Bollinger Bands (a volte Bollinger Bands) – chì hè è cumu si usa l’indicatore Bollinger Bands? Per valutà più precisamente a probabilità di una opzione particulare per cambià i prezzi in u futuru, i metudi di l’analisi fundamentale è tecnicu sò usati . In u primu casu, a situazione hè analizata in cunsiderà l’impattu di fatturi ecunomichi. À u listessu tempu, ùn hè micca sempre pussibule di predichendu esattamente cumu affettanu u valore di azioni specifiche. Succede spessu chì avvenimenti impurtanti affettanu i prezzi troppu rapidamente è u trader ùn hà micca tempu per prufittà di questu. Indicatore di bande di Bollinger: L’usu di l’analisi tecniche hè basatu annantu à l’applicazione di altri principii. Hè cresce chì u cambiamentu di quotes in u passatu pò predice a probabilità di i prezzi chì crescenu o cadenu in u futuru. À u primu sguardu, sta dichjarazione pò pare cuntruversu, ma deve esse ricordati chì a psiculugia di i cummircianti o l’investituri hà una influenza significativa in a decisione di i cummircianti. In pratica, i metudi di analisi tecniche anu pruvatu a so efficacità. Tuttavia, deve esse cunsideratu chì per travaglià in modu efficace, un trader o investitore deve creà u so propiu sistema di cummerciale o seguità un esistenti. In questu casu, in regula, parechji metudi sò usati per a decisione, aumentendu e probabilità di successu. Ci sò i cummircianti chì travaglianu cù a so intuizione prufessiunale. Tuttavia, deve esse capitu chì e cunclusioni sò tratte nantu à a basa di certe caratteristiche di i grafici. Diversi indicatori permettenu di esse spressi in forma numerica, dendu megliu certezza à i metudi utilizati. Un bon indicatore accumula l’esperienza di i cummircianti è pò diventà unu di i fundamenti per u successu. I bandi di Bollinger aiutanu à risponde à a quistione di quantu i movimenti forti di u prezzu devianu da a media. Pò esse divisu cundizionalmente in trè linee:
U centru rapprisenta u valore mediu di u prezzu. Mostra a tendenza di u muvimentu è vi permette di custruisce una supposizione nantu à a natura generale di i cambiamenti.
I linii superiori è inferiori carattarizanu u gradu di deviazione da a linea cintrali. A diffarenza trà elli hè u più grande, u più sharper i cambiamenti in quotes occur.
Quandu si cresce, u prezzu hè trà a linea superiore è centrale, quandu si scende, trà u centru è u fondu. Videndu a pusizioni relative di l’indicatore è i quotes, un trader pò piglià cunclusioni nantu à più cambiamenti di prezzu.
Stu indicatore hè statu creatu da John Bollinger in l’anni 1980, un trader è analista di Wall Street. Dighjà durante a prima dicada dopu à a so creazione, l’indicatore hà guadagnatu una larga popularità, chì persiste decennii dopu. Permette di capisce cumu i prezzi sò distribuiti relative à u valore mediu di un attivu. In presenza di alta volatilità, a distanza trà e linee inferjuri è superiori aumenta. John Bollinger hà scrittu u libru “Bollinger on the Bollinger Band” chì detalla e regule di l’applicazione.
Linee di supportu inclinate o di resistenza
Nantu à u graficu mostratu quì, e frecce rosse mostranu 4 rimbalzi da a linea media durante un muvimentu di tendenza discendente. Questi casi sò mumenti vantaghji per entra in un cummerciu di vendita. Pudete vede chì in questu graficu, i primi trè cummerci anu successu s’ellu eranu chjusi dopu avè attraversatu a linea più bassa. L’ultime, per via di un cambiamentu in a direzzione di a tendenza à una ascendente, ùn porta micca à una intersezzione iniziale cù a linea più bassa. Per limità e perdite in l’ultimu casu, hè abbastanza per mette un stop in a linea cintrali di l’indicatore Bollinger.
Linee di supportu horizontale o di resistenza
Se l’indicatore hè utilizatu in un mercatu di tendenza, pò toccu ripetutamente a linea esterna è torna. Ogni tali rebound pò esse cunsideratu cum’è una linea di resistenza in un mercatu crescente. Quandu i quotes passanu durante u muvimentu più, questu indica a forza di u muvimentu è vi permette di utilizà stu mumentu per entre in un trattu o aumentà. Immediatamente dopu à ogni linea di resistenza, pudete mette un stop, furnisce quasi breakeven u sviluppu di a transazzione. In cunsiderà u graficu datu cum’è un esempiu, hè chjaru chì un tali stop hà da travaglià solu dopu chì l’ultimi di sti linii sò stati superati. Per determinà più precisamente tutti i paràmetri necessarii di a transazzione in questu è altri esempi, hè vantaghju d’utilizà signali supplementari ricevuti da l’indicatori. U trader deve determinà quale di elli sò necessarii per determinà
Aduprà nantu à i terminali
Bollinger Bands sò longu cunsideratu un strumentu classicu per l’analisi tecniche. Dunque, in a maiò parte di i casi, sò trà i strumenti di analisi tecniche preinstallati. Prucedura di calculu di l’indicatore: Per applicà, avete bisognu di apre u graficu desideratu nantu à quale vulete applicà l’indicatore. Quandu avete principiatu, avete bisognu di entre in i paràmetri necessarii per u funziunamentu. Questi includenu a durata di a media (20), specificendu u tipu di prezzu per esse processatu (Close), u numeru di calculi di radica media quadrata utilizatu per calculà a distanza da a linea di centru (2). Inoltre, avete bisognu di specificà u grossu è u culore di e linee indicatori. In parentesi sò i valori standard chì i cummircianti utilizanu in a maiò parte di i casi. Quandu aduprà Bollinger Bands cù charts specifichi, avete bisognu di piglià in contu chì ognunu di elli pò avè certe caratteristiche. Dopu avè amparatu à utilizà l’indicatore è acquistendu sperienza, un trader pò fà cambiamenti à i paràmetri utilizati si trova una opzione più adatta per ellu stessu.