Divergenza bullish è bearish in u cummerciu – cumu si vede nantu à i charts, strategia di cummerciale. L’opponenti di l’analisi di l’indicatori di u mercatu cunzidenu u ritardu di i signali indicatori da u muvimentu di quotes cum’è l’argumentu principalu “contra”. Tuttavia, quandu si tratta di divergenza, sta funzione lagging aiuta à truvà punti d’entrata prufittuali è affidabili.
- Cosa hè a divergenza in u cummerciu
- Tipi di divergenza
- Divergenza classica
- Divergenza nascosta
- Divergenza estesa (esagerata).
- Cunvergenza
- Caratteristiche di a furmazione di divergenza nantu à diversi indicatori
- Oscillatore Stocasticu
- RSI – indicatore di forza relativa
- MACD
- Reguli di cummerciu
- Divergenza in u cummerciu: cumu apre u cummerciu currettamente
- Apertura di cummerciu durante a divergenza bearish
- Apertura di e cummerciu durante a divergenza bullish
- doppia divergenza
- Divergenza è azzione di prezzu
- À a fine – tesi
Cosa hè a divergenza in u cummerciu
U terminu “divergenza” vene da a parola inglese “divergenza”, chì si traduce cum’è “divergenza, discrepanza”.
A divergenza in u cummerciu hè a discrepanza trà e letture di l’indicatore è u muvimentu di quote. Per esempiu, una divergenza si trova quandu u prezzu cuntinueghja a mossa in cunfurmità cù a tendenza è face un novu altu, è l’oscillatore dà signali di una tendenza debilitativa, i.e. nantu à u graficu, ogni massimu sussegwente hè più bassu di u precedente. A divergenza annuncia un stop, currezzione o inversione di tendenza. In altri palori, questu hè un puntu criticu, à l’iniziu di quale avete bisognu di piglià decisioni cummerciale.
Tipi di divergenza
Ci sò trè tippi principali di divergenza:
- classicu;
- ammucciatu;
- allargata.
Ognunu di sti tipi, à u turnu, hè divisu in dui tipi:
- bearish – furmatu nantu à un graficu ascendente è indica una caduta di prezzu in un futuru vicinu;
- bullish – si trova nantu à una tendenza downtrend è porta un aumentu di u prezzu.
Divergenza classica
Stu tipu più cumuni di divergenza si trova ghjustu prima di un cambiamentu di tendenza. Per esempiu, per identificà una divergenza bullish classica nantu à un graficu, avete bisognu di guardà i minimi è stabilisce u mumentu quandu u graficu di l’indicatore formarà un bassu più altu è u prezzu aghjurnà u più bassu.
Divergenza nascosta
A cuntrariu di u classicu, una divergenza ammucciata appare quandu l’oscillatore face un novu altu o bassu, è a reazione di u muvimentu di u prezzu hè più debule, u mercatu ferma in u stadiu di currezzione è cunsulidazione. Stu signalu indica a continuazione di a tendenza attuale è a so prubabile consolidazione. L’apparizione di una divergenza bearish oculta indica chì u prezzu cuntinueghja à falà. A divergenza bullish oculta indica chì u prezzu continuarà à cresce. A discrepanza oculata hè difficiule di detectà, ma ùn deve esse trascurata. Un pullback debbule di l’oscillatore hè un signalu eccellente per apre o chjude e cummerciu.
Divergenza estesa (esagerata).
Extended difiere da a divergenza classica per a furmazione di dui alti o minimi quasi identici nantu à u cartulare di prezzu. Questu hè un signalu per cuntinuà a tendenza attuale. Trader-analysts specificanu chì i cimi custruiti (o punti bassi) ùn anu micca esse situatu à u listessu livellu. L’indicatore principale di a divergenza estesa – u graficu di l’indicatore, à u cuntrariu di u graficu di u prezzu, ùn forma micca doppiu punti estremi.
Cunvergenza
U terminu “convergenza” hè traduttu cum’è “convergenza”. A cunvergenza hè rapprisentata nantu à i charts da duie linee cunvergenti (prezzu è indicatore). A traduzzione di termini inglesi è slang di scambiu specifichi ponu esse ingannevoli per un principiante. Dunque, definiscemu a terminologia: a divergenza hè a discrepanza (divergenza) di u muvimentu di l’indicatore è i charts di prezzu; È ancu a discrepanza nantu à u graficu pò esse rapprisentatu da e linee cunvergenti è divergenti (bullish o bearish). Cusì, a cunvergenza hè chjamata divergenza bullish.
Caratteristiche di a furmazione di divergenza nantu à diversi indicatori
A divergenza hè furmata nantu à tutti i tipi di indicatori, ma ci sò mudelli separati nantu à quale a divergenza hè più faciule per determinà. Ciascuna di sti strumenti pò esse usata in modu efficace in strategie pensative.
Oscillatore Stocasticu
Stochastic volte dà signali falsi, cusì solu u più forte di elli deve esse cunsideratu. Un tali signale affidabile forte hè a divergenza di i charts di prezzu è indicatori. Una cunferma supplementu hè a intersezzione di e linee stochastic. U vantaghju principali di l’Oscillator Stochastic hè chì mostra chjaramente tutti i tipi di divergenze. Per determinà e divergenze, hè cunsigliatu per aumentà a decelerazione in i paràmetri. Questu lisciarà e linee, i signali seranu menu, ma seranu più affidabili.
RSI – indicatore di forza relativa
U signale di cummerciale di divergenza RSI hè impurtante quandu unu di l’estremi hè furmatu in a zona di overbought (in a gamma di 70 è sopra) o oversold (in a gamma di 30 è sottu). Di solitu, questu indicatore inverte prima di u prezzu. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/indikator-rsi.htm In basa di RSI, hè statu creatu un oscillatore di freccia RSI_div., più affidabile è cunvene, focu annantu à a determinazione di movimenti longu di prezzu. A freccia verde mostra entrate di compra, a freccia rossa mostra entrate di vendita. RSI_div hè particularmente efficace nantu à i tempi più alti (da D1).
MACD
MACD, cum’è un indicatore di tendenza, seguita fermamente a tarifa attuale senza longu periodi di signali erronei. Per identificà e divergenze, un MACD lineale hè generalmente utilizatu, ma per certi strategie, l’usu di l’histogrammi serà una opzione conveniente.
Reguli di cummerciu
Si deve piglià in contu i seguenti punti:
- Attenti à i prezzi estremi.
A divergenza hè definita solu se u prezzu face un novu altu (bassu) o forma una doppia cima (doppiu fondu). In l’absenza di sti punti nantu à u graficu di u prezzu, pudete ignurà u graficu indicatore.
- Cunnette i picchi.
Cù una divergenza bearish nantu à u chartu di prezzu è nantu à u graficu di l’indicatore, solu l’alti anu da esse cunnessi. Cù una divergenza bullish, solu i bassi sò cunnessi nantu à u graficu di prezzu è nantu à l’indicatore.
- Disegna verticali.
I punti estremi di u chartu di u prezzu è u graficu di l’indicatore duveranu coincide. Per verificà a conformità, hè cunsigliatu di disegnà linee verticali.
- L’anguli di pendenza di e linii indicanu a forza di a divergenza.
A più grande hè l’angolo di inclinazione di e linee, più forte a divergenza, chì significa più grande a chance per una inversione di tendenza.
- Cunfirmà a divergenza.
A megliu cunferma di a divergenza hè di truvà punti estremi in a zona di overbought o oversold.
- Ùn mancate micca un mumentu.
Ùn pudete micca mancà u puntu di entrata in a transazzione. Se u mumentu hè missu, allora hè inutilità di chjappà cun ellu, a divergenza hà travagliatu è hè diventata irrilevante. In questu casu, hè megliu aspittà per a prossima divergenza.
- Ùn sò micca sicuru – ùn cummerciu micca.
Ùn deve micca indovinà nantu à i terreni di caffè è custruisce ipotesi nantu à se una discrepanza hè accaduta o micca. Un signalu veru è affidabile deve esse chjaru è comprensibile.
Divergenza in u cummerciu: cumu apre u cummerciu currettamente
Ci hè parechje strategie per u cummerciu chì utilizanu a definizione di divergenza, ma sò uniti da i principii ginirali di apertura di cummerciu.
Apertura di cummerciu durante a divergenza bearish
Quandu u graficu di u prezzu tira un novu piccu più altu, è l’oscillatore ùn cunfirma micca questu, un signalu per apre una pusizione di vendita si trova. À u listessu tempu, i signali anti-tendenza sò spessu ricevuti, chì hè un mutivu per esce da a transazzione. Hè necessariu di apre novi transazzione contr’à a tendenza cum’è currettamente pussibule, hè megliu fà questu quandu una forma di divergenza durante un periodu di consolidazione o correzione.
Apertura di e cummerciu durante a divergenza bullish
L’apparizione in u chartu di quotes di un novu bassu più bassu, chì ùn hè micca cunfirmatu da l’oscillatore, hè un signalu per apre un trattu di compra. Sì i signali sò diretti contr’à a tendenza, hè cunsigliatu per chjude a vendita. Divergenza – cumu è quandu aduprà: https://youtu.be/kJQu999pt_k
doppia divergenza
Se parlemu di a forza di i signali, allora una doppia divergenza hè un signalu più forte cà una sola. A doppia divergenza pò esse definita cum’è una seria di estremi chì ùn sò micca cunfirmati da un oscillatore. A screenshot MACD sottu mostra una doppia divergenza bullish: l’onda di u graficu di u prezzu diventanu più chjuche ogni volta è si debilitanu gradualmente. L’indicatore mostra parechje divergenza, ma a prima divergenza sola seria perde. In questu casu, ùn avete micca affruntà, avete bisognu à aspittà per un novu altu, chì indicà una inversione di a tendenza di u prezzu.
A screenshot sottu hè un altru esempiu di una doppia divergenza. À u principiu, una sola divergenza furmata, ma ùn ci era micca cambiamentu di tendenza. Dopu à a prossima divergenza bullish, a tendenza s’hè debilitatu, l’indicatore dimustrava una doppia divergenza, è u gràficu di u prezzu invertitu.
Divergenza è azzione di prezzu
A strategia di l’azzione di u prezzu implica u cummerciu cù solu u graficu di prezzu, senza indicatori. In questu casu, u terminu divergenza implicita hè utilizatu. Fighjemu un esempiu nantu à un graficu di candele. A screenshot sottu mostra u mumentu di debilitamentu di l’aumentu di u prezzu: i candele sò chjusu in a gamma di valori di e candele previ, l’ombra si allunganu. Ci hè un forte livellu di resistenza.
U prossimu schermu mostra cumu e novi candele tendenu à superà i punti alti precedenti, una divergenza implicita hè furmata.
Ci hè una barra bullish, ma dopu ci hè un rebound of quotes from high highs.
In seguitu, avemu osservatu una diminuzione di u muvimentu di u prezzu. Se analizemu stu mumentu cù l’aiutu di un oscillator, allura a discrepanza ùn serà micca cusì evidenti.
À a fine – tesi
- A divergenza hè un signalu abbastanza affidabile per apre è chjude e cummerciu.
- A divergenza di i signali di u chartu di u prezzu è u graficu di l’indicatore ùn hè micca sempre indicatu una inversione di tendenza.
- A divergenza, cum’è qualsiasi altru signale, hè bisognu di verificazione, cusì per affidabilità, hè cunsigliatu di utilizà parechji indicatori. Una cunferma affidativa di u signale hè a surtita di citazioni oltre i livelli di overbought (oversold).
- A divergenza pò esse determinata senza indicatori (strategia d’azzione di prezzu).
- Hè megliu per i principianti à utilizà grandi timeframes (da H1 è sopra), dà signali più precisi.