Chì ghjè una tendenza in u cummerciu, cumu identificà nantu à un graficu, è cumu si scambià un uptrend è un downtrend. A capacità di ricunnosce una tendenza in u cummerciu aiuta à cumercià bè bè. A tendenza in un sensu largu hè u vettore di u muvimentu di u prezzu di l’attivu. U terminu hè statu introduttu da Charles Dow, u fundatore di a teoria di
l’analisi tecniche . Una tendenza, in parolle simplici, hè un metudu di seguità a dinamica di crescita è caduta di i prezzi di l’assi. Basatu nantu à sti punti, pudete ancu determinà a fine di a tendenza. Dow Theory ùn hè micca l’unicu strumentu di previsione di prezzi senza ambiguità. Da questu puntu di vista, trè tippi di tendenza ponu esse distinti: uptrend, downtrend è sideways. Una tendenza laterale hè l’absenza di crescita o decadenza. Un altru nomu di stu fenominu hè “flat”.
- Cumu identificà una tendenza?
- Tipi di tendenzi in u cummerciu
- Fasi di furmazione
- Caratteristiche Trend
- Livelli dinamichi
- Cumu entre è esce da un cummerciu in u cummerciu di tendenza?
- Cumu guadagnà pusizioni è mette stop in u cummerciu di tendenza?
- U cuncettu di contra-tendenza, infurmazione di i cummircianti contru a tendenza
- Cumu identificà è catturà e tendenze in u cummerciu?
- Errori di cummerciale di tendenza
- Ingressu tardi
- Trading in un mercatu in crescita
- Cumu capisce l’angolo di u muvimentu longu a tendenza?
Cumu identificà una tendenza?
Per risponde à sta quistione, hè necessariu capisce u rolu di stu fenomenu in u cummerciu. L’analisi di u vettore di u muvimentu di u prezzu hè a basa per a decisione d’investimentu. Se u prezzu hè in tendenza, allora u cummerciu hè più prubabile di fà un prufittu. In tutti i mercati finanziarii, u prezzu si move in forma di zigzag. Stu zigzag aiuta à custruisce analisi è prediche i prezzi. Per questu scopu, diversi metudi sò usati. Sò i seguenti:
- Analisi Grafica . U metudu hè di custruisce una linea di crescita di prezzu. Sempre chì u prezzu hè sopra o sottu à sta linea, i cummircianti dicenu chì u prezzu cuntinueghja a tendenza.
- Analisi tecnica . L’indicatori sò usati in l’analisi tecniche. L’analisi tecniche aiuta à seguità micca solu u vettore di prezzu, ma ancu a forza di a tendenza. In questu casu, i medii muvimenti sò usati per ottene u scopu.
- Analisi Fundamental . Implica l’analisi di l’infurmazioni, da a tecnica à l’ecunumia. In quantu à a criptografia di munita, questu significa studià l’infurmazioni nantu à un prughjettu di criptu di munita, ontulugia, fatturi ligati, piani di prughjettu, etc. Stu metudu hè adattatu per custruisce una previsione à longu andà.
- Analisi di u voluminu . I volumi di crescita è di decadenza sò paragunati. Se a quantità di crescita hè tangibile, hè ragiunate per crede chì u vettore si move versu un piccu è ci sarà prestu un reversu. Se a caduta hè drammatica, a crescita hè prevista.
Se ci hè una tendenza in u prezzu, ogni cummerciu in quella direzzione porta un prufittu potenziale. Ma ùn hè micca abbastanza per un trader prufessiunale per s’appoghjanu in un approcciu cusì superficiale. Per esse sicuru, avete bisognu di determinà currettamente u puntu di entrata. Avemu scupertu ciò chì una tendenza hè, se operamu in parolle simplici. Avà a quistione hè cumu si mette in pratica? U prossimu passu hè di custruisce l’analisi risultatu in a vostra propria strategia. Cumu fà? Hè utile à cunsiderà i seguenti principii:
- Trend hè u vostru megliu amicu: una tendenza hè u megliu amicu di u trader. U puntu di entrata di u cummerciu deve esse in a tendenza uptrend.
- Hè utile à utilizà parechji punti di entrata in a direzzione di a tendenza. À un puntu, aduprate una parte di i fondi, à l’altru – l’altra parte. Questu hè, ùn versate micca tutti i fondi in un puntu.
- Aduprate ordini di stop per prevene perdite. Hè cunsigliatu di mette un ordine di stop daretu à a linea di crescita è deve esse aghjustatu cum’è i prezzi cambianu.
- Ùn vi scurdate di esce da u cummerciu à tempu. Questu pò esse quandu ghjunghje à u livellu di prufittu previstu. O quandu aghjustà l’ordine di stop, questu succede automaticamente.
Hè impurtante di attentu à l’ultimu puntu. I prufessiunali avvirtenu chì ùn hè micca a capacità di piantà à u tempu chì falla i principianti. A tendenza tende à finisce di colpu, o cambià u vettore di u muvimentu. Allora u prufittu pò turnà in una perdita.
Tipi di tendenzi in u cummerciu
Sicondu a teoria, i tendenzi in tutti i mercati sò spartuti in i seguenti tipi:
- Tendenze glubale chì tornanu anni fà . Mostranu a direzzione generale di u muvimentu.
- I tendenzi intermedi sò misurati da parechji mesi à parechji anni.
- I tendenzi à cortu termine mostranu i cambiamenti attuali di u mercatu. Questu include ancu movimenti speculativi è tendenzi insignificanti.
Tutti i trè tippi di tendenzi esistenu simultaneamente in tutti i mercati. Per i cummircianti, i punti minimi è massimi importanu. Uptrend:
Un uptrend à una scala globale hè ancu chjamatu “bullish”. In u quadru di stu fenominu, una analisi hè fatta di u sviluppu di i mercati mundiali, un aumentu o diminuzione di l’investimentu, etc. tendenza à u ribassi
Fasi di furmazione
A furmazione di una tendenza si faci in trè tappe. Pensemu à ognunu di elli.
- fase di accumulazione. Di solitu precede una fase di recessione. Stu mumentu hè cunsideratu in a strategia di i cummircianti cum’è un principiu di apertura di pusizioni longu. Hè cresce chì u prezzu hà righjuntu un puntu induve a compra di l’assi pò esse abbastanza prufittuosa. A fase di accumulazione tende à inizià a crescita di u valore di l’attivu.
- Carattere di massa . U numeru di investitori in questa fase hè in crescita. L’arrivu di a “folla” hè prevista. Stu prucessu passa gradualmente. In questa tappa, a crescita massima in u valore di l’assi hè osservatu. In termini di tempu, stu periodu hè più longu chì a fase di accumulazione è a tappa sussegwente.
- Fase di distribuzione . In questa fase, i tassi di crescita sò insignificanti o fermanu. Questu hè u puntu induve a maiò parte di l’investituri consideranu u so scopu di prufittu per esse righjuntu. Cumincianu à vende l’assi à quelli chì sò sempre inclusi in a tendenza. I volumi di vendita sò compensati da novi volumi di compra. Dopu à quessa, a curva di prezzu passa in un pianu o scende.
Avemu cunsideratu un uptrend. Un downtrend hè quandu un ciculu datu passa sottu à a linea classica. Cambiamenti significativu in a dinamica di u muvimentu di l’assi è in a transizione da una fase à l’altru, i grandi investitori ghjucanu un rolu impurtante. Un trader, ancu cù una cartera solida, ùn hè micca capaci di influenzà u muvimentu di a tendenza. L’ughjettu di u trader in questu prucessu hè di ricunnosce e tappe in u tempu per determinà u puntu d’entrata ottimali. Versu a fine di u stadiu, a probabilità di una entrata incorrecta aumenta. In questu casu, invece di prufittu, u trader pò riceve pèrdite. Cumu scambià e linee di tendenza: https://youtu.be/JLXt4SzGcwQ
Caratteristiche Trend
A tendenza hà parechje proprietà. Pò esse riassuntu secondu e seguenti caratteristiche:
- Presenza di direzzione : tendenza à u ribassu è tendenza à l’alza.
- durata . Ci sò trè tippi: cortu-termine, mediu è longu.
- Forza . Mostra u numeru di cummircianti implicati. U più cummircianti sò inclusi in a tendenza, più influenza anu nantu à a direzzione è u so vettore. Inoltre, u numeru di i cummircianti implicati affetta u equilibriu di i venditori è i cumpratori di l’assi. I prezzi di l’assi aumentanu in proporzione diretta à u numeru di i cummircianti implicati.
Ancu in a teoria di Dow, e caratteristiche principali di a tendenza sò evidenziate. Dintra sta tiurìa, i seguenti caratteristiche ponu esse distinti:
- una tendenza crescente tende à cuntinuà à longu u vettore, chì farà una inversione forte o fine;
- più forte a tendenza, più dura;
- crescita o caduta tende à finisce in ogni mumentu;
- s’è in u passatu, in certi cundizioni, u vettore di muvimentu ubbidì à un certu mudellu, questu ùn significa micca chì una volta sta regula hà da travaglià in i stessi cundizioni.
Queste caratteristiche ponu esse chjaramente tracciate da a dinamica in u mercatu di criptocurrency.
Livelli dinamichi
I livelli dinamichi sò medii muvimenti. Ci hè un livellu di supportu è un livellu di resistenza. Se a curva di tendenza hè sopra à a curva di tendenza, allora si dice chì hè resistenza. S’ellu hè sottu à a linea, questu hè una zona di supportu. I punti di entrata di u cummerciu sò trà queste categurie.
Cumu entre è esce da un cummerciu in u cummerciu di tendenza?
Per i cummircianti, a lege di i livelli si applica quì: se a curva hè à u livellu di resistenza, avete bisognu di vende l’attivu, se hè più bassu, allora cumprà. Inoltre, una entrata riescita in a transazzione hè cunsiderata u mumentu di attraversà e medie muvimenti. Tuttavia, ùn deve micca affruntà. I cummircianti sperimentati cunnoscenu a psiculugia di i principianti, chì cù tali ritratti, immediatamente cumincianu à apre l’affari. Avete bisognu à aspittà finu à chì un numeru abbastanza di ordini sò aperti. Questu hè chjamatu cunfirmazione.
Cumu guadagnà pusizioni è mette stop in u cummerciu di tendenza?
Una di e strategie più simplici è più prufittuali hè u cummerciu di l’azzione di u prezzu. L’azzione di u prezzu hè un metudu in quale un trader si cuncentra solu nantu à u graficu, senza attente à l’indicatori. L’analisi di tendenza in l’azzione di u prezzu hè realizatu da u livellu di supportu, resistenza è mudelli di candele. Inoltre, cum’è parte di l’azzione di prezzu, pudete gestisce efficacemente i vostri risichi. Stop loss aiuterà cù questu. Stop loss hè una marca chì hè stabilita in anticipu. Questu hè necessariu per assicurà u trader contra grandi pèrdite durante un graficu di downtrend. Ci sò diverse strategie di stop loss. I prufessiunali ricumandenu di mette stop losses daretu à certe barriere in a strada di a tendenza. Chì sò e barriere ? Per esempiu, questi:
- livelli di sustegnu è resistenza;
- segni psicologichi;
- alti è bassi di l’ultimi mudelli di candele.
Pusendu una fermata daretu à a barriera hè ghjustificata da u fattu chì u prezzu spessu prova u livellu righjuntu. Breakouts accade in stu prucessu quandu u stop loss hè culpitu da u prezzu, poi vai in a direzzione “corretta”. Quandu u cummerciu di tendenza, a stallazione di tappe hè simplice: hè cunsigliatu di mette in trè posti: daretu à a linea media in muvimentu, daretu à a linea di pullback precedente, è fora di e linee di tendenza dinamica.
U cuncettu di contra-tendenza, infurmazione di i cummircianti contru a tendenza
Una contra-tendenza hè un muvimentu di prezzu à cortu termini contru a direzzione attuale. Per un trader, stu puntu hè attrattiva perchè permette di entre in u mercatu cù un rapportu moderatu di risicu à prufittu. Tuttavia, truvà u puntu ottimali in una contratendenza ùn hè micca un compitu faciule. Ci hè una alta probabilità di drenà u depositu. Dunque, sta strategia hè adattata per i cummircianti sperimentati. In a decisione in u quadru di a contra-tendenza, sò guidati da i seguenti parametri:
- determina a direzzione ghjusta di a tendenza attuale;
- identificà i probabili punti di inversione di u prezzu;
- truvà un signale di cummerciale affidabile.
A contratendenza hè basatu annantu à a logica simplice di l’infurmazioni di tendenza. Se tutti l’investituri dicenu chì u prezzu di questu o quellu attivu crecerà, allora parechji anu digià compru sti assi è aspettanu a crescita. Siccomu tutti anu compru, allora a tendenza hè vicinu à una inversione. Sì tutti dichjaranu chì questu o quellu strumentu falà, allura u più prubabile chì a maiuranza anu vindutu i so assi è, assai prubabilmente, a dinamica di tendenza hè vicinu à una inversione in a direzzione di a crescita.
Cumu identificà è catturà e tendenze in u cummerciu?
U modu più sicuru per truvà a tendenza è a tendenza hè di utilizà una media mobile in a vostra analisi. A strategia ottima hè di determinà u tempu ottimale è cummerciu solu in questu. I grafici di altri timeframes deve esse appiicati dopu un’analisi attenta.
Errori di cummerciale di tendenza
Spessu, i cummircianti ponu ignurà i cunsiglii in quantu à u puntu di entrata in upside è u puntu di uscita downside. Un altru sbagliu cumuni hè di entre in a fase di resistenza senza cunfirmà u prezzu.
Ingressu tardi
Quandu entra tardi, hè utile per aderisce à u principiu di “stabilisce un stop loss è scurdate”. Altrimenti, u trader deve esse preparatu per i seguenti:
- Ampia gamma di stop loss;
- U rapportu risicu / ricumpenza hè ridutta da 1: 4 à 1: 2;
- Ci hè una chance di chjappà u piccu di a tendenza.
Sti fattori ponu esse usatu à u vostru vantaghju.
Trading in un mercatu in crescita
Eccu i reguli:
- ùn pudete micca apre l’affare à u mumentu chì u prezzu sfondate l’alti;
- l’entrata pò esse fatta solu dopu à a currezzione di u prezzu dopu à l’altu rottu;
- ùn vi fidate assai di ordini pendenti.
Cumu capisce l’angolo di u muvimentu longu a tendenza?
L’angolo di u muvimentu mostra a proporzioni di l’offerta è a dumanda. Se l’angulu hè ripida, allora ci sò più venditori in un tali mercatu chì cumpratori. Se l’angulu hè pocu pianu, allora questu indica un numeru significativu di cumpratori chì sò pronti à trattà, ma u prucessu ùn hè ancu principiatu. A capacità di leghje i pendii apre pusizioni per truvà setups prufittuali. Per truvà un puntu d’entrata favurevule, hè utile cumminà l’anguli di tendenza cù i signali d’azzione di prezzu. Stu terminu spiega i fenomeni micca solu in u cummerciu, ma ancu in i scienzi fundamentali. Una tendenza in l’ecunumia hè un vettore di muvimentu di indicatori. Ci hè ancu una tendenza in statistiche chì aiuta à identificà a direzzione di u sviluppu di certi fenomeni suciali. A capacità di leghje questi indicatori è di piglià a nota aiuta à piglià e decisioni ghjusti in altri spazii.