stochastic, Bollinger è altri strumenti utilizati da u trader. L’uggettività di l’indicatore lineale Linear Regression hè garantita da u fattu chì travaglia nantu à a basa di una forma matematica specifica, cusì u rolu di u fattore subjectivu in u cummerciu hè minimizatu. À u listessu tempu, deve esse capitu chì per ottene infurmazione precisa chì permette di fà una decisione senza errore, avete bisognu di utilizà strumenti di analisi tecniche supplementari cù l’indicatore. Cù u so aiutu, serà pussibule eliminà u rumore innecessariu è determinà accuratamente i punti d’entrata è di uscita. Stallà un tali strumentu è aduprà à u travagliu hè sèmplice s’è vo seguitate i instructions, discrittu sopra.