Duranti l’evoluzione di u cummerciu di analisi tecniche, sò emergenu assai strumenti. Ma trà l’indicatori più simplici, utili, sicuri è cumuni in u cummerciu, i medii muvimenti sò distinti. I seguenti descrizanu a so nicissità in u cummerciu è e caratteristiche di l’usu di sfarenti tippi di media in muvimentu in una strategia di cummerciale.
- Chì sò e medie muvimenti in u cummerciu
- Tipi principali di Moving Average è a so descrizzione
- Applicazione pratica – algoritmu cumu utilizà a media mobile
- Determinazione di una tendenza attraversu u muvimentu
- crossover mediu in muvimentu
- Determinazione di i livelli di resistenza è supportu
- Trè medii mobili paralleli l’un à l’altru
- Formule per u calculu di ogni tipu di media mobili
- Formula SMA
- Formula di calculu EMA
- Formula di calculu SMMA
- Formula di calculu LWMA
- Funzioni di stabilimentu di i periodi
- Medie muvimenti per scalping
- Funzioni di cummercializazioni nantu à e medie muvimenti, cù esempi
- Selezzione curretta di u periodu per u cummerciu nantu à una media mobile
- A pusizione di i medii mobili in a borsa
Chì sò e medie muvimenti in u cummerciu
Moving Average, o cum’è chjamatu ancu, Moving Average (MA) hè un indicatore di cummerciale chì seguita u muvimentu di u prezzu. U so scopu hè di stabilisce a direzzione di a tendenza è a pussibilità di u so smoothing. Quandu u calculu di a media mobile, i specialisti sceglienu di mediu u prezzu di un certu strumentu per un periodu specificu.
U periodu hè l’indicatore principalu di l’indicatore mediu mudernu, unu di i tipi. U livellu di liscia di a linea indicatore dipende da u so valore. I picculi periodi sò più adattati in i tempi bassi. Permettenu ancu un trader inespertu per risponde rapidamente à i movimenti di u prezzu.
Tuttavia, i signali falsi (a volte in gran numaru) ùn sò micca esclusi.
Se un periudu eccessivamente longu hè appiicatu, hè impurtante per esse cuscenti chì pò esse drammaticamente ritardatu. Per u listessu mutivu, u sistema mostrarà a storia antica. Grandi periodi sò spessu usati per supportu longu o resistenza.
Tipi principali di Moving Average è a so descrizzione
Ci sò 4 tippi principali di indicatore MA. In l’implementazione di l’analisi tecniche di u mercatu d’investimentu, hè utilizata una media mobile simplice, esponenziale, liscia è ponderata linearmente.
Hè prupostu di familiarizàvi cù u so scopu:
- U Simple Moving Average hè a summa di i prezzi di chjusi di l’instrumentu sceltu, chì rapprisenta parechji periodi. Inoltre, stu indicatore hè divisu da u numeru di sti periodi. Ùn hè micca casuale chì l’indicatore hè chjamatu simplice, hè faciule d’utilizà è hè cunsideratu basicu.
- Media Moving Exponential – in questu casu, una parte di u prezzu di chjusu attuale hè aghjuntu à u valore precedente di a media mobile.
- U Linear Weighted Moving Average hè l’indicatore più attivu di a famiglia. Stu tipu pò dà un gran numaru di signali falsi, ma hè più veloce di l’altri per identificà cambiamenti in u prezzu. I cummircianti raramente utilizanu stu indicatore.
- A Smoothed Moving Average hè a più liscia trà l’altri. SMMA furnisce un metudu di calculu chì, à u cuntrariu di SMA, piglia ancu in contu i valori obsoleti. A strada, in a pratica, a media di muvimentu lisciata hè usata assai raramente.
Media muvibile esponenziale – cumu si stallanu è cumu aduprà in pratica: https://youtu.be/3-4CwYfphXc
Applicazione pratica – algoritmu cumu utilizà a media mobile
A media mobile hè un indicatore di tendenza, in questu sensu, e strategie di cummerciale basate nantu à questu sò abbastanza pertinenti. Ci hè 3 modi principali per utilizà i signali:
- Direzzione generale . Rapprisenta e misure di tendenza attuale. Pò esse curtu, mediu o longu termine. In questu casu, MA hè diretta à l’alza in una tendenza à l’alza, è à a tendenza à ascendente. Ci hè un altru modu – flat, quandu a media mobile hè horizontale.
- Incruciate e medie mobili cù periodi differenti . U nivellu di signale dipende sempre da u MA cù u periodu più chjucu. Se ci hè un cruciamentu di a linea dopu (da u fondu à a cima), allora un signu per l’acquistu di un attivu. Altrimenti, hè un signalu di vendita.
- Supportu è resistenza . L’intersezzione di a linea hè un tipu di signale in a direzzione di l’intersezzione stessu. L’indicatore per un attivu particulari hè cumplettamente diversu. Hè cunsigliatu di ricurdà questu.
Determinazione di una tendenza attraversu u muvimentu
A media mobile mostra a direzzione di a tendenza. In l’eventu chì l’indicatore di prezzu hè situatu sopra à a linea, chì hè vultata, allora a tendenza hè ascendente. Quandu 3 media muvimenti si trasformanu in linee parallele è “guardanu” in una certa direzzione, allora questu hè u signale più forte. À u listessu tempu, anu da avè diverse periodi. Se u prezzu si move in un certu intervallu nantu à u mercatu (micca longu una trajectoria), allora ci hè a pussibilità di un gran numaru di signali extra.
crossover mediu in muvimentu
Quandu a media di u muvimentu veloce attraversa u lentu, da u fondu, un signalu abbastanza forte per cumprà (Cumprà) hè prubabile. Se a situazione hè invertita (da cima à fondu), allora questu hè un signalu per vende (Vendi). Ma s’ellu ùn ci hè micca una tendenza propiu in u mercatu d’investimentu, allora ci sò parechji signali vacanti chì ùn portanu micca i benefici previsti.
Determinazione di i livelli di resistenza è supportu
Duranti a furmazione di sti livelli, u prezzu pò alluntanassi da a media mobile. Questu succede più notevolmente in u casu di una media mobile esponenziale cù periodi significativi. À questu tempu, hè più vantaghju per entre in una pusizione.
Trè medii mobili paralleli l’un à l’altru
Di solitu sò custruiti quasi paralleli à l’altri. Questa hè una assai bona opportunità per entra in l’altezza di una tendenza. Se l’azzione à u principiu hè rapprisentata nantu à u graficu, allora in a lingua cundizionale di i cummircianti, pò esse qualificata cum’è “a bocca aperta di un alligator”.
Formule per u calculu di ogni tipu di media mobili
Dopu avè familiarizatu cù ogni tipu di media mobile in u cummerciu, hè cunsigliatu di studià e so formule di calculu.
Formula SMA
Per sapè l’indicatore di una media mobile simplice, hè abbastanza per applicà a seguente formula:
SMA \u003d SUM (CLOSE (i), N) / N
Spiegazione:
- SUM hè a somma;
- CLOSE (i) significa u prezzu di u periodu presentatu;
- N hè u numeru di periodi.
SMA hè pensatu per equilibrà i prezzi di un tempu particulare. A gravità specifica di qualsiasi valore sussegwente hè stabilitu à u listessu. In casu di salti di prezzu tangibili, SMA li pigliarà in contu cù a tendenza standard di u prezzu.
Formula di calculu EMA
Per calculà a media mobile esponenziale, avete bisognu di scrive a formula cusì:
EMA = (CLOSE (i) * P) + (EMA (i – 1) * (100 – P))
Spiegazione:
- CLOSE (i) – indicatore di prezzu di u periodu datu;
- EMA (i – 1) – u gradu di EMA per u periodu precedente;
- P hè una parte specifica di u valore di u prezzu.
EMA hè u tipu più cumunimenti utilizatu di media mobile in u cummerciu. Cù u so aiutu, hè pussibule di eliminà i difetti di SMA. In questu casu, si trova per sapè a situazione esatta di u mercatu in un periodu particulare. È ancu l’indicatore DEMA – doppia EMA: https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/indikator-dema.htm
Formula di calculu SMMA
Per calculà a media mobile lisciata, pudete aduprà a seguente formula:
SMMA (i) = (SMMA (i – 1) * (N – 1) + CLOSE (i)) / N
Spiegazione:
- SMMA (i – 1) – indicatore di a candela precedente;
- CLOSE (i) – prezzu di chiusura attuale;
- N hè u gradu di u periodu di lisciamentu.
Formula di calculu LWMA
Quandu si calcula una media mobile ponderata linearmente, avete bisognu à esse guidatu da a seguente formula:
LWMA = SUM (CLOSE (i) * i, N) / SUM (i, N)
Spiegazione:
- SUM – indicatore di summa;
- CLOSE(i) – prezzu di chjusu attuale;
- SUM (i, N) hè a somma di i coefficienti.
- N hè a designazione di u periodu.
Grazie à i medii mobili ponderati linearmente è lisciati, hè pussibule ancu di u significatu di i prezzi per un periodu di calculu specificu.
Funzioni di stabilimentu di i periodi
I paràmetri di l’indicatori ponu esse cunfigurati secondu i desideri di l’utilizatori. Pò stabilisce un intervallu di tempu convenientu. U più chjucu hè, più sensibile è precisa a media mobile hè in signalazione. Malgradu parechji punti di vista, ùn ci hè micca intervallu di tempu “correttu”. Per stabilisce u megliu timeframe, l’utilizatore duverà sperimentà per un tempu. In u risultatu, capisce quale periodu hè u più ottimali per ellu, secondu a so strategia persunale. Medie mobili in TradingView:
Medie muvimenti per scalping
“Scalping” hè cunsideratu un termu slang in u cummerciu. Cusì chjamate strategie di cummerciale à cortu termine. Moving averages in scalping sò distinti da l’implementazione di un gran numaru di transazzione. Stu metudu hè adattatu per quelli chì ùn persequitanu micca scopi globale in termini di prufittu. In u scalping trading, i grafici cù picculi timeframes sò spessu usati. Sta strategia hè abbastanza vechja cumuna, in i tempi ricenti. Questu hè duvuta à l’usu di u cummerciu di margini. Stu metudu hè assai efficace è pò purtà boni risultati finanziarii. Scalping hè convenientu per i cummircianti chì investenu picculi dipositi è si fermanu à a cooperazione à cortu termine. Ma questu ùn significa micca chì a strategia hè simplice è menu energia intensiva. L’utilizatore duverà dedicà assai tempu per ottene un altu ingressu. Hè necessariu di vede regularmente u mercatu finanziariu intraday per truvà un signalu di cummerciale, è ancu per sustene e transacciones aperte. Grazie à scalping, un trader hà da pudè attruverà un bonu ingressu. A cosa principal hè di pruvà u sistema di cummerciale in pratica, per ùn avè paura di l’esperimenti, per dedicà abbastanza tempu per fà transazzione è fà sistematicamente. Indicatore mediu in muvimentu – Terminale di cummerciale QUIK: https://youtu.be/ZOUMHFmpruk
Funzioni di cummercializazioni nantu à e medie muvimenti, cù esempi
Ci sò parechje strategie di cummerciale chì utilizanu media mobili. À mezu à elli, vale a pena mette in risaltu 4 variazioni principali per u cummerciu:
- MA traversata per prezzu;
- ripartizione di 2 o più medii mobili;
- false traversata MA;
- torna à a media.
A volte si formanu cumminazzioni di certi indicatori cù altri. Hè prupostu di cunsiderà ognunu di i casi in più detail. Traversà u SMA da u prezzu hè cunsideratu a strategia più simplice chì qualsiasi utilizatore pò applicà, indipendentemente da u so livellu di cunniscenza in u campu di l’investimentu. In quantu à u mercatu Forex, una tale strategia ùn serà micca efficace. Se u SMA attraversa da u fondu à a cima, serà pussibule entre in una pusizioni longa, altrimente (da u cima à u fondu), una breve entrata serà fatta. Per esce da u cummerciu, duvete aspittà à u prossimu scontru.
Breakout di 2 o più medii mobili hè ancu una opzione faciule. Ma ùn hè micca particularmente efficace. Succece cusì: EMA (1) rompe EMA (2) da cima à fondu. Per l’analogia cuntrariu, hè pussibule entre in cortu. Dunque, se l’intersezzione va da u fondu à a cima, allora una longa entrata serà fatta. In u prossimu scontru, u cummerciu hè esce.
U MA false crossover hè ancu riferitu cum’è a “falsa strategia di scuperta”. Apparisce dopu à traversu l’EMA. Dopu qualchì tempu (a cosa principal hè d’aspittà), u prezzu torna. Appena questu succede, pudete entre in a transazzione in modu sicuru. Cusì, a surtita da ellu deve esse realizatu dopu à a prossima traversata di l’EMA.
Riturnà à a media hè unu di l’usi più atipichi di l’uttellu mediu in muvimentu in u cummerciu. U cummerciu hè basatu annantu à e reversioni à a media. Questu hè, hè necessariu di fà una entrata contru a tendenza (questu hè impurtante). Duranti stu periodu, u prezzu andarà luntanu da a media muvibile esponenziale. Duvete esce quandu avete riesciutu à ghjunghje à l’indicatore di prezzu EMA (21). Ancu s’è vo fate 3-4 punti prima, i cambiamenti ùn saranu micca significativi.
Cume i Traders utilizanu a Media Moving in Trading – Algoritmi è Strategia: https://youtu.be/WrtMA-SLw9g
Selezzione curretta di u periodu per u cummerciu nantu à una media mobile
I cummircianti di debut sò spessu interessate in quantu megliu sceglie un periodu per u cummerciu. In fatti, ùn ci hè nunda di complicatu, a cosa principal hè di capisce a verità simplici. Per esempiu, u periodu mediu muvimenti hè u numeru di candele nantu à u timeframe. U periodu di tempu di a media mobile dipende largamente da quantu tempu l’utilizatore pò mantene u cummerciu. Per esempiu, hà pensatu di mantene l’affare per circa 1 ora. In questu casu, l’indicatore (12) nantu à a carta di 5 minuti farà. Ovviamente, questi sò prezzi mediu per 1 ora. Pudete agisce un pocu sfarente. Suppone chì ci hè un desideriu di mantene una pusizioni per 1-2 settimane. In questu casu, più chè mai, EMA (7) è (14) nantu à D1 farà. In ogni casu, datu u fattu chì ci sò solu 5 ghjorni di travagliu in una settimana (perchè i weekends ùn sò micca cunsiderati), hè più logicu di piglià EMA (5) è (10).
A pusizione di i medii mobili in a borsa
Ci hè certamente spaziu per espansione quì. Siccomu i medii muvimenti sò assai più impurtanti in a borsa, vale a pena capisce stu prublema bè. U mutivu si trova in a diffarenza trà u mercatu Forex è strumenti tipici di scambiu. Sè vo sfondate in i dettagli, diventa chjaru chì in Forex u rapportu di l’ecunumia di dui stati separati pò esse estremamente imprevisible. A situazione cambia regularmente. Per quessa, i coppie di valute spessu cambianu a so direzzione dramaticamente. Inoltre, ùn ci hè micca una tendenza chjara per un aumentu constantu, o vice versa, per una forte caduta. In quantu à a borsa, l’azzioni è l’indici sò in crescita è diventanu ancu più prevedibili. Tuttavia, durante i periodi di crisa, ci sò grandi movimenti è salti chì sò difficiuli di predichendu in anticipu. Cusì, risulta chì a borsa hè praticamenti una marca pura, cù pochi eccezzioni. Questu significa chì pudete veramente guadagnà boni soldi nantu à e medie muvimenti si pigliate in seriu sta attività.
L’indice hè sempre in una tendenza uptrend. Basatu nantu à questu, pudemu cuncludi chì sta strategia hè assai faciule d’utilizà. Hè abbastanza solu per cumprà, mentri l’indici hè vicinu à a media mobile o calata un pocu. Dopu quì, duvete mantene l’instrumentu in a cartera finu à chì hè sopra à a media.
Sicondu a prova media muvibile esponenziale, vale a pena cumprà un attivu quandu u prezzu hè più altu. Dopu un algoritmu logicu, hè megliu per esce da un cummerciu quandu u prezzu hè più bassu.
Hè suggeritu per attentu à i risultati di diagnostichi durante l’applicazione di EMA (200). Comu pudete vede, u drawdown hè circa trè volte menu. Tuttavia, in una misura minore, affetta u redditu. Hè nutate chì u livellu hà cambiatu pocu.
L’opzione hè travagliatu, ma ùn deve micca pensate chì u successu di una tale tecnica di cummercializazioni s’applica à tutti l’azzioni, l’assi preziosi è l’indici. Ci sò ancu quelli chì si movenu assai imprevisible. Ancu l’analisi hè stata creata per tali casi. Un cuntrolu cumpletu di a storia di quotes serà ancu aiutu. Se, per esempiu, pigghiamu a borsa di a Federazione Russa, allora pudemu vede chì in queste realità hè assai più difficiuli di travaglià cù media muvimenti.
L’ingudu nantu à a borsa russa hà da pudè ottene u ritornu à i valori medii. Questu hè duvuta à u fattu chì u mercatu hè spessu situatu in un canale largu. Sia com’è, in a borsa, stu scopu hè rializatu relativamente più veloce è più faciule ch’è in Forex trading. A cosa principal hè di travaglià dura nantu à l’scelta di strumenti stabili, sia indici americani, azzioni di grandi imprese, documentazione preziosa di marche famose, etc. Prima d’invistisce à l’aleatoriu, hè megliu pruvà à aduprà medie muvimenti, raziunalizà l’ingudu ricivutu è riduce u drawdown. Questu hè cumu ottene grandi risultati.