Indicatore RVI, Relative Vigor Index (Relative Vigor Index) – cumu utilizà, cumu si stallanu è aduprà.
Indicateur RVI, indice de vigueur relative (indice de vigueur relative)
John Ehlers hà criatu l’indicatore di tendenza à u principiu di u 21u seculu, hè utilizatu per determinà a forza di vinditori è cumpratori. Elerds hè un analista tecnicu ben cunnisciutu, creatore di parechje strategie è indicatori tecnichi è oscillatori. In u 2022, RVI hè in ogni settore di indicatori di
piattaforme di cummerciale populari .
Chì ghjè l’indicatore RVI
Dopu avè sceltu un indicatore, l’utilizatore serà dumandatu à selezziunà u so periodu per u calculu di u valore mediu, u culore è u grossu di e linee. U più longu u periodu mediu, u menu reagisce à i fluttuazioni di u prezzu. Ci saranu menu signali, ma seranu di megliu qualità. Indicatore RVI – per automaticamente, l’oscillatore cuntene una linea rossa veloce è una linea verde lenta. A linea rapida (rossa) mostra u equilibriu di u putere à cortu termine in u mercatu. Una linea lenta signala l’allineamentu di e forze per periodi di tempu più longu. A linea rossa hè a somma di e medie muvimenti per i periodi 4 – à u chjusu, l’apertura, i prezzi alti è bassi. A seconda linea hè tracciata cum’è una media mobile di 4 periodi simmetricamente ponderata.
U principiu di u funziunamentu di l’indicatore hè chì, se i linii anu risuscitatu à l’area di overbought, allora hè assai prubabile chì i prezzi curreranu in u mercatu. Cunsiderate entra in pusizioni curtite o tagliate pusizioni longu. Sì i linii sò cascati troppu bassu, u mercatu hè oversold è una inversione o currezzione ascendente prestu principià.
I zoni di overbought è oversold sò visualizati in l’indicatore cù errori, per quessa, hè cunsigliatu di rinfurzà i signali cù un altru oscillator, per esempiu, un stochastic.
Cumu cummerciu cù RVI
L’indicatore RVI hè utilizatu per determinà a forza di u muvimentu attuale, a fiducia è l’energia di a tendenza. Pò esse usatu per determinà a probabilità di una continuazione di tendenza. L’indicatore mostra quantu listu i prezzi si movenu in diversi tempi. U principiu hè chì in una tendenza uptrend, l’alti s’arrizzanu, è in un downtrend, cascanu. U muvimentu continuarà se u prezzu chjude vicinu à l’estremu. Se u prezzu face fluttuazioni volatili, mentre chì si move luntanu da l’estremi à a mità di a gamma, allura a tendenza hè prubabile di cambià a direzzione o mori.
Segnali cummerciale di l’indicatore RVI
U trader riceve signali nantu à l’intersezzione di e linee RVI.
- Se a linea veloce attraversa a linea lenta da cima à fondu , allora una compra hè fatta nantu à a candela successiva. Un trader pò cumprà in u mercatu o mette un ordine pendente per fà un trattu à un prezzu sopra à u massimu locale.
- Se a linea veloce attraversa a lenta da u fondu , allora una vendita hè fatta nantu à a candela successiva. Un trader entra in u mercatu nantu à a prossima candela, o mette un ordine di stop-limit oltre u minimu locale.
I pusizioni ponu esse tenuti finu à u segnu cuntrariu di l’indicatore, o esce nantu à un trailing stop, prufittu abbastanza. Parechji cummircianti si fermanu à un rapportu 1: 3 o 1: 5 trà stop è take.
L’indicatore di vigore relative pò esse più grande o menu di cero. Hè cresce chì quandu e duie linee sò in a zona pusitiva, vale a pena cunsiderà longu, è s’ellu hè sottu à cero, allora i shorts sò preferiti. Quandu l’indicatore ripara sopra u cero, avete da pensà à l’aumentu di a pusizione longa, è s’ellu và sottu à cero, cresce a pusizione curta. Hè cresce chì l’indicatore dà signali affidabili vicinu à i so valori minimi o massimi. I signali ricivuti vicinu à a marca zero sò megliu ignorati o aspittà a cunferma. In casu d’errore, vale a pena spustà u stop loss daretu à u mercatu. Un trader riceve un signalu forte si vede una divergenza, u prezzu cuntinueghja à aghjurnà l’estremi, è l’indicatore ùn seguita micca. U mercatu hè digià prontu per un cambiamentu di direzzione, almenu un cortu termini, ùn ci hè micca sustegnu di i grandi participanti, è u muvimentu cuntinueghja in l’absenza di nutizie.
In questu casu, u trader deve aspittà chì e linee crucianu è mette un ordine di stop daretu à l’estremu. U più altu u tempu, u più affidabile i signali. Ma à u stessu tempu, per via di una alta volatilità, a dimensione di u stop aumenta. Dunque, certi cummircianti ùn utilizanu micca l’indicatore RVI per entre. Hè adupratu per filtrà i signali di altri indicatori o per determinà a tendenza. Quandu riceve un signalu da u RVI nantu à una carta di ogni ghjornu o di 4 ore, andate à u m15 o carta d’ora è cercate mudelli di carta o signali da u stochastic o RSI. À u stessu tempu, pudete mette una piccula tappa in un picculu timeframe, è stabilisce un prufittu longu, secondu a tendenza.
Filtru di signali
U Relative Vigor Index hè un strumentu di determinazione di tendenza, cusì quandu u prezzu hè in u range, u so usu provoca perdite. Per filtrà i segnali erronei,
sò usati mudelli di candele giapponesi , un inseme di indicatori – di solitu da 2 à 5.
Boni risultati ponu esse ottenuti aprendu pusizioni cù una
media mobile .. L’indicatore mostra i punti di entrata è MA mostra a tendenza. Un signalu per cumprà nantu à l’indicatore hè cercatu solu se i prezzi sò sopra à u MA, è per vende quandu u prezzu hè sottu à u MA. Stop loss hè stallatu ligeramente sopra o sottu à a media mobile. Quandu si filtra cù candeleri giapponesi o mudelli di carta, dopu avè ricivutu u signale indicatore, u trader deve truvà un mudellu di carta in a listessa direzzione. L’ingressu hè realizatu secondu a figura, è a surtita hè fatta cù u signale oppostu di l’indicatore è a figura in a direzzione opposta. Quandu si filtra cù altri indicatori, avete bisognu di ottene un signalu di ingressu da almenu 2 di 3 indicatori.
piramide
Un trader pò aumentà u so prufittu senza superà u risicu usendu a strategia di cummerciale piramidale. À u listessu tempu, mentre chì a tendenza hè viva, u trader aumenta u voluminu in a transazzione è move a stop loss per chì u risicu tutale in a transazzione ùn cambia micca.
Dopu a prima entrata, pudete aghjunghje volume per ogni signale indicatore. À u listessu tempu, i signali di vendita top-up deve esse ricevutu in a zona negativa, è cumprà signali in a zona pusitiva. À u listessu tempu, duvete esse attentu, un aumentu incontrolatu di u voluminu durante un muvimentu bruscu contr’à a pusizione pò aumentà significativamente a perdita. Un trader pò aduprà dui metudi di mette un stop:
- u prezzu mediu di a pusizione tutale hè calculatu è u stop hè postu daretu à u livellu più vicinu, perchè e perdite ùn superanu micca 1-2%;
- stop hè stabilitu solu per l’ultimi cummerci 1-2, circa 30% di u voluminu. Per a maiò parte di a pusizione, u stop hè tenutu à u livellu originale o spustatu à u breakeven.
A piramide pò multiplicà i prufitti cù tendenzi forti, ma hè inefficace cù i lati prolongati.
Configurazione di l’indicatore RVI in u terminal
U creatore di l’indicatore ùn hà micca datu parechji paràmetri per cambià, pudete solu cambià u periodu mediu, aghjustate u schema di culore, u grossu di a linea è riparà u minimu è u massimu. U periodu predeterminatu hè 10, hè cunsigliatu per aduprà nantu à i grafici di ogni ghjornu. Quandu si usa l’indicatore nantu à i tempi più chjuchi, duvete ottimisà stu paràmetru, stabilisce u valore à 288 nantu à un graficu di cinque minuti o 64 nantu à un graficu orariu. Hè vale a pena di sceglie un paràmetru uguale à u numeru di candele per ghjornu o settimana, o pigliate per forza bruta. Hè necessariu di assicurà chì l’altitudine di l’indicatore coincide cù l’altitudine di u prezzu in a maiò parte di i casi. Pudete truvà a paràmetra predeterminata di a media per esse satisfacente. Per ogni strumentu, avete bisognu di selezziunà i vostri paràmetri.
Vantaghji è svantaghji di utilizà l’indicatore RVI
Trà i vantaghji di l’indicatore, deve esse nutatu una descrizzione gràfica precisa di i ciculi di u mercatu, per via di quale questu indicatore hè spessu usatu in a verificazione di l’onda Elliot. I sperti credi chì l’usu di l’indicatore RVI cum’è un filtru per altri sistemi hè più efficau. À u listessu tempu, u travagliu bassu fora di divergenze hè nutatu, soprattuttu cù tendenzi à longu andà. I boni risultati sò mostrati da piramide nantu à i signali di questu indicatore in strumenti di tendenza. À u listessu tempu, dà assai signali falsi in sideways, chì sò pocu filtrati da altri oscillatori.
I vantaghji di l’indicatore includenu ancu versatilità, capacità di utilizà in diversi sistemi di cummerciale, facilità d’utilizazione è cunfigurazione.
Prima di tuttu, RVI hè cunsigliatu per i cummircianti sperimentati chì sanu micca di fiducia in ogni infurmazione chì ricevenu. I cummircianti principianti duveranu esse assai attenti cun ellu. Quandu l’utilizanu, duvete stabilisce un stop loss fissu, ùn pensate micca chì si metteranu un stop quandu l’indicatore mostra un cambiamentu di direzzione.
Per un trader inexperienced, l’usu incorrectu di l’indicatore pò purtà à un drenu cumpletu di u depositu cummerciale.
Indicator Relative Vigor Index (RVI) – formula di calculu. 2. L’essenza di u tistimunianza. 3. Opzioni. 4. Signali Trading. 5. Cumu aduprà in u cummerciu: https://youtu.be/ps3NS9pvhSo L’indicatore RVI hè un strumentu unicu per determinà a forza di una tendenza, mostra a probabilità di una continuazione di u muvimentu. Cumminatu cù altri strumenti – Elliot Wave Theory, Price Action, mudelli di candele giapponese, figure di analisi tecniche – questu hè un forte indicatore di analisi tecniche per i sistemi di cummerciale di tendenza. L’indicatore pò esse usatu in picculi timeframes per u cummerciu laterale nantu à i charts orarie da u supportu à a resistenza, ma questu hè inefficace. Hè statu custruitu per travaglià nantu à i grafici di ogni ghjornu è travaglia megliu nantu à elli. Hè dettu chì più di u 70% di u tempu i mercati sò piani, ma questu ùn deve esse pigliatu literalmente. Per un bellu pezzu, u mercatu accumula energia per u muvimentu. ma quandu vene a so forza ùn hè paragunabile à nunda. I soldi principali sò fatti nantu à i tendenzi putenti, micca in serra longa. In particulare se u trader usa a strategia piramidale. È l’indicatore RVI furnisce una assistenza inestimabile in a determinazione di a direzzione ghjusta.