Utilizendu a lingua di prugrammazione Lua, pudete creà diversi ghjochi, utilità,
robots di cummerciale è altri sviluppi. A lingua Lua hè faciule da capisce, hà un interprete popularizatu. Hè prupostu di familiarizà cù Lua più vicinu, è ancu amparà à scrive un robot di cummerciale o script in questa lingua.
- Chì ghjè a lingua Lua è cumu hè utile?
- Dati storichi brevi
- Caratteristiche di a lingua di prugrammazione Lua
- Vantaghji è disadvantages
- Paragone cù Javascript
- Funzioni di i robot di prugrammazione per u cummerciu in lingua Lua
- Panoramica di i migliori robot di cummerciale nantu à Lua – soluzioni pronte per i principianti
- Terminal robot “Delta Pro”
- RQ: Un per centu
- RQ: Martinu
- Tipi di script Lua per u terminal QUIK
- Cumu scrive un robot in Lua
- Cumu prugramma in LUA in u terminal QUIK
- Cumu installà un script LUA in un terminal di cummerciale
Chì ghjè a lingua Lua è cumu hè utile?
Lua hè una lingua incrustable faciule d’utilizà. I principianti ammettenu chì cù u so aiutu, pudete amparà i principii di prugrammazione in pocu tempu. Lua hè cumminatu cun successu cù sviluppi chì sò stati compilati in una altra lingua. Hè spessu cunsigliatu à i studienti chì sò appena principianti in a scienza di u disignu elettronicu.
A lingua Lua hè spessu usata in diversi campi. Pò esse utile:
- Un utilizatore chì ghjoca ghjochi di computer (scrivi plugins).
- Specialista di sviluppu di ghjocu (sviluppà u mutore).
- Programmatore di sviluppu di l’applicazioni (scrivi plugins per diverse utilità).
- Sviluppatore in a direzzione di embedded (a lingua ùn rallenta u prucessu è vi permette di travaglià in modu efficiente)
- Cummercianti per scrive scripts è bots di cummerciale.
Grazie à Lua, hè statu creatu più di un robot di cummerciale. U vantaghju hè chì ogni utilizatore pò capisce rapidamente e sfumature di a lingua è creà indipindentamente un tali prugramma. Per mezu di questu, serà pussibule di mandà cumandamenti à
u terminal Quik è di fà analisi tecniche. A cosa serve a lingua Lua, una panoramica di a lingua di prugrammazione LUA: https://youtu.be/PbYf6uNZFCE
Dati storichi brevi
Lua hè statu inventatu in u 1993 da i programatori brasiliani da a divisione Tecgraf. I sviluppatori anu assicuratu chì ogni utilizatore puderia fà certe mudificazioni à u sviluppu di a lingua. Questu pò esse fattu attraversu un accessu apertu à u codice. Per u Brasile, l’emergenza di a so propria lingua di prugrammazione hè stata una vera scuperta. In verità, prima di questu, stu paese ùn hà micca ottinutu un tali successu in u campu di u sviluppu di l’informatica.
A lingua hè stata creata nantu à a basa di SOL è DEL. Sti sviluppi vistu u mondu un annu prima di Lua. A stessa urganizazione brasiliana hà fattu cum’è l’autore. Sti linguaggi di prugrammazione sò stati cumandati da Petrobras, una sucietà di u stessu statu impegnata in l’estrazione è a trasfurmazioni di l’oliu. L’ultima versione di Lua 5.4.0 hè stata liberata pocu pocu – in 2020. I sviluppatori pruvate d’introduce funzioni interessanti è utili in u prugettu quant’è più spessu pussibule. Per quessa, u prugramma hè constantemente aghjurnatu è hè dumandatu trà i sviluppatori.
Caratteristiche di a lingua di prugrammazione Lua
Face à Lua, u sviluppatore hè datu l’uppurtunità di utilizà sta lingua, sia integrata (per via di u fattu chì hè scrittu) sia standalone (in certi casi, pò esse usatu senza add-ons). Quandu l’autori anu travagliatu nantu à a creazione di Lua, anu deliberatamente andatu à fà un strumentu operativu chì ùn occupa micca assai spaziu è facilmente funziunà in ogni dispusitivu.
I sviluppatori anu pruvatu à simplificà sta lingua quant’è pussibule, perchè ancu i programatori principianti puderanu ammaistrà rapidamente. Questa hè a dumanda aumentata di u prugettu. I specialisti anu l’uppurtunità di scrive codice è di creà sviluppi à grande scala senza ricorrere à biblioteche nantu à u situ ufficiale. L’autori anu cura di a dispunibilità di i paràmetri necessarii in u prugramma stessu. L’utilizatori principianti tendenu à amparà in quali spazii a lingua Lua hè aduprata. Hè statu cuncepitu per a produzzione di prugrammi in u settore industriale. Ma oghje, cù l’aiutu di sta lingua, sò creati diversi robots di cummerciale, scripts, ghjochi di computer, applicazioni, bots per Telegram, etc. Inoltre, Lua hè implicatu in una tecnica innovativa chì aiuta à scopre u spaziu. Hè ancu usatu in l’insignamentu di i studienti in l’università. A lingua di prugrammazione più pupulare Lua hè cunsideratu in casa. Hè in Brasile chì si usa quasi in ogni locu (induve pussibule).
Vantaghji è disadvantages
Cum’è ogni prugramma, u mecanismu è a lingua di prugrammazione di Lua hà una quantità di i so pro è cuns. Hè vale a pena principià cù l’aspetti pusitivi di u sviluppu:
- Trasportu di qualità . Cuntrariu di parechji prugrammi, Lua hè facile à trasfiriri da un sistema upirativu à un altru. In questu casu, ùn ci sò micca cambiamenti maiò. In ogni casu, ùn ci sarà micca errore in u codice.
- Un saccu di biblioteche . Comparatu à JavaScript , Lua hà assai menu opzioni di biblioteca. In ogni casu, a risorsa ufficiale hà tuttu ciò chì avete bisognu per travaglià cumplettamente cù a lingua.
- Efficienza . U sistema permette di aghjunghje quelli biblioteche chì sò impurtanti per un prucessu di codificazione particulare in pocu tempu.
- Facilità di usu . I guru di prugrammazione solu bisognu di amparà uni pochi di dettagli di a lingua, è ancu allora ponu aduprà in modu sicuru in i so sviluppi. Per quelli chì principianu cù a prugrammazione, ùn ci vole micca longu per capisce ancu Lua.
- Risparmio di memoria sostanziale . Creendu prugrammi in questa lingua, un specialista hè garantitu per nutà a diferenza cù altri analoghi. Dopu tuttu, Lua sviluppi bisognu di menu memoria nant’à u dispusitivu.
L’unicu svantaghju significativu di a lingua hè chì hè scrittu. È questu significa chì spessu pò esse usatu solu in cumminazione cù altre lingue di sviluppu. U più pupulare di questi hè C. Questu hè, avete da amparà una lingua di prugrammazione supplementaria.
Paragone cù Javascript
Parechji utilizatori paragunanu Lua à JavaScript, affirmannu chì i so codici sò quasi listessi. Ci hè veramente più similitudini trà e lingue chè differenze. Ma, malgradu l’evidenti similitudini, ci sò parechje differenzi. Per esempiu, Lua hà u so propiu supportu di software. In ogni casu, i sviluppatori di JavaScript anu introduttu recentemente una aghjurnazione, secondu a quale, l’utilizatori solu bisognu di scrive a parolla “rendimentu” trà i generatori, dopu chì u prugramma serà supportatu.
L’operatore Lua per elevà à una putenza denota un tali signu “^”, mentre chì in JavaScript hè “**”. L’ultime hà funzioni di zoom in è zoom out. Ma Lua pò eseguisce un overload di l’operatore. JavaScript cuntene solu funzioni variabili, mentri Lua li hà definitu. JavaScript pò vantà di supportà u famosu standard Unicode. A cumminazzioni “!==” hè usata per indicà a inuguaglianza in a lingua, è Lua usa “~=” per u listessu scopu. Altre differenzi sò presentati in a tavula.
Funzioni di i robot di prugrammazione per u cummerciu in lingua Lua
A creazione di robots in QLua ùn hè micca difficiule, ancu i principianti ponu trattà. A cosa principal hè di capisce a teoria di basa à u principiu. Per cumpone u codice, l’editore di testu più simplice hè utile. U schema di creazione hè simile à a compilazione di un indicatore. Tuttavia, ci hè una differenza insignificante in u codice stessu. Un altru bonu “evidenziu” – u robot novu cuniatu pò esse piazzatu in ogni locu in u vostru PC.
Impurtante! Ci deve esse solu una funzione in u codice – “principale”.
Una volta u codice di u robot hè compilatu è editatu, hè cunsigliatu di salvà. Ùn vi scurdate di l’estensione lua. Comu digià dettu, u prugrammu pò esse piazzatu in ogni locu nant’à u urdinatore. Per pruvà u vostru codice, avete bisognu di eseguisce u robot. Per fà questu, andate à a sezione “Servizi”. À u fondu ci serà una linea “scripts Lua”, deve esse clicatu.
Dopu, apparirà una finestra cù scripts caricati. Ci duvete selezziunate u schedariu necessariu è eseguite cù u buttone apprupriatu.
À a fine, hè cunsigliatu di verificà u codice bot per errori. Sè tuttu hè bè, u robot hà da principià. In casu di scontri, vale a pena vultà à u codice di novu è verificate a so correttezza.
Panoramica di i migliori robot di cummerciale nantu à Lua – soluzioni pronte per i principianti
Utilizendu a lingua di prugrammazione Lua, pudete creà diversi tipi di robot di ogni cumplessità. Tuttavia, pudete cumprà un prugramma prontu. Hè prupostu di cunnosce l’algoritmi cunnisciuti chì sò digià pronti per u travagliu. Pudete cumprà o pruvà a versione demo. Robot di cummerciale cumpletu per u terminal QUIK in Lua: https://youtu.be/Z2xzOfNZFso
Terminal robot “Delta Pro”
Permette di attivà circa 120 qualsiasi opzioni nantu à una piattaforma. In questu casu, pudete aduprà diversi tipi di strategie è strumenti.
RQ: Un per centu
U robot hè pensatu per u cummerciu in u campu di u cummerciu. L’algoritmu permette di aumentà l’ingudu da questa attività parechje volte. I risichi sò minimizati, ponu esse facilmente calculati.
RQ: Martinu
U sistema permette di calculà u lottu prima di fà un trattu. U cummerciu in u modu “semi-automaticu” hè furnitu. I livelli ponu esse tracciati cù successu è stabiliscenu manualmente.
Tipi di script Lua per u terminal QUIK
Quandu si esegue una certa attività in u terminal QUIK, i seguenti scripts sò usati:
- Lua scripts . Puderanu esse guardati nantu à a reta, in un discu locale, o in un altru locu induve seranu accessibili à u terminal. Sò abbastanza funziunali per creà un robot di cummerciale cù u so aiutu. Serà pussibule di creà tavule in QUIK, utilizà l’opzioni di l’uttellu, dà cumandamenti per eseguisce diverse attività, è cusì.
- Indicatori persunalizati . Quì, paragunatu cù a vista previa, assai menu funziunalità. U prugramma hè destinatu à l’utilizatore per vede l’algoritmu di l’azzioni nantu à i charts di terminal.
Programmazione in Lua per quelli chì volenu ammaistrà a lingua in fondu – scaricate a guida completa:
Programmazione in Lua Robots in Lua per QUIK – Robot Iceberg: https://youtu.be/cxXwF_xmTHY
Cumu scrive un robot in Lua
Dopu avè decisu di creà u so propiu robot, l’utilizatore deve seguità un algoritmu pre-cumpilatu. Quandu hà acquistatu sperienza in a prugrammazione, puderà scrive facilmente i so codici è sperimentà. Sceglie Lua per studià sta zona, un principiante ùn sarà micca sbagliatu. Dopu tuttu, in u principiu, a cosa principal hè di piantà à una lingua di prugrammazione simplice è più comprensibile. Per principià, apre u prugramma di terminal di cummerciale QUIK. In a so finestra, avete bisognu di creà un cartulare. Questu hè u locu induve tutti i scripts scritti seranu salvati. L’utilizatore pò dà u cartulare assolutamente qualsiasi nome, ma deve esse custituitu solu di caratteri latini. Dicemu chì u so nome hè “LuaScripts”. Dopu, avete bisognu di attivà u cartulare è creà un editore di testu quì, per esempiu, Notepad. In un spaziu viotu (in a finestra di u prugramma) avete bisognu di cliccà cù u dirittu
. Cumpariscerà una finestra di dialogu, in a lista di quale avete bisognu di selezziunà a tabulazione “Crea”, è dopu a fila “Documentu di testu”.
Hè ancu deve esse datu un nome, per ùn esse cunfusu dopu. Per esempiu, pudete scrive “Script_N1”. Ùn vi scurdate di a risoluzione di a lingua usata – .lua. Questu hè, l’utilizatore deve ottene una tale inscription in u documentu “Script_N1.lua”. Tuttavia, Windows spessu cambia l’estensione automaticamente mettendu in un schedariu .txt. In questu casu, hè cunsigliatu di creà un documentu in NotePad ++, stabilisce a risoluzione desiderata. In stu prugrammu, vi tuccherà à sceglie a rùbbrica “Sintassi”. Una finestra di dialogu cù parechje opzioni appariscerà quì. Vi tuccherà à sceglie “L”. Da quì, un altru finestra cumparisce induve vi tocca à cliccà nant’à “Lua”.
Dopu à quessa, in u listessu menù, cù a rùbbrica “Sintassi”, vi tocca à cliccà nant’à a rùbbrica “File”. In a prossima finestra ci sarà una inscription – “Salvà cum’è”. L’utilizatore hà bisognu di cliccà nantu à questu è aspittà finu à chì una nova finestra apre.
Esiste, in cima, una linea cù u nome di u cartulare creatu prima “Lua scripts” serà visibile. À u fondu di a finestra, 2 altri documenti chì l’utilizatore hà creatu sò visualizati. Se tuttu currisponde, duvete cunfirmà l’azzione è salvà u statu attuale di u codice.
U prossimu passu hè di scrive u codice in a lingua di prugrammazione Lua scelta. I principianti ponu utilizà l’istruzzioni, aiutanu à creà un codice simplice, per chì u specialista pò pruvà a so manu. L’algoritmu di l’azzioni si trova in u schedariu di prugramma chjamatu QLUA.chm. Hè prupostu, per esempiu, di scrive un codice cusì ligeru:
function main()
message (“U mo primu script hè statu lanciatu”);
fine In seguitu, avete bisognu di cliccà nantu à u buttone di salvezza in u menù.
U codice deve esse salvatu in u schedariu “Script_N1.lua”. Lanciamu è vedemu cumu si mostra u script di debut. Per apre in QUIK, avete bisognu di apre stu prugramma è selezziunate a tabulazione “Servizi” in a sezione d’opzioni. Dopu, una finestra di dialogu appariscerà, ci duvete cliccà nantu à “scripts LUA …”.
Allora l’utilizatore vede u cartulare “Scripts dispunibili”. In u latu superiore drittu hè u buttone Aggiungi. Cliccate è cercate u schedariu cù u codice. Hè situatu quì “Script_N1.lua”.
Quandu apre un documentu, hè impurtante di selezziunà a linea “Script_N1.lua” (ci deve esse salvatu in u drive C), dopu, in u fondu, cliccate nant’à u buttone “Run”.
Una nova finestra apparirà immediatamente.
Per evitari sti caratteri incomprensibili, avete bisognu à andà in u prugramma NotePad. In i paràmetri ci hè una rùbbrica “Encodings”, cliccate nantu. Allora apparirà una lista di tabulazioni, trà quali duvete cliccà nantu à “Cunvertite in ANSI”.
Dopu, duvete cliccà nant’à u buttone di salvezza è torna à a finestra di u messagiu. Ci sarà digià una altra inscription, è micca una fila cù scribbles.
Cumu prugramma in LUA in u terminal QUIK
Ci sò 3 modi populari:
- Ogni schedariu di testu hè creatu, induve l’estensione .lua deve esse messu. Dopu, avete bisognu di apre l’editore è scrive u codice. Dopu avè principiatu, un tali algoritmu serà eseguitu solu una volta. Pudete eseguisce manualmente indefinitu. Pudete aduprà per un calculu una volta di certe informazioni.
- In u script Lua stessu, avete bisognu di creà una funzione chjamata main() . In più, in a listessa funzione, avete bisognu di inserisce u codice scrittu. È a funzione sleep() hè utile per pause temporaneamente u script o, à u cuntrariu, ripiglià. Vale à dì, se attivate a funzione principale () è dopu inserite a funzione di sonnu (), puderete ghjunghje u calculu cù una freccia di un intervalu di tempu specificu.
- In un prugramma QLUA, pudete aduprà u mudellu di sviluppu guidatu da l’avvenimentu. Cusì, avà ùn hè micca necessariu “detectà” cambiamenti in una funzione è, per quessa, eseguisce i seguenti cumandamenti.
Hè prupostu di analizà l’ultimu metudu in più detail. Per trattà un avvenimentu specificu, duvete scrive una funzione in un script in Quick. Pudete aduprà u schema seguente: Un
script LUA pò esse cumpostu di parechje funzioni cù nomi spiciali: deal, quotes, etc. Avete bisognu di truvà a rùbbrica “Tables” in u prugramma, vai à “Lua”. Una finestra di dialogu appariscerà quì è a linea “Scripts dispunibili” serà visibile, cliccate nantu. Dopu, cliccate nantu à a tabulazione “Launch”. Dopu vene u trasfurmazioni è l’esekzione di a funzione obligatoria
main() . Allora, avete bisognu di dichjarà
is_run , a funzione cuntene u valore
truefinu à chì l’utilizatore attiva u buttone Stop Script. Allora a variabile di funzione passa in modu falsu in OnStop (). Dopu quì, a funzione main() finisce, è u script stessu si ferma. U scrittore scrittu deve esse salvatu è eseguitu. Quandu facenu transazzione, l’utilizatore vede a dati per ogni lottu è a quantità finali di transazzione.
Per eseguisce QLua in Quick, vi tocca à trasfiriri lu in un novu cartulare nant’à u vostru PC. Pudete chjamà ciò chì vulete, per esempiu, “MyLua”. Tutti i script Lua seranu guardati quì. Dopu avè intrutu in QUIK, avete bisognu à apre a rùbbrica “Servizi”, dopu cliccate nantu à a tabulazione “scripts Lua”. In a finestra chì apre, attivate u buttone “Add”. Allora vi tocca à sceglie u script è apre lu. Serà in a sezione “Scripts scaricati”. Allora duvete mette in risaltu a linea di u script è cliccate “Run”. Per piantà u script, basta à cliccà “Stop”.
Cumu installà un script LUA in un terminal di cummerciale
A furmazione è i terminali standard necessitanu u stessu algoritmu per installà un robot di cummerciale:
- Hè necessariu di cliccà nantu à a rùbbrica “Servizi” in u menù superiore di u terminal.
- Dopu, truvate u buttone “scripts LUA” in a finestra di dialogu drop-down è cliccate:
- À quellu tempu, a finestra “Available Scripts” deve cumparisce. Allora, duvete attivà u buttone “Add” è selezziunate u schedariu di u robot di cummerciale necessariu.
Piglià dati da u graficu Lua cun un script in u terminal Quik: https://youtu.be/XVCZAnWoA8E Lua hè una grande opzione per l’apprendimentu di prugrammazione è per u successu in u futuru. A cosa principal ùn hè micca di piantà solu à leghje a teoria. Hè megliu d’amparà u materiale praticà constantemente. Dopu un certu tempu, u sviluppatore hà da cumincià à fà prugressu è puderà creà u so propiu pruduttu.