A psiculugia di a miseria : i mendicanti pricanu chì a so miseria hè garantita

Карьера

A psiculugia di a miseria è u pensamentu di una persona povera, u cumplessu di a mancanza di soldi è a miseria – perchè i poveri attraenu a miseria, è i ricchi attraenu soldi. Pruvemu di risponde à sta quistione. E più impurtante, chì fà si u cumplessu di mendicanti vi perseguite? L’articulu hè statu creatu basatu annantu à una seria di posti da u OpexBot Telegram channel , supplementatu da l’opinione di l’autore è l’opinione di l’AI.

Avete mai dumandatu perchè i ricchi diventanu più ricchi, mentre chì i poveri ùn ponu scappà di u turbulu di a miseria ?

Unu di i mutivi hè statu spiegatu da Richard Thaler è l’hà chjamatu “effettu di ricchezza iniziale”. Se ti piacevanu e storie longu à a scola, verificate u libru “Idee Fundamentals of the Financial World”. Evolution”: Peter Bernstein. Per quelli chì piacenu i brevi racconti, dichjaraghju l’essenza. Richard Thaler hà realizatu un esperimentu per pruvà a mancanza di pensamentu invariante in finanza. ✔ Hà invitatu un gruppu di studienti per imaginà chì ognunu hà guadagnatu 30 USD. Allora ci sò duie opzioni: scaccià una munita è, secondu s’ellu vene in testa o coda, ottene più o dà 9,00. O ùn lanciate micca a munita in tuttu. U 70% di i sughjetti anu decisu di lancià una munita. ✔ U ghjornu dopu Thaler hà prupostu sta situazione à i studienti. U so capitale iniziale hè zero, è sceglite una di l’opzioni seguenti: scaccià una munita è uttene $ 39 s’ellu sbarca nantu à a testa, o $ 21 s’ellu sbarca in coda. O ùn rinunzià micca è vi assicuratevi di ottene $ 30. Solu u 43% di i studienti accunsenu à risicà lancià, u restu hà preferitu una vittoria garantita. U puntu hè chìu risultatu finali hè u listessu. Sia chì principiate cù $ 30 o da zero, i probabili vincite sò ogni volta cuntrastati cù a quantità garantita. I studienti, però, mostranu preferenze diverse, dimustrendu cusì una mancanza di invarianza. Thaler hà chjamatu sta discrepanza “l’effettu di ricchezza iniziale”. Sì avete soldi in a vostra sacchetta, tendenu à piglià risichi. S’ellu hè viotu, allora preferite piglià 30 USD cù una guaranzia, invece di ghjucà à u risicu di ottene 21 USD. È questu ùn hè micca una astrazione. In u mondu reale, stu effettu ùn hè micca pocu impurtanza. È micca solu in u settore finanziariu. Per i poveri, a miseria stabile à longu andà hè più vicinu à u “risicu” di diventà riccu, ma ancu a pussibilità di perde un centesimu. Ci hè un desideriu più forte di priservà piuttostu chè d’aumentà, ancu s’è cù certi risichi. Questu hè contru à a logica, ma i timori ùn dorme micca. Ma micca tuttu hè cusì senza speranza. A cuscenza di u prublema hè a mità di a so suluzione. S’è guardate sobriamente, tandu ùn hè ancu un prublema, ma una funzione di pensà. Hè da sti frameworki artificiali chì avemu bisognu di scopre. L’abitudini di i poveri:A psiculugia di a miseria : i mendicanti pricanu chì a so miseria hè garantita

Per via, un esperimentu: i fundamenti di capiscenu a miseria è a ricchezza sò stati spiegati da un metronomo

A miseria hè contagiosa, cusì hè a ricchezza.Un esperimentu hè statu fattu. I metronomi sò stati installati nantu à una piattaforma mobile, chì inizialmente si moveva à l’aleatoriu. Pocu à pocu si sincronizzavanu in u so muvimentu. Questu travaglia cù qualsiasi numeru di metronomi. Qualunque sia a direzzione chì a maiuranza hà sbandatu, a piattaforma è tutti l’altri andaranu quì. Hè listessu cù e persone. L’ambiente face a persona. Avete bisognu à entre in a cumpagnia ghjusta per sincronizà cù maravigliose persone di successu è sviluppà constantemente! https://youtu.be/tJaTxfRPvGI Scacciate e persone demotivate, tossiche, senza principii è simpliciamente pigri chì ponu swing a piattaforma in a direzione sbagliata.

Que pense une IA omnisciente de la pensée d’une personne pauvre et riche ?

A sottu hè una compilazione di l’opinioni di l’intelligenza artificiale nantu à e seguenti dumande: pensendu à un mendicante, pensendu à una persona ricca, u cumplessu di u poviru, u pensamentu beggarly. U testu hè statu mudificatu secondu i normi di risorse opexflow senza distorsioni l’opinione di l’AI. In a sucità muderna, u cuncettu di miseria hè assuciatu principarmenti cù una mancanza di opportunità materiale. Tuttavia, ci hè un altru latu, micca menu impurtante di stu prublema – a psiculugia chì accumpagna a ghjente in a miseria. A miseria hà un forte impattu nantu à u statu psicologicu di un individuu, u so cumpurtamentu è u pensamentu. Sentimenti di impotenza, bassa autostima è disperazione sò una parte integrante di a vita di quelli chì facenu difficultà finanziarie.A psiculugia di a miseria : i mendicanti pricanu chì a so miseria hè garantitaUnu di l’elementi chjave di a psiculugia di a miseria hè u stress constante. I prublemi finanziarii ponu causà stress constante è ansietà, chì à u turnu affettanu negativamente a salute fisica è emotiva di una persona. Tali discomfort psicologicu pò purtà à u sviluppu di diversi disordini mentali cum’è a depressione, l’ansietà è i disordini di u sonnu. Inoltre, a miseria pò causà effetti negativi nantu à i prucessi cognitivi è a decisione raziunale. Sottumentà constantemente u vostru statutu di soldi pò purtà à una visione limitata di u futuru è di i piani à longu andà, è ancu un debilitatu di a motivazione è di e prospettive. Hè nutate ancu chì a psiculugia di a miseria pò purtà à a furmazione di l’imaghjini suciali negativi. Chiusu A misantropia è l’aggressività diventanu qualchì volta cunsequenze di vive in un ambiente constantemente disfunzionale. E persone chì soffrenu di a miseria ponu sperimentà sentimenti di risentimentu è inghjustizia, chì ponu risultatu in prutesta è cunflittu suciale. Tuttavia, ùn devemu micca scurdatu chì a psiculugia di a miseria ùn hè micca un fenomenu inevitabbile, è parechje persone trovanu a forza per esce da sta situazione. Hè impurtante di furnisce un sustegnu, finanziariu è psicologicu, per aiutà à quelli chì anu avutu difficultà. In cunsiderà a psiculugia di a miseria hè impurtante per creà prugrammi è supporti chì aiutanu à a ghjente à affruntà micca solu finanziariamente, ma ancu emutivu. Hè necessariu micca solu per furnisce risorse materiali, ma ancu per aiutà à restaurà l’autoestima è a fede in e so capacità. Cusì, A psiculugia di a miseria hè una questione cumplessa è multifaceted chì deve esse attenti è analisi. Mostra chì oltre l’aspettu finanziariu, a miseria hà un impattu enormu nantu à u statu mentale è u cumpurtamentu di una persona. Ricunniscenza di stu fattu è piglià passi per dà sustegnu serà un passu versu una sucità giusta è umana. Un signu interessante nantu à a diffarenza trà u pensamentu è l’azzioni di i poveri è ricchi:A psiculugia di a miseria : i mendicanti pricanu chì a so miseria hè garantita

​​E un altru studiu nantu à a miseria, a ricchezza è a diffarenza trà elli: i soldi eliminanu u dolore micca figurativamente, ma in realità

A miseria hè u dulore – reale, ardente è insupportable. Sta infurmazione hè furnita da un studiu in quale 1,3 milioni di persone da 146 paesi anu participatu. I participanti sò stati dumandati nantu à u so redditu mensuale è dopu s’ellu anu avutu u dulore fisicu ieri. E persone cun redditi più bassi anu avutu u dolore assai più spessu. I sociologi anu cunclusu chì u dulore fisicu provoca una dissonanza cognitiva trà u standard di vita di u rispondente è una bella stampa di u mondu esternu. Stress, irritazione, depressione, attacchi di panicu, com’è u risultatu. U sicondu mutivu hè chì hè emotivamente insupportable per una persona, s’ellu ùn hè micca cunfidenza in u futuru, per suddisfà i bisogni basi, u scopu numeru unu. Sottu stress estremu, u cervellu ùn pò micca suppurtà è una parte di u dulore psicologicu hè “distillatu” in u dolore fisicu.

Chì fà cù stu fattu?

U mo parè hè chjaru: per eliminà u dolore, avete bisognu di trattà a so causa. Aghjunghje un livellu di vita induve u vostru statu emutivu hè stabile. O abituati à u fattu di a vegetazione è abbandunà i scopi più altu. Ma si tratta di allevà i sintomi. È questu hè una misura inefficace è tempurale. Ancu disfattista.

info
Rate author
Add a comment