L’indicatore Price Channel hè statu inventatu da un affari americanu R. Donchyan più di 40 anni fà. I cummircianti cunzidenu un strumentu affidabile, chì i signali sò cunsiderati da a strategia classica di u canali di prezzu. Cumminatu cù indicatori di forza di tendenza è volumi di vendita, pò esse assai efficace.
- Chì ghjè l’indicatore Price Channel
- Formula di calculu indicatore
- Pros è cuns di utilizà l’indicatore Donchian Channel
- paràmetri di basa
- Strategie di cummerciale basate nantu à l’Indicatore di u Canale di Prezzi
- Quandu aduprà l’indicatore
- Trading per canali di prezzu in terminali populari – cumu utilizà u Canale di Prezzi
- Indicatore di u Canale di Prezzu per MT4
- Configurazione di un canale di prezzu in Quik
Chì ghjè l’indicatore Price Channel
L’indicatore di u canali di prezzu (PC), o l’indicatore di u canali di prezzu (Price Channel), hè un tipu di Envelope chì determina l’area di oversold o overbought di un attivu.
Un canale di prezzu in u cummerciu hè un “corridore” in u quale u prezzu si move constantemente. I so cunfini sò delineati da linee di supportu è resistenza.
L’indicatore di PC limita a gamma di prezzu selezziunata da e linee chì riflettenu i prezzi massimi è minimi lucali per l’intervallu sceltu. Inoltre, in u canali, un assi cintrali hè furmatu, chì indica a direzzione generale di u muvimentu. L’indicatore di u Canale di Prezzu compie 2 funzioni:
- mostra a direzzione di a tendenza;
- segnali nantu à i scontri di u prezzu attraversu e frontiere superiore o inferiore.
Formula di calculu indicatore
Quandu tracciate e fruntiere di u canali di u prezzu, l’Indicatore di u Canale di Prezzi piglia in contu l’ultimi alti è minimi lucali per u n-periodu.
U limitu superiore riflette u prezzu più altu per l’intervallu sceltu:
Price_Channel_Upper = Max (PriceHigh (n))
U limitu minimu mostra u prezzu minimu di l’attivu per u listessu periodu:
Price_Channel_Lower = Min (PriceLow (n));
A linea cintrali hè a media aritmetica trà i valori di i limiti superiori è inferiori (micca calculati per tutte e versioni di Price Channel):
Price_Channel_Middle= (Price_Channel_Upper+Price_Channel_Lower)/2)Sempre chì l’extremu hè pertinenti in u intervalu di u tempu sceltu, e linee di basa horizontale sò formate. Quandu cambia, u graficu hè ricustruitu relative à u novu altu o bassu.U periodu di l’intervallu attuale ùn hè micca inclusu in u calculu. Per esempiu, se un periodu di 14 ghjorni hè analizatu u 15 di ferraghju, allora l’estremi per u periodu da u 1 di ferraghju à u 14 di ferraghju sò cunsiderate. Altrimenti, ùn saria impussibile per u prezzu per sfondà i livelli.
Pros è cuns di utilizà l’indicatore Donchian Channel
U PC hè cunsideratu cum’è un indicatore efficace, l’usu di quale furnisce parechji vantaghji:
- custruzzione rapida di cunfini di u canali di prezzu per i periodi di tempu;
- a capacità di vede a direzzione di a tendenza;
- visualizazione di spazii piani.
A cuntrariu di i medii muvimenti utilizati da a maiò parte di l’indicatori di tendenza, i basi di PC ùn contanu micca i picculi fluttuazioni. Questu hè ancu un plus significativu, perchè. distrazioni à deviazioni insignificanti portanu à una perdita di tempu, è in u peghju casu, à cunclusioni sbagliate. L’unicu svantaghju significativu di l’indicatore hè l’aghjustamentu rapidu di e linee di basa, chì spessu rende difficiuli di predichendu i breakouts in una manera puntuale. Tuttavia, stu prublema pò esse risolta in modu efficau cù strumenti supplementari: indicatori di volatilità, forza di tendenza, volumi verticali. Per esempiu, Trading Price Channel Algorithm Vertical Volume mostra boni risultati. I dati di u voluminu verticale, cumminati cù l’azzione di u prezzu, ponu prediche in modu efficace i cambiamenti di tendenza. Per esempiu, se i dui indicatori aumentanu, tandu cun un altu gradu di prubabilità u uptrend cuntinuà. À u cuntrariu, una diminuzione di volumi è di prezzi predice una tendenza discendente.
paràmetri di basa
Quandu si stallanu l’instrumentu, solu un paràmetru hè utilizatu – u numeru di periodi di tempu (candelieri) per quale l’estremu hè cunsideratu. U valore di 14 hè tradiziunale assignatu, ma hè cambiatu secondu u tempu sceltu. In un cortu periodu, u graficu hè ricustruitu troppu spessu, nantu à un longu periodu – lentamente, ignurà novi livelli in u canali di prezzu. I cummircianti sperimentati spessu superponu parechji canali di prezzu nantu à un graficu cù periodi differenti. Questu permette di megliu predizioni. Tuttavia, sta tattica ùn hè micca adattata per i principianti, chì ponu facilmente cunfunditi quandu ricevenu un gran numaru di signali è facenu decisioni di cummerciale inefficienti.
Strategie di cummerciale basate nantu à l’Indicatore di u Canale di Prezzi
U cummerciu Classic Price Channel usa 2 metudi principali: travaglià in a gamma di prezzu è operazioni quandu i livelli sò rotti. In u quadru di sti approcci, ci sò 4 reguli basi chì dettanu l’esekzione di certe operazioni quandu i signali currispundenti appariscenu.
Operazione | Segnale per piglià l’azzione |
Compra | U prezzu chjude sopra à u livellu superiore cù un periodu di 20 |
Vendita | U prezzu rompe u cunfini più bassu cù un periodu di 20 |
Chjudendu pusizioni longu (longu). | U cunfini inferjuri hè statu ricustruitu dopu à u quintu periodu |
Chiusura di pusizioni brevi (corte). | U cunfini suprana hè stata ricustruita dopu à u quintu periodu |
A strategia classica di Price Channel implica l’apertura di un trattu à l’apertura di u terzu candelabro, dopu à i 2 precedenti chì chjusu daretu à l’assi cintrali. À u listessu tempu, Stop Loss hè stallatu à u nivellu currispundenti à u prezzu minimu di a cannila chì prima rumpiu à traversu a linea media.
Una transazzione di vendita hè realizata quandu si formanu cundizioni opposti. Se solu l’indicatore di u Canale di Prezzu hè utilizatu in l’analisi, hè impurtante seguità strettamente e regule di gestione di risichi. Inoltre, hè cunsigliatu di utilizà altre arnesi per cunfirmà i signali ricevuti.Sistema di cummerciale basatu annantu à l’indicatore di u Canale di Prezzi: https://youtu.be/wT1DqfUKUAc
Quandu aduprà l’indicatore
Trading attraversu canali di prezzu, incl. usendu un PC-indicatore, pò esse realizatu in ogni mercatu, indipendentemente da l’urgenza di l’operazione. Hè spessu usata cum’è una basa tecnica per i diversi sistemi di cummerciale: tendenza è contra-tendenza.
Trading per canali di prezzu in terminali populari – cumu utilizà u Canale di Prezzi
Un canale di prezzu hè un indicatore chì pò esse usatu in ogni terminal di cummerciale. In ogni pacchettu di software, a so cunfigurazione hè intuitiva è simplice. Avete bisognu di scaricà l’indicatore Price Channel in anticipu, perchè. ùn hè micca inclusu in u pacchettu standard di a maiò parte di l’interfaccia.
Indicatore di u Canale di Prezzu per MT4
U pacchettu di software MetaTrader hè u più populari trà i cummircianti. Permette di stallà è cunfigurà u vostru PC in pocu minuti.
U PC ùn hè micca inclusu in u pacchettu standard di indicatori, hè stallatu indipindente. Per fà questu, avete bisognu di scaricà l’Indicatore di u Canale di Prezzi cù l’estensione .ex4. Quandu u kit di distribuzione hè preparatu, andate à l’elementu “File” di u menù principale
di u terminal di cummercialeè selezziunà u sub-elementu “Apertu cartulare dati”. In a finestra chì appare, andate à u cartulare “MQL4”, dopu à “Indicatori”, induve u schedariu di stallazione indicatore hè copiatu. Truvate u cartulare “Indicatori” in u navigatore di u terminal. Cliccate nantu à questu cù u buttone drittu di u mouse è selezziunate l’articulu di l’aghjurnamentu. Allora truvate u Canale di Prezzi in a lista di u catalogu è apre u doppiu clicchendu u buttone left di u mouse. A finestra preset cumpariscerà. In a tabulazione “Generale”, assicuratevi di verificà a casella accantu à l’elementu “Permette l’importazione DLL”.
In a sezione “Parametri di input” indica u numeru di periodi.
In a tabulazione “Culori”, stabilisce i paràmetri per e linee di basa di u canali di prezzu.
I tempi sò attribuiti in a tabulazione “Display”.
Dopu à a cunfigurazione, appughjà u buttone “OK”, dopu chì un canale di prezzu serà furmatu nantu à u graficu. Per chjamà di novu a finestra di dialogu, fate un clic right nantu à qualsiasi linea di indicatore è selezziunate l’elementu Price Channel Properties da a lista drop-down.
Configurazione di un canale di prezzu in Quik
U prugramma Quik hè ancu populari è hè utilizatu da parechji grandi brokers. Trattendu di installà un PC in u terminal hè faciule quant’è aduprà MetaTrader.
Facendu clic destro in l’area di u graficu, selezziunate l’elementu “Aggiungi un graficu (indicatore)” in a lista chì si apre. In una nova finestra, marcate a linea cù u nome di u strumentu “Price Channel” è cliccate nant’à u buttone “Add”.
U canali di prezzu
Quik appare nantu à u graficu è deve esse aghjustatu. Per fà questu, fate un doppiu clic nantu à u buttone di u mouse in l’area di u graficu, in a finestra chì si apre, selezziunate l’elementu cù u nome di l’instrumentu finanziariu per quale hè furmatu u canali di prezzu. In l’esempiu sopra, hè una stringa chjamata “IMOEX (Price Channel)”.
In a tabulazione “Proprietà”, stabilisce u tipu di carta, u culore di a linea cintrali è a scala. Allora, in a sezione “Parametri”, stabilisce u numeru di periodi, u culore di e fruntiere superiore è inferiore.
Dopu à compie i paràmetri, cliccate nant’à u buttone “Apply”, dopu “OK”.