I junk stocks sò stati carattarizati da quotazioni bassu nantu à a borsa è liquidità insufficiente. L’investimentu in questi securities porta risichi elevati, ma pò ancu risultatu in alti rendimenti, assai sopra à u ritornu mediu di chip blu.
Chì sò i junk stocks – penny stock (penny-stock)
Un penny stock pò include azzioni chì ùn sò micca listati in a borsa. Tuttavia, in i Stati Uniti, i cummircianti cunsidereghjanu documenti chì valenu finu à $ 5 cum’è tali, è in Europa finu à € 1. Calchì volta in a categuria di junk, l’azzioni di corporazioni altamente liquidu cadunu in a categuria, chì temporaneamente hà cascatu in valore è hà ricevutu u statutu di penny stock. Questu include ancu azioni di cumpagnie cù una piccula capitalizazione, u prezzu di quale tradiziunale ùn supera micca $ 5.
- l’emittenti ùn rispettanu micca i regulamenti di u listinu di a borsa , u risultatu in chì i so IPO sò realizati nantu à e plataforme OTC;
- L’azzioni ponu esse compru da l’emittente senza implicazione di un broker o aduprendu boards over-the-counter;
- una grande diffusione trà u prezzu di vendita è di compra, è dinò una alta volatilità in u cummerciu intraday , chì hè di circa 300%, chì face a carta un strumentu speculativu;
- alti standard di brokerage per collateral durante u periodu di registrazione di pusizioni cortu quandu facenu transazzione per vende;
- principarmenti per i junk stocks, eccezziunalmente longu cumprà offerte sò permessi , chì vi permette di fà un prufittu solu cù un incrementu significativu di u so valore;
- i grandi participanti ùn anu micca interessatu in questi strumenti , cusì i picculi investitori ponu turnà grandi volumi;
- bassu livellu di liquidità – hè faciule manipulà l’assi, postu chì un numeru insignificante di transazzione sò fatti nantu à elli, è questu crea un terrenu fertili per attività fraudulente.
Guidati da queste caratteristiche, l’investituri ponu sceglie l’assi d’altu rendimentu cù un altu livellu di risicu.
Tipi di azzioni di basura
L’analisi di l’instrumentu hè significativamente impeditu da u fattu chì i tituli sò posti fora di u scambiu. Nimu ùn obbliga l’emittente à fà un auditu indipendente è pubblicà dichjarazioni finanziarii in una forma allargata. I quotazioni di azioni di junk ùn si prisentanu micca nantu à e tavule di streaming publicu. Per analizà i securities, avete bisognu di determinà quale di i trè gruppi appartenenu:
Rising stars . Imprese pocu cunnisciute senza storia operativa o registri finanziarii. Ùn anu micca una grande capitalizazione chì li permetterebbe di riceve una qualificazione abbastanza da Moody’s. Queste azzioni sò cunsiderate junk, ùn importa ciò chì u so valore attuale hè.
Anghjuli caduti. L’imprese cù una forte calata di qualificazioni finanziarii, chì era duvuta à una deteriorazione di a situazione finanziaria o una mala gestione da parte di i gestori. Tali securities sò carattarizati da una alta probabilità di ricuperazione di altu valore.
High-debt – cumpagnie chì sò nantu à a rotta di fallimentu o sò pigliati da e grande corporazioni. E so azzioni sò cunsiderate u più risicatu per l’investimenti.
Capital-intensive – cumpagnie cù una pusizioni finanziaria stabile, ma chì vulianu attruverà investimenti supplementari chì ùn ponu micca assicurati cù prestiti bancari o i so fondi. Tali securities crescenu rapidamente in u prezzu è ricevenu una alta qualificazione di creditu.
Analisi di i securities penny stack
L’azzioni chì appartenenu à queste categurie sò carattarizati da una attività bassa nantu à e borse è sò spessu usati per a manipulazione, chì rende impussibile u cummerciu classicu cù l’analisi gràfica è tecnica. Si usa l’analisi fundamentale, chì cunsiste à studià i seguenti dati:
- nutizie publicate da a cumpagnia;
- nutizie di l’industria;
- rapportu finanziariu;
- infurmazione furnita da insiders;
- indicatori macroeconomichi.
I sperti ricumandenu attentu à i junk stocks cù dinamica carattarizata da a prisenza di una correlazione cù l’indici di stock chjave per almenu 6 mesi. Quandu invistisce in questi strumenti, avete bisognu di analizà i cambiamenti in quantu à i chips blu, perchè pruvucanu a volatilità in u settore di i securities junk ligati à u stessu settore di l’ecunumia.
Ùn hè cunsigliatu per invistisce più di 5% di a cartera tutale in un strumentu.
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à e scorte di basura: https://youtu.be/czGgGYkC5EI
schemi di manipulazione
I stocks sò manipulati sicondu parechji schemi, u più populari di quale hè pump and dump. L’investituri pruvucanu artificialmente a crescita di quotes, è dopu sò abbattuti bruscamente. A manipulazione di securities illiquid hè realizatu secondu u schema standard. Hè custituitu in a diffusione di l’infurmazioni, sottu u preghjudiziu di l’infurmazioni privilegiate, nantu à l’imminente compra maiò di azioni. L’obiettivu hè di pruvucà i participanti di u mercatu insufficiently infurmati è inexperienced per pagà. Per ottene stu scopu, i seguenti mezi ponu esse usatu:
- comunicati di stampa falsi, analisi;
- invià missaghji sottu u guise di spam;
- scaccià in un bloccu di cuntrollu di azzioni per mantene una agitazione trà l’investituri;
- diffusione di informazioni privilegiate.
[caption id="attachment_3410" align="aligncenter" width="665"]