Cumu esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à agisce: psiculugia è pratica

Карьера

L’articulu hè statu creatu basatu annantu à una seria di posti da u  canali Telegram OpexBot , supplementatu da a visione di l’autore è l’opinione di l’AI. Cumu esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à agisce per entra in una nova vita, cumu amparà à esce da a vostra zona di cunfortu: psiculugia, teoria è pratica. Cuminciamu cù i seguenti. Fighjulà sta foto sottu da una fonti reputable è ùn capisce micca perchè a zona di cunfortu hè chjamata cusì. Forse questu hè una zona di discomfort? Cumu esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à agisce: psiculugia è praticaÈ a definizione: una zona di cunfortu hè una zona di spaziu di vita chì dà una sensazione di cunfortu, cunfortu è sicurità. A dissonanza cognitiva hè presente. Ùn hè micca? Ma cuntinuemu.

L’auto-ingannimentu hè una grande stupidità è periculu

Sentu spessu: “Mi piace ciò chì facciu, ma ùn aghju micca tempu, sò stancu, ùn aghju micca abbastanza soldi”. L’abitudine, a paura, a zona di cunfortu – ùn si tratta micca di ottene altu. È ùn si tratta micca di a dimensione di u salariu. Eiu stessu lascià u mo travagliu cù un salariu altu. Brustu. È un amicu cunta cun gioia cumu si dipinge affreschi in una chjesa quasi per manghjà. Ùn diceraghju micca chì u scambiu hè adattatu per tutti. U cummerciu / investimentu hè un travagliu chì ùn senti micca immediatamente u gustu. Ma ùn ci hè micca ubligatoriu di travaglià 5 per 8. Ùn ci sò patroni. Pudete andà cumplettamente in u cummerciu. Pò esse cumminati cù u travagliu.

A cosa principal hè di fà ciò chì ti piace. È questu hè definitu megliu cà a storia di l’ingannimentu di ogni ghjornu.

Cumu esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à agisce: psiculugia è praticaU calculu di i vostri limiti di cunfortu hè un passu impurtante in a strada di crescita è sviluppu. In ogni casu, a zona di cunfortu hà una natura ingannosa – pò limità, impiditendu u vostru prugressu è impediscenu di ottene novi alture. Se vulete espansione i vostri orizzonti, passà oltre i limiti di a vostra zona di cunfortu è cuminciate à piglià l’azzioni, hè impurtante amparà cumu superà i barrieri interni è esterni.

Esce da a vostra zona di cunfortu

Prima, ricunnosce è accetta a vostra zona di cunfortu. Capisce induve hè è cumu si limita, vi farà più faciule per esce da ellu. Ricunnosce e vostre paure è e credenze limitanti – solu allora pudete cumincià à piglià l’azzione. Siconda, stabilisce obiettivi chjaru . Determina esattamente ciò chì vulete ottenevule è quali passi duvete piglià per ottene. Siate specifichi è misurabili per stabilisce i vostri scopi – questu vi aiuterà à seguità u vostru prugressu è à valutà i vostri rializazioni. Terzu, scopre una nova zona. Per esce da a vostra zona di cunfortu, avete bisognu di pruvà cose novi. Questu puderia esse un novu prughjettu à u travagliu, apprendu una nova cumpetenza, o visità un novu locu. L’espansione di a vostra zona di cunfortu principia cù picculi passi, ma cù ogni nova sperienza si stende. Quartu, rivalutate e vostre paure . Spessu i timori è l’incertezza sò i principali ostaculi per abbandunà a zona di cunfortu. Aduprate tecniche d’autogestione o cercate sustegnu per superà e vostre paure è ùn lasciate micca mantene in a vostra zona di cunfortu. Infine, permette di fà sbagli .

Spingendu i vostri limiti ùn serà micca sempre un prucessu faciule. Hè impurtante di ricurdà chì i fallimenti ùn sò micca a fine, ma solu lezioni nantu à a strada di crescita è sviluppu. Liberatevi da u desideriu di perfezione è apprezzà u prucessu di apprendimentu.

Hè spaventosa, ti taglia i denti

Unu di i mutivi principali per chì a ghjente stà in a so zona di cunfortu hè u timore di fallimentu o incertezza. In ogni casu, sè ùn pigliate micca risichi è agisce fora di a vostra zona di cunfortu, ùn puderete micca ghjunghje à novi alture è ghjunghje u vostru putenziale. I grandi cambiamenti cumincianu cù picculi passi, cusì ùn abbiate paura di passà fora di a scatula è piglià l’azzione.

Perchè nunda ùn funziona? ⠀

Comu si girò fora, u mutivu principale per quessa ùn si pò ghjunghje sin’à un novu liveddu hè banale FEAR. ⠀ Ognunu hà u so propiu: paura di lascià a so zona di cunfortu: “tuttu va bè cum’è” paura: “chì s’ellu peghju” paura: “chì s’ellu ùn passa nunda” timore di rispunsabilità hè solu paura, incomprensibile è inspiegabile.⠀ Paura hè un statu internu, ùn hè micca un periculu esternu chì minaccia a vita è a salute. U 99% di e vostre paure sò ficzioni, una scusa per ùn fà nunda. In u risultatu, ti privà di ciò chì vulete più in a vita! A paura piglia l’energia, cumencia à pare chì ùn site micca a vostra vita, ci hè un sentimentu deprimente: qualcosa hè sbagliatu è tuttu deve esse diversu.Cumu esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à agisce: psiculugia è pratica

Cumu amparà à lascià a vostra zona di cunfortu è smette di avè paura?

Dunque, unu di i modi pussibuli per esce da a vostra zona di cunfortu hè di pruvà qualcosa di novu chì ùn avete micca fattu prima o ùn avete micca curatu di fà . Per esempiu, pudemu principià à amparà un novu hobby o lingua, piglià corsi o furmazioni chì espansione a nostra cunniscenza è e so cumpetenze. Questu ci aiuterà à sviluppà in diverse aree di a vita è superà e nostre limitazioni. Un altru modu per esce da a nostra zona di cunfortu hè di piglià travaglii chì ci facenu paura o ansietà . Per esempiu, i travaglii di parlà in publicu o di dirigenza ponu esse scunnisciuti è scomodi, ma hè attraversu tali travaglii chì pudemu amparà di più nantu à noi stessi, acquistà novi cumpetenze è diventà più cunfidenti.

Hè impurtante di ricurdà chì ùn pudemu micca esse perfetti è sbagliate quandu eseguisce tali compiti, ma questu hè solu una parte di u prucessu di crescita è autoscuperta.

Pò esse ancu utile per participà à prughjetti o situazioni chì necessitanu cullaburazione cù persone o urganisazioni novi . Questu ci aiuta à allargà i nostri orizzonti, capisce diversi punti di vista è amparà à adattà à e novi cundizioni. U travagliu in gruppi o squadre, in particulare cù quelli chì anu sperienze o opinioni diverse, ci vole à passà fora di a nostra zona di cunfortu abituale è attente à i nostri preghjudizii è credenze. Hè impurtante di ricurdà chì abbandunà a vostra zona di cunfortu hè un prucessu individuale chì ogni persona passa in u so modu. Questu pò esse sia grandi prughjetti bè prumuvuti, sia picculi passi fatti ogni ghjornu. A chjave hè di espone constantemente à i risichi è strive for growth, ancu s’ellu ùn hè micca sempre faciule.

Perchè a zona di cunfortu impedisce di guadagnà soldi

U primu passu per esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à guadagnà soldi hè di capisce i vostri scopi è motivazioni . Truvà u nostru veru scopu è ciò chì ci motiva à l’azzione hè assai impurtante. Questu puderia esse un amore per un certu campu d’attività, un desideriu di ottene l’indipendenza finanziaria, aiutendu à l’altri populi, o simpricimenti un desideriu d’amparà più profondamente è espansione i vostri cunfini. U sicondu passu hè di studià u vostru campu sceltu è truvà modi per migliurà e vostre cumpetenze . Questu pò include leghje libri, assistendu à seminarii, piglià corsi in linea, o vuluntarii per un stage. Hè impurtante di sviluppà è amparà constantemente per esse in dumanda in u mercatu di u travagliu. U terzu passu hè di agisce.. Cumincià à mette in pratica a vostra cunniscenza è e vostre cumpetenze. Sì avete una idea per un affari, pruvate à implementà. Se vulete esse promossi à u travagliu, pigliate novi prughjetti è iniziative. Ùn àbbia paura di sbaglià è amparà da elli. U successu vene à quelli chì agiscenu attivamente, è micca solu pensanu è sognu. Cumu esce da a vostra zona di cunfortu è cumincià à agisce: psiculugia è praticaU quartu passu hè di travaglià per sè stessu . Cunsiderate l’opportunità imprenditoriale o diventate un prufessiunale freelance. Questu pò furnisce più flessibilità è cuntrollu di a vostra carriera è ingressu. Hè impurtante per esse paziente è preparatu per e sfide, ma i ricumpensa ponu esse enormi. Step Five- Ùn vi scurdate di l ‘impurtanza di custruisce una reta di cuntatti. Fà cunnessione cù e persone chì travaglianu in u vostru campu o chì anu interessi simili pò furnisce novi opportunità è aperte porte per più successu. Siate aperti è disposti à sparte cunniscenze è sperienza.

Chì ghjè u prublema glubale, è cumu esattamente pudemu esce da a nostra zona di cunfortu avà?

U prublema hè chì acquistà è praticà e cumpetenze hè una di e cose più difficili in a vita. Dunque, un milione extra hè più faciule per i debuli, i pigri è i parassiti
beie luntanuspende in piacè di u mumentu, una nova vittura , per esempiu. Neppure l’ultimi mille extra. È i picciotti cool anu bisognu di esce da a so zona di cunfortu urgente! Diventate megliu oghje è da 1% ogni ghjornu. Senza abbandunà finu à dumane, ma ancu senza fà movimenti eccessivamente bruschi, vi brusgiate. Fate un passu avanti à a crescita o torna à a sicurità imaginaria. O si ampara o si mori. Ùn ci hè micca altra opzione. Pudete principià avà: Esplora un novu strumentu per Tinkoff Investments https://articles.opexflow.com/brokerreport Se site interessatu à a prugrammazione, scopre cumu funziona https://articles.opexflow.com/microtcsstat È di sicuru , cuminciate à spiegà e pussibilità di AI https://articles.opexflow.com/yalm100b Eppo, o esse cum’è tutti l’altri.

info
Rate author
Add a comment