Candeleri giapponesi in u cummerciu – varietà, charts è analisi di diversi mudelli per i principianti è i cummircianti sperimentati è cumu navigà i candeleri giapponesi nantu à a borsa in u mercatu finanziariu.
Quandu un participante in u scambiu di scambiu fighja u cambiamentu in u muvimentu generale di u prezzu di un attivu, ellu, in regula, usa l’arnesi necessarii per analizà u mercatu finanziariu: sistemi chì mostranu fluttuazioni di u prezzu, indicatori di tendenza, supportu è livelli di resistenza. . Tuttavia, parechji cummircianti principianti, per via di a so inexperience, ùn sò ancu cunuscenza di un tali strumentu cum’è candele è cumminazzioni cun elli, chì dà un risultatu più efficau, accumpagnatu da i metudi di sopra di l’analisi di u mercatu. Candlesticks permettenu di scopre l’umore nantu à a borsa, postu chì ogni elementu hè una cumpetizione di vinditori è cumpratori. In questu articulu, avemu da piglià un ochju più vicinu à ciò chì sò i candelabri giapponesi, quale di i so mudelli sò più efficaci in l’analisi di a borsa, è cumu utilizà l’analisi di candele in a pratica.
- Candele giapponesi: chì hè
- Storia di a creazione: cumu è induve u metudu di analisi di candele hè statu sviluppatu
- I mudelli principali di candelabri giapponese
- Modelli di inversione di candele giapponese
- mudellu di inversione
- Candela interna
- pin bar
- Pin bars à a fine
- Modelli di candele chì cuntinueghjanu a tendenza
- Candela Analysis Trading: Vantaggi è Disadvantages
- Analisi grafica tecnica di i mudelli di u mercatu finanziariu cù candeleri giapponesi: cumu capisce i grafici è applicà mudelli di candele in pratica
- Chì significanu i diversi paràmetri di e candele?
- taglia di corpu
- Lunghezza di a coda
- U rapportu di a dimensione di u corpu di un elementu à a so “coda”
- Locu di a candela
- Candele giapponesi: analisi pratica di u mercatu finanziariu
- I principali tipi è cumminazzioni di candele in l’analisi di candele giapponese
- Tipi di candele
- Candele bullish
- Candele bearish
- Combinazioni di candele giapponesi: opzioni basiche
- Applicazione pratica: esempi
Candele giapponesi: chì hè
I candelabri giapponesi sò un tipu di curva gràfica inestabile, chì era utilizatu da i venditori orientali in u Medievu per cuntrullà i cambiamenti di prezzu in u risu. Se paragunemu l’analisi di candele giapponesi, da u graficu di linea di solitu, pudemu nutà chì i candeleri mostranu infurmazioni più pertinenti nantu à i cambiamenti di prezzu: i tempi di apertura è di chjusu di u cummerciu è i valori minimi / massimi per un certu periodu di quotazioni. U rectangulu pienu trà i prezzi di apertura è di chjusi, chì hè a furmazione di sti stessi prezzi per un certu periodu di tempu, hè u corpu di a candela, è i valori massimi è minimi di u graficu di intervalli per questu periodu di tempu. sò chjamati l’ombra. Di solitu, se a linea di prezzu aumenta durante a furmazione di u graficu di l’intervallu, u so corpu hè biancu o trasparente, se scende, u candelabro diventa neru o qualsiasi altra ombra. Dunque, a previsione di i fluttuazioni di u prezzu cù candele permette à u trader di sapè cumu u prezzu hà cambiatu in un certu periodu di tempu.
Storia di a creazione: cumu è induve u metudu di analisi di candele hè statu sviluppatu
I candelabri giapponesi in u formatu di l’analisi strumentale tecniche eranu trà i primi à esse intrudutti in u mercatu di scambiu di scambiu, ma à u principiu sò stati utilizati è appiicati in pochi posti. Sicondu l’elementu in u tìtulu – “Giapponese” – hè faciule guessà chì u locu di nascita di l’invenzione di candele hè u Giappone: i Giapponesi, chì anu cummercializatu u risu, anu utilizatu stu tipu di fluttuazioni di prezzu di previsione da u distante 18u seculu. Hè rumore chì a prima mostra gràfica di i fluttuazioni di u prezzu in a forma di una sequenza di “candelieri” hè stata inventata da Homm Munehisa, chì era impegnatu in u cummerciu di risu. U metudu hè statu sviluppatu per a clarità – quale sò i valori minimi è massimi righjunti da u prezzu per un certu tempu, è ancu quale hè u so valore à u mumentu di u principiu è a fine di vendita. Ma a causa di u fattu chì in quellu tempu u Giappone hè statu cacciatu è chjusu da a maiò parte di u mondu, u sistema di charting candlestick in Auropa è i Stati Uniti hè statu scupertu dopu, quandu u cummerciu hà guadagnatu impulsu cù forza è principale. Oghje, un gran numaru di spezialisti sperimentati è cummircianti ricunnosce chì una tale visualizazione gràfica di i paràmetri di u prezzu hè a più pratica per u cummerciu di stock – candele indicanu chjaramente micca solu induve u prezzu si move, ma ancu e prospettive per i participanti in un certu periodu di tempu.
I mudelli principali di candelabri giapponese
Ogni elementu individuale da u sistema di analisi di candele furnisce à u trader certi dati. Per esempiu, una corta ombra di una cannila indica chì u cummerciu nantu à l’ombra di e candele era nantu à u prezzu di l’apertura o di u chjusu, è i participanti in u scambiu di scambiu dimustranu attività piuttostu bassa in tuttu u periodu di vendita. Questu hè, i toru (compratori) dominavanu u mercatu di vendita – cuntrullavanu u prezzu, elevendu à i valori massimi. Ma l’esperti notanu chì i signali più efficaci è putenti sò dati da mudelli di candele. I mudelli di candele sò mudelli separati chì ponu include unu o più candele. Questi mudelli sò categurizzati cum’è:
- u primu parla di a pussibilità di sviluppà una tendenza per un pruduttu particulari è hè chjamatu un mudellu di inversione ;
- è u sicondu indica a so continuazione in un futuru vicinu è hè un mudellu di continuazione di tendenza .
Fighjemu un ochju più vicinu à sti dui gruppi.
Modelli di inversione di candele giapponese
mudellu di inversione
Un mudellu d’inversione hè un mudellu di candele carattarizatu da un cambiamentu in a direzzione di a curva gràfica di u prezzu dopu a furmazione di elementi di candele. I mudelli di inversione di candele più ricercati cum’è l’ingaghjamentu bullish è bearish, è ancu in bars è pin bars, cum’è pinocchiu è doji.
Un mudellu di engulfing assemblatu currettamente appare dopu un saltu forte, à u mumentu di a furmazione di l’ultimu elementu di candele in a direzzione opposta.
Nota. In cunsiderà e circustanze descritte sopra, l’elementu estremu di a linea di prezzu deve esse più grande in grandezza di u precedente: u corpu di l’ultima candela deve “manghja” cumplettamente u corpu davanti à l’elementu stante, è l’ombra deve copre u corpu. siluette piena di a penultima candela. In l’applicazione pratica, questu significarà chì u muvimentu di tendenza attuale perde a forza (questu hè indicatu da una candela estrema, carattarizata da picculi dimensioni, furmatu in a direzzione di l’attivu).
À u listessu tempu, a barra estrema, dopu avè determinatu a direzzione opposta, indica chì i participanti in u cummerciu di scambiu sprimenu un interessu suffirenziu in una altra tendenza, anu a forza è a capacità di alzà ancu u prezzu. linea principia muvimenti in a direzzione scelta da u sta parte pò è deve fà un trattu. https://youtu.be/4JK_S2HqD1w
Candela interna
U prossimu mudellu di inversione populari è prumuvutu hè u candelabru internu. Graficamenti, stu mudellu hè visualizatu in a forma opposta à engulfing: u mudellu include ancu un paru di bars, ma l’ultimu candelabro hè cumpletamente coperto da l’ombra davanti.
Qualchidunu facenu una cunclusione precipitosa, argumentendu chì una piccula candela sottu una grande siluette indica un debilitamentu di a tendenza attuale di u mercatu di regula, ma a pratica mostra chì l’ulteriori sviluppi dependeranu di a situazione: induve u prezzu si moverà dopu a furmazione di candele. Un participante in u scambiu di scambiu pò cuntrullà se u prezzu passa per l’ombra di una grande barra in a direzzione opposta o u muvimentu ferma stabile in a stessa direzione.
Impurtante! Se u prezzu pò rompe in a direzzione indicata da u mudellu internu, pudete fà un trattu. Se questu ùn hè micca fattu, u mudellu serà cuntatu cum’è micca furmatu è u signale serà miss.
pin bar
U terzu mudellu di candele micca menu famosu è populari hè u pin bar. Questa mostra hà pigliatu u nome da l’eroi di fiaba Pinocchiu, chì tutti ricordanu cum’è u pruprietariu di un nasu longu. Sta caratteristica hè stata trasferita cù u nome à a cannila, chì hà a stessa longa ombra.
Interessante! U pin bar bullish hè ancu chjamatu “Hammer” perchè a forma currisponde à questu: u mudellu hà una longa ombra diretta è un corpu biancu chjucu. A cuntrariu di u Hammer, u pin bar bearish è doji anu una longa ombra è un corpu neru chjucu.
Pin bars à a fine
L’ultimu tipu di candela di inversione hè pin bars à a fine di una tendenza. Anu furnisce u participante di u scambiu cù infurmazioni chì u gruppu di participanti chì dominavanu u scambiu in l’ultimu periodu hà fattu l’ultimu tentativu di cuntinuà a tendenza, ma e forze ùn eranu micca abbastanza è u prezzu cuminciò à spustà in a direzzione opposta (questu hè indicatu). da una lunga siluetta di proiezione).
Nota ! Dopu à a furmazione di una tale candela, vale a pena di fà affari in a direzzione opposta à quella indicata da a prughjezzione di l’ombra longa, vale à dì, contru à a tendenza attuale.
Modelli di candele chì cuntinueghjanu a tendenza
I mudelli chì cuntinueghjanu a tendenza sò menu dumandati trà i cummircianti in u mercatu di u scambiu cà i mudelli di inversione, cum’è i cummircianti di u scambiu pruvate à catturà i tendenzi à u principiu. Tuttavia, stu strumentu pò ancu esse usatu per u so propiu scopu – avvirtenu u vinditore chì andà in contru à a tendenza in u mumentu ùn seria micca a megliu idea. Fighjemu parechji mudelli. U mudellu più populari è efficau di trè elementi di candele – funziona u stessu per e duie situazioni in u mercatu, sia si move in su o giù. Hè facilitu per guessà chì u mudellu include trè candele, chjuche in grandezza, chì seguitanu in ordine numericu contru à a tendenza attuale principale in u mercatu. L’ultima candela hè una grande barra chì seguita a direzzione di a tendenza previa, chì va contru à i trè elementi avanti.
Pudete ancu mette in risaltu “Opposizione” – un altru mudellu bonu chì cuntinueghja a tendenza. Hè a stessa barra, solu si trova micca à a fine di a tendenza, ma in u centru. Quandu u travagliu cù stu mudellu, hè impurtante attentu à a direzzione di a so ombra: se domina una tendenza bullish è un candelabro cù una longa ombra bearish è un corpu curtu bullish forma in parallelu, questu significa chì i cummircianti anu pruvatu à calà u prezzu. , ma i cumpratori anu pigliatu è a tendenza attuale cuntinuava. Altri mudelli populari di Candele di Continuazione (Tatami Hold, Confrontation, Three White Soldiers, Bearish Three Methods Pattern, Bullish Three Methods Pattern, Triple Strike, Split è altri).
Candela Analysis Trading: Vantaggi è Disadvantages
L’analisi tecniche di i mercati finanziarii per mezu di i candeleri giapponesi hè valutata trà i cummircianti per via di a so praticità. Candlesticks ùn sò micca un sistema d’infurmazione o un dispositivu, sò un tipu di graficu nantu à quale a curva di prezzu indica i cambiamenti di stock. In ogni casu, malgradu a so versatilità, per capiscenu u significatu di u graficu è ricunnosce i movimenti è i cambiamenti in u tempu, per pudè mette candele, avete bisognu di avè qualchì sperienza. Cum’è a maiò parte di e strategie di cummerciale automatizate, u scambiu di scambiu cù strumenti di candele ùn serà micca chjaru per ogni principiante.
Impurtante! Ùn avete bisognu di principià immediatamente à cummerciu nantu à mudelli di candele per soldi veri, ci hè un altu risicu di burnout.
Inoltre, mudelli di candele veramente d’alta qualità è cumprendi sò difficiuli di truvà è di furmà. In u risultatu, u più spessu un participante in u scambiu di scambiu ùn hè micca chjaru: per apre un trattu à un signu ambiguu, risicatu burnout, o per aspittà per una mostra perfettamente custruitu è chiaru, senza apre un trattu per un bellu pezzu, è per quessa, resta. senza ingressu.
Analisi grafica tecnica di i mudelli di u mercatu finanziariu cù candeleri giapponesi: cumu capisce i grafici è applicà mudelli di candele in pratica
I participanti in u scambiu di scambiu percepiscenu u muvimentu di a linea di prezzu nantu à u scambiu cum’è un tipu di cumpetizione trà i cummircianti è i clienti.
- Se u nùmeru di clienti in paragunà cù u nùmeru di vinditori in u mercatu finanziariu hè eccessivamente, o l’interessu di compra hè più altu, u prezzu aumenta. Aumenta finu à ghjunghje à u massimu, quandu i vinditori tornanu cunsiderà interessante per più muvimentu.
- Se i cummircianti dominanu u mercatu finanziariu, u prezzu di equilibriu diminuirà finu à chì u equilibriu hè stabilitu è u numeru di cumpratori in u mercatu aumenta.
- Se ogni parte (venditori o cumpratori) supera u numeru di ghjucatori da parechje volte, u mercatu accuminciarà a velocità è si move in a listessa direzzione.
- Quandu l’interessi di i cummircianti è i clienti coincidenu, u prezzu di equilibriu ferma ancu stabile. I dui lati di i ghjucatori ùn anu micca lagnanza annantu à u prezzu attuale, cusì u mercatu finanziariu hè in equilibriu.
Chì significanu i diversi paràmetri di e candele?
Ogni analisi tecnicu, utilizendu ogni strumentu, hè fattu per paragunà i punti di forza di i dui lati è valutà quale domina attualmente u mercatu finanziariu. Inoltre, l’analisi di u prezzu permette di sapè in quale direzzione è cù quale velocità u prezzu di equilibriu si moverà più. L’ombra di l’elementu candela dice à u trader chì domina u mercatu – vinditori o cumpratori.
A durata di l’ombra indicà cù quale forza u prezzu rimbursà da un certu livellu.
A dimensione di u pin bar vi dicerà a forza di i toru è orsi. Per esempiu, una barra grande senza una “cuda” indica chì i vinditori sò in cuntrollu di u prezzu di equilibriu è ci hè pocu pressione di compra.
A longa “coda” di l’elementu di cannila indica chì u prezzu hè rimbursatu forte, è a prissioni di i cummircianti hè colossale. Malgradu u fattu chì u bar stessu hè determinatu da i toru, in generale, i cummircianti anu assai putere.
Se combina sti fattori, allora leghje i candelabri giapponesi affissati nantu à u graficu di u prezzu ùn serà micca difficiule.
Prestà attinzione! Ùn hè micca necessariu di memorizà tutti l’elementi di candele, hè impurtante capisce ciò chì sò esattamente. Hè:
- taglia di corpu;
- lunghezza di a coda;
- u rapportu di a dimensione di u corpu di l’elementu à a so “coda”;
- locu candela.
Trattemu di ogni parte strutturale di candele giapponese separatamente. Candeleri giapponesi per i principianti, cumu fà una analisi grafica di i mercati finanziarii nantu à mudelli è cumminazzioni: https://youtu.be/TqnbdtgD2Oo
taglia di corpu
U valore di l’elementu candela indica à u trader a diffarenza trà i prezzi di apertura è di chjusi, mostra l’ambizioni di toru è orsi.
- un corpu longu di un elementu, chì implica un rapidu aumentu di u prezzu di equilibriu, indica un aumentu di l’interessu di u cliente è un forte muvimentu di prezzu;
- se a dimensione di u corpu aumenta progressivamente, questu significa chì u muvimentu di u prezzu longu a tendenza hè ancu acceleratu;
- quandu u corpu di a cannila diminuite, questu indica chì a tendenza attuale hè finita per l’interessi uguali di toru è orsi;
- se i corpi di l’elementi di candele sò fermu immobile, allora questu cunfirma a continuazione di a tendenza attuale;
- Se u scambiu inesperu cambia pusizioni da longhi rising bars à falling ones, seguita chì un forte cambiamentu di tendenza hè ghjuntu, a dominanza di i venditori hà cambiatu in u mercatu, avà porta u cuntrollu di u prezzu.
Lunghezza di a coda
A durata di a “coda” (ombre di candela) permette di ricunnosce a gamma di fluttuazioni in a linea di prezzu. Chì significà a lunghezza di l’ombra?
- longhi indicanu incertezza, vale à dì, i toru è l’orsi sò attualmente in competizione attivamente, ma finu à quì hè impussibile di cuncludi chì piglià u cuntrollu di u prezzu;
- i brevi indicanu stabilità in u mercatu finanziariu cù ligeri fluttuazioni di prezzu.
A dimensione di a “coda” spessu aumenta dopu à un periodu di uptrend. Questu significa chì a cumpetizione trà i toru è l’orsi hè guadagnatu in u mumentu. A tendenza adattata, chì si move in una direzzione à una velocità alta, di solitu mostra elementi di candele cù “coda” curta, postu chì unu di i partiti di i ghjucatori cuntrolla constantemente u prezzu.
U rapportu di a dimensione di u corpu di un elementu à a so “coda”
Si deve esse cunsideratu chì:
- Duranti u mainstream, u corpu di l’elementu di candele hè più longu chì e coda. A più forte a tendenza, u più veloce u prezzu si move in a direzzione scelta.
- Quandu a tendenza rallenta per via di un sbilanciamentu in i lati di i ghjucatori, u rapportu di toru è orsi cambia in cunseguenza, diventa irregulare, è e “coda” allunganu cumparatu cù i corpi.
- Ùn ci hè praticamenti micca coda in a pusizione ascendente, chì indica una tendenza forte. Long tail sò veduti in un periodu di cunsulidazione, chì hè determinatu da l’ambiguità è l’aumentu di a cumpetizione trà toru è orsi. In certi casi, un aumentu di l’ombra di un elementu di candele annuncia a fine di una tendenza.
Locu di a candela
- Se un trader vede solu una ombra di candele dominante da un latu, è u corpu di l’elementu hè situatu cumpletamente da l’altra parte, questu scenariu serà chjamatu pin bar. A “coda” indica chì a linea di prezzu vulia cumincià à muvimenti in una certa direzzione, ma l’altra parte di u scambiu hà spintu fermamente u prezzu in a direzzione opposta à l’aspettattivi di l’altra parte di i ghjucatori.
- Un altru schema standard indica un elementu di candela cù un paru d’ombra di a listessa lunghezza in i dui lati è un corpu relativamente curtu. Stu scenariu hè chjamatu doji. Stu mudellu indica principarmenti ambiguità, ma pò ancu indicà un equilibriu trà toru è orsi. I clienti anu pruvatu à aumentà u prezzu di equilibriu, mentre chì i venditori, à u cuntrariu, anu pruvatu à diminuisce. Ma in u risultatu, a linea di prezzu hà tornatu à a so pusizione originale.
Cumu leghje i candeleri giapponesi, “Trading giapponese” nantu à i grafici: https://youtu.be/8MVH9VumsxE
Candele giapponesi: analisi pratica di u mercatu finanziariu
Avà chì avemu analizatu tutti i fattori sopra è scupertu cumu funzionanu, ciò chì sò cumposti è cumu funzionanu in a pratica, pudemu mette tutte queste cunniscenze inseme è vede cumu utilizà a cunniscenza acquistata nantu à l’analisi di candele giapponese in pratica, vale à dì. in i grafici:
- Duranti un downtrend, l’elementi di candele sò solu bearish cù corpi longhi è “code” curtite o cù a so assenza cumpleta – questu indica a forza superiore di i cummircianti.
- In riferimentu à l’imaghjini sottu, vedemu un tipu di rebound di prezzu. Questu ùn hè micca abbastanza per vultà u prezzu in a direzzione opposta, ma poi vedemu l’elementi più forti da i vinditori.
- A tendenza pò spustà solu nantu à qualchi candele forti da i cumpratori, senza a pressione di elementi bullish.
- Dopu questu, u corpu di a cannila diminuite, è a “coda” aumenta, chì indica chì a forza di u momentu hè ancu debilitatu.
- U prezzu torna à a so pusizioni uriginale, chì hè issa resistenza, è una siluette di un picculu candelabro bounce appare davanti à u trader.
- À u livellu di supportu, un trader di scambiu osserva una diminuzione di candele è un incrementu di u numeru di ombre, chì hè una cunferma diretta di fluttuazioni in u mercatu finanziariu. Sta situazione riduce ancu u risicu di un fallimentu di stu livellu.
- Prima di ghjunghje à u nivellu di supportu, u prezzu solu principia a so furmazione in un mudellu di l’elementu di compra, da quì u momentu si sviluppa.
- Duranti un uptrend, i bars anu un corpu longu è anu “coda” curta è insignificante.
- In più, un participante in u scambiu di scambiu pò nutà un paru di ombre longu à u fondu di u graficu. Indicanu chì u prezzu circava di calà, ma a prissioni di i toru ùn era micca abbastanza per una azzione piena.
- Candele si sminuisce ancu più quandu u tentativu di calà u prezzu falla, chì indica chì a tendenza hè ghjunta à a fine.
- In più, u trader pò nutà chì una candela forte da u latu di i cumpratori avà domina, chì indica chì una nova tendenza hè cuminciata à emerge in u mumentu attuale.
I principali tipi è cumminazzioni di candele in l’analisi di candele giapponese
Allora, cuminciamu cù u fattu chì tutti l’elementi di candela giapponesi à u principiu parenu neutrali – in forma di linea. A linea hè una nova barra, chì à u principiu hè in una pusizioni neutrali. I participanti in u scambiu di scambiu ùn ponu micca predichendu quale l’elementu serà in u futuru, perchè solu deve muvimenti in u graficu o in u graficu.
Dopu chì a candela hè stata appena formata, a cumpetizione trà i venditori è i cumpratori principia. Se a seconda categuria di ghjucatori hè più forte, u trader di scambiu vi vede chì l’elementu si move nantu à a trajectoria è una barra bullish full-fledged hè furmatu da ellu. Se u latu di u venditore vince, l’elementu di candele si scenderà è si trasformerà in un bearish.
Cumminzioni [/ caption] Cusì, in u mercatu finanziariu, i principali è dominanti sò dui tipi di candele – bullish è bearish. Ognunu di elli hè un tipu d’indicatore di quale vince a lotta per u statu di u prezzu nantu à a borsa.
Tipi di candele
Avemu capitu chì dui tipi di elementi di candele sò dominanti in u mercatu finanziariu – bullish è bearish. Cunsideremu elli in più detail.
Candele bullish
Candele bullish indicanu chì ci hè una forte pressione di u cliente in u mercatu finanziariu à u mumentu. Sempre chì u numeru di clienti supera u numeru di venditori, l’elementi seranu bullish. Sì i cumpratori abbassanu a prissioni è i vinditori, à u cuntrariu, intensificanu, i participanti in u cummerciu di scambiu anu da nutà chì u numeru di candele bullish serà significativamente ridutta. Questu indica un debilitatu di unu di i lati di i ghjucatori, à dì i clienti. Se u corpu di a cannila hè grande, questu hè un putente bar bullish, se u corpu hè chjucu, allura l’elementu bullish hè debule. A barra ùn solu indica u prezzu stabilitu in u mercatu in u mumentu – dici ancu chì avà i toru sò in cuntrollu è i clienti nantu à u scambiu sò a maiò parte. Sta dati hè impurtante in u cummerciu di azioni.
Se a strategia di cummerciale di un trader di scambiu indica chì puderia apre una pusizioni chjuca, ma l’elementu hè bullish, allora hè megliu ùn apre micca transazzione avà o aspittà finu à chì u mercatu hà rimbursatu cù un numeru abbastanza di venditori.
Candele bearish
Una candela bearish, opposta à una bullish, dice chì u mercatu finanziariu hè avà duminatu da i venditori. Mentre ch’elli sò in a maiò parte, l’elementi seranu bearish. Sì i vinditori sguassate u so grip è i cumpratori aumentanu a pressione, avemu nutatu chì u numeru di bars bearish diminuirà. Questa situazione indica un debilitatu di a forza di i venditori.
Nota ! Se u mercatu finanziariu hè duminatu da u numeru di i cummircianti, allora l’apertura di candele longu ùn serà micca a megliu opzione.
Combinazioni di candele giapponesi: opzioni basiche
Ci hè parechje cumminazzioni in l’analisi di candele, hè difficiule di sorte tutti. Un participante in u scambiu di scambiu cù u tempu guadagna una certa quantità di sperienza, chì li permette di capisce chì mudelli sò megliu cumminati cù ciò chì, per chì l’opzione hè successu è efficace. È avemu da cunsiderà solu uni pochi di opzioni basi. Unu di i più populari è efficaci hè u martellu è a so cumminazione inversa hè u martellu invertitu. Questa barra hà una grande cuda longa chì punta in sopra è un corpu chjucu chì punta in basso. Apparisce à u fondu di una tendenza discendente.
Ancu successu serà una cumminazione chjamata “Bull Harami”, chì include dui bars: u primu hà un corpu longu, pittatu in neru, copre ancu u sicondu cù un corpu biancu chjucu.
Sta cumminazzioni hè carattarizata da u fattu chì implica una gap di prezzu. Questu hè spiegatu da u fattu chì in Giapponese ”
harami ” significa incinta, per quessa, se esaminà attentamente u graficu, vi vede chì u corpu di l’elementu ghjustu hè situatu graficamente in u corpu di a barra di manca.
Applicazione pratica: esempi
I ritratti mostranu esempi illustrativi di l’usu di certi candele.
Pin Bar
Absorption
Cusì, ùn hè micca necessariu d’amparà tutti i tipi è mudelli di candeleri giapponesi da core per leghje liberamente i grafici è capiscenu ciò chì significanu. À u principiu di u viaghju, hè impurtante include u pensamentu micca standard è evità l’errori standard fatti da i principianti. L’analisi tecniche chì utilizanu un strumentu di candela giapponese permetterà à un trader di capisce cumu u prezzu si cumportanu in un futuru vicinu è chì categuria di attori hè attualmente dominante in u mercatu finanziariu – venditori o cumpratori. Ma attente à u fattu chì ùn pudete micca aduprà l’analisi di candele giapponese separatamente da u mercatu, hè sempre impurtante di piglià in contu u cuntestu di u mercatu.