Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu

Методы и инструменты анализа

Chì sò i punti Pivot (puntu di rotazione) o Pivot Points in parolle simplici, cumu per calculà, cumu custruisce, l’essenza di l’indicatore di Pivot Points, cumu utilizà l’indicatore. Pivot Points, o Pivot Points classici, hè un strumentu utilizatu da i cummircianti prufessiunali in tutti i mercati finanziarii. Mostra punti di pivot è vi permette di custruisce
linee di supportu è resistenza . Stu metudu furnisce signali d’alta qualità. Hè ancu simplice è faciule d’utilizà ancu per i cummircianti principianti.
Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu

Chì sò i Pivot Points

I punti di pivot, per esse simpliciamente, sò zoni di inversione di tendenza in un graficu di prezzu. Questa hè a media numerica di u prezzu altu, bassu è chjusu di un attivu particulare in u ghjornu di cummerciale precedente. I cummircianti determinanu i futuri movimenti di prezzu è basanu u so pianu di cummerciale in parte nantu à questi punti pivot.

Stu metudu hè statu sviluppatu da Henry Chase in l’anni 1930. Hà calculatu u puntu di pivot cù una formula chì includeva u valore altu, bassu è chjusu di u ghjornu precedente. À quellu tempu, i calculi eranu fatti manualmente, è i cummircianti cummercianu senza l’aiutu di l’urdinatori.

A formula calcula u prezzu di u prezzu, secondu chì i livelli sò disegnati. Ci hè stata presuntu chì u prezzu li romperà, o cambià a direzzione. Avà ùn avete più bisognu di fà i calculi sè stessu. Ci sò parechji algoritmi è servizii chì facenu questu. Una caratteristica impurtante di stu metudu hè chì ùn hè micca subjective. Ognunu marca u supportu standard è a resistenza secondu e so regule. Ancu s’ellu ci sò criterii di valutazione generale, i so significati varienu da persona à persona. Pivots ponu esse calculati cù una formula è sò listessi per tutti. Per quessa, sò usati da i principali participanti di u mercatu cum’è i banche, i creatori di u mercatu, etc.

Cumu sò calculati i punti di pivot?

I cummircianti eranu constantemente à pruvà à migliurà i vechji metudi. In u risultatu, oghje ci sò parechje formule:

  1. Tradizionale . U primu mètudu hè u più simplice.
  2. Classicu . Un pocu sfarente, ma hà una applicazione simile.
  3. Woody . U prezzu di chjusu hè u più impurtante in sta tecnica.
  4. Camarilla . Adupratu per determinà stop loss è piglià prufittu.
  5. Fibonacci . U calculu usa u fattore di correzione di Fibonacci.
  6. DeMark . Previsione di zoni estremi.

U metudu di calculu tradiziunale hè assai simplice: aghjunghje i valori bassu, altu è vicinu. Divide u valore risultatu da 3: (altu + bassu + vicinu): 3 = Pivot. Stu valore hè u principale. I linii rimanenti sò calculati nantu à sta basa:

  • 3 bars sopra u puntu mediu – resistenza.
  • 3 linii sottu u centru – supportu.

Ogni tipu hè calculatu in modu diversu. In casu di necessariu, pudete calculà sti valori stessi, ma ùn hè micca cunsigliatu per fà questu manualmente. Hè megliu aduprà tecniche speciali. Qualchese di sti tipi pò esse praticatu. Di solitu, assai cumincianu cù l’opzione tradiziunale è sò cumplettamente cuntenta. Sò ancu pruvati sperimentalmente per determinà a megliu opzione per un paru di valuta particulare. Tom DeMark hà sviluppatu un sistema di calculu parallelu cum’è mostra in a tabella sottu.

Statu Formula I punteggi d’oghje
Sè eri hè apertu> eri hè chjusu P = (Altu d’ieri x 2) + Bassu di ieri + Chiusura di ieri Bassu = P/2 – U più altu di aieri = P/2 – U minimu di aieri
Se ieri hè apertu < ieri hè chjusu P = (Bassu di ieri x 2) + Massimu di ieri + Chiusura di ieri Bassu = P/2 – U più altu di aieri = P/2 – U minimu di aieri
Sè eri hè apertu = eri hè chjusu P = (Fine di ieri x 2) + Bassu di ieri + Altu di ieri Bassu = P/2 – U più altu di aieri = P/2 – U minimu di aieri

Certi analisti applicanu ancu u prezzu apertu d’oghje à l’equazioni per calculà a media primaria.

Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu
Pivot di Fibonacci

Chì ghjè u Pivot Level?

L’indicatore di Pivot Point hè basatu annantu à l’idea chì u mercatu conta tuttu è chì a storia si ripete. Questu hè u principiu di l’indicatore: i prezzi di chjusi è di apertura di a candela pò esse usatu cum’è livelli di supportu è resistenza in u futuru. Per quessa, i cummircianti utilizanu un grande marcu di tempu per stabilisce livelli è poi appricà in i so mistieri. Dicemu chì i livelli sò calculati nantu à i charts D1 è sopra, è i cummerciu sò posti nantu à i charts di un intervallu di tempu più chjucu, per esempiu, M30 è sottu.

Hè impurtante ancu di nutà chì i livelli di Pivot ùn rapprisentanu micca un numeru specificu o prezzu nantu à un graficu: rapprisentanu un intervallu chì i prezzi ponu stà in un certu periodu di tempu.

Cumu Pivot vede nantu à u graficu

I livelli di pivot sò affissati nantu à u graficu cum’è linee horizontale, mentre chì u livellu mediu hè evidenziatu, è i livelli di supportu è di resistenza sò sbulicati per automaticamente (u culore è u stile di e linee di livellu pò esse cambiatu in i paràmetri cum’è vulete).
Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu
Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu

Strategii di cummerciu

Ci sò e seguenti strategie principali per u cummerciu di punti pivot:

  • Apertura pusizioni cortu quandu u prezzu hè sottu à u puntu di pivot principale.
  • Apertura pusizioni longu quandu u prezzu hè sopra à u puntu di pivot principale.
  • Esse in una pusizioni longa quandu u prezzu si alluntanassi da S1, S2 o S3.
  • Per esse cortu se u prezzu si alluntanassi da R1, R2 o R3.

Eccu i principali strategie di cummerciale aduprate cù Pivot Points:

  1. Se l’azzione di prezzu fluttua è salta prima di ghjunghje à u livellu di pivot, entre in u cummerciu in a direzzione di u bounce. Se un cummerciu cù un prezzu sopra à a linea di pivot hè stata pruvata è u prezzu si avvicina à a linea di pivot è torna à l’uptrends, un cummerciu longu deve esse inseritu. Per d ‘altra banda, se a linea di pivot downside hè stata pruvata è u prezzu torna à u downside dopu à chjappà u puntu di pivot, vende cortu. U stop loss per un cummerciu hè sopra à a linea di pivot se u cummerciu hè curtu è sottu à a linea di pivot se u cummerciu hè longu.
  2. Quandu l’azzione di u prezzu sfondate a linea di pivot, allora u cummerciu duverà cuntinuà in a direzzione di u scontru. Per una scuperta bullish, u cummerciu deve esse longu.

https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/podderzhki-i-soprotivleniya-v-tradinge.htm

Un esempiu di cummerciu da punti è livelli Pivot

I cummircianti spessu ùn sceglienu micca in anticipu ciò chì cummerciu oghje. Fighjanu u mercatu è sceglie tattiche basate nantu à ciò chì succede. Fighjemu un esempiu di cumu pudete implementà i Pivot Points in e vostre attività di ogni ghjornu. Apremu una coppia di valute è applichemu punti Pivot. Questu esempiu usa l’algoritmu di Pivot Points All-In-One, chì hè genericu è pò utilizà diverse formule. U metudu classicu basatu annantu à u metudu standard hè mostratu. Paru di valuta – EURUSD, intervallu di tempu – M30. Prima avete bisognu di determinà a tendenza attuale. Ci hè una regula generale chì mostra a direzzione di l’investituri. Quandu u ghjornu s’apre sopra à u livellu principalu, i posti di compra seranu cunsiderati. S’ellu hè più bassu, cercaranu entrate di vendita. A linea principale hè marcata in blu, è se u ghjornu di apertura hè sopra,
Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu Appena l’apertura hè fatta, u prezzu calarà è avvicinà i Pivot Points. A tendenza hè determinata in questu casu cum’è una tendenza ascendente, cusì pudemu assume chì i quotes rimbalzaranu è un rebote serà. Avete bisognu à aspittà per u toccu è fighjulà. Hè pruibitu di apre un ordine in anticipu. Appena u toccu accade, a cannila chjuderà sopra à u livellu. À u prossimu bar cumpramu.

  • Stop-loss hè postu daretu à a linea.
  • Take-profit – à a linea più vicina.

Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu Pudete vede chì u prufittu serà fissatu esattamente à u puntu specificatu. Un cummerciu serà chjusu vicinu à a prossima linea. Un pin bar hè ancu furmatu, predichendu una inversione. Aspittemu un rebound da u livellu è un cambiamentu di tendenza. Un canale hè furmatu, da e fruntiere di quale u cummerciu pò esse. Basatu nantu à a tendenza, pudemu dì chì a vendita serà altu risicu.
Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu Allora, u trader sceglie ciò chì fà. Pò cuntinuà à travaglià cù sta stampa o ricusà di entre. In ogni casu, un pin hè un mudellu d’alta qualità chì funziona bè nantu à parechje coppie di valuta. Per quessa, pudete aduprà. Avete bisognu à aspittà per a furmazione di a prossima candela dopu à u pin – si romperà u nivellu, ma vicinu sottu. L’entrata serà tandu fatta à l’apertura di u prossimu bar. Stop loss – per livellu, pigliate – à a linea significativa più vicina. I quote fluttuanu in un intervallu. Ma l’investitore paziente aspetta tranquillamente l’ordine per esse chjusu dopu avè fattu un prufittu. Saria pussibile di stabilisce prufitti prima è ùn aspittà micca i fluttuazioni, ma hè impussibile di predichendu tutti i movimenti.
Chì sò i Pivot Points and Levels, cumu i Pivot Points sò calculati è ciò chì significanu Comu pudete vede in a screenshot, i prezzi si movenu in un certu intervallu durante u ghjornu. Utilizendu a stessa strategia, serà pussibule cumprà è vende una volta più da i cunfini di u canali. Sta forma di cummercializazioni permette di ottene un gran numaru di punti fendu cumerci à cortu termine cù picculi tappe.

Pros è cuns di l’indicatore Pivot Points

I vantaghji includenu i seguenti:

  1. Facilità di usu.
  2. Dà una idea di i pussibuli movimenti di prezzu.
  3. U calculu matematicu basatu annantu à valori specifichi.
  4. Pò esse appiicata à parechji intervalli di tempu.
  5. Pudete cummerciu cù ordini pendenti.

L’Indicatore di Livelli di Pivot hè senza dubbitu un strumentu d’analisi di u mercatu assai putente è, s’ellu hè adupratu bè, pò esse assai utile per i principianti è i cummircianti sperimentati in u cummerciu di i mercati finanziarii. A cuntrariu di l’altri strumenti di cummercializazioni chì utilizanu longhi timeframes, l’indicatore Beer Points riceve dati da un ghjornu di cummerciale. Predicting u livellu prubabile di supportu è resistenza richiede prezzi altu, bassu è vicinu da u ghjornu precedente. I disadvantages di l’indicatore includenu parechje opzioni di calculu, chì porta à cunfusione per quale unu hè megliu, più currettu o più precisu. Sè aduprate u calculu di l’indici D1, a data attuale pò esse fora di data per a prossima sessione di cummerciale. L’indicatore di Pivot Point hè un strumentu faciule d’utilizà chì hè statu inclusu in e plataforme di cummerciale.

info
Rate author
Add a comment