Secrets of price action trading – ciò chì hè è cumu utilizà u sistema Price Action in u cummerciu, esempi è cunsiglii. L’azzione di u prezzu hè un metudu di cummerciale chì permette à un trader di leghje ciò chì succede in u mercatu è di fà e decisioni di cummerciale subjective basatu annantu à i movimenti di u prezzu recenti, invece di s’appoghjanu solu in indicatori tecnichi. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/osnovy-i-methody-texnicheskogo-trajdinga.htm Cum’è ogni strategia di cummerciale, a prufittuità dipende da cumu si usa l’azzione di prezzu. I cummircianti chì praticanu u metudu fucalizzanu nantu à i mudelli storichi è attuali per capitalizà induve u prezzu puderia move dopu.
- Sistema d’azzione di prezzu – ciò chì hè, a basa per i cummircianti principianti
- Capisce u mercatu cù l’azzione di prezzu
- L’analisi Candlestick hè a basa di Price Action
- Modelli di azzione di prezzu
- Perchè l’azzione di u prezzu funziona?
- Cumu Trade Price Action – Capisce è Strategie
- Scalping è azzione di prezzu
- Fattori di fusione strutturale è azzione di prezzu
- Azzione di u prezzu di strategia di travagliu
- Cumu aduprà l’azzione di prezzu in pratica
- Cummerciu nantu à una scuperta di un mudellu di carta
- Cummerciu di sfondate / retest horizontale
- Trading nantu à un Breakout di una Trendline
- Cummerciu di pullback
- Entra in un cummerciu cù una tendenza
- Cummerciu d’Azzione di Prezzi: Fattori à cunsiderà
Sistema d’azzione di prezzu – ciò chì hè, a basa per i cummircianti principianti
Cum’è u nome implica, in questa strategia l’elementu più impurtante hè u prezzu di un certu strumentu finanziariu. L’azzione di u prezzu hè basatu annantu à l’osservazione è l’interpretazione di i movimenti di u prezzu. Spessu analizatu in relazione à i cambiamenti di prezzu chì sò accaduti in u passatu. A cosa principal chì distingue u cummerciu di l’azzione di u prezzu di l’altri stratèggii hè chì a tecnica usa charts “puliti” o “nudi” senza indicatori, cù l’esplicazione chì l’indicatori stessi sò interpretazioni di i movimenti di i prezzi storichi (chì ùn cuntenenu nisun putere preditivu, è ùn saria micca dispunibule da i grafici stessi). Tuttavia, questu ùn significa micca chì i cummircianti di l’azzione di u prezzu ùn utilizanu micca strumenti tecnichi. Siccomu u cummerciu di l’azzione di u prezzu si riferisce à i movimenti di u prezzu recenti è passati, tutti i strumenti di analisi tecniche (tendenze, ritracciamenti di Fibonacci,
linee di supportu è di resistenza , etc.) sò utili per analizà u cumpurtamentu di u prezzu in cunfurmità cù a strategia chì si adatta megliu à u trader. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/fibonacci-channel.htm I dati di cambiamentu di u prezzu sò generalmente presentati in forma di
candele giapponesi o histogrammi facili da leghje. Da i charts avete tuttu ciò chì u mercatu hà fattu per un certu periodu di tempu. Tutte e dati ecunomichi è e nutizie glubale chì in qualchì manera affettanu u prezzu seranu riflesse in u graficu di u prezzu.
Capisce u mercatu cù l’azzione di prezzu
A cosa principal chì un trader di strategia di azzione di prezzu deve capisce per piglià decisioni di cummerciale infurmate hè a struttura di u mercatu attuale. U primu passu in questa definizione hè di truvà è marcà i livelli tecnichi chjave nantu à a carta di prezzu. Quessi sò i livelli di supportu è resistenza chjave, chì sò generalmente cuntenenu un gran numaru di ordini di compra è vendita, è per quessa ponu esse qualificati cum’è spazii di dumanda o offerta aumentata. A determinazione di i livelli di supportu chjave è di resistenza hè megliu fattu in tempi più longu (ghjornu o settimanale). Truvate alti è minimi di swing evidenti chì sò stati ripetutamente nutati in u passatu è marcate cù linii horizontale. Questi livelli sò u sustegnu chjave è i livelli di resistenza induve u prezzu hè prubabile di ritruvà.
Ci sò altri tipi di livelli tecnichi chjave:
- U sustegnu psicologicu è i livelli di resistenza sò generalmente formati intornu à i tassi di scambiu di numeri tondi (1.00, 1.10, 1.20, etc.). Parechji participanti di u mercatu mettenu l’ordine di cumprà è vende intornu à numeri tondi, cusì u prezzu pò currisponde à questi livelli o rompe cù un momentu di cummerciale inusualmente altu.
- I livelli di ritracciamentu di Fibonacci sò usati per circà i livelli potenzali induve u prezzu pò ricuperà è cuntinuà a tendenza principale. Quandu s’applicanu à i tempi più alti, i livelli impurtanti di Fibonacci cum’è u nivellu di ritracciamentu di 61,8% ponu diventà livelli tecnichi chjave induve sò posti assai ordini pendenti.
- I punti di pivot ponu ancu esse livelli tecnichi impurtanti induve u prezzu pò scuntrà supportu o resistenza. Parechji cummircianti seguenu i punti di pivot di ogni ghjornu è i so livelli di supportu è resistenza in u so cummerciu.
- Livelli di supportu dinamicu è resistenza . I livelli tecnichi chjave ùn anu micca esse staticu. I medii mobili sò cumunimenti usati per identificà i livelli tecnichi chjave dinamichi chì si trovanu intornu à l’EMA di 50 ghjorni, EMA di 100 ghjorni, EMA di 200 ghjorni, o intornu à i livelli EMA di Fibonacci cum’è l’EMA di 144 ghjorni.
- I fattori di cunfluenza sò spazii induve i livelli tecnichi s’intersecanu, mettendu in risaltu ancu a so impurtanza.
Dopu avè definitu i livelli tecnichi chjave nantu à u graficu, hè ora di analizà a direzzione attuale di u mercatu – a tendenza attuale. Parechji cummircianti di l’azzione di u prezzu solu cummerciu in a direzzione di a tendenza generale, postu chì queste setups di cummerciale tendenu à avè a più alta probabilità di successu. I mercati ponu spustà in trè manere – up, down and sideways. Un mercatu chì hè in crescita hè in una tendenza uptrend. Hè carattarizatu da alti più alti è minimi più alti nantu à u graficu. I bassi più alti sò furmati durante i ritracciamenti di prezzu, chì sò movimenti di prezzu di cortu termine in a direzzione opposta di una tendenza stabilita. Sò generalmente furmati com’è u risultatu di u prufittu da i cummircianti chì sò digià in un uptrend. Appena u prezzu cade, novi cumpratori entranu in u mercatu, perchè consideranu chì u prezzu di u mercatu attuale hè relativamente bassu. Questu forma un bassu più altu. I mercati chì facenu i bassi più bassi è i massimi più bassi sò in una tendenza downtrend. Infine, i mercati chì ùn mostranu micca i caratteristichi HH è HL uptrends è LL è LH downtrends, ma si movenu lateralmente senza direzzione evidenti, sò chjamati mercati chì varienu. In i mercati di a gamma, i cummircianti di l’azzione di u prezzu di solitu cumprà quandu u prezzu tocca a fine più bassa di a gamma è vende quandu u prezzu tocca l’estremità superiore di a gamma. chì ùn mostra micca i caratteristichi HH è HL uptrends è LL è LH downtrends, ma si move in latu senza direzzione ovvia, sò chjamati mercati chì varienu. In i mercati di a gamma, i cummircianti di l’azzione di u prezzu di solitu cumprà quandu u prezzu tocca a fine più bassa di a gamma è vende quandu u prezzu tocca l’estremità superiore di a gamma. chì ùn mostra micca i caratteristichi HH è HL uptrends è LL è LH downtrends, ma si move in latu senza direzzione ovvia, sò chjamati mercati chì varienu. In i mercati di a gamma, i cummircianti di l’azzione di u prezzu di solitu cumprà quandu u prezzu tocca a fine più bassa di a gamma è vende quandu u prezzu tocca l’estremità superiore di a gamma.
Dopu avè marcatu i livelli tecnichi chjave nantu à u graficu, è avè determinatu a direzzione generale di u mercatu, un cumpunente chjave manca per avè una stampa più cumpleta di u mercatu è capisce a struttura attuale di u mercatu. Stu ingredientu hè a psiculugia di i participanti di u mercatu, cum’è pruvucatu da mudelli di carta è candele.
I mudelli di azzione di u prezzu mostranu in tempu reale l’equilibriu trà l’offerta di vende è a dumanda per un strumentu finanziariu determinatu. Ogni cambiamentu di u prezzu implica un cambiamentu di l’equilibriu trà i cumpratori è i venditori – un aumentu di l’offerta scenderà u prezzu, mentre chì un aumentu di a dumanda spingerà u prezzu. U trader di l’azzione di u prezzu basa i so cummerci nantu à l’assunzione chì, se a dumanda di i cumpratori supera l’offerta di i venditori, u prezzu necessariamente cresce più altu o viceversa.
L’analisi Candlestick hè a basa di Price Action
Qualunque sia u timeline, ogni periodu currisponde à un candelabro o un bar. Candele riassume l’azzione di prezzu annantu à un periudu di tempu stabilitu, cusì nantu à un graficu di 5 minuti ogni candela rapprisenta 5 minuti di l’azzione di u prezzu, mentre chì in un graficu di ogni ghjornu hè creata una sola candela per ghjornu.
Candlesticks sò l’identificazione visuale principale di un graficu di azzione di prezzu. Capisce elli hè criticu per un trader per apre o chjude pusizioni à u mumentu propiu.
A cannila cuntene quattru livelli di prezzu – apertura (Open), chjusu (Close), minimu (Low), massimu (High). U corpu di a cannila indica a gamma trà u prezzu di apertura di u periodu è u prezzu di chjusi. Nant’à un candelabro bullish (indicativu di un aumentu di u prezzu annantu à u tempu in cunsiderà), l’apertura hè indicata da a parti inferjuri di u corpu, è u chjusu hè indicatu da a parti suprana. È, vice versa, per una candela bearish (indica una caduta di prezzu). Wicks (ombre o coda) mostranu a gamma di u muvimentu di u prezzu durante u periodu. Ogni volta chì i prezzi righjunghjenu livelli fora di a gamma ligata da i livelli aperti è chjusi, l’ombra sò veduti cù a so misura (alti o minimi). I schemi di culore sò usati per determinà u muvimentu di prezzu rapprisintatu da un candele. Candele bullish sò generalmente bianchi, blu o verdi, mentri candele bearish sò neri o rossi.
- I corpi longi di candeleri mostranu un momentu forte è un cumpurtamentu decisivu di u mercatu in una mossa aperta à chjude, in ogni modu, mostranu una volatilità aumentata cum’è certi prezzi sò righjunti per un periudu di tempu, ma sò eventualmente esclusi da a gamma aperta à chjude.
- I picculi corpi ponu indicà indecisione di u mercatu o un equilibriu trà e forze alcista è bearish.
Una manera cumuna di discrive u cumpurtamentu di u prezzu à u tempu hè una tendenza. Questa hè a direzzione principale di u muvimentu di u prezzu in a finestra di u tempu currispundente.
In questu esempiu, GBP / USD, u prezzu hà un uptrend chjaru nantu à u graficu di 5 mesi. In ogni casu, questa tendenza generale (tendenza primaria) cuntene una seria di “gammi” (tendenzii secundari), movimenti di prezzu à piccula scala chì necessariamente alternanu trà un uptrend è un downtrend – “rami” bullish è bearish rispettivamente. Quandu u prezzu ferma strettamente in una gamma diagonale, trà duie linee parallele, sta piccula gamma di prezzu hè spessu limitata da “canali di tendenza”. Quandu u prezzu si move in un intervallu horizontale, micca in una tendenza ben diretta, u muvimentu di u prezzu si dice chì hè in una “trend range”. Quandu tracciate e linee di tendenza, ci sò parechje regule basiche:
- Una linea di tendenza intermedia hè una linea diagonale da quale u mercatu rimbalza duie volte. Questa linea di tendenza indica una tendenza potenziale ma micca cunfirmata.
- Linea di tendenza cunfirmata – U mercatu hà rimbalzatu da sta linea di tendenza trè volte. L’analisi tradiziunale piglia questu cum’è un signu chì a linea di tendenza hè vera è chì u mercatu reagisce intornu.
U cummerciu di una tendenza hè più faciule quandu i so alti o minimi sò vicinu à una linea diagonale ricunnoscevule, cum’è sta linea pò esse usata per predice future highs or lows. U trader presta assai attenzione à i livelli di prezzu chjave, spessu “disegnu” linee horizontali cum’è i livelli di supportu è di resistenza.
E linee di supportu è di resistenza sò generalmente horizontale, ma quandu sò diagonali longu una tendenza, sò chjamati linee di tendenza.
A tiurìa di l’usu di sti linii hè chì u mercatu hà una spezia di memoria – u prezzu si cumporta in una certa manera in relazione à certi livelli, chì anu usatu per esse punti di svolta impurtanti. Quandu i livelli sò sottu à u prezzu attuale, custituiscenu “supportu”, un buffer potenziale contr’à un muvimentu bearish. Quandu i livelli sò sopra à u prezzu attuale, pareanu cum’è “resistenza”, una barriera potenziale per un muvimentu bullish. Quandu u prezzu s’avvicina à questi livelli, i cummircianti spessu aspettanu questi livelli per esse pruvati, rotti o prutetti prima di guadagnà a fiducia in a direzzione di u prezzu per entra in un cummerciu. Quandu u prezzu passa per unu di sti livelli, ghjucanu u rolu oppostu. Quandu un uptrend hè rottu, “resistenza” diventa “supportu”, chì indica un livellu significativu,
L’idea basica daretu à l’usu di u supportu di gamma è a resistenza in modu efficace hè di cumprà supportu è vende resistenza in una tendenza uptrend, o vende resistenza è cumprà supportu in una tendenza downtrend. Cusì, ùn hè micca necessariu di sperà per un scontru à traversu i livelli stabiliti, cum’è un scontru significa chì u mercatu ùn hè micca abbastanza prevedibile per apostà in modu sicuru nantu à u so rendimentu futuru.
I cummerci più cunservatori o affidabili sò quelli chì si trovanu quandu u mercatu fluttua trà i livelli di supportu identificabile è di resistenza. Questu vi permette di cumprà in una tendenza uptrend quandu un pullback di gamba bearish hà purtatu i prezzi à un livellu di supportu, è poi vende quandu u prezzu torna à un livellu di resistenza, o, in una tendenza downtrend, vende quandu u prezzu hà cullatu à un livellu affidabile. livellu di resistenza.
Modelli di azzione di prezzu
Un mudellu di candele hè una azione di prezzu unica o qualchì volta multipla di u prezzu di a barra mostrata graficamente nantu à un graficu di candele chì i cummercianti di l’azzione di u prezzu utilizanu per predichendu u muvimentu di u mercatu. I mudelli sò spessu l’indicatore più puntuale di l’equilibriu trà a dumanda di compra è vendita. Tuttavia, a ricunniscenza di i mudelli hè un pocu subjectivatu è esige furmazione è sperienza persunale per sviluppà e cumpetenze per identificà è scambià mudelli di candele. Ci hè una varietà di mudelli, assai di quali sò solu variazioni ligere nantu à u listessu principiu di basa. Dunque, hè sensu di fucalizza nantu à un picculu “gruppu” di mudelli chì dà à u trader un settore affidabile di signali per travaglià.
Same High Lower Close Bars (DBHLC) è Same Lower Lower Close Bars (DBLHC) – u nome pò sembra complicatu, ma u mudellu hè abbastanza faciule da capisce. U mudellu hè basatu annantu à u cuncettu di sustegnu è resistenza.
Sè dividite a frasa in dui parti, u significatu diventa abbastanza chjaru. DBHLC significa chì i dui candele anu quasi u listessu altu, è a fine di a seconda candela hè sottu à u bassu di a prima candela.
DBLHC hè l’inversu di u mudellu DBHLC. E duie candele anu u listessu minimu, è a fine di a seconda candela hè più altu ch’è l’altu di a prima candela.
Un esempiu di una configurazione bearish
Esempiu di una configurazione bullish
Dui bars cù u listessu altu (TBH) è dui bars cù u listessu bassu (TBL) sò mudelli di prezzu bidirezionale chì travaglianu in e duie direzzione, indipendentemente da a direzzione di a tendenza. Tuttu u cummerciu cù tali mudelli hè identicu à u cummerciu cù una barra interna. U mutivu hè chì l’ultima barra hè a barra interna per a barra precedente. Quasi tutti i mudelli di l’estrategia d’Azione di u Prezzu sò dui lati, chì vi permette di cumprà è vende. TBH – bar highs à u listessu livellu. Se u prezzu supera l’altu di a seconda candela, allora questu hè un signu di una continuazione di a tendenza, u bassu hè una inversione di tendenza. Esempiu di una transazzione cù TBH:
TBL hà i minimi à u listessu livellu. Un cummerciu hè apertu quandu u prezzu supera l’altu (inversione di tendenza) o bassu di a seconda candela (cuntinuazione di tendenza).
railshè un mudellu di inversione simplice chì generalmente si forma à a fine di i tendenzi o grandi oscillazioni.
Formazione di una opzione bearish quandu un uptrend hè rimpiazzatu da un downtrend.
Un cummerciu di vendita hè apertu quandu u prezzu supera u valore minimu di stu mudellu, è u stop loss hè situatu sopra u so massimu.
Per a versione bullish, hè una immagine specchiu (u declinu si ferma è u principiu di a crescita di citazioni hè prevista).
Una reversione à u prezzu di chjude
(CPR) hè un mudellu di candele cunnisciutu è spessu cummercializatu.
In vendita, a prima candela hè bullish, u sicondu hè bearish, mentri u prezzu di apertura di a seconda candela hè più altu ch’è u prezzu di chjusi di a barra precedente.
Per cumprà, avete bisognu di u sicondu (bullish) candlestick per apre sottu à u prezzu di chjusu di u primu (bearish) candlestick.
Pin bar , canusciutu macari comu lu Pinocchiu bar, hè u mudellu di azzione prezzu più cumuni. Rapprisenta una candela cù un corpu chjucu è una longa ombra da una parte.
Un signalu di compra hè un
pin bar cù una longa ombra più bassa . U cummerciu deve esse apertu cù un ordine di stop di compra pendente sopra a cima di u pin bar, è cù una perdita di stop à u puntu di fondu.
Un signalu di vendita hè un pin bar cù una longa ombra superiore. L’affare deve esse apertu cù un ordine di stop di vendita pendente per sopra à u puntu più bassu di u pin bar, è stop loss à u puntu superiore.
barra interna (
barra interna
)
hè un pupulare inversione / cuntinuà a furmazione di candelabro chì richiede almenu dui candelieri. Stu mudellu hè un ghjocu direttu nantu à u sentimentu di u mercatu à cortu termine chì prova à entra prima di i “grandi movimenti” chì ponu accade in u mercatu. A barra di l’internu mostra a riluttanza di i prezzi per risaltà sopra / sottu à l’altu è u bassu precedente di u candele, chì indica indecisione di u mercatu.
Per un mudellu di barra interna bullish
Opzione bearish
L’ombra di a barra interna pò andà oltre a prima candela, ma idealmente, quandu u corpu è l’ombra di a candela sò in u primu bar, tali signali sò più affidabili. Inoltre, à l’internu di a prima barra ùn pò esse micca unu, ma parechje candele, a cosa principal hè chì rispettu tutte e regule di u sistema di cummerciale di azzione di prezzu. In questu casu, u mudellu hè attribuitu un numeru basatu annantu à u numeru di barre interne, cum’è IB2, IB3, etc.
Una barra esterna hè un mudellu di dui candele in quale a seconda candela hà un altu più altu è un bassu più bassu. A gamma di a seconda candela deve esse sopra à a gamma di a prima. Questu significa chì a gamma di prezzu è a volatilità sò in espansione, chì mostra a forza in e duie direzzione. In a maiò parte di i casi, ùn hè micca chjaru se i toru o orsi anu vintu, l’unica certezza hè a volatilità aumentata.
BUOVB (barra verticale à l’extérieur haussier)
BEOVB (barra verticale rialzista esterna)
Cum’è a barra interna, u mudellu pò esse cumpostu di parechje candele. In questu casu, l’ultima candela di u signale engulfs parechji picculi bars. Più candele sò cunsumate, u più forte u signale.
Perchè l’azzione di u prezzu funziona?
Parechji charts oghje sò pieni di indicatori chì sò difficiuli di capiscenu. Tuttavia, tuttu ciò chì ponu offre hè a lettura di u prezzu, nudu è crudu, rapprisintatu da candele. Solu bisognu di candele, è ancu linee di supportu è resistenza simplici. Cummerciendu l’azzione di u prezzu nantu à i grafici puliti, eliminà e distrazioni è fucalizza nantu à l’elementu più impurtante, u prezzu. Questu hè veramente l’unicu elementu necessariu per u successu in i mercati. Parechji cummircianti credi chì u mercatu segue mudelli aleatorii è ùn hè micca sistematicamente chjaru cumu identificà una strategia chì travaglia sempre. Perchè l’azzione di u prezzu combina strumenti di analisi tecniche cù a storia recente di i prezzi per identificà l’opportunità di cummerciale basatu annantu à l’interpretazione subjectiva di u trader individuale, u cummerciu di l’azzione di u prezzu hè assai supportatu in u cummerciu.
Cumu Trade Price Action – Capisce è Strategie
Prima di tuttu, avete bisognu di cunnosce i diversi tipi di carte è i signali chì ponu esse leghje da elli. Dopu, avete bisognu di sviluppà l’abilità di identificà mudelli di prezzi. Significa ancu amparà à disegnà linee di supportu è di resistenza. À u tempu, vene una comprensione intuitiva di cumu si cumportanu i prezzi quandu ghjunghjenu à certi punti di tendenza. L’unicu spaziu di travagliu chì un trader d’azzione di prezzu hà bisognu hè un graficu pulitu senza alcunu indicatore tecnicu (cù l’eccezzioni di e medie muvimenti in certi casi). Un graficu di prezzu pulitu aiuta à u trader per fucalizza nantu à u muvimentu di u prezzu è micca nantu à l’indicatori tecnichi ritardati.
L’obiettivu principale hè di catturà una tendenza in un primu stadiu è seguità finu à ch’ella diventa invalida. Hè impurtante di nutà chì i cummircianti di l’azzione di u prezzu pruvate à cumminà una quantità di strumenti in a so analisi, chì aumenta a probabilità di cummerci di successu.
In fattu, in u sistema di cummerciale di l’azzione di prezzu, tuttu vene à amparà cumu si scambià setups o mudelli di azzione di prezzu da i livelli di fusione. A causa di a natura di l’operatori di u mercatu, a so reazzione à i variàbili ecunomichi glubale, l’azzione di u prezzu tende à ripetiri in diversi mudelli. I grafici di l’azzione di u prezzu riflettenu i cambiamenti o a continuazione di u sentimentu di u mercatu. Cusì, avè amparatu à identificà mudelli di prezzu, pudete uttene “suggerimenti” nantu à induve u prezzu andarà dopu. In generale, ponu esse divisu in dui categurie:
mudelli di continuazioneè mudelli di inversione di tendenza. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/figury-texnicheskogo-analiza-v-trajdinge.htm Mentre i mudelli di continuazione signalanu chì a tendenza principale hè per cuntinuà, i mudelli di inversione signalanu à u cuntrariu, chì a tendenza principale hè per rinvià. I mudelli principali di continuazione sò
rectanguli ,
bandiere ,
cunei cadenti (durante una tendenza uptrend) è cunei crescente (durante una tendenza downtrend). Modelli di Inversione Basic –
Testa è Spalle, testa invertita è spalle, doppia cima è doppiu fondu, cunei cadenti (durante una tendenza downtrend) è cunei rising (durante un uptrend). Azzione di prezzu nantu à a criptografia – capiscenu u mercatu, strategie di cummerciale, cumu utilizà l’azzione di prezzu in questu mercatu – istruzzioni video: https://youtu.be/BzaS4dgQvxE
Scalping è azzione di prezzu
Scalping implica l’entrata è l’uscita di una pusizioni rapidamente per prufittà di i picculi movimenti di prezzu, indipendentemente da ciò chì hè cunsideratu un picculu muvimentu di prezzu per quellu attivu. Parechje scalpers usualmente utilizanu carte di 1 minuti. A strategia di scalping hà u scopu di cummerciu in a direzzione di a tendenza è entre durante un pullback quandu u prezzu cumencia à retrocede in a direzzione di a tendenza. Per fà questu, i cummircianti cercanu mudelli engulfing chì signalanu una entrata, cum’è quandu una candela in a direzzione di tendenza copre una candela in a direzzione di un pullback. Questu succede durante un rollback.
Nantu à l’esempiu di u graficu di minuti di Alcoa, e frecce marcanu mudelli engulfing chì signalanu entrate potenziali di cummerciale.
Fattori di fusione strutturale è azzione di prezzu
In u cuntestu di u cummerciu di l’azzione di u prezzu, a cunfluenza hè u puntu / livellu induve dui o più fattori cunvergenu (o si intersecanu) inseme per furmà un hot spot (puntu di cunfluenza) chì cunfirmanu u stessu signale di cummerciale. Per esempiu, u prezzu si move à u livellu di resistenza, se verificate u retracement Fibonacci, quasi cum’è una cunfluenza chì u livellu di resistenza hè ancu à u livellu di Fibonacci 61,8. Ma questu ùn hè micca tuttu, a tendenza generale hè ancu discendente. Dunque, ci sò trè fatturi chì sò in linea:
- tendenza generale discendente;
- u livellu di resistenza chì u prezzu si avvicina;
- u prezzu hè ancu in capu à u livellu 61.8 Fibonacci, chì coincide cù u livellu di resistenza.
In ogni sensu, a fusione pò esse vistu cum’è l’aumentu di e probabilità in u vostru favore. Quantu più fattori di cunfluenza presente in ogni setup, u più prubabile chì si move in a direzzione prevista.
Azzione di u prezzu di strategia di travagliu
I cummircianti più sperimentati conservanu una varietà di opzioni per ricunnosce mudelli, livelli di entrata è di uscita, piantà e perdite è uttene infurmazioni pertinenti. Utilizà una sola strategia ùn pò micca furnisce abbastanza opportunità di cummerciale. Strategii di cummerciale di l’azzione di prezzu chì ponu guarantisci boni risultati s’ellu si usa bè:
- Breakout (breakout) – a tecnica combina a prisenza di una candela larga (u più altu di l’ultimi sessioni 9) è un novu altu di 2 mesi. Questu rende l’installazione più “affidabile” è divertente per travaglià.
- U pin bar pò esse usatu in ogni cuntestu di u mercatu, sia per circà una ripresa di una tendenza dopu un pullback o per identificà inversioni da alti o minimi impurtanti. Va bè cù falsi breakouts di livelli chjave.
- I bars interni sò ideali per seguità i tendenzi attuali, soprattuttu quandu ci sò dui, trè o più di elli in una fila (u so potenziale splusivu hè enormu).
Cumu aduprà l’azzione di prezzu in pratica
Cummerciu nantu à una scuperta di un mudellu di carta
L’entrata in i cummerciu di l’azzione di u prezzu hè di solitu basatu annantu à una sorta di cunferma chì attiva i setups. In fondu, questi sò breakouts di livelli tecnichi, chì sò cunfirmati da mudelli di candele.
- 1 – spalla manca.
- 2 – u capu di u mudellu.
- 3 – spalla dritta.
- 4 – a linea di u collu chì cunnetta e parti inferjuri di e duie spalle.
U mudellu di a testa è e spalle hè un mudellu di reversione impurtante chì si forma à l’altu di una tendenza uptrend. U trader aspetta l’apertura di una pusizione corta finu à chì u prezzu rompe a linea di u collu. Quandu si faci un scontru, u scopu di prufittu per u cummerciu hè l’altezza di u mudellu (5) prughjettata da u puntu di scontru (6). Stop losses sò generalmente posti sopra a linea di u collu (approcciu aggressivu) o sopra à a spalla dritta (approcciu tradiziunale).
Cummerciu di sfondate / retest horizontale
Certi cummircianti preferanu piglià cumercii basati nantu à i scontri da intervalli horizontali. Stu approcciu averia bisognu di un mercatu di classificazione cù limiti superiori è inferiori chjaru.
Mercatu laterale in a linea di resistenza superiore (2) è a linea di supportu inferjuri (1). Quandu si faci un scontru, un scopu di prufittu pò esse stabilitu chì hè uguali à l’altitudine di a gamma prughjettata nantu à u puntu di scontru indicatu da a linea 1. Per entra in un cummerciu nantu à un scontru horizontale, l’ambiente di u mercatu precedente deve esse in un modu di classificazione definitu. per l’absenza di alti più alti è micca minimi minimi. Pudete ancu entre in un rollback (in una prova ripetuta di una linea di supportu / resistenza rottu). Cum’è cù i breakouts di mudelli di graficu, l’azzioni di prufittu tendenu à riversà u prezzu versu u puntu di breakout, chì furnisce una excelente opportunità per rientra in u cummerciu. Ci vole à ricurdà chì i supporti rotti è e linee di resistenza sò invertiti,
Trading nantu à un Breakout di una Trendline
I mercati tendenu à scumpressà o falà e linee di tendenza in e cundizioni di u mercatu di tendenza. I cummircianti utilizanu linee di tendenza per cunnetta i massimi più alti durante l’uptrends è i minimi più bassi durante i downtrends, u scontru di quale crea l’uppurtunità di cummerciu in a direzzione di u scontru. Una linea di uptrend rotulata significa essenzialmente chì u prezzu hè prubabile di fà un novu bassu più bassu, chì hè una caratteristica di una tendenza downtrend è signala un potenziale inversu di tendenza. In listessu modu, una linea di tendenza rotta significa chì u prezzu hè prubabile di fà un novu altu più altu, una caratteristica di una tendenza uptrend.
Cummerciu di pullback
I cummircianti di Pullback pruvate à cumprà una scorta o una commodità quandu u prezzu hè cascatu temporaneamente in fronte di una tendenza uptrend più larga. Per fà cumerciu, u mercatu deve muvimenti in una certa direzzione, up o down. Senza una tendenza in un cummerciu, hè impussibile di prufittà in un rollback.
Entra in un cummerciu cù una tendenza
U primu passu hè di determinà a direzzione sottostante di u mercatu – hè u paru trending up or down? L’uptrends sò furmati da i più alti è i più bassi in u prezzu, mentri i tendenzi sò furmati da i bassi più bassi è i più bassi. Hè impurtante di capisce chì in a strada, u prezzu si move in qualchì volta in a direzzione opposta di a tendenza. Questi movimenti di prezzu contr’à a tendenza sò chjamati currezzione di u prezzu è formanu un mudellu di zigzag caratteristicu durante un uptrend. Per entre in una tendenza dopu à u cummerciu, i cummircianti utilizanu i livelli di ritracciamentu di Fibonacci per misurà a distanza di un retracement da l’onda d’impulse precedente.
A casella verde (1) hè stata a prima onda impulsiva per fà un altu più altu nantu à u graficu, seguita da una correzione di prezzu marcata cù a casella rossa (2). A currezzione hà righjuntu circa 50% di l’onda d’impulsu iniziale, dopu chì u prezzu hà invertitu in a direzzione di l’uptrend, creendu una nova onda d’impulsu (3) è un novu altu più altu. Aumentà a vostra chance di successu – entre in u fondu di una currezzione di prezzu.
Cummerciu d’Azzione di Prezzi: Fattori à cunsiderà
A gestione di u risicu in u cummerciu di l’azzione di u prezzu hè simile à a gestione di u risicu in qualsiasi altru stilu di cummerciale – e stesse regule s’applicanu. In quantu à i fatturi veri chì i cummircianti anu da tene in mente:
- Struttura di u mercatu attuale . In una tendenza uptrend, cumprà opportunità; in una gamma, cumprà vicinu à i minimi di a gamma à u supportu, o vende vicinu à l’alti à resistenza, in una tendenza downtrend (opportunità di vendita).
- Zone di valore nantu à u graficu . Inserite livelli di supportu / resistenza o livelli chì suggerenu punti di pivot in u mercatu. Per esempiu, se u mercatu hè in una tendenza uptrend, puderia esse una zona di supportu, un swing bassu, una media mobile cù un periodu di 50 linee di tendenza, da quale u mercatu hà rimbalzatu parechje volte.
- Place un stop loss trà quelli livelli, o induve ùn ci hè micca veru indicazione di tali forza chì pruvucarà stu cambiamentu di direzzione in u mercatu.
Essenzialmente, i cummircianti provanu à entre in punti di tipping. I livelli trà i punti di svolta sò “zoni vioti” induve si ponu esse posti. Per esempiu, se entra in un cummerciu à un livellu di supportu aspittendu chì u prezzu di risurrezzione, pudete mette un stop ben sottu à u livellu di supportu chì avete intrutu, basta chì ùn era micca ancu un livellu di supportu. In questu casu, se u stop hè culpitu, indica chì a tesi originale sottu à u cummerciu ùn era micca ghjustificata. A chjave per u successu in u cummerciu hè di avè un metudu conceptualmente sanu, precisu, ben strutturatu è senza sforzu. L’esperienza, sia in a gestione di l’affari sia in e fasi inevitabbili di longu drawdowns, pò fà tutta a diffarenza per stà sempre nantu à u corsu ghjustu senza svià da ellu, ma questu ùn impedisce micca u fattu chì ancu i cummircianti principianti o quelli.