A paura di fallimentu – vive a vita senza attraversà u Rubiconu

Карьера

L’articulu hè statu creatu basatu annantu à una seria di posti da u  canali Telegram OpexBot , supplementatu da a visione di l’autore è l’opinione di l’AI. Cumu superà u timore di fallimentu è u timore di fallimentu, cumu per trattà cù u timore è cumu per sguassà l’expectativa di fallimentu, è perchè hè impurtante per tutti per fà questu? A paura di fallimentu - vive a vita senza attraversà u Rubiconu U timore di fallimentu face una cosa assai spiacevoli – ci paraliza. Unu di i mutivi di inazzione hè precisamente u timore di fallimentu. Senza azzione ùn ci hè micca fallimentu. Finu à chì una persona sguassate sta emozione estremamente negativa, ùn serà micca pronta per fà un saltu quantum in a so vita. U timore di fallimentu hè una reazione naturali à l’imprevedibilità di risultati o pussibuli cunsequenze negative di certe situazioni. Pò esse in parechji spazii di a vita, sia u travagliu è l’investimenti, relazioni o ghjunghje u scopu persunale.U timore di fallimentu pò esse un fattore limitante chì ci impedisce di realizà u nostru putenziale è di superà noi stessi.. Unu di i modi chjave per superà u timore di fallimentu hè di cambià a vostra attitudine versu u fallimentu. Invece di teme u fallimentu, duvete vede cum’è una opportunità per cultivà è amparà da l’esperienza. Spessu hè da u fallimentu chì venenu e lezioni più impurtanti chì ci aiutanu à sviluppà è diventà megliu. Inoltre, per affruntà u timore di fallimentu, hè impurtante di stabilisce scopi realistichi è esse chjaru di ciò chì deve esse fattu per ottene. Dividendu un compitu glubale in subtasks più chjuchi aiuterà à riduce u timore di fallimentu è rende a strada di successu più cuscente. Tuttavia, a cosa più impurtante per trattà cù u timore di fallimentu hè l’azzione. Spessu u timore di fallimentu ci paraliza è ci impedisce di piglià travaglii difficili o di sperimentà. Hè impurtante di piglià l’azzione malgradu u timore è espansione gradualmente a vostra zona di cunfortu. A paura di fallimentu - vive a vita senza attraversà u Rubiconu

U fallimentu hè una parte di a vita. Sì i sbagli ùn ponu esse evitati, avete bisognu à amparà da elli è turnà a situazione à u vostru vantaghju.

A cunniscenza è l’esperienza ponu ancu ghjucà un rolu impurtante in superà u timore di fallimentu. Esplorà un tema, imparà è sparte esperimenti cù altre persone di successu pò aiutà à sviluppà a fiducia in sè stessu è a fiducia in e nostre capacità. Infine, hè impurtante ricurdà chì u fallimentu ùn hè micca a fine di a strada, ma solu una fermata in a strada di successu. Hè impurtante d’amparà da i fallimenti è ùn ferma micca quì. U timore di fallimentu pò esse superatu se avemu amparatu à vede micca micca cum’è un ostaculu, ma cum’è una opportunità per a crescita persunale è prufessiunale.

Aghju paura di successu perchè aghju paura di fallimentu !

Unu di i prublemi chì preoccupa parechji pò esse formulatu cusì: sò degnu di successu, ma à u stessu tempu aghju paura di questu. Vogliu pruvà qualcosa di novu, ma aghju paura.

Ùn vi preoccupate, tuttu vene. S’è vo fate in cuscenza è sistematicamente.

Facemu questu. Mettimu da parte 200.000 rubli cundiziunali per un novu affari, prughjettu, affari, o tuttu ciò chì vi succede. À u listessu tempu, interiorizemu l’idea chì questu hè u vostru tentativu di cambià tuttu è custruisce un pianu in u vostru capu in anticipu. Avete bisognu à esse preparatu per perde stu soldi. Hè una tarifa di opportunità. Un travagliu micca amatu, una sveglia in a matina è un omu grassu in u metro – tuttu questu per l’uppurtunità di ùn scuntrà più cun elli. Fate un scopu per accumulà rubles EN è fate tuttu per questu scopu. E poi pigliate è fate. Perde 200k hè megliu cà perde a vostra vita. Nantu à a scala di a vostra vita sana, l’ultimi mesi di travagliu micca amatu ùn sò nunda, sorrisu mentre andate versu u vostru scopu cari. Avete bisognu di capiscenu a verità. Induve investite soldi per cresce, ci hè un risicu di fallimentu… sempre è senza eccezzioni. Ma s’ellu ùn pigliate micca risichi, ùn guadagnerete micca u milione proverbial. A paura di fallimentu - vive a vita senza attraversà u Rubiconu In Reality Transurfing, Zealand hà dettu currettamente chì i soldi ùn deve mai esse u scopu. Hè solu una risorsa. È per preoccupà ancu menu, avete bisognu di mette un altru cuscinu di salvezza, chì vi permetterà di “ùn travaglià” per 2-3 mesi se qualcosa succede.

Sì i ricchi sò furtunati, sarete ancu furtunatu

Parechje persone pensanu chì i ricchi sò solu furtunati. Eredità, parenti, parata di pianeti. Prima, questu ùn hè micca sempre u casu. Certi principiavanu in a miseria. Questu hè cunfirmatu da numerosi esempi è autobiografie. Ci hè ancu da elli chì daretu à ogni omu riccu ci hè un cumpagnu di classi amatu chì ùn hà micca guardatu. A bicicletta ùn pudia cumprà. Un mare chì ùn pudia andà. Ma ùn hè micca furtuna. U mutivu, assai prubabile, hè a mala sorte di u ghjovanu.

Sicondu e statistiche di Yahoo Finance in 2021, 83% di e persone chì anu fattu u so primu milione cuminciaru senza nunda.

Siconda. Ùn cuntate micca i soldi di l’altri. Questu hè una strada morta. Scuprite ciò chì e persone di successu anu fattu per guadagnà. Se ùn avete micca paura di un novu passu, u passu stessu ùn importa micca. Ci hè sempre un risicu. Sia quandu cercanu un travagliu è durante una caminata simplice in u parcu. Ma ùn si ferma micca di circà un travagliu megliu è di marchjendu per i vicoli. Ùn hè micca? Tuttu in a vita ùn hè micca faciule. Ci vole assai travagliu per ottene a perfezione, ma a perfezione momentanea face tuttu u sforzu vale a pena. U famusu primu milionu venerà. È cun ellu l’aspettu ammirazione di un cumpagnu di classe à a riunione di l’ex-alumni, un litru Ducati è una visa illimitata à qualsiasi resort in u mondu. Ma ùn hè micca un fattu chì in a nova cuscenza, avete bisognu di tuttu questu. Ci saranu novi scopi è novi cimi. Corri-corri-corri. Questu hè l’emozione di a vita. Pigliate l’azzione, sarete ancu furtunatu.Ricurdativi chì quandu avete successu, a ghjente scurderà i vostri fallimenti .

info
Rate author
Add a comment