I mudelli “Cup with handle” è “Saucer” nantu à i charts di prezzu sò furmati per un longu periodu è sò abbastanza rari. In ogni casu, servenu cum’è boni signali: u primu pò indicà una continuazione di a tendenza bullish à longu andà, u sicondu – l’inversione imminente di a tendenza bearish.
- Descrizzione di e carte di analisi tecniche Cup cù manicu è Saucer
- Pattern “Coppa cù manicu”
- Pattern di Saucer
- Varietà di figuri di analisi tecniche tazza cù manicu
- Tazza invertita cù mudellu di manicu
- Mudellu “Piattino invertitu”
- Aduprà in u cummerciu
- Cummerciu cù u mudellu di tazza è manicu
- Trading cù u mudellu Saucer
Descrizzione di e carte di analisi tecniche Cup cù manicu è Saucer
“Cup with handle” è “Saucer” appartenenu à diversi gruppi di mudelli: tendenza è inversione, rispettivamente. In regula, sò utilizati da investitori sperimentati chì sò cuncentrati in investimenti à longu andà.
In tempi brevi, tali figuri sò rari è sò cunsiderati signali debuli.
Pattern “Coppa cù manicu”
U mudellu di prezzu Cup and Handle hè una figura in forma di U cù un picculu ramu (currezzione) à l’estremità dritta. Questa figura di l’analisi tecniche hè cunsiderata cum’è un signalu bullish è hè cunsideratu cum’è un signu di a continuazione di l’uptrend.
- U fondu in forma di U di a figura ùn hà micca anguli sharp;
- i parti cuncavi ùn sò micca troppu prufonda;
- u voluminu hè direttamente proporzionale à u prezzu.
Pattern “Cup with handle” in u cummerciu veru, descrizzione è ciò chì u mudellu significa in analisi tecniche: https://youtu.be/WB-xPUxdL98
Pattern di Saucer
U mudellu Saucer signala una pussibile reversione di a tendenza prevalente. Hè una furmazione in forma di U chì si prisenta à a fine di longu downtrends è spessu indica una inversione di prezzu imminenti. U tempu di u mudellu pò varià da una settimana à parechji mesi. À u listessu tempu, hè difficiule di indicà chjaramente quandu a figura hè stata formata. Formalmente, si crede chì questu succede à u mumentu di superà u livellu à quale hà cuminciatu à esce.
- l’apparizione di a figura hè preceduta da un pronunzianu longu downtrend;
- Quandu ghjunghje à u minimu di prezzu, principia a fase di cunsulidazione, l’espressione gràfica di quale hè u fondu pianu di u “Saucer”;
- u prezzu è u voluminu si move in tandem.
Varietà di figuri di analisi tecniche tazza cù manicu
I mudelli descritti di l’analisi tecniche ponu esse vistu invertiti, riflettendu prucessi chì sò opposti à quelli chì sò osservati in u casu di a furmazione di mudelli standard.
Tazza invertita cù mudellu di manicu
Una tazza è un manicu invertitu hè un mudellu di continuazione di tendenza bearish. A furmazione di u mudellu principia cù l’aumentu di u valore di l’attivu. A più cunsulidazione hè osservata, è u prezzu torna à a pusizione à a quale a crescita hà iniziatu. Allora ci hè una piccula correzione ascendente, dopu chì u graficu torna in fretta.
Mudellu “Piattino invertitu”
Indica chì u prezzu di l’attivu hà righjuntu un massimu è u uptrend hè ghjuntu à a fine. Siccomu u prezzu ùn pò micca aumentà indefinitu, à un certu puntu tende à spustà lateralmente, poi cumincia à diminuisce lentamente. Dopu qualchì tempu, a caduta accelera è una tendenza stabile “bearish” hè furmatu. Stu mudellu ùn permette micca previsioni in quantu à u rendiment di u prezzu, ma indica chì l’assi sò in periculu di una caduta inespettata è rapida.
Aduprà in u cummerciu
Ancu s’è i mudelli in cunsiderà sò cunsiderati boni signali nantu à grandi timeframes, a so identificazione precisa u studiu di parechji indicatori à u stessu tempu. Altrimenti, ci hè una alta probabilità di fà un sbagliu. Hè ricumandemu d’utilizà strumenti supplementari, cumpresi indicatori è analisi fundamentali.
Cummerciu cù u mudellu di tazza è manicu
Ci hè 3 metudi di cummerciu per u mudellu Cup and Handle:
- Aggressiva . Questu hè u metudu più risicatu basatu annantu à l’analisi di penna. Prima, i livelli di supportu è resistenza sò disegnati per u graficu in u intervallu di correzione. Appena e virgulette “sfondate” u livellu superiore, pudete mette ordini. Stop Loss hè marcatu sottu à a linea di breakout.
- Standard . Quandu a correzione hè rimpiazzata da una forte crescita in quotes è finisce cù un “breakout” di u livellu di u so principiu, l’ordine sò posti. Stop Loss hè marcatu sottu à a linea di resistenza.
- Cunservatore . Questu hè l’approcciu più populari dapoi menu risicatu è più affidabile. Quandu sceglite u mumentu per entra in u mercatu, un scontru di a linea tecnica chì culliga i cimi di a “cup”. Hè megliu apre l’ordini dopu à ritestà a linea di breakout. Stop Loss hè stallatu sottu à a “maniglia” o a cannila formata durante u “rebound” (s’ellu hè grande).
[caption id = "attachment_13475" align = "aligncenter" width = "652"]
- a figura hè preceduta da un uptrend pronunzianu;
- a figura hè chjaramente disegnata quandu sceglite intervalli di tempu grande (D1, W1);
- A “cup” hà a forma curretta, chì pò esse verificata da i calculi: a media aritmetica trà a cima di u muru manca è u puntu minimu di u fondu hè menu di a media aritmetica trà l’estremu di u “manu”;
- a linea media muvimenti cù un periodu di 200 hè sottu à u range di currezzione.
Trading cù u mudellu Saucer
L’investituri chì aspettanu a pussibilità di apertura di pusizioni longu duveranu fighjulà a dinamica di u fondu di u platu. À l’ora di u primu surge in quotes, cuntinueghjanu à osservà. Una compra hè fatta quandu un novu spike in i prezzi rompe u altu di u precedente. Oghje, a figura “Saucer” hè quasi mai usata, perchè. ci hè una alta volatilità in i mercati mundiali. Previsione di crescita à longu andà hè difficiule.