Formazioni di candele in u cummerciu – continuazione di tendenza è mudelli di inversione

Методы и инструменты анализа

Unu di i travaglii principali di un trader prufessiunale hè di predichendu u prezzu di l’assi utilizati. Per questu, ci sò mudelli matematichi spiciali chì piglianu in contu a tendenza attuale di u mercatu, è ancu una eventuale deviazione da a tarifa originale. Tuttu chistu hè a basa di ogni pulitica d’investimentu cunservatore. Ma ancu parechji cummircianti utilizanu formazioni di candele in u cummerciu. Cù u so aiutu, pudete predichendu a tendenza in u prezzu. E più impurtante, ùn ci hè praticamente micca bisognu di utilizà formule matematiche cumplesse. Invece, l’analisi grafica hè principarmenti utilizata, chì accelera significativamente a decisione per u trader. À u listessu tempu, e furmazione di candele ponu esse aduprate sia in compra di cortu termine sia in investimenti à longu andà in l’assi.
Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione

Lettura di formazioni di candele

Prima di principià à capisce cumu 
si formanu e formazioni di candele , avete bisognu di amparà à “leghje”. Convenzionalmente, ogni candela nantu à a carta hè custituita da “dipartimenti”:

  • a linea verticale superiore indica a tendenza massima, vale à dì u valore di l’attivu per u periodu di tempu specificatu;
  • a linea horizontale superiore (bordu rectangulu) hè a chiusura / apertura, o u prezzu massimu à u principiu di u periodu di calculu;
  • a linea horizontale inferjuri (bordu rectangulu) hè l’apertura / chjusu o u prezzu minimu à u principiu di u periodu di calculu;
  • a linea verticale più bassa hè u prezzu minimu di l’attivu.

Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversioneConvenzionalmente, ci sò duie varianti di candele:

  1. “Toru” . U rectangulu hè biancu o unfilled. Questu hè, quandu u prezzu à l’apertura di una pusizioni era più bassu di u costu di chiusura.
  2. “Orsu” . Tuttu hè esattamente u cuntrariu in quantu à u “bullish”. Questu hè, u costu à l’apertura di una pusizioni era più altu ch’è u prezzu à a chiusura.

Pò esse subitu nutatu chì un graficu cù candele furnisce un trader potenziale cù assai più infurmazione per l’analisi di una linea regulare di caduta o crescente. Hè per quessa chì l’investituri sperimentati utilizanu più spessu formazioni di candele quandu travaglianu cù terminali, simili à Metatrader. Un trader pò stabilisce l’intervallu di furmazione di candele à a so propria discrezione. Pò esse 1 minutu, 1 ora, o 1 mese. Tuttu dipende direttamente da a so pulitica di prezzu individuale.
Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione

I vantaghji principali è i disadvantages di i grafici di candele

U vantaghju evidenti hè più infurmazione visuale per più analisi. E candele à longu andà ponu indicà a tendenza attuale senza a necessità di ricurdà à l’analisi tecniche cumpletu. Questu hè veru per e pusizioni à cortu è longu. U sicondu vantaghju: l’infurmazione ottenuta da e candele hè abbastanza per u cummerciu semi-automaticu cù
bots. Ma ci hè sempre u risicu di sfondà pusizioni, cusì lascià un stop loss hè un must. Ogni trader deve esse preparatu per un cambiamentu bruscu in a situazione in u mercatu apertu. È l’unicu inconveniente significativu hè a mancanza di liscia di carta, chì face difficiuli d’aperte pusizioni ottimali (esattamente in cima o in fondu), soprattuttu quandu si cummercia cù un grande gap. Ma a maiò parte di i brokers ancu fora di questu minus aghjustendu a chjamata “media in muvimentu” à i so terminali di pagamentu, chì hè automaticamente calculatu basatu nantu à a carta di basa cù formazioni di candele. Questu solu permette di evaluà a tendenza per u periodu esatta di u tempu (chì u trader hè interessatu). È i cummircianti sperimentati assicuranu chì ùn anu micca bisognu speciale di utilizà una media mobile. Cum’è, avè l’esperienza propria, hè percepitu à un livellu subconsciousu. Ma sta opzione ùn hè più per i principianti.

Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione
Tipi di mudelli di candele

Tipi di mudelli di candele

Hè deve esse nutatu subitu chì i mudelli di candele sò più ligati à l’analisi di dati matematichi è tecnichi. Per quessa, ùn anu micca cunsideratu avvenimenti di terzu chì affettanu a pulitica di prezzu di l’assi. Ci sò parechji mudelli, è i cummircianti cuntinueghjanu à cumpone oghje. Ma per quelli chì sò sempre in u stadiu di apprendimentu, serà utile per amparà uni pochi di i più populari:

  1. Candela rialzista piena di corpu . Indica chì una tendenza bullish hè prevista per continuà in u periodu à vene.
  2. Candela bearish corsusa . Indica chì una continuazione di a tendenza bearish hè prevista in un futuru vicinu.Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione
  3. Doji . Questu hè, quandu ùn ci hè micca una candela cum’è tali, perchè ùn ci hè micca differenza trà l’apertura è a chjusa in l’intervallu. Investitori sperimentati ricumandenu d’astene di qualsiasi transazzione durante stu periodu, vale à dì, se pussibule, ùn participanu micca à u mercatu.
  4. Hangman . Indica una alta volatilità di l’attivu. Questu serà più prubabilmente seguitu da una tendenza discendente.

Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversioneU più difficiuli è à u stessu tempu u principale hè di ricurdà quale di e figure indicanu una tendenza bullish è bearish, è in quale formazioni una cundizione di mercatu neutrale hè aspittatu. A regula principale hè: quandu una tendenza bullish hè notu, allora l’ordine deve esse apertu, in casu di una tendenza bearish, deve esse chjusu. Sta regula s’applica ancu quandu si usanu grafici di linea. Naturalmente, avete ancu bisognu di cunsiderà u locu di a candela. Questu hè, induve hè esattamente: in cima o in fondu di a furmazione. Micca sempre, ma spessu questu solu signalà una forte inversione di tendenza. Ma quì hè digià cunsigliatu di piglià in contu l’ordine di candele. Per esempiu, s’ellu ci sò 3 spinning tops in una fila, allora cù una alta probabilità questu serà seguitu da una testa rasata bearish o ancu un martellu bearish invertitu. Capisce queste tendenze vene sempre cù l’esperienza.
Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversioneMa duvete sempre principià cù mudelli simplici. Sò assai più faciuli di leghje è analizà. E più tardi – passà à cumminazzioni cumuni.

Formazioni classiche di candele per u cummerciu

Ogni trader hà u so propiu stile di cummerciale. È questu hè solu influenzatu da a so propria visione individuale di i tendenzi. E quì u più impurtante hè di catturà u “ritmu” chì ùn cuntradisce micca i tendenzi basi di u mercatu. Questu hè, avete bisognu di sviluppà a vostra propria strategia, secondu chì l’operazioni seranu realizate. Per esempiu, parechji cummircianti chjude cumercii solu dopu l’apparizione di “trè suldati bianchi”. Questu hè un accostu cunsirvatore, ma solu travaglia cù assi altamente volatili per i cumerci brevi. È ci sò parechje strategie generalmente accettate chì pudete aduprà per creà u vostru propiu unicu:

  1. Breakout in u ghjornu . U più spessu assuciatu cù qualsiasi nutizia chì afecta u fondu d’investimentu di u mercatu sanu. Accumpagnatu da una longa gap up o down. Comu regula, questu succede in a matina, quandu u mercatu solu apre è i prezzi sò curretti. A gamma di cummerciale stessu hè furmatu in l’intervallu da 9:30 à 9:50 (GMT). E subitu dopu, hè cunsigliatu per apre l’ordine, vale à dì da circa 9:50 è in i prossimi 20-30 minuti. Allora avete bisognu di furmà un prufittu di destinazione (per ogni attivu – individualmente), fate un ordine automaticu (stop). L’unicu caveat: se dopu à 11:00 un cummerciu ùn mostra micca un prufittu, allura duvete cunsiderà l’opzione di chjude per forza, ancu s’è una perdita hè fissata.Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione
  2. Trading contr’à breakout. Quì hè impurtante per esse capace di riparà quelli guasti. Questu hè spessu precedutu da una  furmazione di candela di martellu.. Ùn deve micca “reagisce” à ognuna di e rotture è immediatamente apre o chjude un ordine in una tale situazione. Questu in a maiò parte di i casi finisci cù u percentualità di transazzione riescita chì ùn supera u 50%. E regule generale di cummercializazioni in questu casu: l’attivu face un gap up or down with an active breakdown. In seguitu, avete bisognu di aspittà per a gamma di cummerciale (da 9:30). Se prima di 10:00 ci hè una altra lacuna in a listessa direzzione, allora u spartimentu ùn pò micca esse cumpletu. Altrimenti, avete bisognu di fà un trattu in u periodu da 9:50 à 10:10 in a direzzione opposta (vale à dì, contr’à a rottura). U ritornu hè altu, una tale furmazione travaglia soprattuttu bè cù l’assi volatili, vale à dì, u prezzu di quale cambia dramaticamente in ogni periodu di cummerciale. Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione
  3. Gamma cummerciale . Hè una bona opzione per u cummerciu trà 11 am è 2 pm. Per questu periodu, hè necessariu di furmà i chjassi superiori è inferiori, trà quale si trova a fluttuazione principale di u valore. È hè quandu a candela va à u cunfini più bassu chì duvete apre un trattu. A vendita hè fatta “à a cima”. Pudete aduprà stops automaticu sottraendu a deduzione di a cumissioni è lascendu un prufittu accettabile per sè stessu.
  4. Breakdown à a fine di u ghjornu . Hè utilizatu in l’intervallu intornu à 14:00 in a tarda, vale à dì quandu u mercatu chjude. A volatilità cresce naturalmente à u stessu tempu. U compitu di u trader hè di riparà a pusizione quandu u prezzu “abbanduna” a matina (range di valore). Hè à u principiu di un tali cummerciu chì avete bisognu di apre un trattu. Hè ricumandemu ancu di mette un stop loss nantu à u rollback di u prezzu, soprattuttu quandu ci hè un risicu di cuntrollu esternu di u prezzu di l’attivu (per esempiu, u prossimu pagamentu di dividendi in casu di azioni o regulazione artificiale di u valore di l’attività). valute per via di intervenzioni).
  5. Formazione pinzetta candela . Un’altra strategia populari. È hè una variazione  di formazioni di candele di inversione . U periodu di tempu ùn hè micca cunsideratu. “Begins” da u mumentu quandu ci sò trè candele in a listessa tendenza cù una longa ombra. U primu indica, per esempiu, un uptrend cù una alta ombra. U sicondu hè u listessu, ma à u stessu tempu a so tendenza ùn supera l’ombra di u primu. In questu casu, a probabilità chì a terza candela andarà in a direzzione opposta hè assai alta. In cunsiquenza, pudete fà ordini di apertura è di chiusura.Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversione
  6. Formazione tazza cun manicu candela . Hè calculatu nantu à periodi relativamente longu, catturà almenu 10-15 candele. Mostra u livellu generale di resistenza à u mercatu. A traversu stu livellu indica solu una tendenza stabile (per aumentà). U mudellu hè grande per travaglià cù l’assi non volatili, questu quandu a fluttuazione di u prezzu hè insignificante. In modu, ci hè un mudellu simili di “bowl invertitu”. Segnale ancu una tendenza à u downtrend.

Formazioni di candele in u cummerciu - continuazione di tendenza è mudelli di inversioneCi vole à ricurdà chì e furmazione è e diverse strategie ùn sò micca una guaranzia di prufittu da ogni ordine. Questa hè una di e variazioni di a predizione di tendenza cum’è parte di l’analisi tecniche di u graficu. Ma sò spessu a basa per i bots di cummerciale automatizati. Questu hè, travaglianu secondu u schema sopra. Formazioni di candele in u cummerciu – tutti i mudelli di candele in un video, furmazione cummerciale: https://youtu.be/CE2QfmaJCiw

Cunformità di u mudellu

In novu, ci sò parechje mudelli tali. U compitu di un trader hè di pudè valutà e formazioni di candele per separatamente per ogni attivu cù quale travaglia. Questu permette di sviluppà una sperienza per quale pudete predichendu un aumentu o diminuzione di u valore. In riassuntu, e formazioni di candele sò à tempu un strumentu simplice è efficace per valutà rapidamente una tendenza. Ma pò esse usatu in parechje strategie cumplessi. Ci hè più di 10 mila di elli, hè impussibile di studià tutti. Un trader hà solu bisognu di avè una cunniscenza basica di elli per fà e so furmazioni.

info
Rate author
Add a comment