Cosa hè GitHub, perchè hè necessariu è cumu utilizà GitHub, cumu si principia à aduprà u serviziu – una guida per i principianti.
GitHub hè unu di i servizii più populari per l’ospiti di repositori open source. U situ permette di publicà prughjetti persunalizati è seguità i cambiamenti fatti in ogni iterazione. L’altri utilizatori di GitHub ponu riviseghjà u codice d’utilizatore è suggerisce i so propri cambiamenti. Sta definizione furnisce solu una breve comprensione. Tuttavia, a funziunalità di u serviziu ùn hè micca limitatu à questu. In questu articulu di rivista, guardemu à Github in più detail.
- Cosa hè GitHub è cumu si principia – Una guida per principianti
- Git è GitHub – chì hè a diffarenza, prima cunniscenza cù Git è GitHub
- Cosa hè Git?
- Cosa hè GitHub?
- Chì ghjè a principal diferenza?
- Fatti interessanti nantu à Github
- Funzioni di Github
- Cumu Funziona GitHub, Funzioni
- Forking
- Pull requests
- Fusione
- Guida – cumu principià in Github da zero
- Passu 0Installa Git è Crea un Account GitHub
- Passu 1: Lanciate Git è crea u primu repository locale
- Step 2. Crea un novu schedariu in u repository
- Passu 3: Aghjunghjite u schedariu à l’ambiente di staging di seguimentu
- Passu 4Create un impegnu
- Step 5. Crea un novu ramu novu ramu
- Passu 6 Crea un novu Repository GitHub
- Passu 7: Spingendu a Branca di Prughjettu à GitHub
- In più
- Step 8. Crea a prima dumanda pull
- Step 9Merge a dumanda di pull
- Passu 10 Ritorna i cambiamenti Github nantu à a Macchina Locale
- Funzioni supplementari di Github è Git
- Clonà un repository à una macchina locale
- Truvà i repositori remoti
- Versione desktop GitHub – ciò chì hè GitHub Desktop, funziunalità principali, funziunalità è prucessu di stallazione
- Cumu installà
- Funzionalità principale
- API Github
- Gestisce è cunfigurà i prughjetti di Github Desktop
- Crea, aghjunghje è clonà un repository
- Crià una nova filiale
- Sicurezza
- Configurazione di pulitica di sicurità
- Gestione di Graficu di Dipendenza
- Licenze
Cosa hè GitHub è cumu si principia – Una guida per principianti
GitHub hè un portale in linea induve i sviluppatori è i programatori ponu carica u codice chì creanu è travaglià inseme per migliurà. U segnu di GitHub hè u so robustu sistema di cuntrollu di versione. U cuntrollu di versione permette à i programatori di persunalizà u software senza compromette u software stessu. I cambiamenti pruposti ponu esse facilmente uniti in una liberazione cumpleta, ma solu dopu chì tutti i cambiamenti sò stati riveduti è appruvati.
Git è GitHub – chì hè a diffarenza, prima cunniscenza cù Git è GitHub
Cosa hè Git?
Risposta: Un sistema di cuntrollu di versione veloce è scalabile . Git hè un sistema di cuntrollu di rivisione distribuitu gratuitu è apertu cuncepitu per esse veloce è efficiente per qualsiasi prughjettu, da chjucu à assai grande.
Cosa hè GitHub?
Risposta: un putente serviziu di nuvola per a gestione di sviluppi privati è prughjetti open source.
Chì ghjè a principal diferenza?
Git hè un software cumpletu in a categuria di sistema di cuntrollu di versione, chì hè stallatu nantu à l’urdinatore persunale di l’utilizatore. Git permette di fà cambiamenti à u codice attraversu a linea di cummanda (Microsoft PowerShell), è GitHub furnisce a capacità di almacenà prughjetti in accessu publicu.
Fatti interessanti nantu à Github
- U numaru massimu di utilizatori nantu à u situ l’annu passatu (sicondu statistiche u 24 di lugliu di u 2021) era 45 milioni di persone.
- In 2018, Microsoft hà acquistatu GitHub per $ 7,5 miliardi.
- Ci hè un repository git open source in Github. Qualchissia pò fà cambiamenti in questu. U prugettu hè dispunibule à u ligame – https://github.com/git/git?ref=stackshare
Funzioni di Github
- Capacità di integrà cù e piattaforme è servizii più populari – Amazon, Google Cloud è Code Climate.
- Supportu per più di 200 lingue di prugrammazione.
- Altu livellu di cunsulidazione è « sulidarità di guild ». Quandu un utilizatore publica u so prughjettu in GitHub, u restu di a cumunità di prugrammazione pò scaricà è evaluà u travagliu, a qualità di u codice, è u gradu di a so sofisticazione. L’utilizatori di terzu pò avvistà u pruprietariu di u prughjettu nantu à i prublemi pussibuli, cunflitti variabili, etc.
Cumu Funziona GitHub, Funzioni
Trè di e caratteristiche più impurtanti di Github sò branching, pull requests, è fusione. Hè vale a pena cunsiderà ogni funzione separatamente.
Forking
Forking un prughjettu crea una copia (furchetta) chì permette à l’utilizatori di sperimentà liberamente senza affettà u prugettu originale. Crea forks è pull requests: https://youtu.be/nT8KGYVurIU
Pull requests
Una dumanda di pull hè publicata da u sviluppatore dopu avè finitu di travaglià per riparà / cambià u codice. À u listessu tempu, u pruprietariu di u prugettu stessu pò riviseghjà i cambiamenti fatti è dumandà qualsiasi dumande supplementari.
Fusione
Dopu chì u pruprietariu appruva a dumanda di pull, fusionanu a dumanda di pull è applicanu i cambiamenti da u prughjettu forked à u codice fonte.
Guida – cumu principià in Github da zero
Questa guida hè perfetta per tutti i principianti chì cumincianu à amparà Git è Github. I seguenti passi vi aiuterà à custruisce un sistema ottimale per travaglià cù stu software. Sapete cumu fà cambiamenti à a basa di codice, apre una dumanda di pull (creà una dumanda di pull), è unisce u codice in u ramu principale. Allora cuminciamu.
Passu 0Installa Git è Crea un Account GitHub
- Andà à u situ ufficiale di Git: https://git-scm.com/downloads
- Cliccate nantu à u ligame per scaricà a versione desktop di Git per Windows è aspettate chì u scaricamentu sia cumpletu.
- Estrae è eseguite l’installatore di Git clicchendu duie volte u schedariu Git.exe.
- Permette à l’applicazione di fà cambiamenti à u PC clicchendu u buttone “Sì” in a finestra di dialogu “Control Account User” chì si apre.
- Cumincià u prucessu di stallazione di Git. Leghjite u documentu principale di Licenza Pubblica GNU è cliccate Next.
- Specificate un locu per installà u prugramma, o lasciate i valori predeterminati. U prugramma vi invita à creà un cartulare di menu Start. Saltate stu articulu.
- Sceglite l’editore di testu chì vulete utilizà cù Git. In a finestra drop-down, selezziunate Notepad ++ (o qualsiasi altru editore di testu chì avete travagliatu prima) è cliccate “Next”.
- Specificate un nome per u novu ramu di prughjettu. U valore predeterminatu hè “maestru”. Hè ricumandemu chì lascià sta paràmetra in u predefinitu.
- In l’opzioni per sceglie PATH, client SSH, certificati di servitore, fine di linea è terminale, lasciate tuttu cum’è hè è cliccate nantu à u buttone “Next”.
- Lasciate tutti i paràmetri predeterminati è cuminciate à stallà u prugramma.
- Quandu a stallazione hè cumpleta, verificate e caselle per vede e note di liberazione è inizià Git Bash. Chiudi a finestra di l’installazione.
Pudete registrà un contu in Github usendu u ligame seguente: https://github.com/join. Per fà questu, duvete inserisce i dati di registrazione basi necessarii in u futuru per verificà u vostru contu.
Passu 1: Lanciate Git è crea u primu repository locale
Git hà dui modi d’utilizazione – bash (Git Bash) è interfaccia d’utilizatore grafica (Git GUI). Per inizià Git Bash, apre u menù Start – Windows, scrivite git bash è premete Enter (o fate un doppiu cliccà nant’à u shortcut di u prugramma). Per avvià a GUI Git, apre u menu Start – Windows, scrivite git gui è premete Enter. In u nostru casu, useremu Git Bash.
A creazione di un novu prughjettu in Git Bash implica l’usu di cumandamenti speciali per inizializà un novu repository. Prima avete bisognu di apre un terminal Bash clicchendu right-click nantu à u desktop è dopu in u menù drop-down Git Bash Here. In una finestra di terminale nantu à a vostra macchina lucale, crea un novu cartulare di prova (cartulare) scrivite u seguente:
getrekt:Desktop getrekt $ cd ~/Desktop
getrekt:Desktop getrekt $ mkdir myproject
getrekt:Desktop getrekt $ cd myproject/
U cumandimu mkdir crea un novu cartulare di prughjettu lucale. Crea u nostru primu repository Github: https://youtu.be/yHCUc6cmhcc
Step 2. Crea un novu schedariu in u repository
In u cartulare di u prughjettu, aghjunghje un novu schedariu di testu cù u cumandimu toccu. In u modu standard, u cumandimu creà un schedariu di testu viotu chì avarà l’estensione .txt.
Attenzione ! Git salva / gestisce i cambiamenti solu à i schedari chì traccia. Dopu avè creatu un novu schedariu, l’utilizatore pò seguità u so statutu cù u cumandimu git status. A cunsola darà una lista di i schedari chì sò prisenti in u repository.
Appena aghjunghje un schedariu à u cartulare chì cuntene u repository git, u prugramma hà da vede u cambiamentu in u prugettu. Tuttavia, u seguimentu automaticu ùn serà micca attivatu, duvete aduprà un cumandamentu speciale per questu – git add.
getrekt:myproject getrekt $ touch getrekt.txt
getrekt:myproject getrekt $ ls
getrekt.txt
Passu 3: Aghjunghjite u schedariu à l’ambiente di staging di seguimentu
Aghjunghjite u schedariu à l’ambienti di staging cù u git add command.
getrekt:myproject git add . Cù stu cumandamentu, u prugramma hà da principià u seguimentu automaticu di tutti i schedari chì saranu creati in u cartulare di u prugettu. Pudete cuntrollà se u cumandamentu travaglia cù u statutu git. Questu hè ciò chì i logs pareanu nantu à a linea di cumanda Git Bash dopu avè scrittu git status:
getrekt: getrekt getrekt$ git status
In branch master
Commit iniziale
Cambiamenti da esse impegnati:
(utilizate “git rm –cached …” per unstage)
New file added
New filename : getrekt.txt
novu file : getrekt.txt Log comment : U schedariu ùn hè ancu statu impegnatu, ma hè per esse aghjuntu.
Passu 4Create un impegnu
Commit hè u puntu di cuntrollu di qualsiasi repository. Simply put, un pacchettu di cambiamentu chì guarda infurmazione nantu à i fugliali aghjunti, editati o sguassati chì guardanu certu codice.
getrekt:myproject getrekt $ git commit -m “U MEU PRIMU COMMITT GUYS!”
[maestru (root-commit) b345d9a] U mo PRIMU IMMISSIONE !
1 schedariu cambiatu, 1 inserimentu (+)
crea modu 100644 getrekt.txt
U cumandamentu per creà un commit hè git commit -m “Commit Name”.
Attenzione ! U missaghju à a fine di u cumandamentu deve esse significativu è cumprendi per altri sviluppatori di prughjettu. Ùn nome micca i vostri commits cum’è “asdfadsf” o “foobar”. Altrimenti, nimu hà da capisce nunda, è avete da passà assai tempu per sguassà.
Step 5. Crea un novu ramu novu ramu
U novu ramu hè un ramu cumpletu di u prugettu, chì hè custituitu da un inseme sanu di impegni. Rapprisenta una liberazione separata di u pruduttu, ma in u sistema di cuntrollu di versione. Branches permettenu à l’utilizatori di passà trà “stati” di un prughjettu.
In a documentazione ufficiale di git, a descrizzione di e rami hè: “Branch in Git è Github hè un puntatore mobile à unu di i commits di u repository”.
Per esempiu, se un utilizatore vulia aghjunghje una nova pagina à u so situ web, puderia creà una nova filiera solu per quella pagina particulari senza affettà u corpu principale di u prugettu. Appena ch’ellu hè fattu cun ellu, pò unisce i cambiamenti da u so ramu in u principale. In u casu di una nova filiera, Git mantene a traccia di quale commit hè ramificata.
Dopu avè eseguitu u cumandimu, pudete scrive git branch in a cunsola per cunfirmà a creazione di u ramu:
getrekt:myproject getrekt $ git branch
master
* my-new-branch U nome my-new-branch cù un asteriscu indica quale ramu l’utilizatore hè attualmente attivu.
Nota: Per automaticamente, u primu ramu di ogni git repo hè chjamatu “maestru” (è hè generalmente utilizatu cum’è maestru in un prughjettu). Comu parte di a lotta contr’à u razzisimu, certi sviluppatori anu cuminciatu à aduprà nomi alternativi per u ramu predeterminatu, cum’è “primariu”. Tuttavia, più spessu, l’utilizatori ponu vede “maestru” o nomi simili usati per riferite à questu.
Hè vale a pena di mente chì quasi ogni repository hà un ramu maestru chì pò esse cunsideratu a versione ufficiale di u prugettu. S’ellu hè un situ web, allora u ramu hè a versione chì l’utilizatori vedenu. S’ellu hè una applicazione, allora u ramu maestru hè a liberazione chì l’utilizatori stallanu in u so urdinatore o u dispositivu mobile. Hè cusì chì a versione tradiziunale di i prudutti Git è Github funziona. U situ ufficiale hà una documentazione più dettagliata nantu à l’usu di diversi nomi di rami predeterminati. L’ infurmazione hè dispunibule nantu à Github à https://github.com/github/renaming
In u casu di vultà à un ramu di prughjettu è di creà parechje cummissioni, u novu ramu ùn serà micca tracciatu da u sistema di cuntrollu di versione finu à chì l’utilizatore scrive u seguimentu automaticu. .
Passu 6 Crea un novu Repository GitHub
Stu passu ùn hè micca necessariu sè vo vulete solu seguità u vostru codice in u locu. Ma se travaglia in una squadra è accetta cambiamenti da altri programatori, pudete aduprà e capacità attuali di GitHub per cambià in modu cumunu u codice di u prugettu. Per creà un novu repository in GitHub, avete bisognu di log in u sistema è andate à a pagina principale di u situ. Da u menù principale, cliccate nant’à u buttone “New Repository”, chì si trova sottu u segnu “+” accantu à a foto di u prufilu in l’angulu superiore destra di a barra di navigazione: Dopu à cliccà nantu à u buttone, GitHub dumandà à u pruprietariu di u prughjettu. per nome u repositoriu è furnisce una breve descrizzione:
Dopu, cliccate nant’à u buttone “Crea repository” per cunfirmà a creazione di un novu prughjettu. Una finestra di dialogu apparirà dumandendu à l’utilizatore se vulete creà un repository da zero o aghjunghje un esistente creatu in u locu. In u sicondu casu, avete bisognu di cullà u cartulare di u prugettu à Github.
Attenzione ! A scaricamentu di un repositoriu lucale pò ancu esse aduprendu a linea di cummanda, è più specificamente i cumandamenti git remote add origin github_url (crea un registru di una nova cunnessione à u repository remota), git push -u origine master (stabbilisce una cunnessione trà u ramu in chì u sviluppatore hè situatu è u ramu maestru in un servitore remoto).
Eccu ciò chì i logs pareanu nantu à a linea di cummanda di Git Bash:
getrekt:myproject getrekt $ git remote add origin https://github.com/cubeton/mynewrepository.git
getrekt:myproject getrekt $ git push -u origin master
Conte di oggetti: 3, fattu.
Oggetti di scrittura: 100% (3/3), 263 bytes | 0 byte/s, finitu.
Totale 3 (delta 0), riutilizatu 0 (delta 0)
À https://github.com/cubeton/mynewrepository.git
* [new branch] master -> master
Branch master set up to track remote branch master from origin.
Passu 7: Spingendu a Branca di Prughjettu à GitHub
Un novu ramu di prughjettu è repository hè statu creatu. Resta à “push” u ramu è trasferisce à u novu repository Github. In questu modu, i membri di a cumunità di terze parti puderanu vede u codice è fà cambiamenti. Se i rivisioni sò appruvati, u pruprietariu di u prughjettu pò unisce i cambiamenti in a versione principale di u prugettu. Per spinghje i cambiamenti in una nova filiera in GitHub, avete bisognu di entre in u cumandimu git push à a linea di cummanda. GitHub hà da creà automaticamente un ramu in u repositoriu remotu:
getrekt:myproject getrekt$ git push origin my-new-branch
Conte di oggetti: 3, fattu.
Compressione Delta utilizendu finu à 8 fili.
Cumpressione di l’uggetti: 100% (2/2), fattu.
Oggetti di scrittura: 100% (3/3), 313 bytes | 0 byte/s, fattu.
Totale 3 (delta 0), riutilizzatu 0 (delta 0)
À https://github.com/cubeton/mynewrepository.git
* [new branch] my-new-branch -> my-new-branch Dopu avè rinfriscatu a pagina di GitHub, l’utilizatore vede u novu ramu chì hè statu imbuttatu in u repository.
In più
Chì significà a parolla origine in u cumandimu git push origin? Quandu un utilizatore clone un repository remota in a so macchina lucale, git crea un alias standard per questu in quasi tutti i casi, “origine”, chì hè essenzialmente una stenografia per l’URL di u repository remota. Invià un prughjettu à GitHub: https://youtu.be/zM6z57OtR2Q
Step 8. Crea a prima dumanda pull
Una dumanda di pull (o pull request) hè un modu di avvisà i pruprietarii di repository chì un sviluppatore vole fà alcuni cambiamenti à u codice. Eccu cumu si vede a pagina cù a dumanda di pull aghjuntu:
Eccu cumu si vede l’interfaccia di a sezione dopu a creazione di a dumanda di pull:
Step 9Merge a dumanda di pull
U buttone verde “Merge pull request” in u fondu crea una dumanda di pull. Dopu à cliccà, i cambiamenti fatti sò aghjuntu à u ramu principale di u prugettu.
Attenzione ! Eliminate u ramu dopu a fusione. Un gran numaru di elli pò purtà à cunfusione in u prugettu. Per sguassà un ramu, cliccate nant’à u buttone grisgiu “Eliminate ramu” in u cantonu in basso à destra.
Per verificà u statutu attuale di i cummissioni, cliccate nantu à u ligame “Commits” in a prima pagina di u repository. Cliccà vi mostrarà a lista sana di cummissioni in questu ramu. A screenshot mostra esattamente quellu chì hè statu creatu.
À u latu drittu hè u codice hash di ogni commit. U codice hash hè un identificatore unicu chì pò esse usatu quandu cunnetta API è servizii di terzu. Pudete ancu riferite à un impegnu specificu da u numeru ID in a versione desktop di Git Bash in a linea di cummanda.
Passu 10 Ritorna i cambiamenti Github nantu à a Macchina Locale
À u mumentu, u repository in u sistema Github pare un pocu sfarente di l’utilizatore nantu à l’urdinatore lucale. Per esempiu, un impegnu chì un utilizatore hà fattu in u so propiu ramu è fusionatu in u ramu maestru ùn esiste micca in a macchina lucale. Per sincronizà automaticamente e diverse versioni di un prughjettu, duvete aduprà u cumandamentu git pull origin master (quandu travaglia nantu à u ramu maestru) o git pull.
getrekt:myproject getrekt $ git pull origin master
remote: cuntà l’uggetti: 1, fattu.
remote: Total 1 (delta 0), reused 0 (delta 0), pack-reused 0
From https://github.com/cubeton/mynewrepository
* branch master -> FETCH_HEAD
23242..232433berer3444 master -> origine/master
getrekt. txt | 1 +
1 schedariu cambiatu, 1 inserimentu (+)Per verificà u statutu attuale di un cumandamentu, scrivite git log in a linea di cummanda. Elenchera tutti l’impegni.
getrekt:myproject getrekt $ git log
commit 32dgt472hf74yh7734hf747fh373hde7r3heduer73hfhf
Merge: 3fg4dd 34fg3u7j7
Author: Mtdes Ethan < getrekt@yandex.ru>
Date: Fri Sep 11 17:48:11 2015 -0400
Merge /cubeton/mynewrepository
commit 44hgfh7f74hdu9jt93hf9ifejffe
Author: Mtdes Ethan < getrekt @yandex.ru>
Data: Ven Jan 07 17:48:00 2021 -02356
commit 46thf9496hf9485hkf857tg9hfj8rh4j
Merge: 33fh5d 3689gfh
Autore: Mtdes Ethan
Jan.
commit 46thf9496hf9485hkf857tg9hfj8rh4j
Merge: 33fh5d 3689gfh
Author: Mtdes Ethan < getrekt@yandex.ru>
Date: Fri Jan 07 17:55:00 2021 -02356
Added some more text to my file
commit 355904-43hg940fg959hfg0g95jjgdgdfgf57i86f
Merge: 343fggdd 53efhgffddg
Author: Mtdes Ethan < getrekt@yandex.ru>
Data: Ven Jan 07 17:58:00 2021 -02356
Questu hè u mo primu impegnu! Pronti ! Avà l’utilizatore hè familiarizatu cù ogni tipu di travagliu in u sistema di cuntrollu di versione. Tutorial Git è GitHub per i principianti nantu à cumu installà Git è cumincià cù Github, rami, repositori, commits è altri cuncetti in a pratica di GitHub: https://youtu.be/zZBiln_2FhM
Funzioni supplementari di Github è Git
Fighjemu altri “chips” utili chì permettenu à u sviluppatore di simplificà u travagliu nantu à u cuntrollu di versione.
Clonà un repository à una macchina locale
Andate à u vostru repository GitHub. In l’angulu superiore destra, sopra a lista di i schedari, apre u menù drop-down “Clone or download”. Copia l’URL di clone HTTPS.
Ritorna à a finestra di Git Bash è entre in u cumandimu:
git clone repository_url
repository_url – URL di u prughjettu attuale per esse clonatu. Invece, l’url di u repositoriu hè inseritu.
In l’esempiu sopra, u cumandimu clone u repository nantu à HTTPS. Un’altra opzione hè a clonazione cù l’URL nantu à e chjave SSH. Per fà questu, avete bisognu di generà una coppia di chjave SSH in Windows è assignà una chjave publica à u cuntu GitHub.
Truvà i repositori remoti
Dopu a clonazione, una copia di u repositariu da GitHub deve apparisce in u cartulare di travagliu in l’urdinatore. U prughjettu deve cuntene un cartulare cù un nome è i schedarii principali. Per cambià à questu, avete bisognu di scrive u cumandimu seguente:
cd git_project
Nota: Sustituisci git_project cù u nome propiu di u repositoriu telecaricatu, o specificate u cuntenutu di u repertoriu attuale cù u cumandimu ls. U sicondu mètudu hè adupratu in i casi induve l’utilizatore ùn pò micca ricurdà u nome di u prugettu.
Versione desktop GitHub – ciò chì hè GitHub Desktop, funziunalità principali, funziunalità è prucessu di stallazione
GitHub Desktop hè una applicazione desktop chì furnisce una interazzione basata in GUI cù GitHub. A cuntrariu di Git, a versione desktop di GitHub permette di eseguisce i stessi cumandamenti utilizendu l’interfaccia d’utilizatore clicchendu i buttoni, chì rende assai più faciule di travaglià cù repository.
Cumu installà
- Segui u ligame – https://desktop.github.com/
- Cumincià à scaricà u pacchettu di stallazione di u prugramma.
- Cliccate doppiu nantu à l’icona di u schedariu telecaricatu è procede cù l’installazione di Github Desktop.
- Lanciari u prugrammu attraversu lu menu Start.
- Accedi à GitHub utilizendu i dettagli di u vostru contu d’utilizatore.
Funzionalità principale
- Creazione, aghjunghje è clonazione di repository.
- Utilizà u prugramma per gestisce e tabulazioni di u prugettu.
- Fà cambiamenti à una filiera.
- Creazione di prublemi, pull requests and commits.
- Capacità di accede à e prime versioni di novi prudutti.
API Github
L’API REST Github hè una interfaccia chì furnisce à i sviluppatori l’accessu à i dati, i prughjetti è i repositori di Github, è ancu di mandà richieste di u servitore. U ligame https://api.github.com/ cuntene tutti l’URL à quale pudete mandà e richieste GET più simplici:
A maiò spessu, i sviluppatori creanu richieste in u linguaghju di prugrammazione Python in formatu JSON. Prima avete bisognu di ottene l’infurmazioni basi nantu à u repository da u ligame – https://api.github.com/user/repos L’infurmazioni basi sò inseriti in u schedariu di cunfigurazione in formatu JSON. Contene i paràmetri principali di l’utilizatore – avatar, lettori, numeru di repository, downloads, etc. Questa data hè dopu trasmessa à u servitore.
Gestisce è cunfigurà i prughjetti di Github Desktop
Dopu avè installatu, registratu un contu, è cunfigurà l’applicazione, l’utilizatore pò cumincià à aduprà u prugramma GitHub.
Crea, aghjunghje è clonà un repository
Per creà un novu repository, selezziunate “File” è cliccate nantu à u buttone “Crea repository”. Per aghjunghje un prughjettu locale, selezziunate u menù “File” è cliccate nantu à u buttone “Add Local Repository”. Per a clonazione, deve selezziunate u menù “File” – “Clone repository”.
Crià una nova filiale
Per creà un ramu di prughjettu separatu, apre a sezione Branch Current è cliccate u buttone New Branch. L’utilizatore puderà vede u ramu in l’interfaccia di GitHub è fà una dumanda di pull per seguità i cambiamenti.
Sicurezza
A versione desktop è web di Github permette di cunfigurà è aumentà u livellu di sicurità di un contu d’utilizatore. Tutte e funziunalità sò dispunibuli in a sezione “Security settings for storage”. Hè vale a pena cunsiderà in più detail.
Configurazione di pulitica di sicurità
Nantu à a pagina principale di u vostru repository, cliccate:
- “Sicurezza” – “Politica di Sicurezza” – “Start Setup”.
- Aghjunghjite infurmazioni nantu à e versioni supportate di u vostru prughjettu è cumu signalà e pussibuli vulnerabilità.
Gestione di Graficu di Dipendenza
Un graficu di dependenza hè generatu automaticamente per tutti i repositori publichi, ma ùn ci hè micca una tale funzione per i repositori privati. U graficu identifica tutti i flussi di dependenza in uscita è vi permette di identificà e vulnerabilità in u prugettu. Per stabilisce u graficu di dependenza, cliccate nantu à “Settings” – “Security and Analysis”. In fronte à u graficu, cliccate “Abilita” o “Disattiva”.
Licenze
A licenza Github prevede l’usu di dui tipi principali di
licenza :
- A GPL hè un tipu di licenza chì permette à l’altri utilizatori di utilizà u travagliu di qualcunu altru in altri prughjetti open source. Tuttavia, e cumpagnie cummerciale ùn ponu micca fà questu.
- LGPL/Commons/MIT/Apache , etc. – l’utilizatore dà u so codice per usu liberu. L’altri ponu guadagnà soldi da questu.