Descrizzione di a piattaforma di cummerciale è d’investimentu eSignal, caratteristiche, cumu scaricà è cunfigurà, funzioni di l’interfaccia. eSignal hè una piattaforma di cummerciale chì include tutte e funziunalità necessariu cù arnesi per l’analisi tecniche è u cummerciu prufessiunale. Situ ufficiale https://www.esignal.com/. Per assicurà a cunsulazione in u travagliu, u trader hè furnitu cù moduli per pruvà strategie, charts, quotes, è diversi indicatori. I rapporti nantu à l’azzioni digià fattu ponu ancu esse visualizati. Tutte l’infurmazioni in eSignal vene in linea da
i principali scambii in u mondu– hè pussibule integrà cumplettamente cù u broker. Sò tutti questi fatti chì facenu a piattaforma di cummerciale una scelta eccezziunale, carattarizata da una cumminazione cumpleta di prezzu è qualità.
- Strumenti cumposti è capacità di eSignal
- Vantaghji è svantaghji di a piattaforma
- Scaricamentu di u software – cumu scaricà è stallà a piattaforma eSignal
- Utilizà eSignal per u cummerciu – una panoramica di e funziunalità è l’interfaccia, charts, quotes
- Quote Windows in eSignal
- L’infurmazione di u mercatu
- Ticker
- Altri tipi di finestri
- Graficu
- Graficu allargatu
- Scanning mercati
- Descrizzione dettagliata di e funziunalità di a piattaforma
- Finestre di trama
- Carta nova
- Inserite u simbulu
- Inserite u spaziu
- Modelli di tempu
- Nome
- Gamma di dati
- Sessioni
- Tipu di graficu
- Strumenti di disegnu
- Applicazione di strumenti di disegnu
- Modelli in eSignal
- Line Tool Alerts
- Una volta per bar
- Azzione d’avvertimentu
- linee di tendenza
- Pruprietà Trendline
- Formate di stringa
- Linea di prezzu
- Gestisce i strumenti di disegnu
- L’infurmazione di u mercatu
- Simbulu
- Modu DOM, Info è Ticker
- Modu DOM (Informazioni di u Mercatu)
Strumenti cumposti è capacità di eSignal
eSignal include l’script di lingua EFC – EsignalFormulaScript, chì permette di sviluppà e vostre strategie è indicatori. È cù l’aiutu di a funzione FormulaWizard, tuttu hè fattu rapidamente è facilmente. Un gran numaru di grafici sò supportati, diffirenti in l’apparenza. Per u travagliu, hè pussibule di utilizà più di centu indicatori è diversi strumenti di disegnu chì ponu esse cambiati / aghjuntu cù un script di lingua.
eSignal hà a capacità di creà è pruvà e vostre strategie, chì ponu esse appiicati dopu in a realità. Tutti i risultati di e teste ponu esse vistu in a sezione eSignalStragedyAnalyzer – hè divisu da un gran numaru di tabulazioni (sei in totale) cù indicatori chì superanu 250, è u sistema s’appoghja nantu à e dati di a strategia custruita quandu calcula. A piattaforma hè carattarizata da a so esecuzione speciale di ordini – u fattu hè chì e richieste di vendita o compra sò mandate direttamente da eSignal. In tali circustanze, u trader hà da pudè attribuisce un periudu supplementu di tempu per ellu stessu, chì pò esse cuntrollu è significativu in u mercatu di munita. Per fà questu, avete bisognu di cliccà nantu à u buttone chì si trova nantu à u pannellu, è dopu mandà l’ordine à u broker. Opzione “Portfolio manager”. creatu per u scopu di aghjunghje è seguite portafogli di simboli. Pudete creà una volta – questu serà abbastanza, è in u futuru pò esse usatu in u travagliu nantu à l’analisi.
In più di tuttu ciò chì sopra, eSignal hà una piattaforma speciale per l’analisi di l’opzioni prufessiunale – OptionPlus. Hè utilizatu in e ricerche è u seguitu seguitu di pusizioni. Questa piattaforma supplementaria hà charts 2D / 3D è ancu scripts what-if.
Tariffe (prezzu) nantu à a piattaforma eSignal in 2022:
Vantaghji è svantaghji di a piattaforma
A piattaforma eSignal hè capaci di offre à i cummircianti una larga gamma di opportunità, cum’è strategie di scrittura è indicatori chì utilizanu una lingua di scrittura. Grazie à l’opzione EsignalFormulaScript, ogni utilizatore pò sviluppà strategie senza attente à a cumplessità. Inoltre, hè pussibule di creà tecniche di analisi individuale senza cunniscenze è cumpetenze eccezziunali. È cù l’usu di FormulaWizard, stu prucessu pò esse radduppiatu. Di i vantaghji significativi di eSignal, i seguenti aspetti spicca:
- a capacità di individualizà i grafici è di sceglie a dimensione di e candele sè stessu;
- una larga gamma di articuli per aghjunghje elementi grafichi, per esempiu: a capacità di disegnà canali di prezzu, o livelli di tendenza;
- simulazione di qualsiasi portafogli è verificazione di a so efficacità;
- ridimensionamentu lisu di u graficu, scala integrata;
- usu di plug-in unichi, custruendu accordi di partenariatu cù cumpagnie di brokerage;
- varii archivi è biblioteche di arnesi, indicatori;
- a capacità di travaglià cù qualsiasi dispositi mobile.
Pudete scaricà eSignal per travaglià in i dispositi mobile à https://www.esignal.com/members/support/esignal-mobile:
eSignal mobile[/ caption] I disadvantages di a piattaforma sò i cumissioni da u scambiu, chì ponu esse abbastanza caru. U limitu di caratteri pò ancu micca esse abbastanza largu. In più di i difetti ponu esse attribuiti difetti in u disignu di l’interfaccia.
Scaricamentu di u software – cumu scaricà è stallà a piattaforma eSignal
Per scaricà u prugramma è cumincià à aduprà, vi tuccherà à registrà in u vostru contu persunale. Avete bisognu à andà à u situ ufficiale di eSignal: https://www.esignal.com/index, è dopu cliccate nant’à u buttone “DOWNLOAD ESIGNAL” in l’angulu superiore manca:
Redirects à a seguente finestra:
Cliccate nant’à “LOGIN” Una di e finestri:
In selezziunà “Nova Registrazione” in a finestra di dialogu. Il
ne reste plus qu’à remplir le formulaire d’inscription, puis suivre les instructions suivantes :
In u risultatu, l’scelta di u pacchettu di u prugramma serà offerta, seguita da u installatore. (Durante a stallazione, duvete inserisce u login è a password chì hè stata specificata durante a registrazione). E sferenze trà i pacchetti sò in u numeru di caratteri chì ponu esse tracciati. Hè da nutà chì ogni tipu di prugramma, malgradu u so prezzu, include tutti l’arnesi di basa per u travagliu, corsi di furmazione nantu à cumu utilizà, è supportu d’utilizatori in tuttu u ghjornu (esclusi i weekend).
- U primu pacchettu chjamatu “Classic” custarà $ 58 (4361 rubli) per mese – stu pianu hè bonu per i principianti, cuntene quotazioni intraday, strumenti di carta unichi, un scanner di mercatu per 1 scambiu, è un limitu di 200 caratteri.
- U sicondu pacchettu hè “Firma” . U so costu hè $ 192 (14436 rubles), è l’abbonamentu annuale hà un scontu di 25%. Hè stu pianu chì hè cunsideratu u più cumuni trà i cummircianti, adattatu per l’utilizatori avanzati. A lista di funzioni hè più larga – grafici cù strumenti chì ponu esse persunalizati, quotazioni in tempu reale, applicazioni per smartphone, un scanner di mercatu per trè scambii, è un limitu di 500 caratteri.
- U pianu più riccu in termini di funziunalità hè “Elite” , u so abbonamentu mensuale hè $ 391 (29 400 rubles). A compra annuale hè emessa cù un scontu di 20%. U cumpunente di prezzu di stu pacchettu include e seguenti opzioni: accessu à webinars settimanali, grafici ricchi, un scanner di u mercatu per 3 scambii, applicazioni di cummerciale mobile , strategie pronti è ricerca, è ancu un limitu di 500 caratteri.
Prima di scaricà u prugramma è cumincià à aduprà, avete bisognu di verificà i requisiti di u sistema per verificà a cumpatibilità di eSignal cù e caratteristiche di u vostru urdinatore. Per scaricà u prugramma, seguitate sti passi:
- In a pagina di download, cliccate nant’à u buttone “Download”.
- Selezziunà “Open” quandu finitu.
- Si apre una finestra di dialogu induve a stallazione hè fatta – duvete cunfirmà a scaricazione è aspittà chì a stallazione finisci.
Avà, vi basta à curriri lu prugrammu da u desktop. Software eSignal: Cumu cunfigurà i grafici in a so piattaforma: https://youtu.be/BJYU4PbZvIs
Utilizà eSignal per u cummerciu – una panoramica di e funziunalità è l’interfaccia, charts, quotes
Quandu u prugramma hè lanciatu per a prima volta, una pagina di benvenuta apparirà per automaticamente. L’utilizatore pò apre altri esempi da l’elementu “Pagine di menu”, o creà u so propiu. U pianu di gestione di u spaziu di travagliu furnisce duie opzioni. U primu hè “Page”, tutti l’altri sò chjamati “Layouts”.
“Pagine” pò almacenà a pusizione di ogni finestra, è ancu quelli chì si trovanu in u stessu schedariu di paginazione. Quandu crea a prima pagina, l’utilizatori deve selezziunà una serie – “Tipi di Windows”. Dopu, quandu tuttu hè stallatu à i caratteri desiderati, paràmetri – l’utilizatore salva solu a pantalla sana cum’è una pagina. “Layouts” hè una cullizzioni di finestri eccezziunali – sò tutti chjamati è almacenati in un ordine unicu.
Hè pussibule di creà un numeru illimitatu di layout in diverse variazioni – utilizate a vostra propria finestra in ogni schema, o utilizate a stessa finestri in parechji layout. À u primu iniziu, u modu “Pagine” serà lanciatu, è per passà à u modu “Layouts”, duvete cliccà nantu à l’inscription, è dopu selezziunate “Layouts”. Dopu quì, duvete salvà a pagina attuale selezziunate l’opzione “Salvà Layout”.
Quote Windows in eSignal
Quote windows mostra l’infurmazioni in un spreadsheet. E dumande ponu esse dumandate in a finestra di citazione, dipendenu di i servizii à quale l’utilizatore hè abbonatu. Next, vi tocca à persunalizà i finestri “Quota” cù più di 50 zoni.
L’infurmazione di u mercatu
Tutti i dati sò visualizati in a parte principale di a finestra – ogni citazione include un ID di market maker (MMID) è u tempu. E caratteristiche supplementari sò affissate secondu l’opzione scelta per a finestra.
Ticker
Ci sò 4 tipi di linea in eSignal – “Quotes”, “News”, “Limit Alerts” è “Market Maker Activity Ticker”.
Altri tipi di finestri
In eSignal, l’utilizatore hà l’uppurtunità di utilizà altre tippi per migliurà e so propria cumpetenze – Windows chì ponu esse inclusi: finestra di cartera, finestra generale, bulletin board, finestra di classificazione, finestra di dettagli è finestra di scanner integrata. Inoltre, a toolbar hè capaci di furnisce un accessu rapidu à parechje funziunalità chjave di sta piattaforma.
Graficu
A piattaforma eSignal hà dui tipi di piattaforme grafiche – quale u trader sceglie di utilizà, à vuluntà.
Graficu allargatu
Di e caratteristiche di stu graficu, si pò nutà: scala persunalizabile è una gamma più larga di usu di strumenti di disegnu. Advanced Chart pò offre una interfaccia flessibile chì include un set cumpletu di strumenti analitici.
Hè ancu pussibule di creà e vostre strategie – pudete salvà è impurtà, è utilizate funzioni di biblioteca supplementari quandu travagliate cun elli.
Per utilizà tutte e paràmetri sopra, avete bisognu di cliccà cù u dirittu in ogni area di u diagramma, è dopu selezziunate qualsiasi articulu da a finestra pop-up.
Software eSignal: Cumu stabilisce e carte nantu à a vostra piattaforma: https://youtu.be/BJYU4PbZvIs
Scanning mercati
A piattaforma eSignal offre parechji add-ons di scanner per sceglie – tutti utilizanu una larga basa di dati chì supera i 10 000 stock di i Stati Uniti cù ricerche di u mercatu in tempu reale. Inoltre, u scanner di risultati pò ancu esse attivatu in a finestra di quotes, mentre chì a lista continuarà à esse aghjurnata senza ritardu.
Descrizzione dettagliata di e funziunalità di a piattaforma
Finestre di trama
Una di e caratteristiche chjave di i finestri di u graficu hè chì parechje di e funzioni sò clicate – pudete arrastà è abbandunà i studii per sovrappone o reorderli; o clicchendu duie volte u mouse, pudete edità l’ughjettu sceltu.
Carta nova
Per apre una nova carta, duvete cliccà u buttone “Crea” in u menù principale, dopu selezziunate “Chart”.
Inserite u simbulu
Per inserisce un simbulu in una finestra di diagramma, duvete assicurà chì u diagramma hè a finestra attiva, allora pudete inserisce a prima lettera di u simbulu. U simbulu riempirà automaticamente u campu situatu in l’angulu superiore manca di a finestra di u graficu. Tù dinù ponu cliccà dritta nant’à u cartulare è sceglie “Inserisci Simbulu”.
Inserite u spaziu
Ci hè 2 modi per inserisce un intervalu di carta: l’intervallu pò esse cambiatu inserendu un numeru, (vale à dì 5 s’ellu serà un graficu di cinque minuti) o inserendu una virgola (,) per inserisce intervalli non minuti, cum’è
D. (Quotidiane),
W (Settimana),
M (Mensu),
Q (Quarter),
Y (Annu), etc. U sicondu hè di cliccà nantu à l’icona situata accantu à u campu di intervallu. Selezziunate l’icona di spaziatura, mostrarà una varietà di spazii predeterminati da sceglie:
A funzione di ligame simbolicu permette di ligà 2 o più finestri inseme. Una volta chì un ligame simbulu hè attivatu, un cambiamentu in una finestra serà automaticamente riflessu in tutte e finestri ligati.
Per ligà dui finestri inseme, avete bisognu di cliccà nantu à u buttone “Link Symbols”, è dopu selezziunate un culore. Duvete selezziunate u listessu culore in a 2a finestra è i dui finestri seranu liati.
L’interval snapping permette di ligà 2 o più finestre di carta inseme à intervalli. Dopu avè attivatu u ligame di intervalli, i cambiamenti di l’intervalli ponu esse facilmente applicati à parechje trame. Anchor funziona in u listessu modu cum’è u buttone di l’ancora simbulu. Hè abbastanza à selezziunà u listessu culore in a finestra di u diagramma 2nd, è sti dui finestre di diagramma seranu ligati.
Modelli di tempu
Permette à l’utilizatori di stabilisce l’ora di iniziu è di fine affissate in a finestra di u graficu. Puderanu ancu esse usatu per specificà u numeru di ghjorni o bars per vede. Avete bisognu di cliccà dritta in a finestra di u graficu, andate à “Patterns di u tempu”, dopu cliccate “Format” per creà un mudellu di tempu. A finestra sottu appariscerà:
Nome
Inserite un nome per u novu mudellu in u campu.
Gamma di dati
Adupratu per dumandà a gamma di dati per esse caricate nantu à u graficu. Cù sta funzione, vi ponu preload una data quantità di dati. Per automaticamente, a casella “Dinamica” hè sceltu. Sè vo aduprate una vista statica, allura vi tuccherà à uncheck a casella. Inoltre, pudete sceglie di carricà un numeru specificatu di ghjorni o bars cù u menù drop-down.
Sessioni
I tempi di iniziu è di fine sò automaticamente stabiliti, secondu quandu i scambii aperti è chjusi. Pudete stabilisce l’ora manualmente, mentre disattiveghjanu a verificazione automatica. Dopu à entre in i cambiamenti, vi tocca à cliccà – “Close”.
Tipu di graficu
In u menù “Edit Chart”, pudete selezziunà unu di i tipi di chart, cumpresi l’istogramma, l’area è i grafici di linea – i seguenti tipi di chart sò ancu dispunibili in questu menu:
Strumenti di disegnu
Applicazione di strumenti di disegnu
Trendlines, testu è
strumenti di Fibonacci sò dispunibuli attraversu a barra di strumenti di Disegnu. Vi tocca à cliccà nant’à u buttone “Pin” nant’à u toolbar nant’à u graficu in modu chì hè permanentemente mustratu.
Inoltre, l’arnesi di disegnu pò esse accessu clicchendu right-click in a finestra di schema è selezziunate Insert Drawing Tool. Apparirà un menu laterale in quale duvete selezziunate u tipu di linea.
Modelli in eSignal
Permette di creà parechje versioni di un strumentu di disegnu chì sò appiicati invece di avè da edità l’uttellu ogni volta. Per creà un mudellu, stabilisce novi opzioni in a finestra di dialogu Edit Graph, dopu cliccate nantu à u buttone Template in u fondu di a finestra. Dopu tuttu ciò chì sopra, duvete salvà è dà un nome à u mudellu – “Salvà cum’è ..”.
Per applicà un mudellu, avete bisognu di cliccà cù u dirittu nantu à l’icona di l’uttellu di disegnu chì hè appiicata à u graficu.
L’esempiu hà creatu parechji mudelli per l’uttellu Regression Trend Draw. Facendu clic destro nantu à un strumentu, pudete sceglie a versione chì vulete usà nantu à a carta.
Line Tool Alerts
Hè pussibule stabilisce una alerta basatu nantu à i livelli di prezzu affissati da qualsiasi strumentu di linea nantu à a barra di disegnu. Quandu si usa una ellissi, un rettangulu è un cercolu di Fibonacci, un avvisu hè generatu da a linea di cunfini di a forma. Cusì, pudete riceve notificazioni quandu u prezzu hè vicinu à i livelli di supportu o resistenza, longu à e linee o longu u cunfini di u mudellu. Per cunfigurà, cliccate right-click nant’à u graficu è selezziunà “Change chart”, cliccate nant’à u strumentu “Line”, per quale un alerte serà stabilitu. In l’esempiu quì sottu, selezziunate “Trendline” chì si trova nantu à u latu manca di a finestra, vi vede ancu i tabulazioni “Properties” è “Alerts”.
Per attivà i paràmetri di l’alerta, avete bisognu di verificà a casella “Attiva l’alerta”, dopu entre u numeru minimu di ticks. Per esempiu, per l’azzioni, u tick minimu hè 0,01, per i futuri, cum’è l’
S&P 500 e-mini, hè 0,25. Questu significa chì se u tick minimu hè stabilitu à 4, allora l’alerta serà attivata quandu u prezzu cala vicinu à u prezzu di l’alerta. (0,04 per azioni è 1,0 per S&P 500 e-mini)
Riattivazione automatica L’alerta hè attivata ogni volta chì hè attivata.
Una volta per bar
L’alerta hè attivata una volta per bar, indipendentemente da se u prezzu tocca à i paràmetri di a barra.
Azzione d’avvertimentu
Quì pudete sceglie cumu si mostra l’alerta quandu hè attivata, è dopu aghjunghje un cumentu.
linee di tendenza
Ci hè parechje scelte per selezziunà i tippi di linea di tendenza clicchendu u dirittu nantu à l’icona. Allora apparirà u seguente menu:
Pruprietà Trendline
Se fate un clic right in una linea di tendenza è selezziunate “Edit”, una finestra di dialogu per a linea di tendenza appariscerà.
A prima sezione di u dialogu permette di edità l’opzioni di furmatu:
Formate di stringa
In questa sezione di a finestra di dialogu, pudete cambià u culore, u stile è a larghezza cù i diversi menu per furmà a stringa. Unchecking “Expand Left” è “Expand Right” permette di utilizà u segmentu di tendenza. Ci hè ancu una scelta di u tipu d’estremità da a lista – per una estremità o i dui estremità di a stringa.
Hè pussibule di creà una linea di tendenza predeterminata, o fà parechje versioni è poi salvà cum’è un mudellu, cum’è descrittu sopra in a sezione “Modelli”.
Linea di prezzu
A seconda sezione di u dialogu hè per stabilisce a linea di tendenza cum’è a linea di prezzu. Hè pussibule misurà a distanza, o pendenza, trà dui punti di riferimentu. Inoltre, i valori percentuali ponu esse dimustrati per seguità u rendiment – avete bisognu di verificà e caselle per “Distanza di prezzu”, “Distanza percentuale”, “Distanza di barra” è pendenza per i prudutti mostrati (se ci hè).
Gestisce i strumenti di disegnu
Sta funziunalità vi permette di tene traccia di e linee esistenti è i strumenti di disegnu. Duvete cliccà cù u dirittu nantu à u graficu, è dopu selezziunate “Gestisce Strumenti di Disegnu”:
Una lista di culonne serà truvata chì pò esse ordinata da e seguenti caratteristiche: per simbulu, tipu, tempu di iniziu / fine di u ligame, prezzu di iniziu / fine, è l’ultima mudificazione.
In l’angulu superiore manca, pudete sceglie di vede tutti i simboli, u simbulu attuale, o tutti i simboli eccettu quelli attuali.
L’infurmazione di u mercatu
A finestra di l’infurmazione di u mercatu mostra i migliori prezzi è offerte per u mercatu in ordine decrescente. A finestra hè aduprata per valutà l’offerta è a dumanda per identificà potenziale opportunità di compra è vendita. À apre a finestra vi tocca à sceglie “Crea” in u menù principale, è tandu “Informazioni Mercatu”. Una scurciatoia di tastiera hè ancu dispunibule (Control +4).
Simbulu
Inserite un caratteru in a barra di tìtulu, dopu appughjà “Enter”:
Sicondu u caratteru sceltu, e viste dispunibili seranu affissate in u prossimu campu. Per i Simbuli NASDAQ Tier 2, TotalView, ARCA è Singlebook ponu esse dispunibili.
Modu DOM, Info è Ticker
U modu DOM hè pensatu per visualizà infurmazioni, ticker o sbilanciamentu di ordine netu.
Modu DOM (Informazioni di u Mercatu)
Questa funzione sparghjerà u campu di dati Bid/Ask verticalmente, affissendu i dati di dumanda in cima è i dati di l’offerta in u fondu di a split:
eSignal – Una piattaforma di cummerciale cù funziunalità ricca è pussibulità illimitate per analizà è scambià in borsa.