Istruzzioni per l’usu di u SO per a minera Hive OS: installazione, lanciamentu, cunfigurazione, applicazione è aghjurnamentu, errori è e dumande più cumuni di i minatori principianti. Questu articulu hà da fucalizza nantu à u sistema operatore più populari per a minera – Hive OS. A basa hè Linux, è Hive OS stessu hè designatu per travaglià cù carte video è minatori AISC – equipamentu speciale per a minera di criptovalute. Cù l’aiutu di Hive OS, hè cunvenutu per stallà i prugrammi minieri, gestisce i portafogli, overclock cumpunenti di PC, mantene u sistema è assai di più. A cosa più interessante hè chì tuttu questu passa per u navigatore. Tutti i cuntrolli sò presentati nantu à u situ ufficiale.
Sistema operatore Hive OS – dati per 2022 [/ caption]
- Panoramica di HiveOS
- Tariffe pagate
- Requisiti tecnichi
- Vantaghji è disadvantages
- Registrazione in Hive OS
- Scaricate l’imaghjini è installate u sistema operatore Hive OS
- Aghjunghjite i travagliadori
- U principiu di a minera
- Hive OS Driver Update
- Overclocking di carte video
- Gestione di a splutazioni minera
- L’aghjurnamentu di u SO Hive
- Firmware HiveOS
- Domande Frequenti, Errori è Soluzioni
Panoramica di HiveOS
U sistema operatore Hive OS (situ ufficiale https://hiveon.net/) hè cumpatibile cù carte video da cumpagnie populari, cum’è AMD è NVidia. In ogni casu, hè a più dumandata in cunghjunzione cù i minatori ASIC. Parevanu di riduce u cunsumu di l’electricità, postu chì e carte video è i processori muderni sò pensati per altri scopi.
A piattaforma sustene pienamente a lingua russa – ancu i termini altamente specializati sò tradutti. Tuttavia, i minatori ricumandenu di utilizà Hive OS solu in inglese.
Pudete travaglià in Hive OS gratuitamente se utilizate solu un travagliadore. In ogni casu, sè vo site minare Ethereum (ETH), pudete aduprà finu à quattru travagliadori. Ma vi tuccherà à minà solu in a piscina di a piattaforma – Hiveon. Per u travagliu cumpletu, u costu di mantene una splutazioni minera custarà $ 3 per mese. Ci hè una altra opzione – per mine in a piscina Hiveon. In questu casu, pudete dà 3 per centu di i fondi ricevuti.
Tariffe pagate
Utilizà a versione pagata di Hive OS hè più prufittuosa per i seguenti motivi:
- accessu à tutte e funzioni di a piattaforma;
- a capacità di cunnette un numeru illimitatu di travagliadori;
- pudete seguità statistiche per l’ultimi 30 ghjorni;
- cunnessione SSL sicura per ogni travagliadore;
- gestione simultanea di più splutazioni;
- supportu tecnicu è accessu à una cumunità chjusa.
Ci sò ancu piani di tariffu per e grande splutazioni minerarie. I costi sò calculati nantu à una basa di casu per casu, cù benefici chì si estendenu à u trasferimentu cumpletu di cuntrollu.
Requisiti tecnichi
Qualchese OS hà requisiti minimi di u sistema, Hive OS ùn hè micca eccezzioni, per u travagliu cumpletu avete bisognu:
- Processore Intel Core di 8ª generazione o AMD di 6ª generazione;
- 4 GB di RAM;
- 4 GB di memoria per installà u sistema – pudete aduprà ogni tipu di unità, ancu una unità flash USB regular;
- carta video.
Vale a pena nutà chì l’estrazione di alcune muniti digitale pò esse bisognu di più RAM. Per esempiu, per etere (ETH), 6 GB seria u minimu.
Vantaghji è disadvantages
Hive OS hè utilizatu per via di a so dispunibilità è di e struzzioni dettagliate per l’usu. Questu permette à a piattaforma di mantene un capu trà i cuncurrenti. Cunsiderate i principali pros è cuns. Vantaggi:
- faciule d’installà è di cunfigurà ancu per un utilizatore senza sperienza;
- tuttu hè traduttu in Russu;
- u sistema ùn hè micca esigenti nantu à u discu – ancu 8 GB di memoria hè abbastanza;
- distribuzione efficiente di risorse è efficienza energetica cù i paràmetri di l’equipaggiu ghjusta;
- pudete minà parechje muniti à u stessu tempu;
- gestione remota di una splutazioni minera.
I difetti:
- pussibuli fallimenti à cortu termine in u sistema;
- U SO hè raramente aghjurnatu;
- a piattaforma trasferisce l’infurmazioni nantu à l’utilizatori à terzu, chì significa chì pò esse adupratu da l’attaccanti;
- ci sò pochi rigs per u periodu liberu, u pagatu vene dopu à u quartu.
Per un sistema operatore dispunibule publicamente, i svantaghji sò insignificanti. Questu hè pruvucatu da a popularità di Hive OS in u campu di a minera, è ancu l’approcciu generale di u travagliu.
Registrazione in Hive OS
Per installà u SO, avete bisognu di scaricà l’imaghjini in qualchì locu. Pudete fà questu nantu à u situ ufficiale – hiveon.com/en. Tuttavia, vi tuccherà à passà à traversu u prucessu di iscrizzione per travaglià. Per piacè nutate chì u situ pò esse micca dispunibule in certi paesi. In questu casu, avete bisognu di cambià l’indirizzu IP, per esempiu, cù un serviziu VPN, un proxy, o un situ specchiu.
Tu avissi a cliccà nant’à u buttone “Login” in u angulu supiriuri dritta di a pagina, è dopu “Register” sottu à a finestra d’autorizazione chì appare.
Nant’à a pagina chì apre, vi tuccherà à entre i dati di iscrizzione. Questu hè l’email di login standard è a password. Dopu, avete bisognu di mandà u furmulariu cù u buttone “Registrà”. Dopu à iscrizzione, vi tocca à cunfirmà u mail. U situ web di Hive OS supporta i codici promozionali chì pudete inserisce durante a registrazione è riceve un bonus. Di solitu questi sò i strumenti di partenza per pruvà a piattaforma.
Dopu à a fine di u prucessu di iscrizzione, l’utilizatore si trova in un contu persunale, induve l’indicatori principali chì sò necessarii per travaglià cù u SO seranu affissati. Per esempiu, u centru di a pagina mostra splutazioni, sia attive sia inattive.
Scaricate l’imaghjini è installate u sistema operatore Hive OS
Hè necessariu di scaricà Hive OS solu da u situ ufficiale, postu chì e versioni persunalizati ponu cuntene add-ons potenzialmente periculosi.
Per scaricà, vi tuccherà à vultà à a pagina principale di u prugettu, è poi vai à a tabulazione “Installa”;
Eccu i versioni di u SO per i minatori ASIC è per travaglià cù e splutazioni minerarie cunvinziunali – carte video. Fighjemu a seconda opzione. Per scaricà Hive OS, utilizate unu di i tipi di scaricamentu in a sezione “Hive OS image for rigs” – archiviu Torrent o ZIP. In seguitu, avete bisognu di una unità flash o altri media removable per brusgià l’imaghjini Hive OS. Se a registrazione hè fatta in Windows, pudete aduprà l’utilità Etcher o un altru simili. A cosa principal hè di scrive l’imaghjini à u drive cun alta qualità è senza errori. L’immagine scaricata deve prima esse scompressata. Dopu, avete bisognu di apre u prugramma per a registrazione, selezziunate l’imaghjini unzipped, guidate è inizià u prucessu. Di solitu ùn dura micca più di 15 minuti, è dopu a fine, l’integrità di i schedari hè verificata. Avà vi tocca à andà à u vostru contu persunale è piglià u valore di “FARM_HASH”. Questu hè a chjave chì permette à u sistema operatore di travaglià cù un contu persunale in u situ ufficiale di u prugettu. Hè situatu in a tabulazione “Settings” in u menu di a splutazioni in u fondu.
Questa chjave deve esse inserita in u schedariu “rig-config-example.txt” in l’imaghjina creata nantu à u drive. Resta per cunnette l’unità à a scheda madre di a splutazioni minera è inizià u sistema. Per principià, avete bisognu di selezziunà un dispositivu di input in u BIOS di a scheda madre.
Aghjunghjite i travagliadori
À sta tappa, u prucessu principale di stallà un contu deve esse digià cumpletu, pudete andà à i travagliadori. Pudete cunnette in dui modi:
- attraversu a chjave “FARM_HASH”;
- usendu l’impostazione manuale.
A prima opzione hè più preferibile, postu chì ùn hà micca bisognu di manipulazioni supplementari da l’utilizatore. Istruzzioni passu à passu per aghjunghje un travagliadore:
- vai à a splutazioni – unu hè creatu automaticamente durante a registrazione;
- in a parti suprana dritta di u screnu, cliccate “Add Worker”;
- selezziunà u tipu di splutazioni – ASIC o GPU standard;
- assignà un nome à u campu “Nome”, pò esse qualsiasi valore;
- stabilisce una password per u minatore in u campu “Password”;
- cliccate nant’à u buttone “Add”.
Pudete ancu stabilisce tag è aghjunghje una descrizzione in modu chì pudete distribuisce logicamente i travagliadori per diverse attività. A descrizzione hè stata creata per a cunvenzione persunale di l’utilizatore, pudete aghjunghje ogni infurmazione quì. Una volta creatu, u travagliadore cumpariscerà in a lista cù altri travagliadori. A tabulazione “Settings” cuntene l’ID è a password. Sò usati per a cunfigurazione manuale quandu u sistema operatore hè iniziatu prima.
U principiu di a minera
Per principià a mining in Hive OS, avete bisognu di creà una billetera chì guarderà a criptocurrency minata. A volta per a munita minata deve esse digià creatu. Pudete aduprà sia un scambiu di criptu, per esempiu, Binance, o unu di i portafogli criptu esistenti.
In u vostru contu persunale, in a tabulazione “Portafogli”, avete bisognu di cliccà nant’à u buttone “Add Wallet”, si trova in u centru di a pagina. Dopu, vi tuccherà à compie i seguenti campi:
- munita – a munita chì a splutazioni hà da mine;
- indirizzu – wallet in un serviziu decentralizatu o scambiu di cripto;
- nome – un campu liberu in quale pudete scrive un nome arbitrariu, per esempiu, “My Ether”;
- surghjente – quì avete bisognu di selezziunà una fonte da u listinu drop-down.
Quandu u billeteru hè creatu, avete bisognu à andà à a tabulazione dopu – “Flight Sheets”. Seranu necessariu durante u prucessu di minazione di criptocurrency.
Quì avete bisognu di specificà una munita, una billetera creata prima, una piscina minera, un prugramma è qualsiasi nome. Resta à aghjunghje “Flight Sheets” à u travagliu creatu prima.
Hive OS Driver Update
U sistema operatore Hive OS permette di aghjurnà i drivers nantu à e carte video da cumpagnie populari. Tuttavia, questu pò esse fattu solu automaticamente in NVidia, ma avete bisognu di installà i drivers in AMD cù l’imaghjini Hive OS di a versione 0.5 o più, chì hà a capacità di aghjurnà i driver via l’interfaccia web è a cunnessione SSH. Questu hè diventatu pussibule dopu l’iterazione di u script, chì vi permette di installà i driver più efficaci per e carte video. U prucessu hè soprattuttu pertinenti quandu si usa l’equipaggiu più avanzatu, postu chì l’imprese migliurà constantemente u software. Hè abbastanza per entre u cumandimu seguitu in a cunsola: nvidia-driver-update. Cuminciarà à aghjurnà i drivers à l’ultima versione esistente. Tuttavia, tenite in mente chì a scaricazione hè fatta micca da u situ ufficiale di u fabricatore, ma da u servitore Hive. Questu hè, i sviluppatori devenu ottimisà u driver per u so sistema operatore. Pudete verificà i drivers dispunibili cù u cumandimu: nvidia-driver-update –list. I cumandamenti di sopra solu funzionanu in a cunsola SSH, perchè prima deve cunnette à a splutazioni minera. Pudete fà questu utilizendu unu di i prugrammi inserendu l’indirizzu di l’ospitu è a password.
Overclocking di carte video
Per l’overclocking di carte video in Hive OS, ci hè una sezione separata in l’interfaccia web. Hè chjamatu “Overclocking Templates” – questu hè una tabulazione in u vostru contu.
Quì avete bisognu di creà un prufilu per l’overclocking usendu u buttone “Add OC template” è assignendu un nome. U prufilu creatu appariscerà in a listessa tabulazione.
U più interessante principia in u prufilu – pudete andà quì clicchendu nantu à l’icona di u matita à a diritta. Un menu si apre cù tutti i paràmetri di overclocking pussibuli.
A prima cosa chì deve esse attentu hè u fabricatore di a carta video. Per NVidia, i paràmetri sò assai più faciuli cà per AMD. Cunsiderate i paràmetri cù l’esempiu di u primu fabricatore:
- Core Clock Offset – questu hè un campu intelligente chì implica l’overclocking da u valore inseritu, in ogni modu, s’ellu hè menu di 500 MHz, un rallentamentu succede;
- Memory Clock – un valore chì afecta l’overclocking di a memoria di a video card;
- Fan – valore in percentuale, influenza u funziunamentu di i coolers di carte video – se si mette à 0, l’ajustamentu serà automaticu secondu a temperatura;
- Limitu di putenza – u massimu cunsumu di energia permessa in watt;
- Ritarda in seconde prima di applicà l’overclock – ritardu prima di inizià l’overclock di a carta video.
Quessi sò i paràmetri principali, ma ci sò altri chì ùn anu micca un impattu particulare in u rendiment. Per esempiu, disattivà l’indicatori LED o correzioni supplementari per alcune carte. Hè megliu aduprà presets populari chì anu i paràmetri più adattati. Just sceglie unu di elli è salvà u prufilu. Hè vale a pena cunsiderà u livellu di l’overclocking, a temperatura apprussimata, è ancu furnisce u rinfrescante – l’attuale coprerà. Se u rinfrescante hè solu integratu, allora hè megliu micca di overclock à pienu, postu chì certi venditori installanu elementi di rinfrescante menu efficaci.
L’unicu cosa hè chì i presets ùn ponu micca cuntene vechji carte video. Per tali equipaggiu, vi tuccherà à aghjustà i valori stessi.
Gestione di a splutazioni minera
U prucessu tutale di gestisce un rig o una splutazioni minera dopu a so stallazione hè realizatu in u vostru contu persunale. Avete bisognu di selezziunà una splutazioni attiva in a piattaforma, è dopu un travagliadore chì minera criptocurrency. I cuntrolli principali ponu esse vistu in cima. Operazioni chì ponu esse realizate:
- attivà / disattivà a splutazioni minera;
- gestisce l’alimentazione, a temperatura di i cumpunenti, u raffreddamentu;
- cunfigurà u travagliu attraversu VPN è altri paràmetri di rete;
- travaglià cù cumandamenti di cunsola supportati da Linux OS;
- eseguite cumandamenti in Hive OS è a splutazioni stessu.
Quessi sò l’operazioni più basi, in fatti ci sò assai più. Configurazione, installazione è minatura in HiveOS: una struzzione cumpleta passu per passu – https://youtu.be/TKEBtouD1U0
L’aghjurnamentu di u SO Hive
Hive OS pò aghjurnà automaticamente, ma qualchì volta stu prucessu pò falla. Dunque, i sviluppatori anu aghjustatu una suluzione universale à stu prublema – aghjurnà via SSH. Pudete cunnette cù i prugrammi di terzu, o pudete aduprà l’accessu remotu integratu di u rig – Hive Shell. Questu hè un ligame clicable in i paràmetri di gestione di a splutazioni chì apre a finestra di accessu à u servitore remotu. Mantene u vostru sistema operatore aghjurnatu hè estremamente impurtante perchè e novi versioni cuntenenu supportu per novi carte grafiche è novi driver. Inoltre, e versioni novi anu menu difetti è bug. Per installà a nova versione, inserite u cumandimu seguitu in a cunsola: hive-replace -y -stabe. U prucessu di aghjurnamentu principia, u tempu di quale dipende di a cunnessione Internet. Quandu a nova versione hè scaricata, avete bisognu di ripiglià u rig è pudete cuntinuà à travaglià. Tuttavia, vale a pena verificà l’aghjurnamentu per i minatori novi è più efficaci. S’ellu ci hè, duvete andà à a tabulazione “Flight Sheets” è selezziunate un altru minatore.
Firmware HiveOS
In particulare per i pruprietarii di i minatori ASIC, Hive OS libera firmware chì vi permette di aumentà l’efficienza di a splutazioni sana, è ancu di riduce u cunsumu di energia. Sò suddivisi in mudelli ASIC specifichi è presentati cum’è una correzione à u SO principale cù struzzioni di stallazione. Pudete truvà à u ligame: https://hiveon.com/ru/asic/
Domande Frequenti, Errori è Soluzioni
Puderaghju aduprà un flash drive simplice è u mio in un urdinatore persunale? Iè, cù Hive OS hè pussibule, postu chì u sistema operatore stessu pesa menu di u solitu Windows. Di solitu stu metudu hè adupratu quandu volenu pruvà Hive OS, ma per usu permanente ùn hè micca a megliu opzione. U fattu hè chì a vitezza di lettura di u discu USB hè troppu bassu per assicurà u prucessu di minatura curretta. Anu ancu rompe assai spessu cù usu cuntinuu. Hè cunsigliatu di utilizà un SSD di capacità minima o un HDD esistente.
Nisuna cunnessione à rigUn prublema cumuni chì ùn hè micca sempre un prublema. Hive OS hà l’agenti chjamati chì mandanu infurmazioni aghjurnate à u servitore una volta in un certu periodu di tempu. Per esempiu, à l’iniziu, ùn pò micca avè u tempu d’aghjurnà l’infurmazioni, è l’utilizatore assumerà chì a splutazioni ùn hè micca travagliatu. Un’altra opzione hè u sistema di schedari. L’accessu pò esse cunfiguratu incorrectamente. L’agente ùn serà micca capaci di salvà i fugliali tempuranee è di mandà à u servitore. In ogni casu, quandu installate u SO, tutti i paràmetri sò stallati currettamente, se ùn anu micca cambiatu, allora sta opzione ùn pò ancu esse cunsiderata. Ci pò ancu esse prublemi cù a cunnessione Internet, per esempiu, prublemi tempurane cù u fornitore. Per pruvà a cunnessione, pudete aduprà u cumandimu per l’accessu remoto: net-test. Se u servitore risponde, allora tuttu hè in ordine.
Error Error install hive-miner Stu errore si trova per via di l’incapacità di stallà u minatore per una certa ragione. Questu hè di solitu dovutu à una versione incompatibile di u sistema operatore è errori durante a stallazione. À pocu pressu, questu hè un difettu di i sviluppatori di Hive OS. A maiò spessu, appare quandu sò liberati novi aghjurnamenti, per quessa, l’unica suluzione ghjusta hè di installà una maghjina di una versione precedente. Questu averebbe bisognu di accessu remoto è u cumandimu seguente: selfupgrade [versione].
Errore di driver GPU senza tempuStu errore indica un prublema cù u driver. Di solitu, l’infurmazione nantu à a carta video ùn hè micca visualizata: temperatura, carica di travagliu, velocità più fresca, etc. Tuttavia, questu ùn hè micca sempre u casu. Di sicuru, pudete pruvà à reinstallà u driver, soprattuttu s’ellu ci sò novi aghjurnamenti. Ma se l’imaghjini hè stallatu per a prima volta, allora hè prubabile chì hè stata dannighjata per un discu di mala qualità o un prucessu di ardenti incorrecte. Hè vale a pena pruvà à reinstallà u sistema operatore. A minera cù u sistema operatore Hive OS ùn hè micca solu cunvene, ma ancu abbastanza efficace. I prucessi pre-designati, l’elementi di cuntrollu remota, i migliori di l’efficienza è u supportu di u dispositivu facenu stu metudu di minera attraente micca solu per i principianti, ma ancu per i prufessiunali in questu campu. In fattu, Cù l’aiutu di stu serviziu, pudete custruisce una grande splutazioni minera senza pensà à a gestione è l’urganizazione. Tuttu ciò chì avete bisognu hè di cunfigurà e macchine una volta, è poi gestisce cù u vostru contu persunale.