Indicatore MFI – Indice di Facilitazione di Mercatu (Indice di Facilitazione di Mercatu), caratteristiche, trame nantu à un graficu, formula di calculu. Indice di Facilitazione di u Mercatu – questu indicatore hè utilizatu per determinà i punti di forza è debule di i movimenti di u prezzu. Hè statu sviluppatu da u trader è scrittore Bill Williams è descrittu cum’è una misura di a reazione di u mercatu à un novu livellu di voluminu.
- Chì ghjè l’indicatore MFI, quale hè u so significatu, formula di calculu
- Tipi è custruzzione, è ricunniscenza nantu à a carta
- Configurazione è applicazione in una strategia di cummerciale
- Deve aduprà l’Indice di Facilitazione di u Mercatu in u cummerciu?
- Pros è cuns
- Applicazione di MFI in diverse terminali
Chì ghjè l’indicatore MFI, quale hè u so significatu, formula di calculu
L’indice di rilievu di u mercatu BW MFI hè un indicatore di volatilità, u scopu di quale hè di determinà a prontezza di u mercatu per cambià u prezzu. Ma solu i valori assoluti sò inutili per un trader, postu chì ùn dà micca signali di cummerciale specifichi. Hè impurtante cum’è strumentu per analizà l’efficacità di un muvimentu di prezzu chì combina u voluminu è u prezzu.
U voluminu hè un cuncettu impurtante chì dà una idea di cumu entra è esce soldi da un attivu finanziariu. Hè una misura di u fatturatu tutale di azioni o di cuntratti futuri. Hè calculatu cum’è u numeru tutale di azioni chì sò scambiate durante un certu periodu di tempu. Ogni bigliettu rapprisenta un cummerciu è conta versu u voluminu tutale di cummerciale. Ancu s’è i stessi azzioni ponu esse venduti è compru parechje volte, u voluminu hè cunsideratu cù ogni transazzione. Dunque, s’è 500 azzioni XYZ sò stati compru, poi vindutu, poi riacquistu, poi rivindutu di novu, risultatu in quattru biglietti, u voluminu hè registratu cum’è 2000 azzioni.
Impurtante! L’analisi di u voluminu hè una tecnica utilizata per determinà i cummerci chì sò stati fatti scuprendu relazioni trà u voluminu è i prezzi. I dui cuncetti chjave sottumessi à l’analisi di u voluminu sò u voluminu di compra è u voluminu di vendita.
I cummircianti s’appoghjanu in u voluminu cum’è una metrica chjave perchè vi permette di cunnosce u livellu di liquidità di un attivu è quantu hè faciule per entre o esce da una pusizione vicinu à u prezzu attuale. A liquidità hè qualcosa chì duvete sempre attentu à u cummerciu. Un mercatu altamente liquidu hè cunsideratu u più efficace. L’indicatore MFI di Bill Williams mostra u cambiamentu di prezzu per tick. Descrizzione di l’indicatore IMF:
- A custruzzione è l’interpretazione di questu indicatore hè simile à l’Indice di Forza Relativa (RSI), cù l’unica diferenza chì RSI hè solu ligata à u prezzu. U Market Relief Index compara “cash flow pusitivu” à “cash flow negativu” per creà un indicatore chì pò esse paragunatu à l’azzione di prezzu per determinà a forza o debule di una tendenza.
- U rapportu di flussu di cassa hè normalizatu in l’oscillatore MFI . U flussu di cassa hè pusitivu quandu u prezzu tipicu hè crescente (pressione di compra) è negativu quandu u prezzu tipicu hè in diminuzione (pressione di vendita).
- U rapportu di i flussi di cassa pusitivi è negativi hè dopu inseritu in a formula RSI per ottene un indicatore chì fluttua trà 0 è 100.
L’Indice di Facilitazione di u Mercatu hè più adattatu per identificà l’inversioni di u prezzu è l’estremi cù diversi signali. Cusì, l’indicatore cunzidiratu di volatilità permette di determinà se u mercatu hè liquidu è se diversi participanti di u mercatu sò attivi. Se l’attività di u mercatu diminuite, i participanti di u mercatu chì utilizanu l’indicatore MFI ponu avvistà una diminuzione di l’efficacità di i movimenti di u voluminu è di u prezzu.
L’Indice di Facilitazione di u Mercatu hè faciule da calculà cù a seguente formula: MFI = (Altu – Bassu)/Volume, induve High hè u prezzu più altu di a sessione di cummerciale, Low hè u prezzu più bassu di u periodu di cummerciale, Volume hè u voluminu di u mercatu. tempu.Certi sperti cunsidereghjanu l’indicatore BW MFI per esse u megliu indicatore di u cumpurtamentu di u mercatu, cumparatu cù l’indice di forza relative è l’oscillatore stochasticu.
Tipi è custruzzione, è ricunniscenza nantu à a carta
Quandu sò tracciati nantu à un graficu, i risultati di i calculi di l’Indice di Facilitazione di u Mercatu sò visualizati cum’è un histogramma à u fondu di u graficu di u prezzu.
I valori assoluti di l’indici sò rapprisintati da bars, è a paraguni trà l’indici è u cambiamentu di u voluminu hè mostratu in quattru culori diffirenti, chì sò fundamentali per leghje i signali generati da l’indicatore. Descrizzione di l’indicatore BW MFI – signali di cummerciale:
- Una barra verde (verde) indica chì l’indicatore è u voluminu sò in crescita. Questu suggerisce chì u mercatu hè digià in muvimentu è i cummircianti anu da apre una pusizioni in a listessa direzzione di u mercatu, seguitu a tendenza, è i pusizioni opposti deve esse chjusu.
- “Fade” riflette a fine di una tendenza, chì hè carattarizata da un scenariu in quale l’indicatore è i volumi sò in diminuzione. In altri palori, u mercatu perde l’interessu in u muvimentu di u prezzu attuale è cerca segni di sviluppu futuru. Stu bar hè u precursore di u big break. I participanti di u mercatu duveranu guardà ogni signu di un impulsu constructivu, chì in questu casu pò esse signalatu in anticipu da a furmazione di parechji successivi “fading” bars.
- “Fake” rapprisenta u periodu durante u quale l’indicatore aumenta è u voluminu diminuite. Questu suggerisce chì u mercatu avanza, ma ùn hè micca sustinutu da u voluminu.Per via di a mancanza d’interessu da parte di i cummircianti, ùn ci hè micca un sustegnu forte per u muvimentu di u prezzu attuale cù l’apertura di novi pusizioni. In altri palori, u prezzu si move in u risultatu d’un tentativu di un certu gruppu di participanti di u mercatu (brokers è dealers) per cuntrullà è manipulà in i so interessi. U statu di solitu finisci cù una reversione di prezzu.
- “Squatting” (Squat) riflette a situazione quandu l’indicatore casca, ma u voluminu aumenta. À questu tempu, ci hè una battaglia trà i “toru” è “orsi”, chì determinà quale cuntrullà a prossima tendenza. Quandu più cummircianti entranu in u mercatu, u voluminu aumenta, ma postu chì i dui contrapartiti sò relativamente pari, u prezzu ùn cambia significativamente. À a fine, unu di i partiti in guerra ghjunghjerà à l’altru. Hè vale a pena attente à a direzzione in quale u prezzu si move dopu à sfondà sta barra.
Indicatore MFI – indice di facilitazione di u mercatu, chì è perchè, u caos cummerciale NON da i libri: https://youtu . be/nA71Su8pZJU
Configurazione è applicazione in una strategia di cummerciale
A cuntrariu di parechji altri indicatori tecnichi, l’Indice di Facilitazione di u Mercatu MFI ùn hà micca paràmetri. L’unicu ciò chì pò esse persunalizatu hè u culore di i bars (o lascialli cum’è sò). L’interpretazione hè un compitu relativamente difficiule, postu chì ùn ci hè micca un intervallu specificu per fighjà. Cumu aduprà l’indicatore BW MFI:
- L’indici è u voluminu sò caduti – mancanza di liquidità in u mercatu. Dunque, se un attivu hè in una tendenza uptrend è l’IMF hè in decadenza, questu hè un signu chì una reversione potenziale hè vicinu à accade.
- L’indicatore cresce, u voluminu di l’attivu diminuite – un signu chì l’azzione di prezzu ùn hè micca supportatu da u voluminu. In u risultatu, una reversione bearish pò accade.
- L’indicatore hè cascatu, u voluminu hè in crescita – “toru” è “orsi” si battannu. Pò purtà à un scontru bullish.
In teoria, u principiu di u funziunamentu pare simplice, ma in a pratica ùn hè micca faciule di truvà signalazioni di cummerciale cù MFI. Per quessa, hè cunsigliatu di utilizà strumenti supplementari – RSI è
media mobili .
Sicondu Bill Williams, quandu u MFI è u voluminu aumentanu, pò esse vistu cum’è un signalu bullish cum’è u voluminu è u prezzu si movenu in a listessa direzzione. Quandu u voluminu è u MFI cadunu, hè un signalu per vende, cum’è l’interessu in l’attivu sparisce. A situazione quandu u MFI s’arrizza è u voluminu caduta hè cunnisciuta com’è “falsa” è i movimenti di u prezzu deve esse pigliatu cù un granu di salinu. U stessu hè veru per un periodu quandu l’IMF hè cascatu è u voluminu hè in crescita.
Deve aduprà l’Indice di Facilitazione di u Mercatu in u cummerciu?
Inizialmente, l’indicatori di cummerciale sò stati usati solu in i mercati di borsa, ma cù u tempu cuminciaru à esse usatu in altri mercati finanziarii. Malgradu u fattu chì sti algoritmi matematichi sò largamente utilizati da i cummircianti, una bona strategia d’investimentu hè raramente basatu annantu à elli solu. L’indicatore MFI piglia l’aspettu simplice di l’azzione di u mercatu è u traduce in termini chjaru è concisu chì dà una idea di l’azzione di u mercatu. Cum’è RSI, hè misurata nantu à una scala da 0 à 100 è hè spessu calculata cù un periodu di 14 o 30 ghjorni. Un swing trader pò preferite un periodu di 14 ghjorni, mentre chì un investitore pò preferite un periudu di 30 ghjorni (u menu ghjorni utilizati per u calculà, u più volatile l’indice). Quandu analizà l’indici MFI, in fattu, unu deve prima piglià in contu i discrepanzi trà l’indicatore è u muvimentu di u prezzu di l’azzioni. Tutti l’indicatori cumpresi MFI, sò più utili quandu s’utilice in cunghjunzione cù altri strumenti. Bill Williams stessu hà cunsigliatu l’indicatore Fractals in più.
Pros è cuns
Unu di i prublemi cù MFI hè u redrawing. Questu significa chì ùn hà micca sensu di pruvà nantu à e dati storichi o di ricerca à traversu a storia perchè questu porta à infurmazione imprecisa. Questu hè un prucessu naturali quandu l’indicatore hè ridisegnatu. I cummircianti sperimentati sanu chì, se alcuni backtests sò realizati mentre utilizanu l’indicatore, ci saranu falsi signali. Un altru prublema hè chì l’indicatore di u voluminu ùn riflette micca u voluminu reale di u mercatu sanu, ma solu quellu furnitu da u broker. Di sicuru, ci sò pusitivi chì l’indicatore pò signalà una grande azione di prezzu futuru. I sustenti di l’analisi di u voluminu consideranu l’IMF per esse un indicatore principale. In u so parè, dà segnali è avvirtimenti nantu à pussibuli inversioni. Prima di piglià una decisione cummerciale, MFI deve esse cumminata cù un altru oscillatore, poi traccia mudelli di divergenza cù u voluminu forte. Quandu i mudelli sò identificati, hè ora di agisce. A divergenza nantu à u sicondu oscillatore riducerà u risicu di redrawing MFI. Per evitari di cunfusione, hè cunsigliatu di utilizà un picculu numeru di oscillatori (più oscillatori sò implicati, più alta hè a probabilità di sbaglià).
Applicazione di MFI in diverse terminali
A maiò parte di e plataforme di cummerciale cum’è MT4, MT5 o TradingView offrenu quasi tutti l’indicatori cù assai opzioni è variazioni automatiche, è MFI ùn hè micca eccezzioni. MetaTrader 4 hà un inseme di indicatori di cummerciale da Bill Williams, chì sò inclusi in l’arnesi standard quandu a piattaforma hè caricata. L’indicatore BW MFI pò esse truvatu sottu l’indice “Indicatori”, chì apre a finestra MFI, cumpresu u codice di culore è u voluminu.
U codice di culore hè utilizatu per automaticamente, ma pò esse persunalizatu.
Quandu si usa l’indicatore, i bars sottu à u graficu anu solu valori pusitivi, postu chì u limitu minimu di l’indice MFI hè cero. I cummircianti ponu sceglie di scambià cun ellu in i mercati oversold o overbought, ma ci hè un risicu implicatu. Perchè i bars sò basati nantu à u voluminu, i livelli mostranu un forte muvimentu in scendinu o in sopra, secondu chì u mercatu hè bullish o bearish. Se un trader decide in questa situazione per spiegà i livelli di u passatu, deve disegnà una linea horizontale nantu à a finestra di l’oscillatore. Quandu a barra indica chì u voluminu attraversà a linea à quale u prezzu hè bearish, l’opzioni di chjama sò ricumandate (u mercatu hè oversold). In cunsiquenza, l’opzioni di putenza deve esse scambiate quandu u cuntrariu hè veru – u prezzu hè bullish, ma a barra hè sempre sopra à sta linea.