Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu

Методы и инструменты анализа

Harami – candelieri giapponesi chì formanu un mudellu stabile, chì generalmente hè cunsideratu un strumentu secundariu in l’analisi di una inversione di tendenza. Tuttavia, sò impurtanti quandu leghje charts di prezzu, volumi è aiutanu à piglià decisioni di cummerciale più efficaci. I candelieri giapponesi Harami sò di dui tipi:

Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu
Candelieri giapponesi Harami bearish è bullish

U cuncettu di u mudellu Harami

Harami hè un mudellu custituitu da 2 candelieri giapponesi consecutivi. U primu hè u più grande, u sicondu hà un corpu chjucu chì ùn va micca fora di a gamma di u corpu di u precedente. L’elementi sò opposti in culore. Quandu un mudellu Harami appare nantu à u graficu, una inversione di tendenza hè pussibule.

A parolla “harami” hè tradutta da u giapponese cum’è “incinta”. Questu riflette l’essenza di u mudellu: u corpu di a siconda candela ùn va più di u corpu di u primu.

U mudellu di candele nantu à i charts mostra l’indecisione di u mercatu. À u mumentu di a furmazione di a figura, ci hè un cunfrontu trà i “toru” è “orsi”. Per capisce quale parte vincerà, avete bisognu di utilizà strumenti supplementari: mudelli è indicatori accumpagnati. Ci hè parechje cundizioni ubligatorie chì permettenu di identificà u mudellu:

  • ci hè una tendenza prevalente chjaramente espressa (alza o descendente);
  • a prima candela Harami furmata in a direzzione di a tendenza attuale;
  • u corpu di a seconda candela hè cumplettamente in a gamma di u corpu di a prima;
  • u corpu di u sicondu elementu hè culuratu oppostu à u primu.

Sè almenu una cundizione ùn hè micca cumpletu, allura a figura ùn pò esse cunsideratu “Harami”. À u listessu tempu, deve esse cunsideratu chì una forte cumminazione cuntene una piccula seconda candela, a dimensione di quale ùn hè micca più di 25% di a durata di l’elementu “mamma”.
Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu

tipi di Harami

Ci hè 2 tipi di mudelli Harami: bullish è bearish. U bullish Harami serve com’è un indicatore chì mostra una alta probabilità chì a tendenza à a diminuzione finisci. Quandu si formanu sta figura, assai investituri prefessu apre posizioni longu nantu à l’attivu cù l’expectativa di prufittà da u crescita prevista. A cuntrariu di l’alcista, u bearish Harami indica a pussibilità di una reversione uptrend. À u listessu tempu, si crede chì a dimensione di a seconda candela determina a forza di u mudellu: u più chjucu hè, più a probabilità di cambià in a tendenza principale.
Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu

Croce Harami

Una croce di harami di cummerciale hè un mudellu custituitu da una grande candela chì si move in a direzzione di a tendenza prevalente seguita da un picculu doji. In questu casu, u sicondu elementu hè cuntenutu in u corpu di u primu. U sicondu candelabro Harami Cross giapponese hè ancu chjamatu una barra interna.

Doji (doji) hè una cannila, u corpu di quale hè estremamente chjucu per via di l’ugualità di i prezzi di apertura è di chiusura. Sembra una croce, una croce invertita, o un signu più. Hè un mudellu neutru, ma cum’è parte di certi figuri pò signalà cambiamenti futuri in u mercatu.

A psiculugia daretu à a furmazione di a Croce Harami hè simile à a furmazione di u mudellu Harami standard. U mudellu Harami Cross pò ancu esse bullish o bearish. In u primu casu, signala una pussibile reversione di u prezzu à l’alza, in u sicondu, un cambiamentu in a tendenza uptrend.
Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu

Analisi è applicazione in u cummerciu praticu

A figura pò esse usata cum’è strumentu d’analisi standalone. Per fà e decisioni di compra o vendita, qualchì volta hè abbastanza per capiscenu a psiculugia di a furmazione di mudelli. Quandu si forma un mudellu bullish, l’algoritmu seguente hè utilizatu:

  1. Aggressively cumprà un attivu dopu chì u prezzu s’alza sopra à l’altu di u sicondu elementu Harami. In questu casu, u “stop” hè fissatu à u livellu di u minimu di a prima candela bearish. A probabilità di travaglià u mudellu hè ligeramente ridutta, ma un rapportu Stop Loss / Take Profit favurevule hè ottenutu.
  2. I compra cunservatori sò fatti quandu u prezzu s’arrizza sopra à l’altu di a prima candela. L’estremu più bassu hè pigliatu cum’è u livellu per Stop Loss.
  3. Quandu sceglie u mumentu per compie a transazzione, sò guidati da i livelli di retracement di Fibonacci , custruitu nantu à a basa di a tendenza precedente.

Quandu si formanu un mudellu bearish, cummercianu secondu l’algoritmu seguente:

  1. Vendenu aggressivu l’attivu quandu u prezzu hè sottu u bassu di a piccula candela di u mudellu. Stop Loss hè stallatu à l’estremità superiore di u primu elementu Harami.
  2. Vendite cunsirvatori sò realizati quandu quotes falà sottu u bassu di a prima cannila, mentri Stop Loss hè stallatu à u so massimu.
  3. Quandu sceglie u mumentu per esce da un cummerciu, hè analizatu per i livelli di ritracciamentu di Fibonacci custruitu nantu à a basa di l’uptrend precedente.

Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu

Strategie chì utilizanu strumenti supplementari

U mudellu di candele “Harami” in u cummerciu hè cunsideratu secundariu. Tuttavia, in cumbinazioni cù diversi indicatori, pò ghjucà un rolu impurtante in a decisione di cummerciale efficace.
Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu E strategie più efficaci sò:

  1. Analisi di Harami è Price Action . L’analisi Price Action (cumportamentu di prezzu) hè utilizatu per cunfirmà o refute a forza di a figura formata. Studià currettamente u graficu, pruvatu à truvà mudelli supplementari.
  2. Combinazione di mudelli cù i livelli EMA è Fibonacci . Una media mobile esponenziale hè usata per determinà u puntu di entrata in u mercatu. Quandu u prezzu si move in a direzzione prevista, i livelli di Fibonacci sò constantemente analizati. A pusizioni hè chjusa quandu e virgulette sfondate un livellu di supportu chjave o EMA attraversa a direzzione di a tendenza principale.
  3. Trading cù l’Oscillator Stochastic Fast . L’oscillatore stochasticu veloce aiuta à stimà a probabilità di furmà un mudellu forte. Per esempiu, una reversione prevista di una tendenza uptrend o downtrend hè spessu cunfirmata da un signalu “stocasticu” annantu à un attivu chì hè oversold o oversold, rispettivamente.
  4. Applicazione di bande di Bollinger . Un trader apre una pusizioni se u prezzu tocca u cunfini superiore o più bassu di a banda indicatore. Per esempiu, quandu u prezzu righjunghji u livellu superiore, una pusizioni curta hè aperta. Mantene finu à chì e virgulette si avvicinanu à u cunfini più bassu di a banda.

Definizione è applicazione pratica di u mudellu Harami in u cummerciu Tutte queste strategie sò efficace. Tuttavia, u cummerciu cù Bande di Bollinger hè cunsideratu cum’è u più efficace. dà menu signali falsi è vi permetterà di stà in i mistieri prufittuali più longu. L’usu di l’analisi di l’azzione di u prezzu richiede assai sperienza prufessiunale è capiscenu di i motivi psicologichi daretu à u muvimentu di u prezzu. A cumminazzioni di i livelli EMA è Fibonacci porta un bonu ingressu, ma a media in muvimentu spessu dà un signalu per esce da u cummerciu troppu prestu. È l’Oscillator Stochastic Fast raramente dà signali di cunferma.

info
Rate author
Add a comment