L’indicatore Alligator da Bill Williams in u cummerciu, cumu si usa, cumu funziona, a strategia di cummerciale, cumu si vede nantu à u graficu.
- Chì ghjè l’indicatore Alligator da Bill Williams è quale hè u significatu, a formula di calculu
- Viste è custruzzione, è ancu ricunniscenza nantu à a carta
- Cumu aduprà u Bill Williams Alligator, setup, strategie di cummerciale
- Quandu aduprà, nantu à quale strumenti, è vice versa, quandu ùn deve micca aduprà
- Pros è cuns
- Applicazione in diverse terminali
Chì ghjè l’indicatore Alligator da Bill Williams è quale hè u significatu, a formula di calculu
Stu indicatore pò esse usatu cum’è a basa per una strategia di cummerciale. Hè statu inventatu da u famosu trader Bill Williams. Hè custituitu di trè linii, da u cumpurtamentu di quale in diverse parti di u graficu hà u so nome. In un mercatu calmu, si trovanu vicinu à l’altri, ma quandu ci hè una tendenza, a distanza aumenta, chì in certi modi s’assumiglia à cumu u navigatore apre a bocca, preparanu à manghjà. Ognuna di e so linee hà ricivutu un nome chì hè ligatu à sta maghjina.
- U più lento hè di solitu blu. Quandu u calculu quì, i dati per 13 bars sò pigliati. Allora sta curva hè spostata in avanti di 8 bars.
- A media piglia in contu i dati nantu à 8 bars. Hè spostatu 5 bars in avanti. Questa linea hè marcata in rossu.
- A media in muvimentu più veloce hè verde. U so periodu hè 5 è u so shift hè 3.
A media lenta hè chjamata “Alligator Jaw”. Indica a direzzione di a tendenza. Sapendulu, un trader pò uttene un filtru impurtante per ottene punti di ingressu cummerciale. Medium (“Alligator’s Teeth”) è veloce (“Alligator’s Lips”) mostranu e caratteristiche di una situazione di cortu-termine chì vi aiuterà à piglià a decisione ghjusta per entra in un cummerciu.
Viste è custruzzione, è ancu ricunniscenza nantu à a carta
L’indicatore hè custituitu di trè medie muvimenti cù periodi è turni diffirenti. U più lento di elli mostrarà à u trader a tendenza principale in u muvimentu di quotes. E linee media è veloci vi aiuterà à truvà un puntu d’entrata di u cummerciu prufittu. Parechje persone utilizanu stu indicatore cù paràmetri standard. In questa forma, annantu à l’anni, hà dimustratu a so efficacità. Tuttavia, i cummircianti sperimentati ponu sceglie paràmetri chì si adattanu megliu à i strumenti utilizati. Quandu si stallanu, ponu utilizà diversi tipi di media. Per a trasfurmazioni, micca solu i valori medii di i bars, ma ancu alcune altre caratteristiche di elli ponu esse usatu.
Cumu aduprà u Bill Williams Alligator, setup, strategie di cummerciale
Comu sapete, u mercatu pò esse in diverse fasi. In questu casu, hè necessariu di piglià in contu micca solu a prisenza o l’absenza di una tendenza, ma ancu u stadiu di u so sviluppu. Utilizendu l’Alligator, ponu esse distinti i seguenti situazioni:
- Quandu u mercatu hè in un statu pianu , e curve chì entranu in l’indicatore in quistione si trovanu vicinu à l’altri. À questu tempu, ùn ci sò micca cambiamenti notevuli cù ognuna di e medie utilizati. À questu tempu, ùn deve micca cuntà à entre in un affare prufittu.
- I mediani cumincianu à diverghje . Prima di tuttu, u distaccu trà e linee veloce è media hè crescente. Slow cumencia à reagisce un pocu dopu. Ùn avete micca à reagisce subitu dopu. Stu stilu di cummerciu hè adattatu solu per quelli chì piacenu u cummerciu di altu risicu. Per u restu, hè più prufittuosu per aspittà finu à più cunferma hè ricevutu. Se l’alligatore s’apre, allora questu indica l’iniziu pussibule di una tendenza crescente, se si apre, allora parlemu di una diminuzione.
- Tutte e trè linee divergenu notevolmente . À questu tempu, pudemu parlà di a prisenza di un muvimentu cunfidendu. Avà hè un bonu tempu per entra in un cummerciu in linea cù a direzzione di a tendenza forte. Hè previstu chì in u futuru a direzzione di u muvimentu di u prezzu cuntinueghja.
- L’ultima tappa di una tendenza si trova quandu principia à perde u momentu . À questu tempu, i medii cumincianu à avvicinassi gradualmente è intreccianu cù l’altri.
Quandu aduprà, nantu à quale strumenti, è vice versa, quandu ùn deve micca aduprà
L’indicatore Alligator hè benefiziu per l’usu per entra in i cummerci chì seguitanu a tendenza. À un tempu quandu ci hè una tendenza laterale, u so usu serà inefficace. Quandu u travagliu cù un certu strumentu, un trader ùn deve micca aduprà u settore classicu di parametri. Li pò cambià per piglià in contu e peculiarità di u graficu di quotes. Hè impurtante à nutà chì quandu stu indicatore hè usatu in cunjunzione cù l’altri, a so efficacità serà assai più altu. Un tali esempiu hè l’usu di l’Alligator in cunjunzione cù l’
RSI .
Stocasticu . https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/stochastic-oscillator.htm Indicatore Alligator da Bill Williams – cumu utilizà, strategia di cummerciale: https://youtu.be/PQna5hLgurs
Pros è cuns
Un vantaghju impurtante di l’indicatore Alligator hè a so cunsistenza. Quandu si custruisce un sistema di cummerciale, pò esse usatu per diversi scopi, chì includenu a determinazione di a presenza è a forza di una tendenza, è ancu di sceglie punti di entrata è di uscita per un cummerciu. Questu indicatore funziona bè nantu à i movimenti di tendenza. A so efficacità pò esse aumentata s’ellu si usa in cunghjunzione cù l’altri. Questu aumenterà a probabilità di usu successu di a transazzione. L’usu di questu indicatore hè pussibule sia in a versione classica sia cù l’aghjustamenti fatti da u trader. L’efficacità di l’applicazione dipende da quantu pensativu i paràmetri sò stati cambiati. Alligator hà una logica d’usu simplice è comprensibile. Hè adattatu micca solu per i cummircianti sperimentati, ma ancu per i principianti. U svantaghju di l’Alligator hè a so inefficienza in a presenza di una tendenza laterale nantu à u graficu.
Applicazione in diverse terminali
L’indicatore cunsideratu hè di solitu unu di i standard per tutti i terminali più cumuni. A prucedura per a so stallazione nantu à a carta pò esse cunsiderata cù u prugramma Metatrader cum’è un esempiu. Per fà questu, avete bisognu di fà i seguenti:
- Prima, avete bisognu di selezziunà u strumentu cù quale pensa à travaglià cù l’indicatore in quistione.
- Allora, in u menù principale, chì si trova in cima di u screnu, selezziunate a rùbbrica “Inserisci”.
- Selezziunà “Indicatori” da u sottu menu. Dopu, in a lista chì apre, cliccate nantu à a linea “Bill Williams”.
- Avà vi tocca à cliccà nant’à a linea “Alligator”.
Questu hà da apre a finestra di l’opzioni. Ci sò trè tabulazioni quì. Nantu à u primu, “Parameters” indicanu i dati per a cunfigurazione. Quì pudete specificà i paràmetri appropritati per ognuna di e linee media usate:
- Per elli, indicà u periodu è a magnitudine di u cambiamentu di carta.
- Pudete sceglie cumu a media di i dati. Quattru opzioni sò dispunibuli per questu: media simplice, esponenziale, ponderata lineare o lisciata.
- Ancu s’ellu in a versione classica, u travagliu hè fattu cù i valori medii di i bars, però, u trader hè datu l’uppurtunità di sceglie ancu e so altre caratteristiche.

- U valore mediu ottenutu dividendu a summa di l’altu è u minimu di u bar per 2 (chjamatu ancu u prezzu medianu).
- Prezzo di apertura.
- Prezzu di chiusura.
- Valore massimu.
- U valore minimu.
- U prezzu tipicu hè calculatu cusì. Prima avete bisognu di aghjunghje u prezzu di chjusu cù u minimu è u massimu. Allora divide u risultatu per 3.
- Per calculà u prezzu ponderatu, aghjunghje i prezzi minimi è massimi, è aghjunghje u prezzu di chjusu duie volte. U risultatu hè divisu da 4.
Nantu à a tabulazione “Colors”, pudete sceglie quale tipu è culore di ogni linea serà utilizatu. Quì u trader pò fà paràmetri s’ellu vole cambià l’aspettu di l’indicatore. A tabulazione “Display” indica in quale intervalli di tempu si deve esse affissatu u graficu. Per fà questu, avete bisognu di mette l’acelli in i linii appropritati.