L’articulu hè statu creatu basatu annantu à una seria di posti da u canali Telegram OpexBot , supplementatu da a visione di l’autore è l’opinione di l’AI. Allora hè un trader di successu, quali qualità u distinguenu, u pensamentu, u modu di vita è cumu diventà un trader di successu personalmente per voi è voi . Ebbè, à a fine di l’articulu, avemu da sketch fatti interessanti nantu à i cummircianti famosi è riesciuti (à volte, ma micca sempre) in u mondu è in Russia. Vai !
- Ritrattu di un trader ideale, ma esiste ?
- Fighjemu a sperienza di successu
- Pazienza è pacienza è pacienza è qualcosa d’altru
- Manghja, amparà, cummerciu. A rutina di u trader in u ghjornu di cummerciale
- Cumu dorme l’investituri / i cummircianti è e persone di successu
- Un bon trader capisce chì u desideriu di cuntrullà tuttu hè uguali à tilting at windmills
- À u timore di pèrdite: cumu si deve chì quelli chì volenu diventà un trader di successu avvicinassi à questu?
- Cosa da fà: teoria è pratica
- Cunsiglii pratichi per i principianti chì sognu di diventà successu da u mondu reale :
- Cumu diventà un trader di successu
- I migliori cummircianti in u mondu è in Russia, e so storie di successu è fallimentu (successu)
- Jim Simons
- Richard Denis
Ritrattu di un trader ideale, ma esiste ?
U trader ideale – quale hè ellu è ciò chì pare? Spoiler: sì
. Micca quellu chì sà tuttu – pensa solu chì sà ! È quelli chì cuntrullanu e so emozioni sò digià 80% successu. È solu u 20% restante hè u sistema, l’analisi, u travagliu, i grafici, l’indicatori… U più bassu l’emotività, u più altu l’efficienza in a borsa. Un monacu taoista seria a persona di più successu in u cummerciu, ma ùn hà micca bisognu di soldi. L’opzione ideale davanti à voi hè u robot Nut . Cummerciu senza emozioni, analizà e dati, cunnosci i sistemi di cummerciale, custruisce charts è aduprà indicatori.
Fighjemu a sperienza di successu
“Ùn aghju micca nutatu assai correlazione trà u bonu cummerciu è l’intelligenza. U cumpunente emutivu hè assai più impurtante “. William Eckhardt, unu di i babbi fundatori di u cummerciu di valuta. “In u mondu di i soldi … nimu ùn hà a minima idea di ciò chì succede in u futuru”. Linda Raschke, unu di i cummircianti femminili di più successu. “Spessu à sente: “Aghju solu persu soldi, avà aghju da fà qualcosa per ritruvà”. Innò. Avete à pusà pacienza è aspittà finu à truvà a prossima opportunità “. Jim Rogers, investitore milionariu americanu
Pazienza è pacienza è pacienza è qualcosa d’altru
Un bon trader hà u pensamentu criticu, a pacienza è a capacità è u desideriu di pruvà strategie. Ne segue chì si sbaglia è ùn hà micca paura di fà. Sempre rispunsevuli di i so risultati, ùn culpisce micca u broker, u mercatu, o i culleghi. Hà un scopu chjaru, micca illusoriu. Un bonu trader hè sempre prontu à pruvà centinaie di strategie per un longu periodu, scartendu quelli chì ùn anu successu unu per unu. Un cattivu trader crede chì pò pirate u mercatu cù a prima strategia ch’ellu si trova in un paru di mesi.
Manghja, amparà, cummerciu. A rutina di u trader in u ghjornu di cummerciale
U colazione prima di l’iniziu di a sessione di cummerciale, à a tavola di cucina, micca in u locu di travagliu. Ligeru cusì chì ùn ci hè micca un pesu nantu à l’abitazione è i servizii cumunali è tuttu u sangue hè in u capu è ùn va micca à u stomacu. Ova, pisci, api. Beie: acqua, sucu, tè. Completa 20 minuti prima di cummerciu. Per esempiu, u cummerciu nantu à a borsa di Moex da 09:50. Durante l’offerta, ùn masticate nunda, pudete beie. Disattiva e notificazioni. Pranzu à 13-14 ore, quandu u mercatu hè tranquillu. Fate un warm-up, ùn leghjite micca a nutizia prima di manghjà, per ùn avè micca l’intestini torciati. Hè megliu guardà qualcosa motivante. Zuppa ligera, pollame, farina d’avena, furmagliu, mela, carciofi. Alimentazione più pesante per i siderurgichi. Cena– dopu à a fine di u cummerciu. Sè vo ùn sò cummerciu in a sera è à prufittu, vi ponu permette 50 friddu, o 500 scuru. L’aragosta, i pesci, l’aragosta è l’aragosta sò incuraghjiti. Pudete leghje qualcosa di luce, per esempiu, noi in TG .
U cunsigliu più impurtante: ùn mai scambià mentre a sbornia è leghje libri prima di andà in lettu.
Cumu dorme l’investituri / i cummircianti è e persone di successu
Warren Buffett : “Mi piace dorme. Dunque di solitu dormu 8 ore di notte. Bill Gates: “Mi piace dorme 7 ore”. L’imprenditore Mark Cuban dorme da 6 à 7 ore à notte. U fundatore di Virgin Group Richard Branson : “Durmu circa 6 ore, svegliate à 5 ore”. L’investitore di spettaculu Jim Cramer dorme da 11:30 pm à 3:45 am. In modu, secondu Rafael Badziaga, in media, i miliardarii si alzanu à 5:30, è l’alzata prima hà dimustratu chì hè assai impurtante per u so successu – li rende più pruduttivi è energici.
Un bon trader capisce chì u desideriu di cuntrullà tuttu hè uguali à tilting at windmills
In corta, hè impussibile. Lasciate andà è fate ciò chì avete da fà. Andemu i nostri modi separati. Va bè, parlemu un pocu. Pruvate di prevede tuttu è piglià in contu i risichi pussibuli hè a lotta cù i mulini di ventu. Avete vistu cumu una mosca culpisce a finestra senza vede a finestra aperta ? Pare à a mosca chì vede / sà tuttu, ma si vede strettu. Cumu pudete cuntrullà qualcosa chì ùn cunnosci mancu? Allargà i cunfini? bè. Ma dopu avè studiatu una finestra, ùn sà ancu chì ci sò 8 più finestri in a casa. È accantu à a casa ci hè una casa è una strada cù case… O hè solu una finestra senza casa. A pianificazione è piglià in contu i risichi hè bona. Strategia di cummerciale, seguitu un pianu – eccellente. U prufittu annantu à un periodu “longu” hè magicu! Solu ùn hè micca abbastanza. U fattu hè chì u mercatu genera tanti avvenimenti casuali à longu andà chì nimu ùn hè capace di studià bè. È questu significa ancu u cuntrollu.
Chì devu fà? Studia, pianifica, entra in soldi è gestione di risichi, migliurà a vostra intelligenza emotiva. È ancu accettà chì spessu u trader / investitore ùn si cuntrulla mancu, micca cum’è u mercatu.
Ma à l’altra parte di a scala: “cuntrollu tutale”, inevitabbile burnout emutivu, colapsu è depressione.
À u timore di pèrdite: cumu si deve chì quelli chì volenu diventà un trader di successu avvicinassi à questu?
“A paura di perdite” – capisce, studià, vince.
U timore di pèrdite afecta à quelli chì sò digià intruti in u mercatu è quelli chì sò sempre in lotta cù un contu demo. Questu hè normale è micca paura. Questa hè una trappula emotiva. Avete bisognu di dà u vostru avà ! È ci sarà un prufittu ?
Cosa da fà: teoria è pratica
Pudete cuntinuà à u pollulu per un paru di centu bucks. A mala nutizia hè chì ùn pudete micca ottene novi risultati senza piglià novi azzioni. Ci hè una bona nutizia. Stu timore pò esse veramente superatu. U pensamentu avanti aiuterà. U risicu in u cummerciu hè solu una parte di un prucessu chì, s’ellu hè fattu bè, finisce in u prufittu.
Cunsiglii pratichi per i principianti chì sognu di diventà successu da u mondu reale :
- Studià u materiale.
- Eseguite a demo per un paru di ghjorni.
- Cuntate, analizà è arregistrate tutte e transazzione.
- Cummerciu à micro percentuali da u depositu (1-2%).
- Fate ordini limitanti.
- Ùn lasciate micca u vostru travagliu di ghjornu.
- Sintonizza i scenarii pusitivi.
- Ma u travagliu attraversu i negativi. U vostru primu accontu pò scade, pigliate avà.
- Divide a quantità di accontu in parechje partenze / cunti.
- Custruite un sistema di cummerciale nantu à un gran numaru di transazzione petite.
- Cumincià cù schemi di cummerciale à pocu prufittu, ma à pocu risicu.
- Truvate u vostru livellu còmode di risicu.
- Ùn tumbate micca per i cumerci senza prufittu, fate cunclusioni, aghjustate u sistema. Pruvate u novu.
- I swings emotivi cumincianu, a raziunalità hà lasciatu u chat? Chiudi u terminal.
- Aghjurnate a vostra intelligenza emotiva.
Cummerciu solu cù soldi gratuiti. Nisun prestiti . U cummerciu ùn hè micca una ultima chance, ma un travagliu degnu cù tuttu ciò chì implica. Tutti i cummircianti famosi anu passatu difficultà à e stelle. Ùn ci sò micca storie di successu perfetti.
A diffarenza trà un trader successu è un perdente hè solu una cosa: u primu s’arrizzò dopu à u colpu, è u sicondu crawled.
Unu di i principii principali di un trader successu hè a coherenza, a dedicazione è a vuluntà di fallu. Ma micca tuttu questu: monitori eccellenti, fonti di dati acquistati è terminali, charts, indici, assai tempu è letteratura studiata… Un colpu à l’intestinu – l’approcciu ùn funziona micca, u bancu hè sguassatu, ùn site micca u eroe di u so rumanzu. Jack Schwager hà dettu: “Un bonu cummerciu duveria esse simplice.” Opexbot comments: “Hè ancu più faciule quandu un robot cummerciale per voi”.
Sò un bonu trader o pudete diventà unu? Andate in i cumenti?
Cumu diventà un trader di successu
A quistione ùn hè micca simplice. Certi stime è suggerimenti sò stati dati quì sottu. Certi cunsiglii da i migliori cummircianti seranu quì sottu. Ma facemu un sguardu cumpletu à a strada per u successu cummerciale in u canali di telegramma è in u situ web . Per principianti, ricumandemu: Chì ghjè u cummerciu, cumu diventà un trader è guadagnà soldi in 2023 I principali indicatori di l’analisi tecniche in u cummerciu è u so usu in borsa Perchè site poviru – psiculugia, risorse è abitudini Psiculugia di a miseria: mendicanti pricà chì a so miseria hè garantita Platform for Trading OpexBot. Istruzzioni passu à passu. E tanti tanti altri. Visione di l’autore, sviluppi è pinsamenti
I migliori cummircianti in u mondu è in Russia, e so storie di successu è fallimentu (successu)
Ogni trader prufessiunale era una volta un dilettante. Chì ricusò di rinunzià. Ùn anu rinunciatu :
- Eric Nyman, un trader domesticu, hà cuminciatu cù fallimentu. Avà un milionariu, fundatore di u robo-advisor HUG’s, autore di libri populari nantu à u cummerciu.
- Vladimir Gapay , un trader domesticu, hà cuminciatu cù idee di cummerciale senza successu. Avà un trader di successu è un consultante d’investimentu è analista ricercatu.
- Paul Tudor Jones . Aghju cuminciatu cù u cummerciu monotonu, pocu prufittu in i futuri di cuttuni. Avà unu di i migliori cummircianti di u mondu, un maestru di gestione di soldi.
- Larry Williams hà dettu una volta: “Ùn ci vole micca assai abilità in u mercatu. Tuttu ciò chì avete bisognu hè u desideriu di aspittà cù pacienza per l’affari è u curagiu per cuncludili “.
Jim Simons
Jim Simons hè un matematicu chì ùn perde micca soldi ancu durante e crisi, un omu chì hà capitu u mercatu, u miliardariu più intelligente di Wall Street. U scopu di u so travagliu era di inventà un mudellu matimàticu è l’utilizanu com’è una basa per l’inferenza per esse ghjustu, micca sempre, ma spessu abbastanza. Ellu vince creendu l’ordine in u caosu. ” In precedenza, aghju spessu cascatu in a trappula di pruvà à creà qualcosa di perfettu, aghju sempre vulutu esse ghjustu. Ma in a realità, ùn avete micca bisognu à esse sempre ghjustu, o megliu, ùn hè micca necessariu. Hè bè di fà sbagli, hè sperienza. Ma per sbaglià sistematicamente hè digià un fallimentu “. U principiu principale di Jim Simons ùn pò esse imaginatu senza matematica:
- Avemu ragiò 50,75% di u tempu.
- È in questi casi avemu digià 100% sicuru.
- Questu pò esse usatu per fà miliardi.
I principii di u so Fondu Medallion:
- Truvate un mudellu chì pare esse una anomalia.
- Ùn ci hè micca megliu infurmazione chè più infurmazione.
- Ùn dumandate micca perchè, seguite a previsione.
Richard Denis
“Leader of the Turtles”, “Prince of the Pit”, chì hà pruvatu da a so propria sperienza u dannu di l’emozioni in u cummerciu. L’approcciu di u cummerciu hè a fede in l’analisi tecniche, sistematicità, capacità di apprendimentu, dannu di l’emozioni. Natu in Chicago in ghjennaghju di u 1949. A prima sperienza hè stata grumosa. 400 $ prestitu da u mo babbu hè statu “fusionatu” cù successu in a borsa. Allora, à l’età di 25 anni, hà trasfurmatu $ 1,6 mila in $ 1 milioni. Hà fundatu u Fondu Drexel, à u principiu di u 1980 hà guadagnatu $ 100. In una discussione cù un amicu, ciò chì hè più impurtante in u cummerciu: furmazione è sistema, o emozioni è capacità innate, pruvò u primu. E so “tartarughe”, i cummircianti principianti, anu purtatu un prufittu di $ 175 milioni in un annu. In u 1987, dopu à u Lunedì Negru, hà persu u 50% di i so bè è di i so clienti. Admittu chì hà deviatu da a so propria strategia è hà fattu parechje transazzione emotiva. Abbandunatu u mercatu “per sempre”. In u 1994 hà tornatu, in 1995-96 i robots di cummerciale purtatu + 108% è + 112%.Richard Denis à a diritta [/caption] Li chjamava “l’unicu modu per vince in u mercatu di futuri”. Mortu in 2012. A so “strategia di tartaruga” motiva è prova chì u cummerciu hè accessibile per tutti. Ebbè, un coppiu di video, interessanti è cuntruversati : I cummircianti chì sò risuscitati da zero : https://youtu.be/0Bm1uaaUa6U?si=K6LHpJt97e5MgdhI I più grandi cummercianti di a storia : https://youtu.be/cxspPEkuAXU?si=QDaZ3knDLsBqA_dn è cuntinuà in i cumenti.