Descrizzione è applicazione di l’indicatore RSI (Indice di Forza Relativa)

Методы и инструменты анализа

Indicatore RSI (Indice di Forza Relativa), descrizzione è applicazione di l’indicatore di forza relative in pratica in u cummerciu.

Chì ghjè l’indicatore RSI è quale hè u significatu, a formula per calculà l’Indice di Forza Relativa

E decisioni prese da un trader in borsa sò sempre assuciati à un certu risicu. Per riduce u più pussibule, hè necessariu di pensà, furmulà è applicà un certu sistema di cummerciale. Unu di i so punti impurtanti hè a capacità di sceglie u puntu d’entrata ghjustu per un cummerciu. Questu pò esse fattu cù l’indicatore di l’Indice di Forza Relativa. Hè statu inventatu da u trader Wells Wilder. Hà publicatu un articulu annantu à questu in u 1978. Hè apparsu in a rivista Commodities. Hè interessante di nutà chì Wells Wilder era un ingegnere per furmazione. Stu indicatore hè statu discutitu in più detail in u so libru New Concepts in Trading Systems. À u tempu, l’Indice di Forza Relativa hè diventatu assai populari. Avà hè inclusu in u settore standard di indicatori di quasi ogni
terminale di cummerciale.

Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa)
Descrizzione di l’indicatore RSI è applicazione da u fundatore Wells Wilder
L’indicatore RSI hè pensatu per identificà e zone di overbought è oversold. In u terminal, si trova in una finestra separata. I valori RSI ponu varià da 0 à 100. I livelli 30 è 70 sò d’impurtanza particulari. Se u prezzu hè menu di u primu o più grande di u sicondu, allora parlemu di oversold o overbought, rispettivamente. A volte 20 è 80 sò usati invece di i livelli indicati.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) In u primu casu, hè impurtante chì a probabilità di un sussegwente muvimentu ascendante di u prezzu aumenta, è questu ci permette di cunsiderà a situazione cum’è favorevule per cumprà un attivu. In u listessu modu, quandu u overbought, pudete aspittà una ulteriore caduta di u prezzu, chì favurizeghja l’implementazione di a transazzione di vendita.

L’indicatore aiuta à stabilisce e caratteristiche di l’impulsi di prezzu senza ritardu. Un vantaghju impurtante di RSI hè chì hè efficace in quasi tutti i tipi di mercati di scambiu.

L’algoritmu di calculu di l’indicatore hè u seguente:

  1. À u principiu, sceglite u tipu di prezzu chì pensa à aduprà per i calculi. Per esempiu, Close (u prezzu di chiusura) serà utilizatu.
  2. Denote u numeru di a barra attuale cum’è 0. Avemu bisognu di riparà a diffarenza trà i prezzi Close di bars 0 è 1. Questa operazione hè realizata un numeru di volte uguali à N, a dimensione specificata quandu entre in i paràmetri.
  3. I risultati ottenuti deve esse divisu in dui gruppi. Unu di elli (A) avarà valori pusitivi, l’altru (B) avarà valori zero è negativi.
  4. In ognuna di i gruppi ottenuti, duvemu piglià a media esponenziale di questi numeri. In questu casu, a media ùn si trova micca da u numeru di elementi di stu gruppu, ma da N. In questu casu, dui numeri seranu ottenuti: a media di valori pusitivi (PS) è di quelli negativi (OS).
  5. In seguitu, avete bisognu di ottene u quotient (H) da dividendu u PS da u OS, pigliatu cù u segnu Plus.
  6. Per uttene u valore di l’indicatore, avete bisognu di utilizà a seguente formula: RSI = 100 – 100 / (1 + H).

Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa)
Formula di calculu di l’indicatore RSI
Stu metudu di calculu hè statu prupostu da u creatore di questu indicatore – Wells Wilder. I seguenti tipi di prezzi ponu esse utilizati per u calculu:

  • prezzu di apertura;
  • prezzu di chjusi;
  • massimu;
  • minimu;
  • u prezzu mediu, chì hè a media aritmetica di a somma di i valori massimi è minimi;
  • prezzu tipicu, chì hè a media aritmetica di tali numeri: prezzu di chjusi, massimu è minimu;
  • u prezzu ponderatu hè a media di quattru numeri: u altu, u bassu è i dui prezzi di chjusi.

Cumu applicà l’indicatore di l’analisi tecniche RSI, a descrizzione è u calculu di l’Indice di Forza Relativa: https://youtu.be/q2uDPH8MizQ U trader pò sceglie l’opzione più adatta. U creatore di l’indicatore hà cridutu chì u periodu di calculu ottimali hè 14 bars. Avà u puntu di vista hè più populari, chì suggerisce chì hè megliu per un trader à sceglie a durata specificamente per u strumentu utilizatu. S’ellu hè più cortu, u numeru di signali serà più grande, ma assai di elli sò falsi. A rata di successu hè più altu quandu u periodu hè più longu. Tuttavia, tali signali saranu menu frequenti.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa)

Paràmetri di l’indicatore RSI

Per cunfigurà, avete bisognu di stabilisce i seguenti parametri:

  1. Periudu di trattamentu di dati. In questu casu, deve specificà u numeru di bars per quale u calculu deve esse fattu.
  2. Avete bisognu di sceglie quale prezzu bar deve esse usatu. Questu hè determinatu da u sistema di cummerciale chì u trader usa.
  3. Avete bisognu di stabilisce i livelli, u cruciamentu di quale da u prezzu diventerà un signalu per u trader.

A determinazione di a durata di un periodu adattatu deve esse sceltu precisamente. S’ellu hè troppu cortu, allura u trader riceverà un gran numaru di signali, da quale serà difficiule di sceglie abbastanza affidabili. Cù una durata assai longa, u graficu di l’indicatore attraversarà i livelli di signale relativamente raramente.

Hè cresce chì in i tempi più chjuchi u livellu di u rumore serà più altu, chì pò esse bisognu di un aumentu di a durata di u periodu di calculu. Hè interessante di nutà chì l’autore di l’indicatore hà cunsideratu 14 per esse u megliu periodu per varii tempi. Attualmente, 9 è 25 sò ancu populari.

Ci hè una regula, chì seguitanu, pudete truvà empirically a durazione desiderata. Per fà questu, avete bisognu di stabilisce stu paràmetru in i paràmetri di l’indicatore è vede nantu à a carta ciò chì signali hà datu. Se 80-90% di tali signali sò cunfirmati da u muvimentu di u prezzu currispundente, u paràmetru sceltu serà efficace. S’ellu ùn hè micca u casu, allora hè cunsigliatu per fà u listessu cuntrollu per un altru numeru. Avete bisognu di sceglie i livelli di signale ghjustu. Dividenu a carta in trè zoni. Se u prezzu attraversa u nivellu di signale più bassu da cima à fondu, allora pudemu parlà di a zona di oversold. Quandu un livellu più altu hè attraversatu da u fondu, una zona di overbought principia. I livelli più populari sò 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80. U trader hà bisognu di sceglie quelli chì cunsidereghja u più efficace.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa)

Cumu aduprà l’indicatore di divergenza RSI – Strategia è regule

Ci hè parechje manere di travaglià cù RSI. Forsi u più famosu di questi hè a definizione di overbought o oversold. Quandu si decide nantu à un cummerciu, serà utile per esaminà micca solu l’attuali, ma ancu un tempu più grande. Sì i signali sò unidirezionali, questu aumenterà a probabilità di un cummerciu prufittu, è se ci hè una divergenza, u risicu di perdite cresce. U modu più efficace hè di cummerciu in cunfurmità cù a direzzione di tendenza attuale. In questu casu, solu transazzione in a so direzzione sò cunsiderate. Per esempiu, in una tendenza downtrend, avete solu bisognu di apre transazzione per vende l’assi. In u casu in cunsiderà, u signale indicatore serà a surtita di RSA da a zona di oversold. Per a direzzione opposta di a tendenza, u signale cunsisterà à esce da a zona di overbought. In a so forma classica, l’oscillatore hè più efficace quandu s’utilice per una tendenza laterale. Per u crescente, i livelli sò usati chì sò cambiati in quantu à u classicu. Per una caduta, avete bisognu di spustà più bassu.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Sta tecnica hè ancu usata per u cummerciu contru à a tendenza. Questa opzione hè megliu utilizata da i cummircianti più sperimentati. Se i quotes di l’assetu di scambiu sò in una tendenza uptrend, allora per entre in un trattu di vendita, duvete aspittà finu à chì l’indicatore attraversà a linea di signale superiore da cima à fondu, abbandunendu a zona di overbought.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Quandu si cunsiderà una tendenza downtrend, fate u listessu. In questu casu, u signale per entra in un trattu di vendita serà l’indicatore chì attraversa a linea di signale più grande da cima à fondu. Pudete utilizà l’indicatore per ricunnosce a presenza di una tendenza. Un RSI crescente serà indicatu da una longa permanenza in a mità superiore di u graficu (un valore più grande o uguale à 50). Per un discendente, hè necessariu di cunsiderà a situazione quandu l’indicatore ùn supera micca 50. Un filtru impurtante per fà transazzione hè a determinazione di a direzzione di a tendenza. L’indicatore in quistione furnisce un modu per fà questu. In questu casu, hè cunsideratu a linea à u nivellu 50. Un longu sughjornu di RSI in una parte di questu indica chì u prezzu hè in una tendenza. Questa linea pò spessu serve com’è resistenza o linea di supportu in un muvimentu di tendenza. Un altru usu di l’indicatore hè a furmazione di swing falluta. In seguitu, cunsideremu una situazione favurevule per un trattu per vende. Per ricunnosce, deve esse presente i seguenti segni:

  1. L’indicatore RSI attraversa a linea di signale superiore, entrandu cusì in a zona di overbought.
  2. Esse in questu, dimostra un piccu.
  3. Dopu una ligera diminuzione temporale, face un altru tali piccu, ma a so altezza deve esse menu di quella di u primu.
  4. À u listessu tempu, u prezzu cresce.

Questa situazione suggerisce chì u prezzu di l’azzioni in u futuru hè prubabile di diminuite. In questa situazione, ci sò assai probabilità di entra in un trattu prufittuamente per vende i valori. Formazione di Swing falluta:
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Malgradu u fattu chì a crescita cuntinueghja, u mudellu di “swing fallut” mostra a debulezza di u muvimentu esistenti. Mostra chì una nova tendenza pò principià prestu. Quì avemu cunsideratu a situazione per una tendenza crescente. U signale immediata hè l’attraversu di a linea di fondu horizontale nantu à a carta RSI, da quale u sicondu piccu principia. Per u ragiunamentu decrescente, l’argumentu hè realizatu in modu simili. Ci vole à ricurdà chì ancu se parlemu di una probabilità significativa di successu, però, ùn parlemu micca di una guaranzia cumpleta di un cambiamentu di tendenza. Sta tecnica hè ancu chjamata divergenza. Certi cummircianti sperimentati cunsidereghjanu stu signalu per esse relativamente affidabile. Per usà, hè cunsigliatu di aspittà per u principiu di u muvimentu di u prezzu di cunfirmazione.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Un altru tipu di signale hè a prisenza di una tendenza nantu à u graficu indicatore. Se tracciate una linea dritta à longu i cornici o chjassi, allora quandu attraversa, pudete aspittà chì nantu à u graficu serà ancu pussibule entre in un trattu in a direzzione currispondente. À u listessu tempu, a prisenza di una tendenza indicatore ùn significa micca chì serà simili nantu à u graficu. Certi cummircianti cunzidenu fruttu di studià u graficu di l’indicatore da u puntu di vista di l’analisi tecniche. Per esempiu, ponu aduprà signali cum’è bandiere,
trianguli , “testa è spalle” è altri nantu à questu, interpretendu in u listessu modu cum’è nantu à a carta di prezzu.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Hè interessante di nutà chì a prisenza di sti figuri nantu à u graficu RSI ùn significa micca chì ponu esse truvati nantu à u graficu di prezzu in quellu tempu. Malgradu questu, l’usu di sti tipi di signali aiutà à truvà opportunità di cummerciale prufittu.

Quandu aduprà RSI è quandu micca

A scelta curretta di e linee di signale ghjoca un rolu impurtante. Hè deve currisponde à e caratteristiche di i strumenti è i tempi utilizati. E scelte di 30 è 70 funzionanu bè in i mercati calmi. Si pò ancu esse usatu in tempi più altu. Se u mercatu hè bullish, allora i livelli ùn saranu micca simmetrici. Una di l’opzioni adattati hè di sceglie 40 è 80. Per un downtrend, avete bisognu di trasfurmà i livelli. Per esempiu, 20 è 60 ponu esse adattati. Hè megliu quandu u trader selezziunate sti signali in modu chì sò adattati per travaglià cù l’instrumentu sceltu.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Si deve esse cunsideratu chì i signali indicatori in a maiò parte di i casi indicanu un cambiamentu di tendenza. Ci vole à ricurdà chì u risultatu ùn hè micca sempre a tendenza opposta. A volte un muvimentu laterale pò accade, chì durà per un tempu relativamente longu. Dunque, a decisione di entre in un cummerciu deve esse fatta quandu u muvimentu di u prezzu cunfirma u principiu di u muvimentu di tendenza desideratu.
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa) Quandu si usa RSI, hè impurtante per aumentà a probabilità di entre in un cummerciu prufittu. Per fà questu, hè benefiziu di usà cù l’altri. Hè cunsigliatu di utilizà indicatori di tendenza per questu. Per esempiu, in questa situazione, MACD o
media mobile pò esse adattatu.. Cù u so aiutu, a tendenza serà determinata, è quandu si usa l’RSI, diventerà chjaru quandu avete bisognu à entre direttamente in u trattu. Segnali per entra in un cummerciu per cumprà azioni in un mercatu toro:
Descrizzione è applicazione di l'indicatore RSI (Indice di Forza Relativa)

Pros è cuns

Utilizà l’Indice di Forza Relativa vi permette di gode di i seguenti benefici:

  1. Questu indicatore permette à u trader di riceve signali affidabili di overbought è oversold per quasi ogni tipu d’assi di scambiu.
  2. Mantene a so efficacità quandu hè appiicata à qualsiasi timeframe.
  3. Pò esse usatu in ogni sessione di cummerciale.
  4. Pò esse usatu in parechji manere, cumpresu per determinà a direzzione è a forza di una tendenza, per determinà u puntu di entrata in un cummerciu.
  5. Alta velocità di reazione à u cumpurtamentu di u prezzu.
  6. Cù l’interpretazione curretta di e letture di l’indicatore è i so signali, RSI pò esse cunsideratu un signalu precisu.
  7. In u cursu di u travagliu, u trader riceve abbastanza signali per pudè sceglie i più adattati per fà transazzione.

Per aduprà bè, hè necessariu di piglià in contu i seguenti svantaghji:

  1. Se u periodu di calculu hè troppu cortu, u numaru di signali ricivuti aumentanu bruscamente, in quale serà più difficiule di navigà. In stu casu, vi tuccherà à aduprà mezi efficaci à filtrà elli.
  2. Cù tendenzi à longu andà, i signali indicatori ponu esse ambigu.
  3. In questu strumentu, l’intersezzione di linea sò più impurtanti, ma u cumpurtamentu di u graficu di l’indicatore in altri casi pò esse difficiuli di interpretà currettamente.

Per utilizà l’indicatore in u più efficaci pussibule, u trader deve piglià in contu tutte e so caratteristiche impurtanti quandu analizà.

info
Rate author
Add a comment