Cumu cummerciu cù l’indicatore Alligator da Bill Williams

Софт и программы для трейдинга

L’indicatore Alligator da Bill Williams in u cummerciu, cumu si usa, cumu funziona, a strategia di cummerciale, cumu si vede nantu à u graficu.

Chì ghjè l’indicatore Alligator da Bill Williams è quale hè u significatu, a formula di calculu

Stu indicatore pò esse usatu cum’è a basa per una strategia di cummerciale. Hè statu inventatu da u famosu trader Bill Williams. Hè custituitu di trè linii, da u cumpurtamentu di quale in diverse parti di u graficu hà u so nome. In un mercatu calmu, si trovanu vicinu à l’altri, ma quandu ci hè una tendenza, a distanza aumenta, chì in certi modi s’assumiglia à cumu u navigatore apre a bocca, preparanu à manghjà. Ognuna di e so linee hà ricivutu un nome chì hè ligatu à sta maghjina.
Cumu cummerciu cù l'indicatore Alligator da Bill Williams L’indicatore aiuta à determinà a prisenza o l’absenza di una tendenza, chì permette à u trader di sceglie i mezi più adattati per analizà u graficu è aumentà e so chances di guadagnà. Ognuna di e trè linee chì custituiscenu l’alligator hè una media mobile. Malgradu u fattu chì u valore di chjusu di a barra hè cunsideratu u più impurtante, u calculu quì usa a media aritmetica di i valori massimi è minimi di a barra. Per calculà, aghjunghje sti dui valori, è dividite u risultatu per dui. Basatu nantu à sti valori, trè medii sò calculati. Questu hè fattu in a manera seguente:

  1. U più lento hè di solitu blu. Quandu u calculu quì, i dati per 13 bars sò pigliati. Allora sta curva hè spostata in avanti di 8 bars.
  2. A media piglia in contu i dati nantu à 8 bars. Hè spostatu 5 bars in avanti. Questa linea hè marcata in rossu.
  3. A media in muvimentu più veloce hè verde. U so periodu hè 5 è u so shift hè 3.

A media lenta hè chjamata “Alligator Jaw”. Indica a direzzione di a tendenza. Sapendulu, un trader pò uttene un filtru impurtante per ottene punti di ingressu cummerciale. Medium (“Alligator’s Teeth”) è veloce (“Alligator’s Lips”) mostranu e caratteristiche di una situazione di cortu-termine chì vi aiuterà à piglià a decisione ghjusta per entra in un cummerciu.
Cumu cummerciu cù l'indicatore Alligator da Bill Williams

Viste è custruzzione, è ancu ricunniscenza nantu à a carta

L’indicatore hè custituitu di trè medie muvimenti cù periodi è turni diffirenti. U più lento di elli mostrarà à u trader a tendenza principale in u muvimentu di quotes. E linee media è veloci vi aiuterà à truvà un puntu d’entrata di u cummerciu prufittu. Parechje persone utilizanu stu indicatore cù paràmetri standard. In questa forma, annantu à l’anni, hà dimustratu a so efficacità. Tuttavia, i cummircianti sperimentati ponu sceglie paràmetri chì si adattanu megliu à i strumenti utilizati. Quandu si stallanu, ponu utilizà diversi tipi di media. Per a trasfurmazioni, micca solu i valori medii di i bars, ma ancu alcune altre caratteristiche di elli ponu esse usatu.

Cumu aduprà u Bill Williams Alligator, setup, strategie di cummerciale

Comu sapete, u mercatu pò esse in diverse fasi. In questu casu, hè necessariu di piglià in contu micca solu a prisenza o l’absenza di una tendenza, ma ancu u stadiu di u so sviluppu. Utilizendu l’Alligator, ponu esse distinti i seguenti situazioni:

  1. Quandu u mercatu hè in un statu pianu , e curve chì entranu in l’indicatore in quistione si trovanu vicinu à l’altri. À questu tempu, ùn ci sò micca cambiamenti notevuli cù ognuna di e medie utilizati. À questu tempu, ùn deve micca cuntà à entre in un affare prufittu.
  2. I mediani cumincianu à diverghje . Prima di tuttu, u distaccu trà e linee veloce è media hè crescente. Slow cumencia à reagisce un pocu dopu. Ùn avete micca à reagisce subitu dopu. Stu stilu di cummerciu hè adattatu solu per quelli chì piacenu u cummerciu di altu risicu. Per u restu, hè più prufittuosu per aspittà finu à più cunferma hè ricevutu. Se l’alligatore s’apre, allora questu indica l’iniziu pussibule di una tendenza crescente, se si apre, allora parlemu di una diminuzione.
  3. Tutte e trè linee divergenu notevolmente . À questu tempu, pudemu parlà di a prisenza di un muvimentu cunfidendu. Avà hè un bonu tempu per entra in un cummerciu in linea cù a direzzione di a tendenza forte. Hè previstu chì in u futuru a direzzione di u muvimentu di u prezzu cuntinueghja.
  4. L’ultima tappa di una tendenza si trova quandu principia à perde u momentu . À questu tempu, i medii cumincianu à avvicinassi gradualmente è intreccianu cù l’altri.

Cumu cummerciu cù l'indicatore Alligator da Bill Williams A tendenza è e fasi flat di u muvimentu di u prezzu si alternanu. Inoltre, più dura a tendenza laterale, u più energicu u muvimentu di direzzione pò diventà dopu a so cumpiimentu. Quandu analizà, deve esse ricurdatu chì ci sò parechje tappe in u sviluppu di una tendenza. Pò esse spartutu in i seguenti passi. Per entra in un cummerciu, hè megliu aspittà per un mumentu quandu una tendenza cunfidenza appare. Questu pò esse fattu prima, basta chì hè statu cunfirmatu da un altru indicatore. Per a fermata, pudete aduprà a media in muvimentu più lenta. A surtita da a transazzione hè fatta quandu hè attraversata. Un altru tali signu hè u fading di a tendenza, quandu i linii di l’Alligator s’intreccianu è avvicinanu l’altri.

Quandu aduprà, nantu à quale strumenti, è vice versa, quandu ùn deve micca aduprà

L’indicatore Alligator hè benefiziu per l’usu per entra in i cummerci chì seguitanu a tendenza. À un tempu quandu ci hè una tendenza laterale, u so usu serà inefficace. Quandu u travagliu cù un certu strumentu, un trader ùn deve micca aduprà u settore classicu di parametri. Li pò cambià per piglià in contu e peculiarità di u graficu di quotes. Hè impurtante à nutà chì quandu stu indicatore hè usatu in cunjunzione cù l’altri, a so efficacità serà assai più altu. Un tali esempiu hè l’usu di l’Alligator in cunjunzione cù l’
RSI .
Cumu cummerciu cù l'indicatore Alligator da Bill Williams In questu casu, i signali RSI ponu esse utilizati per cunfirmà quelli ottenuti cù l’Alligator. A figura mostra esempi di l’applicazione di un tali sistema di cummerciale.
Cumu cummerciu cù l'indicatore Alligator da Bill Williams Quandu a tendenza diminuite, u RSI abbanduneghja a zona di oversold. Questu pò esse una cunfirmazione supplementaria chì e probabilità di una transazzione riescita per cumprà l’assi anu aumentatu. Se una transazzione hè stata aperta prima per vende l’azzioni, allora l’oscillatore confirma a necessità di chjude. In u locu indicatu da a freccia diritta, nasce un uptrend. In questu casu, i dati di l’indicatore ùn saranu micca abbastanza per entra in u cummerciu, postu chì ci hè un risicu altu chì a situazione cambia. In ogni casu, in u casu quandu ci hè un signalu cunfirmante da u RSI, i chances di un cummerciu successu aumenteranu significativamente. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/indikator-rsi.htm Quandu u travagliu cù un indicatore supplementu, hè impurtante cunfigurà bè. Altrimenti, a so efficacità serà ridutta. Per esempiu, per RSI, hè impurtante di stabilisce micca solu u periodu currettu, ma ancu di sceglie e linee di signale ghjustu. Invece, pudete aduprà altri indicatori per creà un sistema di cummerciale, per esempiu, Momentum o
Stocasticu . https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/stochastic-oscillator.htm Indicatore Alligator da Bill Williams – cumu utilizà, strategia di cummerciale: https://youtu.be/PQna5hLgurs

Pros è cuns

Un vantaghju impurtante di l’indicatore Alligator hè a so cunsistenza. Quandu si custruisce un sistema di cummerciale, pò esse usatu per diversi scopi, chì includenu a determinazione di a presenza è a forza di una tendenza, è ancu di sceglie punti di entrata è di uscita per un cummerciu. Questu indicatore funziona bè nantu à i movimenti di tendenza. A so efficacità pò esse aumentata s’ellu si usa in cunghjunzione cù l’altri. Questu aumenterà a probabilità di usu successu di a transazzione. L’usu di questu indicatore hè pussibule sia in a versione classica sia cù l’aghjustamenti fatti da u trader. L’efficacità di l’applicazione dipende da quantu pensativu i paràmetri sò stati cambiati. Alligator hà una logica d’usu simplice è comprensibile. Hè adattatu micca solu per i cummircianti sperimentati, ma ancu per i principianti. U svantaghju di l’Alligator hè a so inefficienza in a presenza di una tendenza laterale nantu à u graficu.

Applicazione in diverse terminali

L’indicatore cunsideratu hè di solitu unu di i standard per tutti i terminali più cumuni. A prucedura per a so stallazione nantu à a carta pò esse cunsiderata cù u prugramma Metatrader cum’è un esempiu. Per fà questu, avete bisognu di fà i seguenti:

  1. Prima, avete bisognu di selezziunà u strumentu cù quale pensa à travaglià cù l’indicatore in quistione.
  2. Allora, in u menù principale, chì si trova in cima di u screnu, selezziunate a rùbbrica “Inserisci”.
  3. Selezziunà “Indicatori” da u sottu menu. Dopu, in a lista chì apre, cliccate nantu à a linea “Bill Williams”.
  4. Avà vi tocca à cliccà nant’à a linea “Alligator”.

Questu hà da apre a finestra di l’opzioni. Ci sò trè tabulazioni quì. Nantu à u primu, “Parameters” indicanu i dati per a cunfigurazione. Quì pudete specificà i paràmetri appropritati per ognuna di e linee media usate:

  1. Per elli, indicà u periodu è a magnitudine di u cambiamentu di carta.
  2. Pudete sceglie cumu a media di i dati. Quattru opzioni sò dispunibuli per questu: media simplice, esponenziale, ponderata lineare o lisciata.
  3. Ancu s’ellu in a versione classica, u travagliu hè fattu cù i valori medii di i bars, però, u trader hè datu l’uppurtunità di sceglie ancu e so altre caratteristiche.

Cumu cummerciu cù l'indicatore Alligator da Bill Williams
Bill Williams Alligator in u terminal
I seguenti valori ponu esse utilizati per a media:

  1. U valore mediu ottenutu dividendu a summa di l’altu è u minimu di u bar per 2 (chjamatu ancu u prezzu medianu).
  2. Prezzo di apertura.
  3. Prezzu di chiusura.
  4. Valore massimu.
  5. U valore minimu.
  6. U prezzu tipicu hè calculatu cusì. Prima avete bisognu di aghjunghje u prezzu di chjusu cù u minimu è u massimu. Allora divide u risultatu per 3.
  7. Per calculà u prezzu ponderatu, aghjunghje i prezzi minimi è massimi, è aghjunghje u prezzu di chjusu duie volte. U risultatu hè divisu da 4.

Nantu à a tabulazione “Colors”, pudete sceglie quale tipu è culore di ogni linea serà utilizatu. Quì u trader pò fà paràmetri s’ellu vole cambià l’aspettu di l’indicatore. A tabulazione “Display” indica in quale intervalli di tempu si deve esse affissatu u graficu. Per fà questu, avete bisognu di mette l’acelli in i linii appropritati.

info
Rate author
Add a comment