L’articulu hè statu creatu basatu annantu à una seria di posti da u canali Telegram OpexBot , supplementatu da a visione di l’autore è l’opinione di l’AI. Oghje discuteremu u tema più impurtante: “psiculoghi di u cummerciu è u trader”, nantu à l’emozioni, a passione è l’avidità, diversi approcci, esempi pratichi reali è paralleli storichi. Un pocu di teoria è assai fatti interessanti nantu à cumu a psiculugia afecta u (un)successu di un trader in borsa. Allora, nantu à a psiculugia di u cummerciu, cumu per sguassà l’emozioni in u cummerciu, u timore, l’avidità, a passione è altre debule di un trader.
- A psiculugia di u cummerciu è u cumpunente emutivu di u cummerciu in i mercati
- Un ghjucadore ùn diventerà micca un bonu trader, postu chì a passione uccide e chance di successu
- U mercatu hè cum’è un casinò, u trader hè cum’è un ghjucatore: a strada per nunda
- Algotrader è cummerciante di ghjocu: dui approcci, dui destini
- L’emozioni sò u nemicu di un trader
- Tre citazioni nantu à a testa fresca di un trader da Charles Munger chì sò impurtanti per un trader per sapè
- Ricurdativi di u trader – a crisa emotiva è a ricuperazione ùn hè micca u tempu per u cummerciu!
- Se ùn gestisce micca e vostre emozioni, ùn gestisce micca i vostri soldi, o perchè ùn deve micca esse ingannatu da l’opinioni di a folla
A psiculugia di u cummerciu è u cumpunente emutivu di u cummerciu in i mercati
A psiculugia cummerciale ghjoca un rolu enormu in u mondu di i mercati finanziarii. Quandu si tratta di cummerciu, ùn si tratta micca solu di a cunniscenza di e cumpetenze è di l’analisi di u mercatu, ma ancu di a capacità di cuntrullà e vostre emozioni. Unu di l’aspetti psicologichi più cumuni di u cummerciu hè u cummerciale di ghjocu . Un trader di ghjocu hè una persona chì, invece di un approcciu raziunale è analiticu, hè basatu annantu à l’emozioni è l’eccitazione. Ellu cerca guadagnà rapidu è l’eccitazione di i cambiamenti rapidi in u mercatu.Per un trader di ghjocu, l’emozioni spessu diventanu u mutore principale di e so decisioni. Puderà si senti euforicu da u successu, chì pò purtà à una fiducia eccessiva è risichi incontrollable. À u listessu tempu, pò sperimentà a paura, u panicu è a delusione in casu di fallimenti è pèrdite. U prublema principali di un trader di ghjocu hè a so imprevisibilità è l’inconsistenza in a decisione. Invece di seguità una strategia è un pianu di sonu, un trader di ghjocu reagisce à diversi impulsi emotivi, chì ponu purtà à perdite è insatisfazione. Tuttavia, superà u cumpurtamentu di u ghjocu è l’influenzi emotivi hè un fattore chjave in u successu cummerciale. Questu hè bisognu di sviluppà e cumpetenze di l’autoreflessioni è l’autodisciplina. Un trader deve capisce ciò chì l’emozioni influenzanu e so decisioni è amparà à cuntrullà. Questu pò esse rializatu in diverse manere, cum’è a pianificazione di l’operazioni di cummerciale cù regule chjaru, usendu stop losses, pratiche di meditazione regulare, o cunsultà un psicologu. U cummerciu hè un prucessu chì esige a capacità di pensà raziunale è di piglià decisioni infurmati. A psiculugia cummerciale è a gestione di l’emozioni ghjucanu un rolu chjave in u successu in u mercatu. Un trader di ghjocu pò superà e so emozioni negative è diventà un trader più cuscente è successu s’ellu hè dispostu à investisce tempu è sforzu in u sviluppu di e so cumpetenze psicologiche.
Un ghjucadore ùn diventerà micca un bonu trader, postu chì a passione uccide e chance di successu
Un trader di ghjocu perde cù un altu gradu di probabilità – Iè. Perchè? Hè tuttu nantu à a psiculugia di u ghjucatore. Un gambler sempre strives per esse in u ghjocu, chì hè suicidiu in a borsa. Cusì, i cummircianti prufessiunali cummerciale micca più di l’ora di 2-3 à ghjornu, passendu u restu di u tempu analizà, osservà è studià u mercatu è u campu di l’infurmazioni. “Una di e migliori regule chì ognunu deve amparà hè di fà nunda, assolutamente nunda, finu à chì ci hè qualcosa da fà. A maiò parte di a ghjente (micca perchè mi cunsidereghja megliu cà a maiò) volenu sempre esse in u ghjocu, volenu sempre qualcosa fà. “. – Jim RogersPer un ghjucadore, u cummerciu hè una caccia, induve pensa ch’ellu hè un cacciatore, ancu s’ellu hè quellu chì hè cacciatu. Ludomaniacs sò abituati à u risicu, è u cummerciu hè una attività chì li spinge direttamente versu questu. Quì, l’indicatori di prufittuità è di perdita dipendenu direttamente da u risicu pigliatu. U più altu u risicu, u più altu u putenziale, ma i miraculi ùn succede micca, u più altu u risicu di perde tuttu. Un ghjucadore hè sempre perseguitatu da emozioni vivi – timore, avidità, euforia. Un trader di successu cunnosci chjaramente u so sistema è l’aghjusta in cunscienza, è micca basatu annantu à l’affare per trattà.
U cummerciu duveria esse una attività noiosa ma prufittuosa.
U mercatu hè cum’è un casinò, u trader hè cum’è un ghjucatore: a strada per nunda
Continuemu nantu à l’eccitazione in u cummerciu. A storia di u trader Omar Geas. Hà fattu $ 1,5 milioni di cummercializazioni cù un elevatu leverage. Parallelamente à l’aumentu di l’ingudu, u numeru di scumesse sportive, notti di casinò, donne è vitture anu aumentatu. L’ingudu criscinu, ma e spese crescenu ancu più veloce. A festa hè finita inesperu. I soldi ancu. A più grande revelazione di sta storia hè a cunfessione di Geass: “Aghju veramente cuminciatu à trattà u mercatu cum’è un casinò”. “Aghju partendu da zero”, disse u Signore Geas, 25 anni. Hà una chance. U trader travaglia cun probabilità, è u ghjucatore si masturba è si diverte. Per u mumentu.
Algotrader è cummerciante di ghjocu: dui approcci, dui destini
Ed Seykota era unu di i primi à aduprà u prugramma per pruvà e so idee di cummerciale. Unu di i successi: aghju aumentatu u mo accontu da $ 5,000 à $ 15 milioni, grazia à u mo propiu sistema di computer per u cummerciu in i mercati di futuri. Quandu u sviluppu di a mo propria strategia di cummerciale, aghju basatu nantu à una tendenza à longu andà, l’analisi di mudelli grafichi attuali è a selezzione di punti per entra / esce da una transazzione. Avà passa solu uni pochi di minuti à u cummerciu; u robot face a maiò parte di u travagliu. Ed Seykota: “Riscate una quantità chì pudete permette di perde è chì serà ancu abbastanza per fà u guadagnu significativu per voi”.Unu di sti robots hè Opexbot, a registrazione hè pussibule avà.
L’emozioni sò u nemicu di un trader
E decisioni cummerciale chì sò fatte nantu à l’emozioni sò quasi sempre sbagliati. Questa hè l’idea principale chì vogliu trasmette à voi oghje. E persone sò sempre psiculugia è emozioni. Questu significa chì a ghjente pò esse manipulata. Questu hè ciò chì i cummircianti chì sà cumu cuntrullà si principarmenti facenu. Quessi sò, a maiò spessu, i cummircianti chì cumercianu strettamente secondu una strategia, ùn importa ciò chì succede (ci sò finu à 10-15% di elli). Hè vera chì questu hè digià diventatu una cosa di u passatu. Parechje anu longu usatu u cummerciu algoritmicu per riduce u fattore umanu. Sfortunatamente, ùn hè ancu pussibule di escludiri completamente. Ma questu hè per avà. Chì possu cunsigliu à quelli chì ùn anu micca ancu cambiatu à l’automatizazione di u cummerciu?
STOP! Stop, ùn scambià micca, s’è i pinsamenti lampanu in a vostra mente: timore di a perdita, micca abbastanza, vogliu di più, chì aghju fattu, aghju mancatu un puntu di entrata prufittu … mumentu di andà in tilt.
Tre citazioni nantu à a testa fresca di un trader da Charles Munger chì sò impurtanti per un trader per sapè
1. “Avete da furzà à cunsiderà argumenti opposti. In particulare quandu sfidanu e vostre idee preferite”. Questa citazione di Charles Munger hè estremamente impurtante per un trader chì hè in borsa per guadagnà soldi, micca per ghjucà. Fattore chjave da cunsiderà prima di fà una “offerta 100%”. Si tratta di a capacità di fighjà u vostru cummerciu da l’esternu. Riguardu à a capacità di sfida à sè stessu è di scaccià u paradigma di solitu. “U sminticamentu di i vostri sbagli hè un sbagliu terribili sè vo vulete migliurà a vostra cunniscenza. Applicabile à u cummerciu – senza analizà è piglià in contu i vostri successi è fallimenti in u mercatu, senza fà aghjustamenti à u sistema di cummerciale, ùn deve micca aspittà u prugressu in u scambiu. . Senza fà nunda di novu, ùn pudete micca Duvemu aspittà novi risultati “. “Dicu chì un certu temperamentu hè più impurtante di u cervellu. Avete bisognu di mantene l’emozioni irrazionali sfrenate sottu u cuntrollu. Un trader emutivu hè un disastru per a famiglia. In un mercatu induve u caosu regula, solu un capu friddu è un sistema vi aiuterà. esse prufittuamente. Micca decisioni emutivu nantu à una testa calda “.
Ricurdativi di u trader – a crisa emotiva è a ricuperazione ùn hè micca u tempu per u cummerciu!
Cumu l’aghju dettu sopra, se site guidatu da l’emozioni, hè megliu ùn lancià ancu u terminal. Entra in i mistieri solu s’è vo site in un statu equilibratu, u vostru capu hè chjaru di pinsamenti altru chè u travagliu. Questu hè applicà sia à u cattivu umore è à un eccessivamente elatu. Un sistema di cummerciale ideale, una gestione di soldi liscia è comprensibile, decine di libri leghjite, tuttu questu si perde sè vo avete un divorziu, a nascita di un zitellu, o cumprà una vittura. Dr Van Tharp hà spartutu u prucessu di cummerciale in trè categurie chì influenzanu i cummircianti, l’impurtanza in u so parè hè a siguenti: strategia di cummerciale (10%). Gestione di capitale (30%). Psiculugia (60%).
U mo cunsigliu: cummerciu solu in a zona di equilibriu emutivu, o fiducia tuttu à l’algoritmi è ùn interferiscenu micca!
Se ùn gestisce micca e vostre emozioni, ùn gestisce micca i vostri soldi, o perchè ùn deve micca esse ingannatu da l’opinioni di a folla
A paura d’invistisce quandu l’altri sò greedy è cumprà tuttu, è vice versa. Questu hè u cunsigliu più sensibule è u più difficiule per a maiò parte di a ghjente di seguità. A maiò parte di a ghjente diventa avidità quandu l’altri sò avari è teme quandu l’altri sò teme. Cusì, parechji investitori sò cascati in un modu d’investimentu depressu è ùn anu pussutu cumprà azioni dopu à l’iniziu di Covid-19 in 2020. Duranti u peghju di u panicu, l’azzioni cadunu 10% per ghjornu. U mercatu hè cascatu 50% prima di ricuperà. Pocu persone vulianu entre in u mercatu à u fondu, teme chì u mercatu cascassi più. È dopu à trè o quattru mesi, quandu u mercatu hà cuminciatu à ricuperà, l’investituri tornanu. Quelli chì osavanu ghjucà vicinu à u fondu vincenu.