Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia

Обучение трейдингу

Hè pussibule di fà un cummerciu di vita è cumu per fà, ciò chì i cummircianti principianti anu bisognu di sapè è di cunsiderà quandu u cummerciu in borsa. Parechji principianti ponu imagine l’imaghjini di un trader di film di Hollywood. I tendenzi muderni anu cuntribuitu à questa maghjina: un annunziu per un cursu di furmazione o una risorsa d’infurmazione pone un trader cum’è una persona libera chì porta un modu di vita hedonistic è cumerciu solu per l’ingudu. Scupritemu quantu una tale maghjina currisponde à a realità è hè pussibule guadagnà soldi nantu à u cummerciu?

Cosa hè u cummerciu è quale hè un trader

U cummerciu in un sensu largu include u cummerciu di securities è assi. Locu di l’attività di u trader – i mercati azionari è finanziarii. L’operazioni di cummerciale sò realizate in u so propiu è in u nome di i so clienti, chì li affidanu i so fondi per l’investimentu. U cummerciu hè fattu nantu à e borse. A basa di l’attività di cummerciale hè ridutta à dui metudi:

  1. Cumprate securities è assi più prezzu di u prezzu di u mercatu, vende più caru, guadagnendu u vostru prufittu da a diferenza in quantità.
  2. A cunclusione di un cuntrattu per l’assi, o securities cù una cundizione di consegna differita. In questu casu, l’assi sò acquistati in u stadiu di caduta di i prezzi per elli. U costu di a transazzione hè un pocu più altu è stu prezzu hè pagatu in anticipu.

U cummerciu in borsa ùn hè micca una innovazione in l’ecunumia. I primi analoghi di e borse di a borsa apparsu in un tempu quandu i soldi cum’è unità di contu era ghjustu intruduttu in a vita umana. Ufficialmente, a professione apparsu dopu à a furmazione di borsa è scambii finanziarii. In Russia, tali scambii apparsu in a mità di u 18u seculu. Finu à u principiu di u XXu seculu, u so numeru hà crisciutu.

Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia
A vita di u trader – micca tutti sò pronti per questu

L’eccezzioni era u periodu suvièticu, quandu u cummerciu nantu à a borsa era chjamatu speculazione di valuta, è i cummircianti eranu puniti legalmente. A ripresa di i scambii hè stata fatta da l’anni 1990.

In un annu dopu à u permessu, più di 80 scambii apparsu in Mosca. Anu vindutu materie prime, securities è attivu privatizatu. L’Interbank Exchange di Mosca hè stata fundata in u 1992. A borsa si prisenta in u 1995. https://articles.opexflow.com/stock-exchange/moex.htm L’avanzati in a tecnulugia anu permessu à sta zona di ghjunghje à un novu livellu, aprendu l’accessu à una larga gamma di novi cummircianti. I cummircianti sò spessu chjamati investitori. Ma ci hè una diffarenza trà sti dui categurie. Queste persone sò i principali persone implicati in transazzione di scambiu. Ma questu ùn hè micca tutta a lista di i participanti di u mercatu:

  1. Un investitore hè una persona chì pensa à investisce in prughjetti d’investimentu à longu andà. Per l’investituri, u timing è a quantità di prufittu previstu sò impurtanti.
  2. Un trader hè una persona chì hè direttamente implicata in operazioni in borsa. U scopu di cumpetenza include pusizioni di apertura è chjude, strategie di sviluppu, analisi di tendenze, è più.
  3. Un broker hè un ligame chì cunnetta u mercatu cù un investitore è un trader.

I roli di un trader è un investitore anu assai in cumunu. A diferenza si trova in i so compiti. Un trader pò perseguite scopi à cortu termine, impegnà in speculazione di l’assi. E transazzioni di l’investitori ponu esse allargate per anni.
Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia

Psiculugia di un trader successu

In a quistione di cumu fà u cummerciu di soldi, un postu impurtante hè datu à a psiculugia. Ci hè assai psiculugia in u cummerciu. A gestione di u risicu hè direttamente ligata à a capacità di cuntrullà l’emozioni. I tendenzi, i tendenzi è a so analisi sò basati nantu à u cumpurtamentu di a folla. A cunniscenza di a psiculugia aiuta i ghjucatori à avè un vantaghju cummerciale. Cumu funziona? Avemu realizatu un sondaghju, i risultati di quale hà revelatu chì i cummircianti sò spessu preoccupati di dui prublemi: a mancanza di fondi è u desideriu di guadagnà soldi. U prublema di carenza di fondi hè cunsigliatu per esse risolta da un aumentu graduali di capitale. Hè impurtante di cuntrullà u livellu di risicu. In seguitu, avemu da cunsiderà ostaculi psicologichi cumuni in u modu di un trader è modi per risolve.

Attachment à u risultatu

U desideriu constantu di guadagnà da ogni transazzione spinge u trader à passi rash. Puderanu principià à rompe e so strategie movendu stop losses, mediu e so pusizioni, è cusì. Fuss in ordine per evità perdite diventa un ostaculu per u successu cummerciale. Per evitari un tali effettu, hè cunsigliatu di principià à travaglià in a borsa cù un impiegatu part-time. À u listessu tempu, u trader deve avè una fonte stabile parallela di ingressu. Questu assicurarà durante un periodu di scontri di u mercatu significativu. Inoltre, questu approcciu sustenerà durante u periodu di furmazione è i primi passi nantu à u scambiu.

U bisognu di capitale di start-up

Per cumincià, avete bisognu di fondi. A risposta à a quistione di quantu pudete guadagnà nantu à u cummerciu dipende di u so voluminu. A ricerca mostra chì un accontu di $ 1,000 pò purtà à circa $ 200 annu. Per guadagnà più, u capitale iniziale deve avè cero supplementari à a fine. Ma più grande hè a capitale propria di u trader, u più altu i so risichi. I profitti aleatorii chì vanu fora di a dinamica di solitu sò spessu accumpagnati da perdite sussegwenti. Per esempiu, cunzidira l’approcciu di u hedge fund. Solu un capitale significativu li permette di guadagnà in modu coerente. I cummircianti più riesciuti finiscinu per apre u so propiu hedge funds.
Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia

Nimu hè immune da perdite

Ancu s’è gestionate u risicu in modu efficace è mantene una disciplina stretta, ci sò spazii induve pudete perde soldi. Diciamu chì un trader hà un accontu di $ 6,000. Hè stimatu $ 3,000 à l’annu da
u cummerciu di ghjornu.. Ma micca tutti i $ 3,000 entra in a so sacchetta cum’è prufitti. Eppo supponi chì, quandu compra è vende l’attivu, ellu paga cummissioni, a quantità tutale di quale per transazzione hè $ 5. Sè avemu calculate u numeru annuali di transacciones, è ci pò esse cintunari di elli è a quantità tutale nantu à a cumissioni, allura una quantità decentu esce chì u trader hà pagatu da u so ingressu. Questu succede se u trader ùn sceglie micca un broker è ùn calcula micca cummissioni. À u primu sguardu, parenu una quantità insignificante, ma ùn pudete micca discutiri cù a matematica. Ma a bona nutizia hè chì u trader hà a capacità di ottimisà tali dumande. Ma chì si trova un broker chì a cumissioni hè menu di $ 1 o $ 2? Allora u bilanciu annuale cambierà ancu significativamente in favore di u trader.
Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia

Chì fà allora ?

Chì ghjè u più impurtante per fà veramente soldi in u cummerciu? Hè u sicretu in a strategia o a diversificazione di risichi successu? A risposta si trova in un altru pianu: a freccia di e transacciones afecta u livellu di prufittu. U cummerciu pò esse paragunatu à scaccià una munita. Sè i capi venenu, allora un prufittu di $ 1 brilla, per coda, pudete cuntà cundizzioni di $ 2. Ma s’è vo pudete lancià una munita solu una volta, hè improbabile di cambià l’equilibriu finanziariu in a vita. Se lanciate una munita 200 volte à ghjornu, i risultati seranu digià diffirenti. Ma hè pussibule di maximizà a freccia quandu si tratta di cummerciale à cortu termine, induve assai depende di strategie automatizate? Virtu hà publicatu un esempiu IPO di questu approcciu. In u so rapportu da l’1 di ghjennaghju di u 2009 à u 31 di dicembre di u 2013, a cumpagnia hà avutu solu un ghjornu persu di tutti i 1238 ghjorni in u cummerciu di alta frequenza di ogni ghjornu. Questu ùn significa micca chì ogni trader pò ripetiri tali dinamica. Ma à
u cummerciu d’alta freccia aumenta a chance di chjude un certu periodu cù un plus. Trading – ciò chì hè, tippi è cumu si passa u prucessu, libri per i cummircianti principianti da zero: https://youtu.be/LtxCOlPw4Yw

Fate un cummerciu di soldi senza fà nunda

Ci hè una statistica sobering chì solu circa 10% di i cummircianti sò cunsiderate efficace. Solu 1% guadagna in realtà grandi quantità, mentre chì 89% perde regularmente i so fondi. Per inerzia, un trader principiante torna torna a quistione: hè pussibule guadagnà soldi nantu à u cummerciu? Ci hè una anti-strategia cumu ùn esse micca trà quelli 89% chì perde soldi. Per ùn perde micca soldi induve tutti perdenu, hè abbastanza per ùn piglià nisuna azzione per un certu tempu. Intantu, u mercatu vive a so propria vita, i cummircianti attivi perdenu soldi. Ùn si perde nunda, ma ùn guadagnà nunda. Questu ùn porta micca à un cambiamentu di l’equilibriu finanziariu, ma da u puntu di vista di l’analisi, stu fattore pò esse interessante. Se calculemu quantu e perdite di i cummircianti attivi sò stati è paragunate cù a nostra propria perdita potenziale,

Hè pussibule di fà u cummerciu di soldi in Russia – stereotipi è fatti

Pudete guadagnà o perde nantu à u cummerciu in ogni paese. Internet hà fattu e cundizioni ugualmente accessibili à tutti. Avà u locu di una persona ùn ghjucà micca un rolu decisivu. Ma ci sò parechji altri fattori chì affettanu quantu pudete guadagnà da u cummerciu per ghjornu, o annu. Questi fattori sò ligati à u rumore di l’infurmazioni chì sta zona hà acquistatu. Cunsideremu elli in detail:

  1. U cummerciu, l’investimentu, criptu di muniti, etc. hè un ghjocu “. Ci hè un tali stereotipu. In fatti, miliardi di dollari di soldi giranu in questi spazii. Stereotipi sò propagati da quelli chì ùn anu micca pussutu integrà bè in questu ambiente. E sicondu statistiche, questi sò almenu 60% di quelli chì eranu risoluti à u principiu di u viaghju.
  2. Solu una persona cun un background in ecunumia o finanza pò investisce cun successu “. A pratica mostra chì parechji cummircianti di successu sò ghjunti in questa zona per casu, avè travagliatu cum’è un altru specialista per un bellu pezzu. Trà l’investituri di successu ci sò ancu umanitarii.
  3. Pudete ghjucà solu à cummerciu cù milioni extra .” Ci hè parechje esempi di i ghjovani milionarii d’oghje chì cumincianu cù uni pochi di centu di dollari. In a teoria di u cummerciu, a diversificazione di risichi hè datu abbastanza attenzione per mantene a ghjente da perde soldi. Leverage permette di utilizà i fondi prestitu di l’altri.
  4. Se truvate un bonu cursu di studiu, pudete diventà un trader altamente efficace .” Stu stereotipu hè furmatu da i testi di marketing di “infogypsies”. Cù a pertinenza crescente di u tema di l’investimentu è a criptografia, a dumanda di materiali educativi in ​​questa zona hè ancu crisciutu. Un saccu di truffatori sò spuntati vendendu “cursi di magia chì vi farà un milionariu in una settimana”. In fatti, a furmazione hè necessaria per ogni trader. Ma l’essenza di a cunniscenza in questa zona ùn hè micca di fà milioni. I corsi adatti insegnanu cose abbastanza specifiche: cumu analizà u mercatu, cumu seguità e tendenze, previsioni di u cumpurtamentu di u mercatu, tecnulugia di assicuranza di perdita, è cusì.
  5. U cummerciu hè soldi faciule “. In fatti, i cummircianti anu un pesu psicologicu estremamente altu. Nimu ùn guarantisci un prufittu à u principiu. A furmazione è u sviluppu di e cumpetenze pratiche richiede anni passati in borsa. Nisun pacchettu suciale hè furnitu da nimu. Emozioni propii assuciati cù transazzione senza successu pò diventà una fonte di prublemi in u presente è in u futuru, impediscendu l’implementazione di novi strategie.

Tali stereotipi si dissolvi per sè stessu cum’è a struttura di u mercatu finanziariu hè capitu. Ma hè sensu per esse attentu à a publicità in questa zona. U marketing è a publicità affettanu l’emozioni, è u campu di u cummerciu hè per quelli chì sò amici cù u pensamentu criticu è ùn perde micca a so vigilanza sottu a influenza di l’emozioni.
Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia

Storie reali di successu è fallimentu

U campu di u cummerciu hè pienu di storie di successi vertiginosi è fallimenti ridiculi. I sperti in questu campu sò ben cunnisciuti di u nome di Chen Likui, un trader cinese. Questu omu in u 2008, in u sfondate di una crisa generale, hà sappiutu aumentà u so capitale da 60 000%. Parechji utilizatori Twitter seguitanu u prufilu di un certu cissan_9984. Una persona incognito publica screenshots da i so casi, induve hà guadagnatu quasi $ 180,000,000 in 2 anni. L’omu ùn hà micca firmatu quì, ùn hà micca revelatu a so faccia à u publicu, ma simpliciamente cuntinueghja à cummerciu. A maiò parte di elli diventanu autori di libri è guadagnanu milioni extra da a so vendita. Diverse fonti d’infurmazioni classificanu i migliori cummircianti per paese, per annu, per quantità di capitale, per scopu, etc. In l’arena di cummercializazione glubale, e seguenti persone sò cunsiderate u megliu:

  • Larry Williams . U so fenomenu hè chì hà sappiutu fà $ 1,100,000 da $ 10,000 in un annu. Hà 40 anni di sperienza cummerciale. Ellu publica i so libri è guadagna ancu milioni da elli.
  • Petru Lynch . Questu omu ùn hè micca natu investitore. Hè diventatu unu à l’età di 52 anni. Riiscìu à guadagnà più di 20 milioni di dollari americani in trè anni cù un capitale iniziale di 17 mila dollari.
  • George Soros . Ci sò rumuri chì i miliardi di Soros sò guadagnati nantu à a speculazione. À u listessu tempu, ùn era micca amichevule cù l’analisi tecniche. Hè stata capace di stabilisce rapidamente parechji fondi di speculazione, aumentendu ancu u so capitale.

Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia
Larry Williams
Ci hè qualcosa di vantà nantu à a borsa russa. I seguenti sò cunsiderati u megliu:

  • Alexander Gerchik, fundatore di FINAM;
  • Alexander Elder, pruprietariu di Seminari di Trading Finanziari;
  • Evgeny Bolshikh, pruprietariu di un hedge fund in i Stati Uniti;
  • Oleg Dmitriev, broker privatu;
  • Timofey Martynov, docente in smart-lab;
  • Andrey Krupenich, cummerciale privatu;
  • Vadim Galkin, hè impegnatu in l’investimentu privatu;
  • Ilya Buturlin – participant à u campiunatu mundiale di i cummircianti;
  • Alexey Martyanov – vincitore di u titulu “Best Investor Private” per u 2008;
  • Stanislav Berkhunov hè un investitore privatu, parte di topsteptrader.

In quantu à u voluminu di earnings, hè impussibile di truvà infurmazione senza ambiguità quì. I curiosi ùn anu mancu riesciutu à sapè in quale valuta i investituri misuranu e so finanze. Ci hè una chance per avvicinassi à a verità si pruvate d’operare in quantu à u percentualità di u ritornu di l’investimentu. I tassi d’interessu di i principianti sò spessu un segnu minus davanti à elli. Questu hè un spaziu induve a mancanza di sperienza, cunniscenza o un altru fattore chjave richiede pagamentu in cash. A seconda categuria hè cunsiderata amatori. Puderanu diventà dopu à 1-2 anni di cummerciale attivu. In questu stadiu, u redditu mediu di u trader pò varià da 2-5% per mese. Se riesce à gestisce i risichi cù successu, alcuni ghjunghje sin’à 10-40%. Dopu qualchì annu di cummerciu, un trader pò esse cunsideratu un prufessiunale. L’ingressu di sta classa varieghja intornu à 20-30%.
Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia

Dati

U voluminu di u capitale di travagliu in u mercatu di u scambiu straneru superava $ 85 trilioni. Di sta quantità, 1,5 trilioni. posseduta da a Borsa di New York. Una parte significativa di i fondi appartene à grandi conglomerati finanziarii è banche. Ma sti urganisazioni sò guidati da i cummircianti à tempu pienu. Ùn ci hè nunda di sicretu in u travagliu di sti cunglomerati. Tutte e so attività sò basate nantu à l’analisi è a previsione.
Cumu fà soldi nantu à u cummerciu, quantu è quantu hè pussibule in Russia Ci hè una opinione chì i poveri sò attratti à l’esfera di l’investimentu da a prospettiva di a ricchezza, è i ricchi da l’excitazione. Tutti dui anu una grande chance di ottene u so propiu. Dunque, l’investimentu resta un ambiente pertinenti in ogni periodu storicu. Parechji fatti è esempi nantu à questu tema sò cuntenuti in a literatura pertinente. Se guardate in a storia, allora u cummerciu in ogni mumentu hà trovu qualcosa per maraviglià a mente di e persone. A persona più fenomenale in questu campu hè cunsideratu Jesse Livermore. Grazie à a capacità di speculate, hà sappiutu parechje volte in a so vita per guadagnà tali quantità chì l’hà fattu un multimilionariu. In u 1907, durante u colapsu generale di l’ecunumia, Jesse hà guadagnatu $ 3 milioni. È in u 1929, in u sfondate di a Grande Depressione, hà guadagnatu $ 100 milioni. Assai infurmazione nantu à l’investimentu è una persona ùn hà micca l’uppurtunità di ottene una risposta senza ambiguità à a quistione hè pussibule guadagnà soldi nantu à u cummerciu? Questu hè duvuta à u fattu chì sta zona hè abbastanza larga. Pò esse cunsideratu cum’è un sughjettu separatu per u studiu. Certi cummircianti elevanu à u livellu di l’arti o a scienza. Se tenemu in contu e prospettive è l’opzioni per u sviluppu di l’avvenimenti, allora queste sò definizioni abbastanza ghjustificate.

info
Rate author
Add a comment

  1. Назира Кулматова Шайлонбековна

    Кантип уйроном мен тушунбой атам

    Reply