L’analisi tecnicu dipende largamente da a determinazione esatta di a direzzione di u muvimentu di u prezzu, a custruzzione di livelli impurtanti è letture di indicatori. Hè ancu assai impurtante cumu si mostra u graficu di u prezzu. L’articulu descrive in detail l’indicatore Heiken Ashi cum’è un strumentu per determinà visualmente a direzzione di u mercatu. Inoltre, a formula per calculà l’indicatore Heiken Ashi, e strategie più prufittuali basate nantu à questu, hè datu.
- Indicatore Heiken Ashi – basi per i principianti
- U principiu di funziunamentu è calculu di Heiken Ashi
- Regoli d’usu – strategie basate nantu à Heiken Ashi
- Paràmetru
- L’usu praticu di Heiken Ashi – cumu utilizà l’indicatore
- Strategia 1
- Strategia 2
- Errori è risichi
- Pros è cuns
- Applicazione in terminali di cummerciale
Indicatore Heiken Ashi – basi per i principianti
Stu strumentu hè visualmente assai simili à un graficu regulare chì mostra i prezzi cù
candeleri giapponesi . A diferenza principale da i candeleri giapponesi hè a visualizazione liscia di i fluttuazioni di u prezzu. Heiken Ashi hè ancu custruitu in forma di candele, ma cù qualchì rallentamentu. Hè a rallentazione chì face candele u più informativu.
L’indicatore Heiken Ashi hè un strumentu d’analisi tecniche di tendenza. Aiuta à determinà a direzzione di u muvimentu di tendenza, i participanti più forti di u mercatu, è ancu di custruisce mudelli grafichi creati da u muvimentu di u prezzu.
U principiu di funziunamentu è calculu di Heiken Ashi
Quandu si usanu candeleri cunvinziunali giapponese, u trader hè affruntatu cù u prublema di u rumore di u mercatu. Questa hè una quantità di fluttuazioni di l’impulse chì ùn portanu micca informazioni utili, ma interferiscenu significativamente cù a determinazione di u puntu più vantaghju per entra in u mercatu. L’indicatore Heiken Ashi allisa u rumore di u mercatu quant’è pussibule allineendu solu candele cù volumi utili. A custruzzione di ogni candela di questu indicatore hè basatu annantu à 4 elementi principali:
- U livellu apertu hè cunsideratu.
- U nivellu di chjusu dopu (Close).
- Prezzu massimu (Altu).
- Prezzu minimu (Bassu).
Tuttu hè u listessu cum’è quandu custruisce una candela regulare, ma cù una diferenza significativa. Si trova in u fattu chì ogni candela dopu hè calculatu secondu a formula, tenendu in contu i valori di prima:
- U prezzu di apertura, o ha Open, hè calculatu da a summa di l’apertura è a chjusa di a barra precedente, divisa da 2- (ha open + ha close) / 2 .
- U prezzu di chjusu hè calculatu da a summa di i prezzi aperti, altu, bassu è chjusu divisu da 4 – (open+high+Low+Close)/4 .
- U massimu di a cannila hè calculatu da u valore di u prezzu massimu per apertura è chjude ha High = max (Open, Close, High).
- U bassu hè u pruduttu di u bassu apertu è chjusu bassu ha Low=min (Open, Close, Low).
Sicondu e formule, pò esse determinate chì ogni barra di l’indicatore Heiken Ashi hè custruitu secondu u valore di u precedente, chì significa cun una certa quantità di ritardu. Un tali ritardu permette micca di piglià in contu i salti di u prezzu di l’impulse, soprattuttu s’ellu anu u valore oppostu da a direzzione attuale.
Regoli d’usu – strategie basate nantu à Heiken Ashi
Per utilizà in modu efficace l’indicatore Heiken Ashi, ci sò alcune regule per cunsiderà. I principali sò i seguenti:
- Spessu in i terminali, per esempiu, MT4, stu indicatore hè superimpostu nantu à i principali candele di visualizazione di u prezzu. In questu casu, vale a pena minimizzà a visualizazione di candele giapponese. Questu hè fattu solu per cambià u culore da basica à biancu.
- Questu indicatore hè più informativu nantu à i pariglii di valuta altamente volatile. Hè vale a pena ricurdà chì u più veloce u mercatu, u menu rumore di u prezzu hè presente in questu, chì significa chì cuntene più infurmazioni utili.
- L’indicatore hè adupratu solu per u cummerciu di tendenza. Stu strumentu riflette assai bè a direzzione di u mercatu.
- Ombre di candela. Hè necessariu di monitorà accuratamente u nùmeru di ombre di candele è corpi. Se solu i corpi di candele dominanu nantu à u graficu, questu indica a forza di i participanti di u mercatu attuale. A predominanza di l’ombra indica l’apparenza di debule, chì significa una diminuzione di u voluminu.
- U strumentu mostra efficienza nantu à i tempi da H30 è più altu. I tempi più bassi cuntenenu assai rumore di u mercatu è incertezza.
Hè ancu degne di cunsiderà chì pudete inizià a cummerciu cù questu indicatore solu dopu l’apparizione di 3 candele di a listessa direzzione.
Indicatore di candele Heikin-Ashi, strategia Heikin-Ashi per i principianti: https://youtu.be/ulSacgwzLmk
Paràmetru
Prima di utilizà l’indicatore Heiken Ashi, deve esse cunfiguratu bè. Nantu à a piattaforma MT4, questu hè fattu cusì.
- Apertura un graficu di una coppia di valuta altamente volatile, cum’è USD / CAD.
- Selezziunate a visualizazione lineale di u graficu in u pannellu di paràmetri superiore.
- Andate à e proprietà di u graficu è cambiate u culore di a linea di visualizazione attuale per currisponde à u culore di u screnu. Per esempiu, se una linea hè visualizata in neru nantu à un fondo biancu, deve ancu esse fatta bianca. Cusì, serà pussibule ammuccià cumplettamente a linea di visualizazione di u prezzu.
- Dopu, avete bisognu di fà a transizione “Inserisci” – “Indicatori” – “Custom” – “Heiken Ashi” è cliccate nant’à u nome di l’indicatore.
- In seguitu, apparirà a finestra per stabilisce i paràmetri di l’indicatore, in quale avete bisognu di a sezione “Parametri di input”.
- In questa sezione, avete bisognu di cambià i culori di visualizazione di “Shadow of bull candlestick” è “Bull candlestick body” da biancu à verde.
- Salvà i paràmetri.
Tuttu, l’indicatore hè cumpletamente cunfiguratu. Sè vo aduprate un terminal basatu in TradingView, basta à andà à a selezzione di visualizazione di carta è selezziunate l’opzione Heiken Ashi. Paràmetri supplementari ùn sò più necessarii.
L’usu praticu di Heiken Ashi – cumu utilizà l’indicatore
In u cummerciu, pudete aduprà l’indicatore Heiken Ashi cum’è l’instrumentu principale o cunghjuntatu cù un indicatore supplementu. Dopu, cunzidira i 2 strategie più efficaci.
Strategia 1
Stu sistema di cummerciale hè basatu annantu à a ricerca di un puntu di entrata, à u mumentu di un cambiamentu in a direzzione di a tendenza o dopu a fine di u muvimentu currettivu in a tendenza:
- Prima avete bisognu di mette l’indicatore Heiken Ashi nantu à a carta.
- Dopu, duvete sceglie un intervallu di tempu cù a direzzione più chjara di u muvimentu di u prezzu. Hè necessariu di piglià in contu chì a direzzione nantu à i tempi più bassi coincide cù i tempi più alti. Per esempiu, H30, H1, H4 direzzione – downtrend.
- Dopu, avete bisognu à aspittà per un cambiamentu di tendenza. Questu serà indicatu da l’apparizione di una candela d’incertezza Doji o un aumentu di u nùmeru di alta ombra.
- Un cambiamentu in a tendenza da un uptrend à un downtrend serà ancu indicatu da l’apparizione di candele rosse discendente.
- Dopu l’apparizione di 3 tali candele, avete bisognu à entre in u mercatu per una caduta.
- Stop-loss stabilitu à u livellu di chjusu di a prima candela discendente.
- Take profit hè stallatu vicinu à un livellu impurtante.
Questa strategia hè a più simplice è esige a massima cuncentrazione. U so solu svantaghju hè a necessità di accumpagnà constantemente a tendenza, cù a pussibilità di chjude una pusizioni in ogni mumentu.
Strategia 2
Questa strategia usa l’oscillatore Stohastic cù paràmetri standard cum’è strumentu supplementu:
- Applica l’indicatore Heiken Ashi à u graficu.
- Installa l’oscillatore stoasticu.
- Aspettate un cambiamentu di direzzione.
Quandu a direzzione di a tendenza cambia, u culore di e candele Heiken Ashi cambierà da u verde à u russu (iniziu di una tendenza discendente). À u stessu tempu, i linii di l’oscillatore Stohastic seranu in a zona ascendente 20, in u prucessu di attraversà. Un cummerciu di vendita deve esse apertu dopu chì a terza candela hè apparsu. In questu casu, u livellu di stop-loss hè stabilitu accantu à u prezzu di chjusu di a prima candela discendente.
Errori è risichi
Hè digià statu dettu in quale mercati vale a pena aduprà l’indicatore Heiken Ashi, chì i periodi di u graficu deve esse cunsideratu. Avà parlemu di i risichi.
- L’indicatore ùn hè micca usatu per scalping veloce nantu à i segmenti M1, M5, M15.
- Ci hè ancu un grande risicu di trading pullbacks in una tendenza.
- Hè pruibitu di cummerciu, secondu questu indicatore, à u mumentu di i movimenti laterali di u prezzu.
- Hè pruibitu di cumercià l’assi cù una bassa velocità di muvimentu. Per esempiu, l’oru, criptu muniti, materie prime.
Inoltre, un trader deve piglià in contu chì a megliu cunferma di un cambiamentu di tendenza hè quandu u prezzu hè vicinu à un livellu impurtante è cambia a direzzione in 2-4 candele.
Pros è cuns
U strumentu Heiken Ashi hà una quantità di vantaghji è disadvantages. Trà i vantaghji ponu esse identificati:
- Letture grafiche più fluide.
- Facilità visuale di determinà a direzzione di a tendenza.
- Compatibilità di leghje cù parechji indicatori di tendenza è oscillatori.
Trà i difetti di l’indicatore, unu pò esse solu u ritardu in l’indicazioni di a situazione attuale di u mercatu. Inoltre, questu indicatore è u graficu custruitu nantu à a so basa anu un pocu numeru di mudelli informativi chì indicanu un cambiamentu di tendenza.
Applicazione in terminali di cummerciale
Diversi piattaforme di cummerciale permettenu di stabilisce Heiken Ashi cum’è un indicatore, u metudu di visualizazione di u graficu principale, o cum’è un oscillatore “heiken ashi smoothed”.
- In u terminal MT4, l’indicatore deve esse appiicatu à u graficu, utilizendu cum’è aiutu visuale per determinà a direzzione di a tendenza.
- Quandu si usa l’oscillatore lisciatu heiken ashi, hè ancu superpostu nantu à u graficu, ma difiere in u fattu chì custruisce a so direzzione secondu u principiu mediu mediu.
- Nant’à e plataforme “TradingView”, pudete persunalizà a visualizazione di tuttu u graficu basatu annantu à Heiken Ashi. À u listessu tempu, u strumentu mostra cumplettamente a direzzione di u prezzu, ùn hè più un indicatore.
Indipendentemente da u tipu, Heiken Ashi cuntinueghja à liscia u rumore di u mercatu, aiutendu à determinà a direzzione di a tendenza. U strumentu di analisi tecniche Heiken Ashi permette à i cummircianti, indipendentemente da u so livellu, per identificà spikes è direzzione di u mercatu più precisi. Questu indicatore aiuterà à identificà u puntu più precisu per entra in u mercatu, riducendu u risicu è u ritmu di cumerci erronei.