L’indicatore di tendenza “Alligator” (Williams Alligator) hè statu sviluppatu in 1995 da u trader americanu B. Williams, specialista in u campu di a psiculugia di u mercatu. A so idea hè stata basata annantu à l’assunzione chì l’assi sò in un statu di crescita o diminuite in media da 15% à 30% di u tempu di a sessione di cummerciale. Hè durante questi periodi chì l’investituri ricevenu u prufittu principalu. “Alligator” hè capaci di vede u principiu è a fine di tali intervalli.
- Ciò chì hè custituitu l’indicatore Alligator è cumu si vede nantu à u graficu
- Configurazione di l’indicatore Alligator in u terminal
- Configurazione di l’indicatore in u terminal Quik
- Configurazione di l’indicatore in u terminal MetaTrader
- Indicatore Alligator cù alerta
- Strategie di cummerciale cù Alligator
- Trade in una gamma laterale
- Cummerciu di pullback
- Moving Average Crossover Analysis
- Cumminazzioni di indicatori “Alligator” è “Fractals”
- Errori in l’interpretazione
Ciò chì hè custituitu l’indicatore Alligator è cumu si vede nantu à u graficu
“Alligator” include 3
medii mobili chì anu periodi di 5, 8, 13 è sò spustati 8, 5, 3 bar in u futuru, rispettivamente. Ognunu di elli hà u so nome è e caratteristiche uniche:
- “Alligator’s jaw”, o SMMA (prezzu mediu, 13, 8), culurita blu.
- denti Alligator, o SMMA (prezzu mediana, 8, 5), culurata rossu.
- “Alligator Lips”, o SMMA (prezzu medianu, 8, 5), culore verde.
Indicatore Alligator Bill Williams – “labbra, mandibula è denti” nantu à a carta [/ caption] B. Williams hà paragunatu a dinamica di l’indicatore cù a tattica di un alligator. L’intrecciamentu strettu di i medii muvimenti significa chì u “predatore” dorme (u graficu hè in muvimentu laterale). Più dura u sognu, più a fame diventa a “bestia”. A divergenza media in muvimentu significa chì u “alligator” si sveglia è apre a so “bocca” larga, pruvatu à assorbe i “toru” o “orsi” emergenti (una tendenza si forma). Periodicamente, u “predatore” suspende a “caccia”. Questu significa chì u mercatu hè saturatu, cum’è evidenza da a cunvergenza di e linee indicatori. Hè cresce chì in questu mumentu hè u tempu di piglià prufitti è aspetta novi signali nantu à a furmazione di una tendenza. Cusì, quandu genera signali di cummerciale, l’indicatore piglia in contu a relazione di cunvergenza è divergenza.
Quandu l’Alligator Lips attraversà l’altri media muvimenti da cima à fondu, questu indica a pussibilità di vende l’attivu, da u fondu à a cima – nantu à a pussibilità di cumprà.
L’indicatore pò esse usatu cum’è l’unicu strumentu di cummerciale tecnicu. Ma per migliurà e previsioni, hè cunsigliatu di piglià in contu altre dati: cumpurtamentu di u prezzu, volumi, etc.
Configurazione di l’indicatore Alligator in u terminal
“Alligator” hè inclusu in u set standard di
indicatori di terminali di cummerciale , cusì hè faciule è rapidu di stallà. Tu vi tuccherà à scaricà è stallà u strumentu cù una alerta sè stessu.
Configurazione di l’indicatore in u terminal Quik
Dopu avè apertu u graficu, fate un clic right in ogni locu in u so intervallu. In a finestra chì apre, selezziunate un indicatore è cliccate “Add”.
Cliccà dritta nant’à ogni mediu muvimenti, selezziunà a linea “Edit” in a lista goccia.
Aghjustate l’indicatore movendu attraversu e tabulazioni. Quì pudete cambià u culore di e linee, u numeru di periodi, u cambiamentu.
Cumplete i paràmetri clicchendu u buttone “Apply”, dopu “OK” https://articles.opexflow.com/software-trading/torgovyj-terminal-quik.htm
Configurazione di l’indicatore in u terminal MetaTrader
In a finestra di u terminal, apre è cunfigurà u graficu. Dopu quì, stabilisce l’indicatore: andate à l’elementu “Inserisci” di u menù principale, passate sopra a linea “Indicatori” è selezziunate l’uttellu desideratu in a lista.
In a finestra di paràmetri chì si apre, selezziunate u schema di culore di l’indicatore.
In a tabulazione “Parametri”, hè verificatu a correttezza di e dati nantu à i periodi è i cambiamenti di e medie in muvimentu.
In a rùbbrica “Display”, selezziunate u timeframe.
Press u buttone “OK” è viaghjà à vede u graficu. Sè avete bisognu di cambià i paràmetri, fate un clic right right in ogni linea Alligator è selezziunate l’Alligator Properties.
Indicatore Alligator cù alerta
Angry Alligator hè una mudificazione di l’Alligator standard cù Alert. Ùn hè micca inclusu in u settore standard di strumenti di analisi tecniche per i terminali di cummerciale. hè un pruduttu cummerciale. Pò esse acquistatu da u situ web di u sviluppatore.
L’indicatori d’alerta sò strumenti mudificati dotati di i mezi di furnisce segnali di sonu o testu nantu à avvenimenti significativi in u mercatu. Per esempiu, ponu informà u trader nantu à una inversione di tendenza, un puntu di entrata potenziale, etc.
“Alligator” cù una alerta hè cumplementata cù un modu di avvisà l’utilizatori nantu à l’avvenimenti standard. Mostra ancu una linea supplementaria nantu à u graficu, chì liscia i signali à alta volatilità.
Strategie di cummerciale cù Alligator
L’indicatore avvisa circa 3 fasi di u sviluppu di u mercatu, capiscenu quale, pudete sviluppà un metudu simplice di cummerciu in ogni mercatu.
Statu | Cumportamentu di l’indicatore | Situazione di u mercatu | Azzioni |
Alligator “dormitu” | I media muvimenti sò intrecciati | U mercatu hè riposu | Inazione o cummerciu in un intervallu laterale |
Alligator “si sveglia” | A linea verde attraversa u rossu è u turchinu | Alta probabilità di furmazione di tendenza | Surviglianza attiva è ricerca di un pussibili puntu di scontru |
Alligator “mangia” | I grafici di intervalli chjude sopra / sottu à 3 medii mobili | A tendenza hè stabilita | Apertura è mantene ordini |
Trade in una gamma laterale
In l’absenza di una tendenza, certi cummircianti preferanu cumercià in una gamma laterale. In questu casu, i zoni di supportu è resistenza sò usati chì attraversanu l’estremi di u corridore di prezzu. I cumercii sò fatti contr’à questi cunfini potenziali.
Cummerciu di pullback
Quandu i medii muvimenti di l’indicatore indicanu una tendenza stabilita, pudete inizià a cummerciu di pullbacks. Hè necessariu analizà a carta è identificà u mudellu prevalenti. E linee tecniche di pullback duveranu esse parallele, chì indicanu una forte tendenza.
Da u graficu di prezzu, pudete determinà a durata prevista di u rollback. L’esempiu mostra cumu i linii tecnichi si avvicinanu à i medii muderni verdi è rossi, mentre chì u turchinu mantene una pendenza ascendente. Hè vistu ancu chì u rollback ghjustu ùn hè micca fattu. U scontru ùn hè micca accadutu finu à chì u prezzu chjusu sottu à e linee indicatori 3.
Moving Average Crossover Analysis
A strategia di cummerciale più simplice per l’Alligator hè di piglià cumercii à a fine di a candela sopra / sottu à i medii mobili di l’indicatore, sempre chì e linee verdi è rosse formanu una croce.
In l’esempiu, pudete vede cumu i “Alligator Lips” intersece i “Alligator Teeth” da u fondu. U prossimu cannila chjude sopra tutti i media muvimenti. À questu mumentu, pudete apre una pusizione longa. I intervalli successivi cunfirmanu a correttezza di sta suluzione. Indicatore Alligator da Bill Williams – cumu utilizà l’indicatore di stock, funzioni di cunfigurazione: https://youtu.be/PQna5hLgurs
Cumminazzioni di indicatori “Alligator” è “Fractals”
Ancu l’Alligator hè cunsideratu un strumentu d’analisi tecnicu autònumu, hè spessu cumminatu cù i Fractali. L’ultimu indicatore marca l’estremi nantu à u graficu di u prezzu, marcatu cù frecce su o giù. Hè statu ancu cuncepitu da B. Williams è hè inclusu in u so sistema di cummerciale. Una strategia basata nantu à una cumminazione di Alligator è Fractals hè in tendenza è per quessa ùn funziona micca in intervalli laterali. A so essenza hè di catturà una tendenza forte à u principiu di a so furmazione.
Se ci hè un longu muvimentu di prezzu laterale nantu à u graficu, allura l’alligatore dorme. In questu casu, i frattali formanu sopra è sottu à e medie muvimenti. Hè necessariu d’aspittà à u “despertu di u predatore”, chì serà indicatu da u passaghju di a linea verde per u russu. In l’esempiu, attraversa da cima à fondu. Se u signale hè veru, allora i medii muvimenti seguitanu l’impulsu datu. Duranti stu periodu, i primi 2 frattali sò attentamente monitorati. U sicondu elementu (reale) hè una guida per fà ordini. U cummerciu principia immediatamente dopu à a rottura di u so estremu. Hè megliu se a cannila chjude sottu à u frattale attuale.
Errori in l’interpretazione
L’indicatore pò dà un signalu falsu quandu e linee 3 attraversanu parechje volte per via di a volatilità di u mercatu. In ogni casu, à questu puntu, u “alligator” cuntinueghja à “durmi”, è u trader ùn hà micca bisognu di piglià alcuna azzione. Questu espone un svantaghju significativu di l’indicatore, postu chì parechji signali di sveglia ùn funzionanu micca in largu intervalli.