Cooper drive: i so vantaghji chjave, funziunalità è funziunalità, cumu utilizà a terminal scalper. L’accionamentu di Bondar appartene à a categuria di
terminali pensati per
u cummerciu prufessiunale intraday . Analizendu i dati ottenuti in pratica, pudemu cuncludi chì ogni ghjornu stu terminal hè utilizatu da più di 1000 cummircianti situati in diversi paesi di u mondu. Dunque, vale a pena familiarizàvi cù e caratteristiche, i vantaghji, e funzioni è u prucessu di stallà u terminal presentatu per fà vendita è compra.
Cosa hè un drive Bondar è a so visione generale
U creatore di u terminal, necessariu per l’implementazione di u cummerciu prufessiunale, hè una squadra di sviluppatori da Russia. U drive stessu hè statu fattu in u 2008. A so peculiarità si trova in u fattu chì hè destinatu à l’usu solu da i veri cummircianti chì cummerciu in tuttu u ghjornu. Unisce un graficu di candele cù un libru di ordine di scalping.
Tutti i terminali chì esistenu oghje sò abbastanza voluminosi, chì hè duvuta à u fattu chì sò stati creati cum’è universali. È a prisenza di un fallimentu seriu in u funziunamentu di u terminal in u futuru per u
scalperporta perdite massive. Per quessa, specificamente per u prucessu di scalping, hè statu creatu u chjamatu Bondar drive. Tutte e funziunalità funziunale chì sò dispunibili in u terminal sò necessarii per u scalper. À un tempu quandu ci hè una alta volatilità, un tali terminal diventa u più efficaci pussibule in termini di funziunamentu. U prucessu di cunnessione si faci cù l’usu di una porta chjamata Plaza2. U trasferimentu di l’infurmazioni si faci senza ritardu in tempu reale.
U Bondar drive stessu hè statu registratu in u Registru Statale è certificatu in a borsa di Mosca.
Funzionalità è capacità di guida
Quandu si usanu u Bondar drive, parechji cummircianti anu pussutu mette in risaltu u vantaghju chjave, chì hè a cunvenzione massima di percepzioni da u latu visuale di l’infurmazioni chì entra. A causa di l’efficienza di l’analisi, hè pussibule guadagnà un vantaghju in u prucessu di l’attività di cummerciale. U drive stessu furnisce supportu per una interfaccia multi-finestra, chì permette di apre circa 20 tabulazioni à u stessu tempu.
U drive pò ancu esse cunfiguratu cù i chjamati hotkeys, chì seranu utilizati per risponde rapidamente à l’azzioni di u mercatu. Hè pussibule di realizà u so aghjustamentu individuale per risponde à un vetru o à u stessu tempu à tutti i vetri dispunibili. In un sondaghju realizatu trà i cummircianti – l’utilizatori di u terminal, hè statu trovu chì un tali elementu cum’è a cunvenzione visuale hè in u core di u fattore chjave in u prucessu di sceglie l’unità presentata. U mutivu hè chì u scalper hà da passà una piccula quantità di tempu per circà certi mudelli, postu chì tuttu hè abbastanza comprensibile, tenendu in contu a so propria intuizione. In u drive stessu, hè pussibule aduprà u tema di culore chì hè standard, o persunalizà à u vostru piace.
Trà i criterii chì cuntribuiscenu à a realizazione di cunvenzione visuale in u prucessu di usu di l’unità, sò distinti i seguenti:
- stabilisce indicatori di gamma per l’azzioni cum’è lanciari stop losss è ordini limite;
- diminuzione o crescita di u valore;
- disattivà o attivà u scrolling automaticu di vetri;
- a capacità di cunfigurà indipindente livelli basi è intermedi;
- travaglià cù clusters;
- a capacità di stabilisce tutti i livelli in u libru di l’ordine è, se ne necessariu, sguassate tutte e chjave cunfigurate;
- quandu surtite o entra in una pusizioni, un signalu sonu hè utilizatu;
- scrolling o doppiu cliccà, ci hè un accessu rapidu à i clusters utilizati;
- a capacità di osservà a dimensione di u ping in u vetru;
- flickering, durante u quali un signali di una tabulazione chjusa hè osservatu, in u quali u prucessu di cambià si faci cù quelli pusizzioni chì sò aperti, o cù ordini posti.
Ùn vi scurdate chì u prucessu di cummerciu hè assai strettu ligatu à certi aspetti di a psiculugia. Per quessa, in u terminal hè statu implementatu un sistema speciale chjamatu gestione di risichi è a piscina chjamata, chì permette à l’utilizatori di evità i sbagli. Cù l’aiutu di a piscina, hè pussibule di trasfiriri soldi durante a sessione di cummerciale. L’unità furnisce a capacità di cunnette cù i più grandi scambii esistenti in u mondu. Questu hè duvuta à u fattu chì u terminal hè statu registratu in u Registru di u Statu dopu a certificazione. U sviluppu ulteriore di l’unità Bondar cuntinueghja, postu chì i sviluppatori travaglianu ogni ghjornu per migliurà a so funziunalità. https://articles.opexflow.com/software-trading/cscalp.htm
Funzioni di stallà l’unità Bondar
Appena prima di a stallazione stessu, avete bisognu di scaricà l’unità Bondar à u vostru urdinatore persunale. Per più installazione, avete bisognu di un urdinatore cù un sistema operatore Windows preinstallatu è un indirizzu email attivu. U discu stessu pò esse scaricatu solu nantu à a risorsa ufficiale o ottenuta da unu di i partenarii dispunibili. Se fighjate à i cummircianti privati, u scaricamentu di l’unità hè pussibule per elli, ma prima di questu, avete da lascià u vostru propiu e-mail in una forma speciale nantu à a risorsa web.
Ùn ci hè bisognu di utilizà a versione crackata di u pruduttu, postu chì u terminal hè cumplettamente liberu. Inoltre, e versioni pirate di u software pò cuntene annessi nascosti, diversi virus, chì anu più influenzà u funziunamentu di u terminal. Quandu sottumette una applicazione nantu à una risorsa web cù a necessità di scaricà u terminal, ogni utilizatore riceve un e-mail cù un ligame induve pudete scaricà u launcher.
Impurtante! Hè vale a pena attente à u fattu chì a lettera cuntene ancu una chjave di licenza chì deve esse usata per u terminal è direttamente per u launcher stessu. In quantu à a chjave di licenza stessu, destinata à u drive, appariscerà in una pro-company persunale.
Utilizendu u ligame chì serà postu in a lettera, avete bisognu di scaricà u schedariu di stallazione cù u nome FSR_Launcher_Install.exe. U schedariu stessu cuntene u FSR Laucher. Hè per mezu di l’usu di stu prugramma chì hè pussibule installà, lancià è aghjurnà l’unità Bondar è u so launcher.
Impurtante! Per chì a stallazione sia u più curretta pussibule, hè necessariu di selezziunà a stallazione in nome di l’amministratore durante l’implementazione di stu prucessu.
À a tappa dopu, deve selezziunà a lingua, è accettà i termini chì sò offerti in l’accordu di licenza. Dopu à compie sti passi, u Launcher sarà stallatu nant’à u vostru urdinatore persunale. Nota ! U prugramma offre à stallà Visual C++ è Framework se sti cumpunenti ùn sò micca in l’urdinatore. Prima installazione di Cooper Drive: https://youtu.be/NLWF6ThmE20
Funzioni di l’interfaccia
Dopu à u primu lanciamentu di u terminal, ogni utilizatore hè affruntatu cù l’interfaccia di Bondar drive, chì cuntene tutte l’arnesi necessarii per u cummerciu efficace.
Trà l’elementi principali di l’interfaccia di u terminal presentatu, sò distinti i seguenti:
- menu principale – ci hè un buttone “Deals”, “Update settings”, “Dynamic pictures”, “Message pictures”, “Chart”, “Tabs”, “Two windows” è “?”;
- ribbon with tabs, chì hà a capacità di sguassà è rinominà tabulazioni, è ancu aghjunghje un vetru;
- tempu;
- buttone “X” per chjude u terminal;
- u buttone “_” per minimizzà a finestra attiva;
- u buttone “Finestra”, pensatu per espansione a finestra à a pantalla completa;
- un buttone usatu per aghjunghje tabulazioni;
- u nome di strumenti di cummerciale specifichi;
- un icona rispunsevuli di u prucessu di chjude u strumentu sceltu;
- buttone per apre u cartulare di u strumentu attivu;
- per chjamà a finestra cù i paràmetri di u terminal, ci hè l’icona “Settings”;
- funzione di aghjunghje una guida;
- voluminu, chì hè attribuitu cù un quadru speciale;
- affissendu u cambiamentu di u valore cum’è un percentinu cumparatu cù quelli indicatori chì sò stati osservati in a sessione di cummerciale precedente;
- indicatori di u voluminu di travagliu di u strumentu sceltu;
- transazzione chì appartene à a categuria passata;
- u tempu chì ci vole à passà un certu ordine à u scambiu;
- indicatori generali di u voluminu stabilitu per u cluster;
- un vetru rispunsevule per a lista di l’applicazioni;
- scelta di u metudu utilizatu per a media;
- u megliu Ask / Bid prezzu trà quale ci hè una diffusione.
Bondar drive è caratteristiche di i so paràmetri
In u drive, à mezu à i finestri principali, vale a pena mette in risaltu “Settings”. Hè cù u so aiutu chì hè pussibule cunfigurà l’interfaccia, i tasti caldi, a funziunalità, l’esportazione è l’impurtazione di i paràmetri di u terminal è gestisce u prucessu di cunnessione à i mercati di u Scambio di Mosca.
Trà i tabulazioni chì ponu esse truvati in a finestra “Settings”, ci sò i seguenti:
- hotkeys – furnisce a capacità di cunfigurà a tabulazione;
- cunnessione – cunfigurazione è a gestione successiva di cunnessione;
- notificazioni di tipu di sonu;
- mostra;
- tab manager.
Per fà u prucessu di trasferimentu di paràmetri à un altru urdinatore persunale, se ne necessariu, per restaurà i paràmetri, o scaricate, ci hè una funzione per exportà, impurtà è resettate i paràmetri.
Funzioni di l’usu di l’unità di Bondar
Dopu à u primu lanciu di u Bondar drive, a quistione spessu si pone nantu à e caratteristiche di u so usu. Quì, prima di tuttu, duvete attentu à a scelta di licenza. Appena u prugramma hè lanciatu per a prima volta, u terminal vi dumandarà di specificà u percorsu à a chjave di licenza di l’utilizatore. Per selezziunà una chjave d’utilizatore, in a finestra chì appare, cliccate nant’à u buttone cù l’inscription “OK”. In a finestra chì apre, avete bisognu di truvà un schedariu cù l’estensione *.dat. L’applicazione hà da cuntinuà solu dopu chì a chjave curretta hè stata scelta. U prossimu passu hè di stallà a cunnessione. In modu automaticu, i servitori di cummerciale chì sò pertinenti seranu carricati, chì seranu dispunibili per a selezzione da una lista specifica.
In a seccione di cunnessione, ci saranu duie zone per l’attività:
- lista di cunnessione;
- paràmetri di cunnessione.
Aduprendu a sezione “Configurazione di cunnessione”, hè pussibule cunfigurà a funzione rispunsevuli di ricunnisce automaticamente in casu chì si faci una disconnessione brusca di a cunnessione Internet.
A pussibilità di utilizà una funzione cum’è “Block trading” ùn hè micca escluduta. In questu casu, tutti i cumandamenti di cummerciale ùn saranu micca accettati da u drive. Quandu si riavvia, a funzione hè disattivata automaticamente. In a sezione “Connection”, pudete selezziunà i servitori di cummerciale per cunnette. Dopu chì una piattaforma di cummerciale specifica hè stata scelta, hè ubligatoriu per inserisce a vostra propria password è numeri di contu di cummerciale. Dopu quì, cliccate nantu à l’icona di cunnessione. Se a cunnessione hè successu, u campu hè subitu evidenziatu in verde. Quandu si usa a ricerca per nome, hè pussibule selezziunà rapidamente u strumentu desideratu. A traslitterazione, chì hè aduprata in u drive di Bondar, aiuta à fà a ricerca più còmuda. Cumu travaglià in u scalping drive di Bondar (Cscalp), induve scaricà,
Vantaghji di l’accionamentu di Bondar
Trà i vantaghji principali sò:
- cunnessione simultanea à parechje piattaforme di cummerciale;
- eliminazione o aghjunta di libri di ordine cù a visualizazione successiva di tickers;
- a capacità di cunnetta in u modu di studià quotes quandu ùn ci hè micca pussibilità di fà operazioni di cummerciale;
- l’usu di parechji strumenti in u prucessu di cummerciale à u stessu tempu;
- seguitu u graficu attuale, u libru di ordini dinamichi è i clusters;
- realizà operazioni cù l’usu di diversi mezi per inserisce l’infurmazioni;
- persunalizazione di dati flexible è cunvene per a so forma specifica;
- trama;
- affissà l’infurmazioni necessarii in a cartera.
Cù l’aiutu di u Bondar drive, hè pussibule di realizà diverse operazioni di cummerciale nantu à a Borsa di Mosca, è ancu di travaglià simultaneamente cù parechji cunti è scambii, chì hè assai impurtante per i cummircianti.
CScalp